Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Здравейте колеги за пръв път пиша за проблеми с моята а4ка и не знам дали тук е мястото но ще пробвам та става въпрос за плафоните под таблото на шофьорското място и на пасажерското както и в багажника не светят смених крушките проверих бушоните всичко е ок но не светят.А в купето на тавана си работят.Ако някой има идея от къде идва проблема моля за помощ.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е, каак го отпуши,маха ли акуюулатора?...сега видях,че и при мен е прокапало в краката на пасажера.Нямаше и да го разбера,ако при едно рязко натискане на спирачката не беше преляла водата и преляла баш върху генерацията....съскането беше стряскащо.

 

От 5 дупки, обикновено имаш заети само две. Другите са с гумени тапи - просто елиминираш!!!

 

 

4585bc16e9586ecceec55ac996f9d53e_920x0.j

Здравейте колеги за пръв път пиша за проблеми с моята а4ка и не знам дали тук е мястото но ще пробвам та става въпрос за плафоните под таблото на шофьорското място и на пасажерското както и в багажника не светят смених крушките проверих бушоните всичко е ок но не светят.А в купето на тавана си работят.Ако някой има идея от къде идва проблема моля за помощ.Благодаря предварително.

 

Тези светлини се управляват от комфорт-модула под мокета. Ако се е наводнил, може да има проблем с мнего.

Все пак първо провери предпазител номер 2 (5А), дори може да сложиш друг за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, каак го отпуши,маха ли акуюулатора?...сега видях,че и при мен е прокапало в краката на пасажера.Нямаше и да го разбера,ако при едно рязко натискане на спирачката не беше преляла водата и преляла баш върху генерацията....съскането беше стряскащо.

аз не съм го махал,с удължение развих болта на стойката,леко го преместих към пасажера и бръкнах под него.Усеща се къде е дренажа,дупката е с по-голям размер и гумата е мека.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бръкнах отдолу, напипах гумените маншони и ги почистих с пръст - излезе много кал и листа. После обилно с вода отгоре и стана работата. Известно време след това пак се запушиха и този път направо ги дръпнах надолу и ги извадих (гумените маншони) - от тогава не съм имал проблеми със запушване. Така, че Ники по-добре направо ги махни. Имай в предвид, че през този от страната на сервото минава една тръбичка. Варианта е или да си го оставиш да виси на тръбичка или да резнеш самия маншон за да го махнеш.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами,дръпнах акумулатора към пасажера,напипах една голяма елипсовидна гума,и я откопчах наполвина,изтепе всичката вода.След това с шише наливах за проба,и не задържа,тече си свободно.Дано за напред да нямам проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спешно!!! Някой да каже къде мога да видя номер на двигателя и колко цифри има след буквите на а4б7? Мерси :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам аз само да попитам РЕТОРИЧЕН въпрос ... Има ли колеги тук сменяли лява крушка на мигача ... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] няма по-тъпа кола от А4 Б7 заклевам се [emoji23][emoji23][emoji23]

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам аз само да попитам РЕТОРИЧЕН въпрос ... Има ли колеги тук сменяли лява крушка на мигача ...

Според ЕЛСА номера става като свалиш гумата от съответната страна, после развиваш половината видии на подкалника, в твоя случай демонтираш казана за чистачки (щото е отляво) и стигаш до заветната крушка!

Така като гледам във фирмен сервиз не ти мърда 1 час работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах, извинявам се забравил съм да напиша двигателя, но успях да се свържа с Порше и да ми помогнат.

Колата е от Швейцария колега Bobu и няма голям талон. Ставаше въпрос за AUK, двигателя.

Благодаря ви все пак ;)

Скоро ще покажа снимки да се похваля :)

Редактирано от Daniel_Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според ЕЛСА номера става като свалиш гумата от съответната страна, после развиваш половината видии на подкалника, в твоя случай демонтираш казана за чистачки (щото е отляво) и стигаш до заветната крушка!

Така като гледам във фирмен сервиз не ти мърда 1 час работа!

ТОЧНО

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е бахти, аз съм сменял крушки на двата мигача и на късите, всеки път съм свалял и двата фара, не повече от 10 мин. работа. Не са се размествали осезаемо според мен, светят си както и преди.

Ма това със свалянето на гуми и т.н. е бахти и филма.

 

То и на мен като ми изгоря първия път едната къса, в един сервиза ми казаха, че трябвало да сваля бронята, му казах, че не искам да ми сменя двигателя, а само крушката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б7 десния ми отне 3 мин след свалянето на гумата [emoji23]

Sent from Iphone 6

Редактирано от mishleto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да попитам..:) ..някой нещо

след автомивка престана да ми се заключва предна пасажерска врата.... Пробвах нееднократно с дистанционното но нищо...

Заключих я през отвора отстрани, но трябва да се поправи...

Някой има ли идея какъв може да е проблема?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам на Б6 авант къде би трябвало да му седи пожарогаситела,че моя се търкаля напред назад в багажника? ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ел стъклото работи ли. Кабелния сноп в маншона?

Всичко си работи, ел. Стъклото, показва че е отворена вратата явно е бравата...

Голяма е хамалогията при смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...