mishleto Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 (Редактирано) Винаги се поддържа осветление на вратата! За осветление в краката е друго...Мишле, защо сменяш модулиге, почти всички поддържат и прибиране на огледала... Мисля само завършващи с буква А не можеха да го правят... Защото на моите пишеше Siemens MIN и парт номера има буква отзад а на тези дето ги сложих няма буква след номера и пише Siemens MAX прочетох в Английския форум че трябват и машинките затова и така ги взех не се сетих да опитам с моя модул и новото огледало [emoji22]Sent from Iphone 6 Редактирано 6 Септември 2015 от mishleto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Аз ще бодна само огледалото и копчето на моя модул и ще пробвам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 е то не е ли от един модул.Демек ако като се отвори вратата и светват червения и белия отдолу ,ще потдържа и footwell lights. осветлението на вратите идва от микретите във вратата и се командва по спомен от модула за стъклото, осветлението в краката се командва от комфорт-модула, а там има варианти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Аз ще бодна само огледалото и копчето на моя модул и ще пробвам....Погледни си номера на ел.модула а аз като се прибера в нас ще видя моя с каква буква беше ... Мисля едното беше 801А а другия 802А ... Сегашните нямат букви 100%Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Демек,отварям кората и от къде трябва да хвана ток,че като отворя вратата да свети червения и белия плафон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Четейки тук за "микретата" се реших да попитам някой дали се е сблъсквал с проблем, като на моя! При мен явно има проблем с т.нар. от вас микрета, (нещо което аз по старому наричам ключе) на заключалката на багажника на авант-а . Машинката си работи без грешка, но понякога светва багажника, както в движение, така и паркирана и съответно започва да свири алармата! Проблема не е в кабелите, защото съм ги откачил от около месец и сега няма проблеми! Та питането ми е : Някой знае ли начин, това да се оправи, при положение, че двете страници на самата машинка са занитени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 (Редактирано) На Б7, но седан също е занитена самата брава, но като се отвори пластмасовия капак, където е моторчето, което я отключва се вижда и самото микре - т.е. не се налага разнитване на бравата. Аз имах същия проблем като теб и като отворих приводния механизъм на бравата съвсем леко изкривих рамото на микрето и почна да включва всеки път, повече не е правило проблеми. Така, че свали цялата брава и я огледай - не вярвам да е много по-различно при теб. В краен случай ще смениш само микрето. Редактирано 6 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Здравейте, днес къде от глупост къде от невнимание уцелих един бордюр с 30-40. Та в следствие на това освен белега по предна дясна джанта усетих и едно леко виене със скорост около 80-90. Колата не дърпа на дясно или ляво.Лагера ли съм прецакал или може да е само крива джанта?Предполагам и нещо по окачването съм навредил. Съвети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Първо оправи джантата и после виж дали ще има промяна.....ако няма,лагера е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Съвет за качествена проверка и изправяне на джанти в СФ. За предпочитане някъде из Младост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zengin Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 A4/B7/ 3.0TDI 204 к.с.-предлага се със и без DPF филтър.А4/B7/ 3.0TDI 233 к.с.-предлага се само със DPF филтър. Значи моята колица е с горния двигател - как аджеба да разбера дали е с филтър или без ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Ако пипнеш ауспуха и се изцапаш със сажди няма филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zengin Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 (Редактирано) Абе има си чернилка... а визуално ако легна отдолу и има как да го различа и къде да гледам? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Колегата @stanislav85 правилно е споменал,че оцапаш ли си пръстите като бръкнеш в ауспусите отзад,няма DPF.Другото е да се види в сервизните документи,лепенки и PR кодове,как е излязла от завода-със или без филтър за твърди частици.Третото е на канал или подемник да се гледа,ама не знам дали можеше да се разбере добре отдолу има ли DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 На табелката в двигателния отсек пише дали има ДПФ, след евро нормата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 (Редактирано) Аз да се похваля, че зарибен от четенето тук, си направих подсветката в краката на пасажера днес. Сега вече отпред свети в краката, като отвориш съответната врата. За задните седалки няма стане явно, че няма къде да се монтират плафоните. Редактирано 7 Септември 2015 от plamen_iv70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Честито!Пуснал съм отделна тема за това ако искаш напиши там,кое и как.Щото и аз го направих,ама светват с плафона.Но да не разводняваме,по -добре да е там,Ще е събрано на едно и мисля,че ще стане полезна тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Винаги съм се чудил защо като кажа на местните че карат в насрещното защо се Убиждат и ми казват че ние караме в грешната посока а сега по темата ето данни от "прекрасната" работа на лайняните бобиникакто всички забелязвате 2-ри цилиндър е на 6 волта и нямам нито един записан missfireзатова в понеделник слагам последен модел Bosch бобини и да видим дали кочината ще спре да тресе при запалване и да подпърда и забива като й дам по-рязко газТова на кой канал го гледаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Knock Sensors - 26-ти каналMisfires - 15 ти и 16-ти каналтемпература масло 134-ти канал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) Мерси, аз също на 26-ти канал гледах, но стойностите бяха с нула отпред: 0.234 0.357 0.550 0.357Тази на 3-ти цилиндър доста се менеше и показваше по някой мисфайър от време на време на 15-ти канал. Сложих една от старите бобини и се върна на 0.351, но пък почнаха да се вдигат стойностите на 2-ри цилиндър. Там също сложих стара бобина и паднаха стойностите, но пак се менят от време на време. Преди пробите бях с 4-ри бобини Беру, купувани нови от Аутоплюс ако не се лъжа (благодарности на Пепи/buzzi). Сега за проба съм с две Беру и две от старите Бош.Иначе досега нямах записани грешки за мисфайър по цилиндрите. Ще видя какво ще е положението с две стари и две нови бобини.В един сайт четох, че за да изчезнат мисфайърите завинаги трябва разстоянието на свещите да се направи на 0.5мм, но моите свещи са нови, оригинални и не ми се рискува.Не е лошо да пишем в някоя от темите за 1.8Т за да не се разводняват нещата тук или да направим нова тема за свещи и бобини на 1.8Т Редактирано 8 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Мога да ти метна логове от 2 коли и даннике на детонационните ми датчици със старите хитачи бобини и новите бош бобини за тфси които забодох преди седмица0.5 ми се струва мноого малко аз сега съм между 0.75мм и 0.8ммИмам мерителни пластини за тези две стойности и 0.75мм влиза а 0.8 не И това е стандартното растояние на свещите като ги купих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Аз също се учудих, но много хора пишат, че след като са направили разстоянието на свещите 0.5 повече не са виждали мисфайъри... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Аз на 3-ти цилиндър бях на 0.6V, изпляка ми бобината точно на него, на един светофар и се прибрах на 3 цилиндъра.На другия ден, отказа и 2-ри цилиндър....и там бобина.Сега с новите свещи и бобини е пушка.Преди това за 30000км. не съм имал записвани грешки за мисфайъри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте, Искам да купя джанти за зимните гуми (които ще са задължително 205/55 R16) на А4 (2.0 ТДИ 140 кс. предно) и искам да ви попитам за подходящи размери. Значи разгледах тука във форума един пдф файл, в който са дадени препоръчителни размери джанти за различните двигатели, но съм намерил едни джанти от Q3 и не съм сигурен дали ще станат. Та, двата вида джанти на които съм се спрял са (говорим само за оригинални джанти): 1) 7Jx16, 5х112, 16 цола, ет 42, центр. отвор 57,1 мм - тези за от А4 и мисля че са подходящи 2) 6.5Jx16, 5x112, 16 цола, ет 33, центр. отвор 57,1 мм - тези са от Q3 Значи вторите ми харесват повече, но не знам 6.5J за А4 дали може, както и ЕТ-то дали е подходящо.Ако може някой да ми каже за 16 джанти до каква ширина и ЕТ на джантата мога да взема. Благодаря! Редактирано 10 Септември 2015 от mhi406vt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado0808 Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 (Редактирано) 6.5 J спокойно се слагат до 215 ширина на гумата, като препоръчителното е 205 Редактирано 10 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts