Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Винаги се поддържа осветление на вратата! За осветление в краката е друго...

Мишле, защо сменяш модулиге, почти всички поддържат и прибиране на огледала... Мисля само завършващи с буква А не можеха да го правят...

Защото на моите пишеше Siemens MIN и парт номера има буква отзад ;) а на тези дето ги сложих няма буква след номера и пише Siemens MAX ;) прочетох в Английския форум че трябват и машинките затова и така ги взех ;) не се сетих да опитам с моя модул и новото огледало [emoji22]

Sent from Iphone 6

Редактирано от mishleto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

е то не е ли от един модул.Демек ако като се отвори вратата и светват червения и белия отдолу ,ще потдържа и footwell lights.

осветлението на вратите идва от микретите във вратата и се командва по спомен от модула за стъклото, осветлението в краката се командва от комфорт-модула, а там има варианти.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще бодна само огледалото и копчето на моя модул и ще пробвам....

Погледни си номера на ел.модула а аз като се прибера в нас ще видя моя с каква буква беше ... Мисля едното беше 801А а другия 802А ... Сегашните нямат букви 100%

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четейки тук за "микретата" се реших да попитам някой дали се е сблъсквал с проблем, като на моя! При мен явно има проблем с т.нар. от вас микрета, (нещо което аз по старому наричам ключе) на заключалката на багажника на авант-а . Машинката си работи без грешка, но понякога светва багажника, както в движение, така и паркирана и съответно започва да свири алармата! Проблема не е в кабелите, защото съм ги откачил от около месец и сега няма проблеми! Та питането ми е : Някой знае ли начин, това да се оправи, при положение, че двете страници на самата машинка са занитени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б7, но седан също е занитена самата брава, но като се отвори пластмасовия капак, където е моторчето, което я отключва се вижда и самото микре - т.е. не се налага разнитване на бравата. Аз имах същия проблем като теб и като отворих приводния механизъм на бравата съвсем леко изкривих рамото на микрето и почна да включва всеки път, повече не е правило проблеми. Така, че свали цялата брава и я огледай - не вярвам да е много по-различно при теб. В краен случай ще смениш само микрето.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес къде от глупост къде от невнимание уцелих един бордюр с 30-40. Та в следствие на това освен белега по предна дясна джанта усетих и едно леко виене със скорост около 80-90. Колата не дърпа на дясно или ляво.

Лагера ли съм прецакал или може да е само крива джанта?

Предполагам и нещо по окачването съм навредил. Съвети?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4/B7/ 3.0TDI 204 к.с.-предлага се със и без DPF филтър.

А4/B7/ 3.0TDI 233 к.с.-предлага се само със DPF филтър.

 

Значи моята колица е с горния двигател - как аджеба да разбера дали е с филтър или без ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има си чернилка... а визуално ако легна отдолу и има как да го различа и къде да гледам?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата @stanislav85 правилно е споменал,че оцапаш ли си пръстите като бръкнеш в ауспусите отзад,няма DPF.

Другото е да се види в сервизните документи,лепенки и PR кодове,как е излязла от завода-със или без филтър за твърди частици.

Третото е на канал или подемник да се гледа,ама не знам дали можеше да се разбере добре отдолу има ли DPF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да се похваля, че зарибен от четенето тук, си направих подсветката в краката на пасажера днес. Сега вече отпред свети в краката, като отвориш съответната врата. За задните седалки няма стане явно, че няма къде да се монтират плафоните. :bia:

Редактирано от plamen_iv70
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!Пуснал съм отделна тема за това ако искаш напиши там,кое и как.Щото и аз го направих,ама светват с плафона.Но да не разводняваме,по -добре да е там,Ще е събрано на едно и мисля,че ще стане полезна тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудил защо като кажа на местните че карат в насрещното защо се Убиждат и ми казват че ние караме в грешната посока :)

а сега по темата ето данни от "прекрасната" работа на лайняните бобини

knocksensor.jpg

както всички забелязвате 2-ри цилиндър е на 6 волта и нямам нито един записан missfire

затова в понеделник слагам последен модел Bosch бобини и да видим дали кочината ще спре да тресе при запалване и да подпърда и забива като й дам по-рязко газ

Това на кой канал го гледаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, аз също на 26-ти канал гледах, но стойностите бяха с нула отпред:

0.234 0.357 0.550 0.357

Тази на 3-ти цилиндър доста се менеше и показваше по някой мисфайър от време на време на 15-ти канал. Сложих една от старите бобини и се върна на 0.351, но пък почнаха да се вдигат стойностите на 2-ри цилиндър. Там също сложих стара бобина и паднаха стойностите, но пак се менят от време на време.

Преди пробите бях с 4-ри бобини Беру, купувани нови от Аутоплюс ако не се лъжа (благодарности на Пепи/buzzi). Сега за проба съм с две Беру и две от старите Бош.

Иначе досега нямах записани грешки за мисфайър по цилиндрите. Ще видя какво ще е положението с две стари и две нови бобини.

В един сайт четох, че за да изчезнат мисфайърите завинаги трябва разстоянието на свещите да се направи на 0.5мм, но моите свещи са нови, оригинални и не ми се рискува.

Не е лошо да пишем в някоя от темите за 1.8Т за да не се разводняват нещата тук или да направим нова тема за свещи и бобини на 1.8Т

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти метна логове от 2 коли и даннике на детонационните ми датчици със старите хитачи бобини и новите бош бобини за тфси които забодох преди седмица

0.5 ми се струва мноого малко аз сега съм между 0.75мм и 0.8мм

Имам мерителни пластини за тези две стойности и 0.75мм влиза а 0.8 не :)

И това е стандартното растояние на свещите като ги купих

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се учудих, но много хора пишат, че след като са направили разстоянието на свещите 0.5 повече не са виждали мисфайъри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 3-ти цилиндър бях на 0.6V, изпляка ми бобината точно на него, на един светофар и се прибрах на 3 цилиндъра.На другия ден, отказа и 2-ри цилиндър....и там бобина.Сега с новите свещи и бобини е пушка.

Преди това за 30000км. не съм имал записвани грешки за мисфайъри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Искам да купя джанти за зимните гуми (които ще са задължително 205/55 R16) на А4 (2.0 ТДИ 140 кс. предно) и искам да ви попитам за подходящи размери. Значи разгледах тука във форума един пдф файл, в който са дадени препоръчителни размери джанти за различните двигатели, но съм намерил  едни джанти от Q3 и не съм сигурен дали ще станат. Та, двата вида джанти на които съм се спрял са (говорим само за оригинални джанти):

 

1)  7Jx16, 5х112, 16 цола, ет 42, центр. отвор 57,1 мм - тези за от А4 и мисля че са подходящи

 

2) 6.5Jx16, 5x112, 16 цола, ет 33, центр. отвор 57,1 мм - тези са от Q3

 

Значи вторите ми харесват повече, но не знам 6.5J за А4 дали може, както и ЕТ-то дали е подходящо.

Ако може някой да ми каже за 16 джанти до каква ширина и ЕТ на джантата мога да взема.

 

Благодаря! 

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6.5 J спокойно се слагат до 215 ширина на гумата, като препоръчителното е 205

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...