eic-idimitrov Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Казах ти и на личниТова е твоята игра:маховик от АЦЕ (пристъргва се)и съединител със следните номераПритискател > 3082 919 001Феродо > 1862 625 001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 (Редактирано) Да точно така! Не съм гледал номерата да ли са на усилени части или нормални, но според мен това какво да вземеш трябва да бъде продиктувано от това какво и как ще правиш с колата? Ако няма да засилваш повече и ще караш нормално ти трябва нормален притискател за 240мм и феродо на 240ммАко ще засилваш и ще правиш стартове тогава усилен притискател 240мм и пак феродо на 240мм Най-лесния "здрав" но може би по-скъп вариант СЕГА е маховика от АЦЕ + ново феродо пак от АЦЕ 228мм + Закс перформанс(усилен притискател за 228мм). Като важното е да се знае че "усилените" части са за сметка на комфорт. Говоря за тежък педал, и евентуално по-ранни проблеми с аксиалния лагер. Маховик за 5-так не става на 4цилиндров двигател. За това се доработва АЦЕ маховик да стане със съединител за 5так За колата ти мисля че това са вариантите. Сам прецени кое ти е по силите? Фабричния вариант е най-лесен, но такъв или се прави, или струва повече. Редактирано 18 Февруари 2015 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mkp Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Стават .Аз в момента съм с такъв от 7А, усилван при Явор Банакиев. А доколкото разбрах става притискател Закс Пърформънс със маховик от АЦЕ . Най-точно става притискател от 3В, защото е с твърд маховик и почти няма разлика в разстоянието от "слънцето" до лагера. И не мен ми го прави Явор. Аз съм с улекотен маховик от 1Z, притискател Sachs ot 3B и феродов от 3.0 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan7474 Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 (Редактирано) И не мен ми го прави Явор. Аз съм с улекотен маховик от 1Z, притискател Sachs ot 3B и феродов от 3.0 TDIТази комбинация колко трябва да държи? Редактирано 26 Февруари 2015 от stefan7474 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mkp Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 И не мен ми го прави Явор. Аз съм с улекотен маховик от 1Z, притискател Sachs ot 3B и феродов от 3.0 TDIТази комбинация колко трябва да държи? преди две години, когато го мислих някъде бях чел че изкарва 450 NM и то при дизели, където все пак въртящия момент е от рано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Извинявам се, че се намесвам в темата, но някой ще може ли да даде координати на въпросния човек Явор Банакиев? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Тва е химическото чистене 0878706754 е номерът и тва не съм аз, просто сме адаши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Благодаря на отзовалите се! Най вече телефон за връзка ми трябваше, защото не съм от София и ще трябва по куриери да го мятам маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Имам случки, в които ми звъни някой на мене и мисли, че е Банакиев, както има и два случая в които звънят на него и го питат за некви зъби За тва викам, да зема да уточня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 (Редактирано) На 1 април се навърши една година,откакто съм с новия двигател.Изминати са 15 500 км до момента доволен съм.Оказа се,че съм имал леко пукнат маркуч,откъдето съм губил налягане.Маркучът,който излиза от блока на двигателя от един гумен тройник и влиза във всумателя.Скоро забелязах,че е леко омазнено,просто не съм се заглеждал до момента.Смених маркуча и турбото си надува до 1,3 бара-достатъчно за ежедневен автомобил. Редактирано 6 Април 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Ти тая картерна вентилация не си ли я номинирал за изгонване?! Махай я и забождай един маркуч изведен до лявата полуоска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Да си стои там,не ми пречи. Картерната вентилация,която е от пасажерската страна и влиза към турбото съм извадил към атмосферата,до момента маркуча е абсолютно сух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 турбото си надува до 1,3 бара-достатъчно за ежедневен автомобил."Ежедневните" автомобили са с налягания от порядъка 0,6 - 0,8 (и до около 180 к.с.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 (Редактирано) Абе и на мен ми се стори малко множко. Не й ли идва нагорнище на К03-ката това налягане? То ясно, че не се кара постоянно в бууст, но все пак?! Аз имам един чип писан на такъв холд (1.3-1.4бара), сложих го за проба, но като видях как обръща стрелката на бустметъра и ме хвана шубето да не се окоти сЕшуарчето и го махнах! Тони, твоята турбина К03-005 ли беше? Редактирано 7 Април 2015 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Навремето карах с 1.3 пик и Холд до около 5000об на 1.1бараПосле налягането падаше на 0.5-0.6 да не изпада в несвяст миксера под капака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 "Ежедневните" автомобили са с налягания от порядъка 0,6 - 0,8 (и до около 180 к.с.) "ежедневен" е автомобил, на който нямаш страх да му даваш (цялата) газ. Страх да не се счупи и страх колко харчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 много рядко настъпвам педала на газта докрай. Карам до 0.3;0.5, но ако искам да изкача някое нагорнище по бързо или някой корав пич с джипс или ревящ автомобил зад мен започне да ми святка къси дълги,защото се движа бавно,тогава настъпвам педала и изчезвам от полезрението им. Но както ЦЕЦО писа това е само моментно налягане, като стигне 5000 оборота, намалява. Като отивам на работа и се движа по околовръстното със 100 км/ч на 5 предавка по прав и равен път, уреда ми показва минус 0.5 бара. Не си мислете, че през цялото време като карам колата , обръщам оборотомера. Разхода на газ в сравнение с предния двигател е доста по нисък в града. От 20/100, намаля до 15-16/100. Рядко стрелката отива над 4000, има доста патрулки напаследък и рядко карам колата сам. Митак, турбото ми е от двигателя APU, не помня с какъв номер е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Не виждам каква разлика има за турбото на какви обороти караш, или прави налягане или не според това колко газ си дал, но дали е под или над 5к...Иначе моята кола е от 4 години на 1,5пик и 1,3 холд, дори маслото не гори все още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Това с К03-005 ли? Колко често се отпускаш да и раздаваш цялата газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Никога не съм се съобразявал, почти всяко изпреварване извън града е с пълна газ. Но то и да искаш не можеш да поддържаш това налягане постоянно, просто защото трябва да караш прекалено бързо. Вече ако си решил че ти се кара целенасочено по-агресивно всичко може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 "ежедневен" е автомобил, на който нямаш страх да му даваш (цялата) газ. Страх да не се счупи и страх колко харчи Друго имах предвид, кавичките го показват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 K03-те над 1 бар духат само жега...особенно със стоковия кулер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Между 1,3 и 1,1 разликата е наистина много мизерна, но иначе над 1 извъградско особено си е супер като има какво да охлажда. Като почнеш да караш много бавно осезаемо се усеща, че с пълна газ са изчезнали някакви коне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Не се и съмнявам, че има разлика и е приятно над 1С мизерния фабричен кулер се знае, че при повишаване на температурите има изчезване на една част конеПри разликата от 0,8 до 1,0+ ще е доста осезаемо, както се усеща разлика между 150 и 180 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Митак, турбото ми е от двигателя APU, не помня с какъв номер е к03-029 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване