qnkov Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 ето тази буква на която окончава "А" ей това гледаш. И точно тя е от първите, които на 99% пукат глави, можеш да го разбереш и по ниско ниво на антифриз в казанчето ако този който я продава не е наясно, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Този който я продава точно защото е наясно няма да му ги обясни тези неща! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 ето тази буква на която окончава "А" ей това гледаш. И точно тя е от първите, които на 99% пукат глави, можеш да го разбереш и по ниско ниво на антифриз в казанчето ако този който я продава не е наясно,Колеги ,но нали определени номера пукаха глави V125 V330 ..... тази е V400.Tоез не е от рисковите нали,и да ли това V400 което го пише отпред от страната на ЕГР е същия номер като отзад до турбото? В смисъл има ли вариянт отпред да пише V400 ,а отзад V125 например? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 ВариАнт не само има, ами 100% номера е различен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Колеги, да попитам нещо, тъй като едно, че ме мързи да търся из старата тема, второ, че тук не е споменато, какво ви е мнението и как стоят нещата при 1.9 тди? За 2.0 тди има доста полезно инфо, но мен ме интересува има ли ги същите драми и при 1.9? Както и кой е най-сполучливият двигател при този модел Ауди, кой е най-здрав и лесен за поддръжка, няма проблеми с дюзи, помпи, глави и т.н, в това число и бензинови агрегати? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 (Редактирано) Светльо кажи сега как да станат нещата - теб те мързи, а мен да не ме мързи АЗ да ти намеря постовете и да ти ги сервирам ако искаш с биричка или направо да ти ги прочета? Мога да ти кажа само, че ако се разтърсиш няма да е напразно, защото е писано и за 1.9 TDI и ще намериш отговор на въпросите ти. П.с. търсачката и днес е безплатна. Иначе чисто субективно от всите форуми, които следя, хронични проблеми преобладават най-вече при 2.0 TDI PD (и двете версии), 1.4 TFSI и 3.2. Редактирано 13 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Аз не съм казал друг да ми ги намери, а просто да даде информация, която може да знае, или да има идея къде да намери синтезирана и да пусне в тази тема, тъй като информация за 2.0 има, но не и за 1.9. Честно казано, опитах с търсачката, но нищо конкретно за това което питам, така както тук е описано за 2.0 тди и неговите разновидности. Те първа се заглеждам за информация по този модел ауди и неговите двигатели, тъй като съм му метнал мерак, и готова база данни нямам, Ако намеря нещо ще допълвам тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Не, няма отделна синтезирана информация за 1.9 TDI (както и за който и да е от другите двигатели изкл. 2.0 TDI 140PS, който е просто най-масовия при A3 8P), така че ще трябва да поровиш и попаднеш на отделните постове, които те интересуват. Хубаво е, че си почнал от тази тема, тъй като тя е "корицата" на A3 8P, но подробности не само за двигатели, но и за купето като цяло има немалко, но безразборно в другата тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 13 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Правилно си се насочил колега, ще бъдеш полезен наоколо ако вземеш 8Р/РА шаси! Трудно е да се отговори директно на въпросите които имаш и действително много голяма част от информацията в старата тема е разхвърляна, но я има! По-малко е писано за 1.9TDI агрегатите защото не са много и колегите съфорумци с такива наоколо, а ако ги има просто по-рядко пишат. Преобладаваме 2.0TDI ПД и някой по-нови КР разбира се. Вече доста колеги с 1.6 бензинки се появиха, но основно се пита за сега! Преди 2 години когато аз тръгнах да си търся 8РА също се бях насочил към 1,9TDI, а в последствие си взех 2.0TDI BKD и чесно казано няма как да съм по-доволен! К'во пукат и колко са били рехави само съм слушал/чел! Всяко нещо си има плюсове и минуси, но в крайна сметка е и до късмет както на всички ни е ясно! Успех и дано случиш на запазен автомобил! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 благодаря колега, но съм далеч още от закупуването на този автомобил. Всъщност искам нещо по-ново от сегашното А4 и това А3 е претендент, но все още съм доста дезориентиран какво всъщност искам. Основното е да е с 4 врати, по-голям багажник, да не се троши и да харчи малко Основното е двигателя да е здрав, затова търся информация за двигателите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 13 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Такива дето не се трошат още незнам някой да е започнал да ги произвежда, тенденцията е на обратно! Май най-близо до целта ще си с някой Мечок от 92 лето с газова уредба разбира се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 ... и по възможност да не струва много нали? Ей го - със спортен пакет, алу джанти спортен волан, голям багажник, нов модел, не струва много, не харчи нищо, няма трошене, катализатора вече е махнат, чип-тунинг от завода, а двигателя е супер здрав и няма нужда и от смяна на масло...: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 е аз такова си имам, AFN мотор. Според разбиранията за здравина за този модел, имах предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 14 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 И след краткото лирическо отклонение да се върнем на темата по същество. OEM Audi навигацията при 8Р и 8РА е RNS-E и е в два варианта от 2004 до 2009 се произвежда/вгражда модела с кат.номер 8Р 035 192 * , а след това новата със 8Р 035 193 * . Основните разлики са, че новият модел е с по-силен процесор и LED подсветка, съответно по-добра графика! При 192 * максималната големна на SD картите е 8гб и немогат да бъдат ползвани SDHC, а при 193 * размера скача на 32гб и позволява ползване на SDHC карти. Друго важно предимство на новия модел е, че поддържа екстри като SDS,OPS,AMI и т.н. Към двата варианта могат да се добавят различни ОЕМ модули според нуждите на клиента, примерно като - Bluetooth, TV/DVD tuner/Changer/Ipod interface и прочие. Често задаван въпрос е дали 193 * модела може да бъде ползван на автомобили преди 2009 и отговорът е "Да, без проблем!". Като разбира се и за двата варианта се ползва преходник (Quadlock adaper) а адаптерите биват различни според това дали автомобла е със система BOSE или не. GPS антената обикновено идва в комплект с навигацията, но не е проблем да се закупи и допълнително. Хубаво е да се знае, че след евентуална инсталация на RNS-E се изисква вакгком намеса в can 19.Визия 192 * Визия 193 *Quadlock adaper + преходник за антената FAKRA RG174GPS антена Прилагам каталожните номера на моделите от различните години за малко повече яснота!20048P0 035 192 Audi A3 Europe, MY 200420058P0 035 192 A Audi A3 Europe, MY 200520068P0 035 192 B Audi A3 North America, MY 20068P0 035 192 C Audi A3 North America, MY 20068P0 035 192 D Audi A3 BNS 5.08P0 035 192 E Audi A3 Japan (does not work anywhere else)8P0 035 192 F Audi A3 Europe, MY 2006, SDS8P0 035 192 G Audi A3 North America, MY 200620078P0 035 192 H Audi A3 Europe, MY 20078P0 035 192 J Audi A3 Europe, MY 2007, SDS8P0 035 192 K Audi A3 North America, MY 20078P0 035 192 L Audi A3 Europe, MY 2007.520088P0 035 192 M Audi A3 Europe, MY 2008, SDS8P0 035 192 P Audi A3 Europe, BNS 5.0, MY 20088P0 035 192 Q Audi A3 Europe, MY 2008.58P0 035 192 R Audi A3 Europe, MY 2008.5, SDS8P0 035 192 S Audi A3 Cabrio Europe, MY 2008.520098P0 035 192 T Audi A3 Europe, MY 2009, SDS8P0 035 193 Audi A3 North America, MY 20098P0 035 193 A Audi A3 North America, MY 2009.520108P0 035 193 B Audi A3 Europe, MY 20108P0 035 193 C Audi A3 Europe, MY 2010, SDS8P0 035 193 D Audi A3 North America, MY 201020118P0 035 193 F Audi A3 North America, MY 20118P0 035 193 G Audi A3 Europe, MY 20118P0 035 193 H Audi A3 Europe, MY 2011, SDS 8Р0 035 192/3 X – Exchanged unit - избягвайте! Сигурен съм, че пропускам някой важни подробности и затова ще помоля колегите да ме допълнят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 (Редактирано) Доброволец съм да сЪ намеся с някои корекцийки и допълнения ...При 192 * максималната големна на SD картите е 8гб и немогат да бъдат ползвани SDHC... Тук има някакво противоречие/грешка. Макс. размер на SD e 2GB (ЦЪК), въпреки това се подмята постоянно информация за 4GB-ови SD. Къде е истината - не знам. Това, което знам е, че имам 2 различни 4GB карти вкъщи и и на двете пише SDHC. 8GB вече при всички положения е SDHC. Така или иначе до колкото ми е известно на мен, 192 RNS-E четат до макс. 4GB карти. (и тук попаднах на форуми, в които отделни индивиди твърдят, че ползват 8GB, но дали са наясно реално какво RNS-E имат... не става ясно). Тук има един друг лимит обаче (важи ако не се лъжа само за 192, поправи ме ако греша), за който ти бе споменал в другата тема, но си пропуснал тук - Макс. 512 обекта на карта, "обекта" = MP3 файлове + папки + M3U файлове ...Като разбира се и за двата варианта се ползва преходник (Quadlock adaper)... Това е частично вярно или по-точно важи само за тези, които оригинално са без Quadlock система на оригиналното радио. Това са всички Single-DIN. Повечето (а може би дори всички?) Double-DIN радиа са на Quadlock система + FAKRA, т.е. нещата са Plug&Play без нужда от адаптори, като може да се наложи единствено репинване на някои кабели (типичен пример - AUX, но там е нужен и друг конектор, отделна тема). По отношение на моделите:Често възниква въпрос каква е разликата между 193B и 193G, както и между съответно 193C и 193H.Отговорът е: рамката около екрана! При B и C тя е все още матова (като при 192, на първата снимка горе), при G и H е променена в пиано-лак (като на втората снимка! Други хардуерни разлики не са (ми) известни. Визуалните разлики (хардуерните са описани вече) между 192 и 193B / 193C са в хромираните врътки и в преминаването от "CD/TV" копче/функционалност към "MEDIA" (различните копчета се виждат добре на снимката)Т.е. между снимковия материал липсва снимка на 193B / 193C, ето я и нея: Антенна система:В даден момент настъпва промяна на антенната система при А3 8P. Double-DIN радиата (Chorus, Concert, Symphony) са вече на по-новата система, докато RNS-E и BNS 5.0 до последно остават на старата. Това автоматично означава, че при преминаване от Double DIN радио към RNS-E или от Single-DIN радио към Double-DIN радио е небоходима намеса и в антенната система (смяна на усилватели, промяна на кабелната инсталация). В противен случай резултатът е осезаемо влошено до никакво радио-приемане. Редактирано 14 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 14 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Благодаря за корекциите колега, точно от теб очаквах да проявиш инициатива, още повече, че наскори мина през това, а на мен тепърва ми предстои!Вярно е, че е спорен въпроса относно максималната големина на SD картите за 192 *, на доста места чета, че ползват 8гб, но е факт че 4гб е предостатъчна и е добре да се спазва "Макс. 512 обекта на карта, "обекта" = MP3 файлове + папки + M3U файлове" принципа! Аз гледам нещата от моята гледна точна и съответно еденичен дин с предстоящо преминаване към двоен, следователно необходимост от ползване на адапторите! Точно за това беше важно да се изкаже и човек с двоен дин по начало и подробностите по ретрофита там. Оказва се, че е доста по бързо и удобно всичко в сранение с моя случай! На другия полюс са обаче нещата що се отнася со антенната система и дадена информация е много полезна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 (Редактирано) Да разбира се, разбираемо е, че изхождаш от твоята ситуация и съответно има подробности там, които на мен не ми бяха известни И да, очевидно нещата са точно както си ги обобщил: 1. При ъпгрейд от Single-DIN предимството е, че антенната система остава същата, недостатъка е преминаването към Quadlock и FAKRA и най-вече необходимостта от преминаване към Double-DIN централна конзола.2. При ъпгрейд от Double-DIN радио предимството е, че физически всичко е Plug&Play (изключение правят само някои екстри като AUX, SDS и т.н.), но изисква преправяне на антенната система. Това е казано накратко И частен случай номер три, който е и най-благоприятния:3. При ъпгрейд от BNS 5.0 до колкото ми е известно не са необходими адаптери, физически е Plug&Play, GPS антена е налична и само трябва да се свърже и радио-антената е същата. Пропуснах още една корекция - при ъпгрейд е необходимо кодиране и в други модули извън 19, вкл. в самата навигация.Ама тези неща вече касаят ъпгрейд, т.е. модификация и предполагам ще се съберат повече подробности за това така или иначе в другата тема. Тук обаче е най-вече полезна информацията за отделните съществуващи модели RNS-E и разликите между тях. Редактирано 14 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 И тъй като често има въпроси и за това, май точно тук е момента да се напише, че радио-антената на A3 8P(A) е от две части и се намира в задното стъкло (реотаните). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 А ето и разположението на двата антенни усилватели при 8РА, предполагам и при 8Р са разположени по същия начин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 27 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 (Редактирано) Чистачки за 8РА от оторизиран дилър на марката за БГ.Предни - 8Р0 998 002А - 78лв Задна - 8Е9 955 425 С - 20лвЦените са с отстъпки. Редактирано 27 Февруари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Я кажи малко повече за тези чистачки, че и на мен ми предстои смяна и се чудя оригинални ли да вземам или добри афтърмаркет. Каква е разликата? Не оригиналните се вдървяват по-бръзо ли ? Мажат ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Оригиналните са всъщност SWF. Издържат доста и като качество са на съответното ниво! Аз също се колебая обаче дали да продължа с оригиналните като му дойде времето или да мина на Bosch алтернативата, от която също има доста положителни отзиви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Имам познати, които работят в магазини за авточаси и сондираните мнения са следните:Валео - пълен боклук! почти на цена като Бош.Бош - добри и като качество и като ценаИмаше едни забравих им името, те са с тефлоново покритие и били много ефективни, по трудно се скапват спрямо тези с графитеното покритие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 (Редактирано) Валео излизат на доста ниски цени, особено последния им модел Pyramid: ,който мисля да пробвам, 2- те в момента с намалението са 25лв. Некак си, колкото и да ми се иска да повярвам, че OEM чистачките са най- добре, знам, че дори и да заминат Bosch- а или Valeo- то по- бързо и да ги сменя веднъж, пак ще ми излезнат по- евтини. Редактирано 27 Февруари 2014 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 27 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Момци, ще бъда откровен с Вас. Прецених, че имам нужда от нови чистачки, имах минаване през Ауди оторизиран дилър, поръчах ги, платих си и си си ги взех. Признавам си, не съм проучвал алтернативи и преценявал цени и прочие подробности. Видя ми се най-бързо , лесно и сигурно просто да си поръчам ОЕМ продукт и да забравя за "проблема". Оригиналните са всъщност SWF. Издържат доста и като качество са на съответното ниво!Точно такива са тези които взех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване