Veselin Milev Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 И като смениш долен носач, а след 2 месеца се разтропа горен-к'во прайм?Пак ли сваляме всичко?А и причината не е омекнали пружини, ами дупки - си мисля аз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zimbabve Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Споделям личен опит. Преди да сменя ресьорите с цел да омекотя окачването на любимата б5 бях абониран за носачи. Окачването се разлопваше абе неприятна работа ... Най-малко 1 носач на година. Сега долни горни предни задни тр да погледна папката. В началото ползвах закс после трв. Та след като смених пружинките 2012-та ноември, не са се обаждали шарнири. Като километри предполагам 25к. Сега за турските марки - шише джам и перхунде не знам как са, но определено залагам на трв средна хубост. А иначе интервенцията по пружините е на цената на един комплект носачи от ибей, смятайте. Сега сериозно при омекнали пружини разстоянието при статичното натоварване е скъсено. В селдствие работният ход при трептения от трети ред импулси е по- малък. Демферите или по нашему амортесьорите не могат да погасят тези импулси правилно, усещането е че "свличаш " по дупките. Пружинната константа е изменена в следствие на което динамичното съпротивление намаляа. Натоварването върху звената се увеличава. Съответно най слабото звено поддава първо - пластмасите в шарнира - просто. Бяха писали че б6 имат по добро поглъщане на трептения понеже шенкела бил от алумин. Има връзка, но също и пружините са по нови, за тва издържа повече. Обзалагам се че носачите са същите като материали Много хора си мислят че пластмасата в шарнира е проблем, ами тя тази пластмаса също играе ролята на пружина. Въобще цялото ни окачване е базирано на еластични връзки. И така 5 цента от мен, сменяйте пружини и после каквото там му дойде реда.Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 А ако пружините са спортни, това по-бързо ли ще износи шарнирите или обратното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zimbabve Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Значи, въпросът е много общ.Ако окачването е наистина спортно там със съответните пружини и амортесьори не би следвало да е кекаво.Обаче ако говорим за гаражна самоделка, жълти пружинки без да пипаме останалото "шот нема паре за промоцията в лидъл" ...вече има малка разлика. Също е възможно при спортното окачване на Ауди да има и разлика и в носачите (тампони, шарнири).Имайте предвид че темата си е доста сериозна и едва ли точно тук ще се разгледа изцяло. Аз не мисля че има с какво повече да помогна в тази дискусия. Поздрави на всички и успех Редактирано 12 Май 2014 от zimbabve Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Има резон в идеята з аокачването.На B4- та бях със спортно и се държеше много по- добре от нормалното.На в момента, отново съм със спортно (заводско) на едната кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen222 Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 според е добър вариант да вземеш носачите на марката крафт.Снощи си поръчах комплект за 232 лв а издържат по 20к какво повече ти трябва оригиналните струват по 700-800 лв а едва ли ще навъртят тройно повече км за цената си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Тоя Крафт е такова дърво че идея си нямаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Не знам ,аз ли нещо не разбирам ,ама 20хил.км и пак да се сменя окачване ми се вижда пълна простотия.По тая логика трябва да го сменям поне 2 пъти годишно ,а това не си е оферта. Носачите ми са ТРВ ,така дойде от Италия ,там колко е карано с тях не знам,но за 85хил.км резултата е сменени 2бр. биалетки и един горен носач и друго нищо не се е разтропало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iskren Ivanov Публикувано 15 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 КРАФТ найстина са "дърво" но за цената си 230 лв издъжтат 20 000 км на този еквивалент скъпите комплекти по 700-800 лв, трябва да изкарват по 60-70 хил км, а близките 2-3 години не съм чул някой да се похвали че си е купил скъп комплект и е изкарал с него толкова км без да пипа нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 Мейлето си ги кара 60-70 000км и не е 700-800лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 подкрепям последния пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iskren Ivanov Публикувано 17 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Ами незнам къде ги гледате... като ги гледах в ибей цените са доста по солени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 ......Тоест, ако старият от колата е бил "16" - новият е "15".Явно болтовете са по-тънки."......Не са по-тънки болтовете, а гайките оригиналните са смотан номер... 16 и 18. горните носачи трудно се разлопват те нямат натоварване кои знаи кво наи често се разбива долен преден дет аморисиора се хваща за негоДали? Цитиране на предходен пост!защото съм разглубявал сумати аудита....Като ги рзглубяваш следващият път си земи една читанка до теб за разнообразие. ..... оригиналните струват по 700-800 лв а едва ли ще навъртят тройно повече км за цената си.Оригиналните последно бяха 2400лв с ДДС само носачи без накраиниците и биалетките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iskren Ivanov Публикувано 24 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2014 Под оригинални имах в предвид не тези който са закупени от Порше, а тези които са лемфъордар, ТРВ и раздните други комплекти който уш са "оригинални" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Хубаво де, темата е за носачите BESA, та по тоя въпрос, от къде могат да се намерят и на каква цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Аз ги докарвам , даже имам обява в продава-300лв комплектГледайте добре като купувате защото вече има ментета на BESA Редактирано 25 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 От кой град си колега Passi? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Наскоро смених цялото окачване. Марката е "Teknorot" с отстъпката ми дойдоха на 420лв. За сега са държат много прилично, доволен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Не мога да повярвам, че за Технорот си дал толкова пари...Кажи ми, че е с монтажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Цък колега, ама май това беше цената без отстъпката, не мога да се сетя.Между другото за тях не срещнах лоша дума, а и за съотношението качество/цена си стрували. Редактирано 4 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Технорот-а стават. 5 години вече ги карам, като смених на 40к единия долен прав, тази година смених другия долен прав и един горен. Замених ги с беса, да видим те колко ще изкарат.П.с долните два ги смених, заради тампоните, шарнирите държат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Е що не смени само тампоните като шарнирите са били здрави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 (Редактирано) До колкото знам не може да се сменят, както и да е, тръгнаха един по един а на горния се разтропа шарнира и реших да ги заменя. Редактирано 4 Септември 2014 от vladyp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Могат да се сменяват и само тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Аз си сложих един модел на АТЕК и наскоро направих 100к км с тях. Сега си взех отново същия модел и напролет ще ги сменям профилактично, без да чакам да се разхлопат. Взел съм 2 комплекта, за да ми олекне доставката, ако някой иска за 310 лв. давам другия комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване