prust Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 Здравейте колеги за пръв път пиша за проблеми с моята а4ка и не знам дали тук е мястото но ще пробвам та става въпрос за плафоните под таблото на шофьорското място и на пасажерското както и в багажника не светят смених крушките проверих бушоните всичко е ок но не светят.А в купето на тавана си работят.Ако някой има идея от къде идва проблема моля за помощ.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 Е, каак го отпуши,маха ли акуюулатора?...сега видях,че и при мен е прокапало в краката на пасажера.Нямаше и да го разбера,ако при едно рязко натискане на спирачката не беше преляла водата и преляла баш върху генерацията....съскането беше стряскащо. От 5 дупки, обикновено имаш заети само две. Другите са с гумени тапи - просто елиминираш!!! Здравейте колеги за пръв път пиша за проблеми с моята а4ка и не знам дали тук е мястото но ще пробвам та става въпрос за плафоните под таблото на шофьорското място и на пасажерското както и в багажника не светят смених крушките проверих бушоните всичко е ок но не светят.А в купето на тавана си работят.Ако някой има идея от къде идва проблема моля за помощ.Благодаря предварително. Тези светлини се управляват от комфорт-модула под мокета. Ако се е наводнил, може да има проблем с мнего.Все пак първо провери предпазител номер 2 (5А), дори може да сложиш друг за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prust Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 благодаря ще проверя но къде точно се намира този модул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Е, каак го отпуши,маха ли акуюулатора?...сега видях,че и при мен е прокапало в краката на пасажера.Нямаше и да го разбера,ако при едно рязко натискане на спирачката не беше преляла водата и преляла баш върху генерацията....съскането беше стряскащо. аз не съм го махал,с удължение развих болта на стойката,леко го преместих към пасажера и бръкнах под него.Усеща се къде е дренажа,дупката е с по-голям размер и гумата е мека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) Аз бръкнах отдолу, напипах гумените маншони и ги почистих с пръст - излезе много кал и листа. После обилно с вода отгоре и стана работата. Известно време след това пак се запушиха и този път направо ги дръпнах надолу и ги извадих (гумените маншони) - от тогава не съм имал проблеми със запушване. Така, че Ники по-добре направо ги махни. Имай в предвид, че през този от страната на сервото минава една тръбичка. Варианта е или да си го оставиш да виси на тръбичка или да резнеш самия маншон за да го махнеш. Редактирано 21 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Ами,дръпнах акумулатора към пасажера,напипах една голяма елипсовидна гума,и я откопчах наполвина,изтепе всичката вода.След това с шише наливах за проба,и не задържа,тече си свободно.Дано за напред да нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Спешно!!! Някой да каже къде мога да видя номер на двигателя и колко цифри има след буквите на а4б7? Мерси Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Големия талон примерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Daniel_Atanasov, да беше казал за кой мотор е това - 2 дизел, 3 дизел, 1.8т и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Искам аз само да попитам РЕТОРИЧЕН въпрос ... Има ли колеги тук сменяли лява крушка на мигача ... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] няма по-тъпа кола от А4 Б7 заклевам се [emoji23][emoji23][emoji23]Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Искам аз само да попитам РЕТОРИЧЕН въпрос ... Има ли колеги тук сменяли лява крушка на мигача ...Според ЕЛСА номера става като свалиш гумата от съответната страна, после развиваш половината видии на подкалника, в твоя случай демонтираш казана за чистачки (щото е отляво) и стигаш до заветната крушка!Така като гледам във фирмен сервиз не ти мърда 1 час работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) хах, извинявам се забравил съм да напиша двигателя, но успях да се свържа с Порше и да ми помогнат.Колата е от Швейцария колега Bobu и няма голям талон. Ставаше въпрос за AUK, двигателя.Благодаря ви все пак Скоро ще покажа снимки да се похваля Редактирано 21 Август 2015 от Daniel_Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Дооткопчей я изцяло и я извади,тя се стеснява надолу,подобно на фуния по спомен като извадих моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Според ЕЛСА номера става като свалиш гумата от съответната страна, после развиваш половината видии на подкалника, в твоя случай демонтираш казана за чистачки (щото е отляво) и стигаш до заветната крушка!Така като гледам във фирмен сервиз не ти мърда 1 час работа!ТОЧНОSent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Е бахти, аз съм сменял крушки на двата мигача и на късите, всеки път съм свалял и двата фара, не повече от 10 мин. работа. Не са се размествали осезаемо според мен, светят си както и преди.Ма това със свалянето на гуми и т.н. е бахти и филма. То и на мен като ми изгоря първия път едната къса, в един сервиза ми казаха, че трябвало да сваля бронята, му казах, че не искам да ми сменя двигателя, а само крушката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Това на В6 или на В7? При В6 няма такива драми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Аз лично го правих 49 мин [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Това на В6 или на В7? При В6 няма такива драми... При мен е В6. Не мислих че при В7 е по-различно, ама явно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) Б7 десния ми отне 3 мин след свалянето на гумата [emoji23]Sent from Iphone 6 Редактирано 21 Август 2015 от mishleto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Аз пак да попитам.. ..някой нещо след автомивка престана да ми се заключва предна пасажерска врата.... Пробвах нееднократно с дистанционното но нищо...Заключих я през отвора отстрани, но трябва да се поправи...Някой има ли идея какъв може да е проблема?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Ел стъклото работи ли. Кабелния сноп в маншона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 (Редактирано) Или кабелите в снопа или бравата Редактирано 22 Август 2015 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Искам да попитам на Б6 авант къде би трябвало да му седи пожарогаситела,че моя се търкаля напред назад в багажника? ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 И при В6 и В7,се търкалят в багажника.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Ел стъклото работи ли. Кабелния сноп в маншона?Всичко си работи, ел. Стъклото, показва че е отворена вратата явно е бравата...Голяма е хамалогията при смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts