Jump to content

А4 В8 2.0 TDI или А4 В8 2.7 TDI


Recommended Posts

Честно не знам как ги докарвате тези разходи на гориво...надявам се всичко се смята пълно - пълно, а не по борд.

Признавам че нямам нерви да карам с 90 км/ч по магистралата, но всяка година давам колата на баща ми да ходят на почивка /около 1000 км/ и най-ниския разход постигнат от баща ми е 5.2 л/100 км., а той е човек пословичен с икономичното си каране.

И аз притежавам колата /б6 1.9 AVF/ от почти 5 години и 80 000 км в отлично здраве.

Градско е възможно теоритично да се докара под 8 на сто, без климатик и не през зимата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Напълно реален си е разхода за градско, стига да знаеш как да караш колата.Дори и през зимата, като изключим разбира се най-неблагоприятните условия, примерно силно заснежен път, температури, чувствително под нулата и т.н. , тогава може и 9-10/100 да стигне. Климатроникът почти не оказва влияние, на дълъг път не повече от 0,1-0,2/100 , поне при мен е така. За извън града също е съвсем реално да постигнеш среден разход от порядъка 4,6-4,8/100 с този двигател със скорост 90-100 км/ч.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карането ми беше до 120 от Балчик до Бургас и по магистралата 150-160 км./ч!

Моето А6 първо че ми е по удобно от А4 и разхода ми е почти идентичен , а моята е 5 степенен автомат с quattro, с/у 8 степенен автомат с предно!

За целият преход по борд разхода бе 7.2/100 , по АМ под 6.6 /100 не успя да падне, при скоростта която описах!

Определено не е моята кола! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах възможността да пробвам А4 2,7 ТДИ автомат, 09.2009 год., седан. 190 к.с. За обиколка от 5 км. градско, включваща 7 светофара и без кой знае какво юркане - 12,0/100 .Нищо доближаващо се до данните на завода-производител :stupid: Е, верно върви, ама явно задачата на този модел не е да бъде икономичен и вървящ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още като пусна темата ти писах, че разхода за купето на А4-ката е неоправдан. Сори ама джиповете горят толкова с двойно повече тегло и аеродинамика на "чук". Според мен си търси 2,0ТДИ 170коня.... няма как да ти се стори че не върви, а гори чувствително по-малко. Скоро успях да покарам малко един vw touran с този мотор с DSG искам да ти кажя че динамиката във вана е много добра и разхода смесения варираше 6-6,5. Тези данни при А4-ката вероятно ще са по-добри все пак по-леко купе, по-добра аеродинамика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Скоро успях да покарам малко един vw touran с този мотор с DSG

Аз пък ще кажа за Тигуан,който карам-2.0 TDI 4motion 170коня мотора с 6-степенна ръчна кутия-при яко натискане,разхода е около 8.0-8.5 на 100 максимум средния и върви,ама и тежи.При А4/В8/ 170 коня мотора ще е по-долу разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 170 к.с. 4х4 в градско в София ми дава 8/100. Ако някой иска по нисък разход, трябва да са ориентира към 1.4... При 2.7 разхода се покачва, просто звукът е по-приятен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам В8 2.7 мултитроник от три години, разхода в града през седмицата в задръстванията не ми е падал под 12л/100км даже отива към 13л. и нагоре. При извънградско което почти не ми се случва да шофирам разхода е от порядъка на 7.8-.8.3/100км. със скорост  150-160км.

Иначе казано безмислена кола за градско каране, 2.7 както каза колега по-горе няма куатро при по кофти зима като преди две години гредата е голяма. Ако ще се кара повече градско и разхода е от значение то е ясно 2.0ТДИ ако разхода няма голямо значение то е ясно 3.0ТДИ Куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TDI quattro 170 коня и 3.0 TDI quattro 240 коня за дизел при B8-цата,са модификациите,които оправдават разхода и вървежа във всеки един момент/градско,извънградско,средно/.

Това за дизеловите модели-на книга друго дават,май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо 2.7 с автоматик ви дава такъв разход, заради кутията ли, незнам ?

При мен 3.0ТДИ с ръчна кутия градско рядко виждам над 10.5-11л./100км. Това е по борд и по всякакви други методи на засичане, ако имам повече околовръстно пада още.

Вчера се набих в задръстването при бул. Сливница 4-5км. след като бях запалил колата за пръв път през деня.След това висях в едни задръствания около Балкан Стар, после наобратно към Павлово, като на Красно село задръстването започваше от Хиподрума - разход 12.2л./100км.

Също така не съм и от най-спокойните шофьори.

Който нещо не вярва да идва да се возиме. :)

Имах почти 1г. Б8 2.0ТДИ пак с ръчна кутия, на предно. По маршрута, по който карам и с моя стил 3.0ката ми дава 1,1-5л./100км. отгоре което е нищо. На дълъг път даже се стопява разликата. С 2.0ката редовно постигах разход 7-8, честно казано под 7 не помня да съм я докарвал. 3.0ката със същото каране дава същия или с 0.5л./100км. отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам да се убеждавам, че 3.0 ТДИ е верния двигател за това купе и за разликата в динамиката с 2.0 ТДИ разхода е пренебрежимо по-висок.

Ако се вземе и с ръчна кутия още по-добре! Поне според мен автомата е задължителен от А6 нагоре.

Ако и другите съпътстващи двигателя разходи бяха пренебрежимо по-високи щеше да е много добре ... Или ако се намери с Н1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета всички постове по-горе, въпреки че съм нов тук и съм само на 2000 км с Ауди, подкрепям Райно с две ръце: 3.0 TDI 240 кс- модела от 2008ма особено за извънградско.

При мен засега цифрите за разход по бордови комп.  са по-ниски от всички цитирани горе, а това чудо настъпиш ли го излита като хала-според мен прави под 6 сек до сто, въпреки официалните 6.1-6.3. Днес мазния ояден счетоводител/споко това е външна фирма и човека не е наемен работник/, които има ново БМВ петица пак дизел 3 литра 2012 модел с 258 коня каза че по теория го дават 6.5 сек до сто при 620 нм спрямо 500 на Ауди. Значи Аудито е по -динамично в това отношение, а и цитирания разход от него беше около литър над моя, ама на човек дето не си брои парите аз не вервам за разходите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ускорението от 0-100км/ч не е най-показателния параметър за вървежа на една кола, това БМВ от 120-130км/ч нагоре така ще ти обърне огледалата, че няма да ти се вярва  :respekt:

Сток 3литра дизелова  кола с едно турбо е малко по-пъргаво возило за придвижване и нищо друго, страшно далеч е от бърз автомобил:-)  

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Ако БМВ-то е тройка купе с трилитров дизел (245 к.с.)ще вземе преднина с една кола напред, петицата най много да изравни, ама да обърне огледалата само в на някой фантазията, пробвал съм....

Карал съм БМВ-та, мерцедеси, японски лайна...чувството в ауди е несравнимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар да имам от сравнително скоро б8-та искам и аз да споделя впечатления(да не остана по назад дето се вика  :hilezh: ). 

 

Колата е 3.0тди автомат куатро 2012 година. Градско в зависимост от трафика и настъпването е между 11 и 14. Като горната и долната граница са трудно постижими. Маршрута ми е Окръжна Болница Младост - мола на бул България(като минавам покрай телевизионната кула а не през околовръстното). Извънградско между 7 и 8.5 варира. Колата е готина и приятна за каране - със сигурност имаш ресурси да изпреварваш нормано без да се притесняваш и да поддържаш сравнително високи скорости на магистралата без да си в лютеницата. Не бих я определил като спортна в никакъв случай :nixweiss: На кутията(7 степенна DSG) не ме кефи че когато си на D, дори да удариш кик дауна е значително по-мудна в сравнение когато е на S - може би са целяли някаква икономия на гориво, но извънградско е дразнещо като настигнеш някаква голяма колона да трябва да връщаш, после като изпревариш пак на D и т.н. Друго което не кефи е обема на резервоара - не е сериозно на кола с такъв разход да имаш само 55л :stupid: За да не остана не разбран така описаните "проблеми" са бели кахъри и колата ме кефи супер много и се надявам да ми служи варно дълго време.

 

За справка имал съм 2.0 и 3.0 дизели на БМВ и двата комън рейл, НО бяха ръчки. На 3-та разхода беше г/д идентичен с на аудито, само дето извънградско ако караш по-бавно падаше сериозно до около 6 - при по-динамично каране си гореше колкото б8-та. 2-та харчеше извънградско 6-7 което я обезмилсяше спрямо 3.0 извънградско. Но в града си даваше доста икономия - някъде около 8-9 гореше което са си 2-3л надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте колеги! Виждам, че темата не е много стара и бих желал в нея да задам въпроса си, а той е: има ли разлика в разхода на 3,0 литровия дизел, куатро типтроник на Ауди при моделите от 2005 година и тези след 2009/10,11? Нов съм във форума и не съм много ориентиран коя е темата с най-много коментари за тези двигатели. Предстои ми покупка на ново Ауди и съм се насочил към този двигател. До сега съм се карал В6 авант 1,9 110к.с. Ще съм благодарен ако ме насочите към подходящи теми за да не се ровя!

Редактирано от Hadjo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно объркал съм по невнимание. Какво ти е мнението за разхода от разликата в модела и годините. Имат ли напредък Ауди в това отношение? Задавам въпроса защото това което прочетох в темата е за среден разход от 8,5/100 за модел от 2009. Мой близък е с модел от 2005 със същия среден разход. Става дума за А6 3,0 куатро. Друг е въпроса, че който иска такава кола не трябва да гледа разхода. Няма две хубави - хем удоволствие от шофирането, хем евтино да излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

         Колега ако те интересува разхода, не знам защо си се насочил към 3.0тди. През 2008г. има ъпгрейд на 2.7/3.0 тди като вече отговаря на евро 5. Горивото започва да се подава под по - голямо налягане и съответно двг става по-ефективен. Вече имаш старт стоп, задължително дпф, който може да ти създава проблеми и да ти качва разхода, но дава доста по-ниски вредни емисии на празен ход /ако ползваш подземен гараж или паркинг има значение/.

        От скоро карам 2.7 ръчка, предно разхода градско ми е около 10, извънградско е около 6. Карал съм и 3.0, но под 7.5 извънградско не съм успявал да го смъкна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора  Rodik. Питам защото се изкушавам от статистиките които дават. Ето примерно това в AUTO DATA /не знам колко е достоверно разбира се/: http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=18912- ме изкушава като разход за този мотор от 2011г ако е истина. Макар че 8 години карам ауди не съм вещ почти по нищо, защото не съм имал проблеми може би. Сега се чудя към какъв модел да се насоча. Кои двг са с верига и кои с ремък, съответно кое е за предпочитане. Иначе не държа да е куатро ако това дава вида на ангренажа /ремък, верига/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, твоята имаше ли старт-стоп. Нормален ти е разхора, хора, които имат очаквания за под 10 в София от 3л мотор не са реалисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясна е май работата колеги :) На месец  два ми се налага пътуване около 1100 км извън страната и това ме хвърля в тази чудка за големия мотор. Иначе ежедневно изминавам не повече от 30-40 км извънградско. Спокоен шофьор съм 90-100-110, на магистрала 140-160. Като че ли ще си търся 4 цилиндров мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...