Jump to content

Audi 80 quattro 20V 1.8Т AJL


Recommended Posts

И мен това много ме замисля,колко е при теб,когато не е пипано нищо по мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 422
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен винаги е било 1,1, колата е чипвана явно навън и вървеше повечко от сток ajl-a на а4, който имах, особено на средни обороти. След смяна на топлата част заради пукнат гейт започна да надува на 1,3 стабилно, но разлика от 1,1 нямаше или е била много малка. Фабрично би трябвало да е поне 0,8 за да ги има конете от каталога, най-малкото можем да сравним с АЕБ.

Сток AJL-a вече не е при мен, но евентуално мога да проверя какво налягане прави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е колата, а особенно като се търси ежедневка.
Нещо ми убягва момента с въртенето на гумите...
С нови на 205, превъртането е било ... дооста зле  :hilezh:
С гуми на 2- 3 сезона превъртането е съвсем друго нещо :dance:

Налягането трябва да е доста над 0.6 (което е ок за сток AEB) за този двигател

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, как да кажа... то цялата Мара втасала за всичко друго, ма ... тая кола не трябва да се кара с такъв размер гуми. Ще се утрепеш някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това показа един електронен кантар.Следобед ще навестя друг за сравнение

16_04_14_1_2.jpg
image free hosting

16_04_14_1_7.jpg
free image host

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разтовари ли багажника, да не возиш още някой 1.8т отзад гледам е клекнала ?

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кантарите...

 

Да за въртенето и аз мислех да се обадя, че направо ми стана странно, ама реших да трая.

 

Тая кола докато не се пусне със стоков компетишън на бензин за мен разлика спрямо АЦЕ ще има само в ускорението и то не много. Разбира се без да е с чип с тоя мотор, а другия да е здрав от към горивна уредба.. . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разтовари ли багажника, да не возиш още някой 1.8т отзад гледам е клекнала ?

Ами има малко инструменти,но като се замисля-1370 автомобила+около 20 кг бутилката+около 20 кг пропан-бутан 44 литра/+15 кг бензин/20 литра/+20 кг резервна гума+5 кг интрументи-това са примерни цифри,не знам точно колко тежи пропан-бутана и бензина.

сборът е:1370+20+20+15+20+5=1450 кг :)))

Тая кола докато не се пусне със стоков компетишън на бензин за мен разлика спрямо АЦЕ ще има само в ускорението и то не много. Разбира се без да е с чип с тоя мотор, а другия да е здрав от към горивна уредба.. . 

Варианта е един,ще се разходя до Търново на гости на Недко и Цани,те ще кажат какъв е резултата,иначе тук само си пишем

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да се замерим с АЕВ и АСЕ,но на безопасно място,в случая АЕВ е куатро , а АСЕ-то е на предно.А на Цани купето е в много отлично състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точното място за тия замервания е Междене.В най скоро време трябва да направим една сбирка там.

Пък може и 7А срещу AJL да замерим :hilezh: .

Редактирано от swetli4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да се замерим с АЕВ и АСЕ,но на безопасно място,в случая АЕВ е куатро , ...

 

То на Недко АЕВ-то сешоара му не е 005/029.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо ще има интрига срещу голямото турбо,наистина хей Търново дайте да се съберем да направим пролетно почистване на пистата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами прекалено скоро е,но може да се използват майските празници за една сбирка на Междене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, оправете надува първо за да може да се направят някакви изводи от тия сверки. На моя мотор винаги е било супер стабилно налягането, давам газ качва 1,3 и това се случва винаги по един и същи начин. Не веднъж 0,9 друг път 1,2. Ако тоя AJL веднъж прави 0,6, друг път 0,8 като се замервате какво ще се разбере като това може да са 20-30коня примерно. Може да има тръгнал Н75 или нещо такова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вървтенето на гуми върти и на 2-ра ама в завой основно ,от място с прав волан тръгва с леко заиграване отзад ама моята кутия май е още по къса(беше АБК) на първа вдига 35-40. А за надува колегата е с AJL и съм доста убеден няма чип и прави 0.9-1 пик и 0.8 холд , а моето е АЕБ и повече от 0.6 не показва стрелката каквото и да правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя буустметър http://tuningshopbg.com/8/20/103.html показва до 0,6,но понякога е стигало и до 0,8

Не е ясно с каква точност е уреда.

При ревизиран двигател е трябвало да се обърне внимание и на периферията и то преди да се монтира всичко.

В случая ще трябва да се тества и да се установи загубата на "надув".

Б4 с 1.8T 180 к.с. няма да е равностойно да се "пусне" с ACE и AEB.

Равностойно ще е с чипнато AEB или сток AJL куатро , защото с ACE на предно и на купе, отново нещата няма да са равностойни.

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ясно с каква точност е уреда.

На стоковия ми мъртвец (АЕБ) същия уред показва 0,6 и го държи до около 5000 оборота. Тони мини да го видя тоя туч и да ти кажа как е на гъзомер сравнен с Б5.

А на Цани купето е в много отлично състояние.

На Цани купето е с жокери и е на предно, ще трябва да идеш до Далкия Варна без да го афишираш пред аудиторията :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да,повози се и го покара малко,стрелката на уреда стигаше до 0,8 и се усещаше добро ускорение дори по нагорнище.Това дето се вижда на клипа няма нищо общо с реалността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антоне дай с еднакви кила сме и да видим ти с АЖЛ аз с АЕБ (к24 7000 турбо на 0.6) ама на бензин че на газ съм само колко да се движи колата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...