gamepoint Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Чете ли темата въобще?Точно туй смятах да пиша и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PsIh0pAtA Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги,Обръщам се към тези които са с опит в темата, да помогнат да съберем малко информация относно преминаването от демпферен (двумасов) към твърд (едномасов) маховик, засягащо бензиновите мотори при А4 и А6 с оригинално демпферен маховик. Специално пиша бензиновите мотори, тъй като след доста четене разбирам, че при дизелите има повече драми, поради по-големия въртящ момент на ниски и получаващи се сериозни вибрации в купето, след преминаването към твърд маховик.Варианта по-долу, одобрен от Маднес е когато човек има женалние да премине и към усилен съединител, по техни думи с възможност да удържи 400-440Нм. маховик от АЦЕ (Madneess и Drag-Power ги престъргват.)и съединител със следните номераПритискател > 3082 919 001Феродо > 1862 625 001Необходими са и др.болтове (по-къси) : номера им е : N 902 061 03 х6Има разлика и в теглото м/у двата маховика ( тук аз не съм ги теглил, копирам отговор от други теми :двумасов :11,0 kgедномасов :8,3 kg Нямам информация обаче, какви са необходимите модификации, ако просто трябва да се смени изхабен двумасов с едномасов, без колата да има нужда от по-силен съединител. Смятам че съм изчел темата много внимателно и трите пъти когато я преглеждах . Има колеги, които са монтирали едномасов маховик на А4 Б5 1.8Т с всичко друго от ACE. Няма значение слага се всичко от Аце и това е. Лично аз имам 2 комплекта маховици с болтовете от АЦЕ но вече ми остана 1 аз съм с такъв колата е1.8 адр сложих директно маховика от аце с по късите болтове нов закс за аце и сега да не дърпа дявола за опашката много добре се държи колата няма проблем да се направи на 1.8 т и 1.8 т куатро , че дори и на 1.8 180 к.с, забравих да добавя че лагерчето на съединителя на аце.1.8 и 1.9 тди 110 ,90 коня са еднакви Моля ако нямате конкретен отговор да не спамите темата. Нямам нужда от усилен съединител на 400Nm. Максималния въртящ момент на ACE e 181Nm при мощност от 140 Hp, а на ABE е 210Nm При мощност от 150 Hp. Без да се заяждам ще помоля, колеги някой имал ли е опит или наблюдения при мотор ABE . Мотора е на а6 и не е Quattro Редактирано 4 Декември 2015 от PsIh0pAtA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 (Редактирано) Явно ще ти трябва още четене, съветвам те да наблегнеш на това. Не е задължително да се придържаш само към тези тема, в този форум е писано десетки пъти по този въпрос. Редактирано 4 Декември 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Колега за твоя случай се използва оригиналния лагер. (Маховик от ACE + притискател от S2 + феродо от S2 + лагер от АЕВ).Имаш и друг вариант също, може да си подковеш стария феродовия диск (пак ще си имаш "полусъединител") сменяш притискателя с нов от АЕВ + лагер от АЕВ, този вариант държи спокойно до 400Nm., може би и повече. Както има и други варианти из интернет пространството където продават и усилени съединители Stage1, 2 и т.н. Въпрос на избор вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 27 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 Здравейте.Понеже и аз съм се засилил към едномасов маховик искам да питам каква е ситуацията с RS2 притискателя? В ЕТКА-та го дават за РС2 и повечето осмаци. Цената на Сакс не е по-висока от посочения в първия пост... В техническото описание в каталога за единия пише TYP M240, a за другия MF240. Каква е разликата и дали ще стане.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 (Редактирано) На 9.05.2014 г. at 11:47, HEPBAKA написа: Има разлика и в теглото м/у двата маховика ( тук аз не съм ги теглил, копирам отговор от други теми :двумасов :11,0 kgедномасов :8,3 kg Мисля,че е по важно каква е разликата в тежестта на двата комплекта-/маховик,притискателен и феродов диск/,а не само на маховиците.Ето снимки от моите два комплекта.В случая комплектите съединители са от А6/С5 1.8Т AJL и от притискател от LT,феродов от А6-2,5TDI 115 кс и маховик от четирицилиндрово В4.Кантарът е медицински и постоянно подлежи на проверка. Комплект съединител от притискател от LT,феродов от А6-2,5TDI 115 кс и маховик от АСЕ image upload no ads Комплект съединител от 1.8Т AJL image free hosting Маховик от AJL free picture upload Маховик от АСЕ или др... picture share PS:Тази тема съм я пропуснал,но ще ви кажа как стоят нещата при мен.Някои колеги знаят,че в В4-ката куатро поставих 1.8Т AJL, смъкнат от Ауси А6/С5.Оставих стария си комплект съединител на 228 мм, от предишния двигател АСЕ,защото е сменян.Сложихме чип на мотора и според данни,взети от едно А4 куатро и със същия чип и двигател,данните на диното са били около 220 кс и 300Nm.Лично аз не съм замервал,защото ми е достатъчно да видя как 80-ката за 6 секунди вдига 100 км/ч.Турбото надува до 1,3 бара и след около 15 000 км,съединителя започна да приплъзва.Но това се случва само когато е студено,най вече зимата и есента.Сега в момента не буксува при максимално надуване,но аз съм решил да го сменя,защото втора зима бях като автоматик на 3,4 и 5 предавка.До момента са изминати 30 000 км и не съм имал абсолютно никакви вибрации.Този комплект съединител,който ще слагам и е на снимките, е с притискател от LT,феродов от А6-2,5TDI 115 кс и маховик от АСЕ;АВК;1Z или от друг 4 цилиндров мотор при В4-те са с един и същ каталожен номер.Целият този комплект, става за всички надлъжни 1.8Т и 1.9TDI,няма значение дали са В3,В4,А4/В5,А6/С5 Редактирано 27 Май 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 27 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Moже ли да обобщиш кой комплект колко тежи, че нещо не става ясно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 На 24.11.2015 г. at 16:41, tvard написа: А балансират ли го след престъргване. Може би затова после имате вибрации. Ако не се балансира,при високи обороти маховика може да влезе в купето,това не е шега преди 9 минути, HEPBAKA написа: Moже ли да обобщиш кой комплект колко тежи, че нещо не става ясно? Редактирах поста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 На 12/27/2015 at 15:48, HellFire написа: Здравейте. Понеже и аз съм се засилил към едномасов маховик искам да питам каква е ситуацията с RS2 притискателя? В ЕТКА-та го дават за РС2 и повечето осмаци. Цената на Сакс не е по-висока от посочения в първия пост... В техническото описание в каталога за единия пише TYP M240, a за другия MF240. Каква е разликата и дали ще стане.... Само за информация: писах на ZF и ето отговора: Цитат The M stands for preasure plate with diaphram spring for flat or concave flywheel. The MF is only for flat flywheels .. Аз отново отложих конверсията, защото за нищожна цена се сдобих с маховик и съединител в много добро състояние. Най-интересното е, че след слагането им изчезна блъскането в задния диференциал Явно проблема идва предимно от маховика и всичко за луфтове в диф-а, омекнали предни/задни тампони, висящ лагер или торсен са форумни легенди. Нека колегите с конверсия да споделят дали им "подритва" под задната седалка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 (Редактирано) Аз имам луфт и удар в кардана преди и след конверсията от 228 на 240 мм.И двата маховика бяха едномасови.Скоро ще огледам кардана,имам предположение,че е от тампона на опорния лагер,много е мек,но не съм го сменил,защото не е скъсан и нямам никакви вибрации.Ако луфта се окаже,че е от тампона,а не в задния диференциал,ще го сменя. Редактирано 7 Юли 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Някаква нова информация? При мен проблема е отново на дневен ред... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpyto Публикувано 18 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2017 След сглобяването на комплекта притискателят плътно ли опираше в маховика след затягането на болтовете или стърчеше малко над-него ? Имате ли снимка на готов комплект отстрани ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Нещо не си направил както трябва Трябва да си легне върху маховика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Да ,трябва да се завие още! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpyto Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Мда, трябва яко стягане на болтовете ! Всичко легна точно в крайна сметка и вече е монтирано. A4 B5 1.8TQ няма вибрации, педалът отлепва ниско и е по-твърд (смених и двете помпи - горна и долна на съединителя, понеже се предадоха). Колата стана доста приятна за каране. Оборотите на различните предавки при еднаква скорост спрямо стоковия комплект се понижиха (преди с около 140км/ч бях с около 4000 об/мин, а сега с усиления комплект от темата и олекотен маховик - около 3600 об/мин). За момента държи на стартове...след известно време ще споделя как се справя този комплект с агресивното каране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 5 minutes ago, scorpyto said: . Оборотите на различните предавки при еднаква скорост спрямо стоковия комплект се понижиха (преди с около 140км/ч бях с около 4000 об/мин, а сега с усиления комплект от темата и олекотен маховик - около 3600 об/мин). Това няма как да стане! Освен, ако преди ти е буксувал съединителя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Имам едно питане по темата.Как седат нещата ако колата е 1.8Т куатро с 5 скорости (228мм) и сложа кутия от 1.9тди куатро с 6 скорости (доста по-здрава доколкото знам но 240мм) Ще има ли проблем като са различни размерите и на кое ще окаже влияние ? Каква е процедурата в моя случай? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 Цецо ще ти каже,неговата A4 2.0Т e била със 6 степенна скоростна кутия от 2.5TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpyto Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 На 2.07.2017 г. at 23:27, GLS написа: Това няма как да стане! Освен, ако преди ти е буксувал съединителя... Явно е... и то доста :д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) Някой замислял ли се е дали може да се пригоди съединител от 7А или NM? И двата са на 240 мм. Ето диск на 2.5TDI. Снимката е от онлайн магазин Това е моят диск 7A/NM снимка от онлайн магазин Снимка на истински диск . На едно Ауди сложихме и двата вида дискове, с 4 и 6 пружини. На този с 4-те пружини се наложи да отнемем по 1 мм от ъгълчетата на металната част, където са пружините,за да не опира. И с двата диска съединителя работеше добре Редактирано 30 Октомври 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 Здравейте колеги и аз съм решил да сменям демфера с плътен маховик и по-голям съединител, иска да Ви попитам кой комплек съединител слагате от S2 (220к.с или от 230к.с., защото са различни) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 31 Август 2018 Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 (Редактирано) Здравейте! Ще сменям съединителя на А4-та ('98 1.9TDI quattro). Взел съм: - притискател от S/RS2 - 077 141 117 L - феродов диск от 2.5TDI AAT - 046 141 031 M - едномасов маховик - болтове за маховика (към коляновия вал) - N 902 061 03 - лагер - още не съм взел, но гледам, че е един и същ за S2/AFN/2.5TDI (лесна работа) Въпросите ми са: 1. Някой може ли да ми даде номера на болтовете, които захващат притискателя и феродовия диск за маховика? - ЕТКА-та ми нещо се бъгна. Гледам ги в няколко онлайн каталога (цък цък цък), но по закона на Мърфи... точно те липсват дейба 2. Баланса се прави само на маховика (след разпробиването и разтъргването) или на сглобения комплект (притискател, феродо и маховик)? п.п. Някой ако може да качи снимки на въпросния сетъп, че маховика нещо много ми се губи в тоя голЕм притискател... Редактирано 31 Август 2018 от Krisko_A6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 Разпробит пристърган и балансиран само маховика Задължително сложи и щифтовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 26 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2018 Доста време мина, но се сетих за темата, и че номерата, които съм дал са грешни. Искам да благодаря на колегата nikito_1, за снимките и отделеното време. ПРАВИЛНИТЕ НОМЕРА СА: Феродов (този е с по-дебели пружини) - 046141031L Притискател (за едномасов маховик) - 035141118 Болтове за притискателя към маховика - N01473911 Ето и разликите: И двата се водят за S2, като на нас ни трябва за първото купе 2.2Т. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleomaxx Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 Някой има ли идея къде ги преправят за с2 съединител понеже маднес вече не се занимавали с това ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване