Marto7777 Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Притискатела и феродовия си останаха същите а смени само маховика ? И как да разбера от каква кола мога да взема твърд.Някакви мм ли се гледат или брой на дупки или др ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Нa V6, на петаците и новите V8 захващането е 8-болтово и са с 240мм съединител.По старите V8 са с 10-болтово захващане към коляновия вал и се намира по-трудно едномасов маховик за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Моя е 4 цилиндров 1.8Т 6 болтово ли е захващането ? И от всеки ли мотор на VW със същия брой болтове като моя мога да взема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Колегите с джипките заваряват депферните маховици...Ама и там някой цени подминават 3500лв+ за маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 За 3500 лева ще си взема готов коплект 3 дисков съединител с олекотен маховик.За заварката ли е 3500+ лева и какъв е смисъла изобщо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 3500лв. струват някой маховици на някой джипове. А заварката решава проблема на нулевия шанс за аналог с твърд маховик. Примерно тука има хора дето се мъчат да сложат твърд маховик на душегуба който си е с приличен върт.момент. Това реално си е много добър вариант. Заварка, баланс, усилен притискател и газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 С високо качество на изработката, но ако заварката е зле и "дръпне" на някъде ще стане интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Е аз като казвам лесен вариант нямам предвид три точки как дойде и газ. Има си хора за тази работа. Щом заваряват хидротрансформаторите при рециклаж значи и това ще може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Moля запознатите, които вече са вършили това занимание - преминаването към едномасов с комплект от С2, на 1.8ТQ A4 да кажат кой лагер трябва да се ползва - този от S2, този от ACE или този от АЕБ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Сега гледах и на 1.8TQ има различни съединители.Виж си кода на двигатела и виж колко мм е твоя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astrapower Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) "Moля запознатите, които вече са вършили това занимание - преминаването към едномасов с комплект от С2, на 1.8ТQ A4 да кажат кой лагер трябва да се ползва - този от S2, този от ACE или този от АЕБ ?" Ако не се лъжа лагерите са едни и същи. Аз набавих всички необходими части (комплект от S2+лагер, както и твърд маховик престърган и балансиран), но не съм го монтирал още. Засега и стария си държи, но реално аз не правя стартове, ако давам газ давам на дълго. Редактирано 24 Февруари 2015 от astrapower Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Лагера си остава от АЕБ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Колко кг е маховика на АЕБто и може ли негова снимка нагледно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 16 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Пише го на първата страница.Снимка - гугъл http://dual-mass.co.uk/files/galleries/big/1358708114150fc3d920c49c347110213.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 3 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Да ъпдейтна темата. Преминах на комплекта от S2 с маховик от 1z.Много съм доволен. Стартовете са супер, както и колата леко живна.Цялото удоволствие стъпи на:Маховик 100лвПристъргването 100лвКомплект съединител 410Болтовете 10лвЛагера 40лвПоставянето 140лвОбщо 810 лева.Сега обаче изобщо не се притеснявам да си давам газ от място.Притрисания НЯМА. В диапазона 800-1400 има вибрации, които са били поемани от демфера преди, а сега се чува бучене. Преживявам факта че карам винаги над 1400 оборота на фона на кефа да си давам газ от 0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa2004 Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Колега даи малко инфо къде ти правиха маховика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 4 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Маднес в Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energie Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Здравейте колеги,искам и аз да споделя впечатления,тъй като чрез тази тема разбрах за тази възможност и съм много доволен от резултата.Колата ми е А4 Б5 1.8T Quattro AJL+ чип от Брезел,като сега минах на едноюасов от ACE, престъргаха го Маднес срещу 100лв..,притискател и феродо от С2-оригинални на Закс (само в Ebay). Както споменава и колегата по-нагоре единствения проблем е,че след престъргването не ти правят дупки за фиксиращите щофтове(запазете оригиналните болтове на маховка).Резултата е много по-динамичен автомобил, по-нисък разход на гориво и леки вибрации на празен ход (почти не се усещат ).Успех с конверсиите и не се притеснявайте да задавате въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energie Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Здравейте колеги,искам и аз да споделя впечатления,тъй като чрез тази тема разбрах за тази възможност и съм много доволен от резултата.Колата ми е А4 Б5 1.8T Quattro AJL+ чип от Брезел,като сега минах на едноюасов от ACE, престъргаха го Маднес срещу 100лв..,притискател и феродо от С2-оригинални на Закс (само в Ebay). Както споменава и колегата по-нагоре единствения проблем е,че след престъргването не ти правят дупки за фиксиращите щофтове(запазете оригиналните болтове на маховка).Резултата е много по-динамичен автомобил, по-нисък разход на гориво и леки вибрации на празен ход (почти не се усещат ).Успех с конверсиите и не се притеснявайте да задавате въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordcho Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 А за а3 1.8t ARY quattro с 6 степенна скоростна кутия и мощност около 300 коннски сили какъв е варянта, някой правил ли го е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Здравейте колеги,искам и аз да споделя впечатления,тъй като чрез тази тема разбрах за тази възможност и съм много доволен от резултата.Колата ми е А4 Б5 1.8T Quattro AJL+ чип от Брезел,като сега минах на едноюасов от ACE, престъргаха го Маднес срещу 100лв..,притискател и феродо от С2-оригинални на Закс (само в Ebay). Както споменава и колегата по-нагоре единствения проблем е,че след престъргването не ти правят дупки за фиксиращите щофтове(запазете оригиналните болтове на маховка).Резултата е много по-динамичен автомобил, по-нисък разход на гориво и леки вибрации на празен ход (почти не се усещат ).Успех с конверсиите и не се притеснявайте да задавате въпроси.А балансират ли го след престъргване. Може би затова после имате вибрации.Отделно ако феродовия диск няма пружини ще имате шумове в ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PsIh0pAtA Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Колеги, варианта за замяна с комплект съединител от ACE с едномасов маховик става ли на а6 1.8т AEB ? Колата не е Quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Не, не става Колега.Само маховика му използваш на ACE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PsIh0pAtA Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 (Редактирано) Не, не става Колега.Само маховика му използваш на ACE.А от какво ползвам феродов диск, притискател и лаер? Редактирано 3 Декември 2015 от PsIh0pAtA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Чете ли темата въобще? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване