Jump to content

Окачване А4В5 (носачи BESA)


Iskren Ivanov

Recommended Posts

И като смениш долен носач, а след 2 месеца се разтропа горен-к'во прайм?

Пак ли сваляме всичко?

А и причината не е омекнали пружини, ами дупки - си мисля аз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Споделям личен опит. Преди да сменя ресьорите с цел да омекотя окачването на любимата б5 бях абониран за носачи. Окачването се разлопваше абе неприятна работа ... Най-малко 1 носач на година. Сега долни горни предни задни тр да погледна папката. В началото ползвах закс после трв. Та след като смених пружинките 2012-та ноември, не са се обаждали шарнири. Като километри предполагам 25к. Сега за турските марки - шише джам и перхунде не знам как са, но определено залагам на трв средна хубост. А иначе интервенцията по пружините е на цената на един комплект носачи от ибей, смятайте. Сега сериозно при омекнали пружини разстоянието при статичното натоварване е скъсено. В селдствие работният ход при трептения от трети ред импулси е по- малък. Демферите или по нашему амортесьорите не могат да погасят тези импулси правилно, усещането е че "свличаш

" по дупките. Пружинната константа е изменена в следствие на което динамичното съпротивление намаляа. Натоварването върху звената се увеличава. Съответно най слабото звено поддава първо - пластмасите в шарнира - просто. Бяха писали че б6 имат по добро поглъщане на трептения понеже шенкела бил от алумин. Има връзка, но също и пружините са по нови, за тва издържа повече. Обзалагам се че носачите са същите като материали ;) Много хора си мислят че пластмасата в шарнира е проблем, ами тя тази пластмаса също играе ролята на пружина. Въобще цялото ни окачване е базирано на еластични връзки. И така 5 цента от мен, сменяйте пружини :) и после каквото там му дойде реда.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, въпросът е много общ.

Ако окачването е наистина спортно там със съответните пружини и амортесьори не би следвало да е кекаво.

Обаче ако говорим за гаражна самоделка, жълти пружинки без да пипаме останалото "шот нема паре за промоцията в лидъл" ...вече има малка разлика.

 

Също е възможно при спортното окачване на Ауди да има и разлика и в носачите (тампони, шарнири).

Имайте предвид че темата си е доста сериозна и едва ли точно тук ще се разгледа изцяло.

 

Аз не мисля че има с какво повече да помогна в тази дискусия. 

Поздрави на всички и успех  :zustimm:

Редактирано от zimbabve
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има резон в идеята з аокачването.
На B4- та бях със спортно и се държеше много по- добре от нормалното.
На в момента, отново съм със спортно (заводско) на едната кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според е добър вариант да вземеш носачите на марката крафт.Снощи си поръчах комплект за 232 лв а издържат по 20к какво повече ти трябва оригиналните струват по 700-800 лв а едва ли ще навъртят тройно повече км за цената си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ,аз ли нещо не разбирам ,ама 20хил.км  и пак да се сменя окачване ми се вижда пълна простотия.По тая логика трябва да го сменям поне 2 пъти годишно ,а това не си е оферта.

 

Носачите  ми са ТРВ ,така дойде от Италия ,там колко е карано с тях не знам,но за 85хил.км резултата е сменени 2бр. биалетки и един горен носач и друго нищо не се е разтропало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КРАФТ найстина са "дърво" но за цената си 230 лв издъжтат 20 000 км :) на този еквивалент скъпите комплекти по 700-800 лв, трябва да изкарват по 60-70 хил км, а близките 2-3 години не съм чул някой да се похвали че си е купил скъп комплект и е изкарал с него толкова км без да пипа нищо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Тоест, ако старият от колата е бил "16" - новият е "15".

Явно болтовете са по-тънки."

......

Не са по-тънки болтовете, а гайките оригиналните са смотан номер... 16 и 18. 

 

горните носачи трудно се разлопват те нямат натоварване кои знаи кво наи често се разбива долен преден дет аморисиора се хваща за него

Дали?

 

Цитиране на предходен пост!

защото съм разглубявал сумати аудита....

Като ги рзглубяваш следващият път си земи една читанка до теб за разнообразие.  :hilezh:

 

..... оригиналните струват по 700-800 лв а едва ли ще навъртят тройно повече км за цената си.

Оригиналните последно бяха 2400лв с ДДС само носачи без накраиниците и биалетките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под оригинални имах в предвид не тези който са закупени от Порше, а тези които са лемфъордар, ТРВ и раздните други комплекти който уш са "оригинални"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво де, темата е за носачите BESA, та по тоя въпрос, от къде могат да се намерят и на каква цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Аз ги докарвам , даже имам обява в продава-300лв комплект

Гледайте добре като купувате защото вече има ментета на BESA

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Наскоро смених цялото окачване. Марката е "Teknorot" с отстъпката ми дойдоха на 420лв. За сега са държат много прилично, доволен съм. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Цък колега, ама май това беше цената без отстъпката, не мога да се сетя.

Между другото за тях не срещнах лоша дума, а и за съотношението качество/цена си стрували.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Технорот-а стават. 5 години вече ги карам, като смених на 40к единия долен прав, тази година смених другия долен прав и един горен. Замених ги с беса, да видим те колко ще изкарат.

П.с долните два ги смених, заради тампоните, шарнирите държат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам не може да се сменят, както и да е, тръгнаха един по един а на горния се разтропа шарнира и реших да ги заменя.

Редактирано от vladyp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих един модел на АТЕК и наскоро направих 100к км с тях. Сега си взех отново същия модел и напролет ще ги сменям профилактично, без да чакам да се разхлопат. Взел съм 2 комплекта, за да ми олекне доставката, ако някой иска за 310 лв. давам другия комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...