Jump to content

Audi 80 quattro 20V 1.8Т AJL


Recommended Posts

Казах ти и на лични
Това е твоята игра:
маховик от АЦЕ (пристъргва се)
и съединител със следните номера
Притискател > 3082 919 001
Феродо > 1862 625 001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 422
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да точно така! 

 

Не съм гледал номерата да ли са на усилени части или нормални, но според мен това какво да вземеш трябва да бъде продиктувано от това какво и как ще правиш с колата? 

 

Ако няма да засилваш повече и ще караш нормално ти трябва нормален притискател за 240мм и феродо на 240мм

Ако ще засилваш и ще правиш стартове тогава усилен притискател 240мм и пак феродо на 240мм

 

Най-лесния "здрав" но може би по-скъп вариант СЕГА е маховика от АЦЕ + ново феродо пак от АЦЕ 228мм + Закс перформанс(усилен притискател за 228мм). Като важното е да се знае че "усилените" части са за сметка на комфорт. Говоря за тежък педал, и евентуално по-ранни проблеми с аксиалния лагер. 

 

Маховик за 5-так не става на 4цилиндров двигател. За това се доработва АЦЕ маховик да стане със съединител за 5так 

 

За колата ти мисля че това са вариантите. Сам прецени кое ти е по силите? Фабричния вариант е най-лесен, но такъв или се прави, или струва повече. 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават .Аз в момента съм с такъв от 7А, усилван при Явор Банакиев. А доколкото разбрах  става притискател  Закс Пърформънс със маховик от АЦЕ  .

 Най-точно става притискател от 3В, защото е с твърд маховик и почти няма разлика в разстоянието от "слънцето" до лагера.

 

 

И не мен ми го прави Явор. Аз съм с улекотен маховик от 1Z, притискател Sachs ot 3B и феродов от 3.0 TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не мен ми го прави Явор. Аз съм с улекотен маховик от 1Z, притискател Sachs ot 3B и феродов от 3.0 TDI

Тази комбинация колко трябва да държи?

Редактирано от stefan7474
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не мен ми го прави Явор. Аз съм с улекотен маховик от 1Z, притискател Sachs ot 3B и феродов от 3.0 TDI

Тази комбинация колко трябва да държи?

 

преди две години, когато го мислих някъде бях чел че изкарва 450 NM и то при дизели, където все пак въртящия момент е от рано

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че се намесвам в темата, но някой ще може ли да даде координати на въпросния човек Явор Банакиев? 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се!

:) 

Най вече телефон за връзка ми трябваше, защото не съм от София и ще трябва по куриери да го мятам маховика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам случки, в които ми звъни някой на мене и мисли, че е Банакиев, както има и два случая в които звънят на него и го питат за некви зъби :hilezh:

За тва викам, да зема да уточня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

На 1 април се навърши една година,откакто съм с новия двигател.Изминати са 15 500 км до момента доволен съм.Оказа се,че съм имал леко пукнат маркуч,откъдето съм губил налягане.Маркучът,който излиза от блока на двигателя от един гумен тройник и влиза във всумателя.Скоро забелязах,че е леко омазнено,просто не съм се заглеждал до момента.Смених маркуча и турбото си надува до 1,3 бара-достатъчно за ежедневен автомобил.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти тая картерна вентилация не си ли я номинирал за изгонване?! Махай я и забождай един маркуч изведен до лявата полуоска. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си стои там,не ми пречи. Картерната вентилация,която е от пасажерската страна и влиза към турбото съм извадил към атмосферата,до момента маркуча е абсолютно сух

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 турбото си надува до 1,3 бара-достатъчно за ежедневен автомобил.

"Ежедневните" автомобили са с налягания от порядъка 0,6 - 0,8 (и до около 180 к.с.)  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на мен ми се стори малко множко. Не й ли идва нагорнище на К03-ката това налягане? То ясно, че не се кара постоянно в бууст, но все пак?! Аз имам един чип писан на такъв холд (1.3-1.4бара), сложих го за проба, но като видях как обръща стрелката на бустметъра и ме хвана шубето да не се окоти сЕшуарчето и го махнах! :magic:

Тони, твоята турбина К03-005 ли беше?

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето карах с 1.3 пик и Холд до около 5000об на 1.1бара

После налягането падаше на 0.5-0.6 да не изпада в несвяст миксера под капака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ежедневните" автомобили са с налягания от порядъка 0,6 - 0,8 (и до около 180 к.с.)  :hilezh:

"ежедневен" е автомобил, на който нямаш страх да му даваш (цялата) газ. Страх да не се счупи и страх колко харчи:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много рядко настъпвам педала на газта докрай. Карам до 0.3;0.5, но ако искам да изкача някое нагорнище по бързо или някой корав пич с джипс или ревящ автомобил зад мен започне да ми святка къси дълги,защото се движа бавно,тогава настъпвам педала и изчезвам от полезрението им. Но както ЦЕЦО писа това е само моментно налягане, като стигне 5000 оборота, намалява. Като отивам на работа и се движа по околовръстното със 100 км/ч на 5 предавка по прав и равен път, уреда ми показва минус 0.5 бара. Не си мислете, че през цялото време като карам колата , обръщам оборотомера. Разхода на газ в сравнение с предния двигател е доста по нисък в града. От 20/100, намаля до 15-16/100. Рядко стрелката отива над 4000, има доста патрулки напаследък и рядко карам колата сам. Митак, турбото ми е от двигателя APU, не помня с какъв номер е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам каква разлика има за турбото на какви обороти караш, или прави налягане или не според това колко газ си дал, но дали е под или над 5к...

Иначе моята кола е от 4 години на 1,5пик и 1,3 холд, дори маслото не гори все още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм се съобразявал, почти всяко изпреварване извън града е с пълна газ. Но то и да искаш не можеш да поддържаш това налягане постоянно, просто защото трябва да караш прекалено бързо. Вече ако си решил че ти се кара целенасочено по-агресивно всичко може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"ежедневен" е автомобил, на който нямаш страх да му даваш (цялата) газ. Страх да не се счупи и страх колко харчи :)

Друго имах предвид, кавичките го показват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 1,3 и 1,1 разликата е наистина много мизерна, но иначе над 1 извъградско особено си е супер като има какво да охлажда. Като почнеш да караш много бавно осезаемо се усеща, че с пълна газ са изчезнали някакви коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се и съмнявам, че има разлика и е приятно над 1
С мизерния фабричен кулер се знае, че при повишаване на температурите има изчезване на една част коне


При разликата от 0,8 до 1,0+ ще е доста осезаемо, както се усеща разлика между 150 и 180 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...