дани---д Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 (Редактирано) Капилярки и инструмент за вадене има във всеки читав сервиз. Точно там където е прехода топло към студено на тънката тръба се намира капилярката, но се източва газта.По твоите думи за работата на обороти може и команден клапан на компресора да е , но това се тества с тестер за тези компресори, който също се намира в читавите сервизи. Редактирано 20 Май 2014 от дани---д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubkin Публикувано 21 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Добре, дайте кординати на читави сервизи в Северна България около Плевен , Търново .. ? Колега Дани-Д , накрая ще дойда до Видин ако се наложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 От 7 г. си водя колите до Видин при Дани,нито за момент не съм съжалил. На сегашната блокира компресорът,той го смени,заедно с филтъра и капилярката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zimbabve Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Ами сменяй orifice tube-a т.нар. "капилярка" и то бързо че компресорите са скъпи. Също смени и сервиза за климатици. До тогава по- добре не пускай климатика.Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubkin Публикувано 22 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Update : вчера намерих майстор който ми смени капилярката, ( старата беше като нова на външен вид) , зареди със фреон по класическия метод със електронната везна, малко масло и сега всичко е перфектно. 9 градуса струя в купето, наляганията в компресора са добре. Явно капилярката е била запушена отвътре в самата тръбичка въпреки че отвън беше като нова. За 30лв цялта процедура и вече се отървах от мъките Благодаря на всички за мненията, без който нямаше да стигна до решението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 9 не е ли много, на мен са ми казвали, че трябва да слиза до 4-5 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Update : вчера намерих майстор който ми смени капилярката, ( старата беше като нова на външен вид) , зареди със фреон по класическия метод със електронната везна, малко масло и сега всичко е перфектно. 9 градуса струя в купето, наляганията в компресора са добре. Явно капилярката е била запушена отвътре в самата тръбичка въпреки че отвън беше като нова. За 30лв цялта процедура и вече се отървах от мъките Благодаря на всички за мненията, без който нямаше да стигна до решението.Радвам се, че си решил проблема колега, също се радвам когато във форума си помагаме технически, кой колкото може, че напоследък техническите решения отстъпват място на някакъв криворазбран сарказъм по темите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Радвам се, че си решил проблема колега, също се радвам когато във форума си помагаме технически, кой колкото може, че напоследък техническите решения отстъпват място на някакъв криворазбран сарказъм по темите. :zustimm: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zimbabve Публикувано 23 Май 2014 Доклад Share Публикувано 23 Май 2014 Честито. Сменяш orifice-a всеки път като зареждаш фреон и климатика ти става вечен Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 здравейте, някой има ли представа, защо климатика при палене мирише, ама едно към едно с урина(пикня) после се оправя, ама....?филтрите са чисто нови и хубави с активен въглен и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 (Редактирано) По принцип мирише когато издухва влагата от топла пита, преди да се е охладила. Но не е чак толкова натрапчива миризмата. По всяка вероятност имаш мухъл и/или други бактерии по питата. Ако е така, миризмата ти е най-малкия проблем. Не е ок да го дишаш това. Има спрей за почистване, който се пръска директно в/у питата(след сваляне на жабката и филтрите) или друг вариант сваляне и почистване или замяна с нова. Спрея би трябвало да свърши работа. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 10 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 не мирише всеки път, а й миризмата изчезва бързо, ама ще го направя това упражнение!Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 един малко глупав въпрос, ама какво да правиш... от къде се изключва модула за парното и климатика...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 не ми отговаряйте, разбрах си проблемите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 (Редактирано) Аз лично ползвам веднъж годишно тези двете и нямам никакъв проблем с мирис на лошо или запарено. Първо ползвам шота паля колата пускам да цирколира въздухът в купето слагам шота отпред в краката натискам и затварям за 30 мин . После отварям всички врати и оставам за час време да се проветри. На другия ден с другия във всички вентилационни. процепи пръскам по малко. Свялям жапката и пръскам останалото на питата. Редактирано 10 Юни 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Мерси Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 а от България могат ли да се закупят, продуктите и от къде...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 В ТЕХ-КО има на Ереком продукти и вършат същата работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 а от България могат ли да се закупят, продуктите и от къде...?Виж това не се съобразих . Предполагам може и да ги има някъде погледни в интернет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 за това питам, търсих не намерих..., нищо ще послушам krematop и ще взема Ереком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Най вероятно ще върши същата работа. Аз тези ги взимам от Euro car parts щото магазина им е на две преки от вкъщи и са ми удобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buby Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Здравейте, от няколко дни имам проблем с климатика на мойто 3,2 FSI, 2004.Когато сутрин паля колата и е по студено перката на климатика се върти и няма проблеми, стане ли по топло обаче или я напече слънцето и перката спира да се върти. Вчера ужким я прочетоха за грешки и показа че някакъв датчик има грешка, обаче след изчистването на грешките нищо не се промени, попитах няма ли да е добре да се смени този датчик и ми отговориха че едва ли е от него проблема. Ако някой има идея какво може да е ще се радвам на мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Ами ако ти бяха казали, кой е въпросния датчик или поне каква е грешката, някой щеше сигурно да може да ти помогне... Ако някой не е срещал точно този проблем, без грешката няма от къде да се захванем. Виж намери някой друг сервиз за климатици, където да ти погледнат колата за второ мнение. На един колега така от БМВ му разправяха че перката на двигателя му е за смяна, щото е прецакана и не въртеше, а въпросната струваше 1000лв нова, 300лв втора ръка. Оказа се обаче някакъв транзистор под волана който сдал багажа и перката си проработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Най-вероятно са ти казали за датчика на климатика- той не е много скъп около 100лв нов. Но наистина доста често проблема не е от него- просто там се набива грешката и затова компютъра това показа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
renx_02 Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 (Редактирано) Момчета вижте моя проблем. Вчера тръгнах за Холандия и Сърбия климатроника започна да духа топло отляво и отдясно, както и отзад. По средата духа студено, понякога не много но понякога лед. Сутрин като пусна само отляво и отдясно да духа топло на изключен климатроник не мога да контролирам градусите, духа си и това е. Понякога се оправяше ама накрая си остана така. Та дойдох до Холандия. Някой има ли идея от какво може да е,че тия тука лъжат много, просто да се насоча на някъде? И още нещо температурата стои на 70 градуса, преди си беше на 90! Редактирано 20 Август 2015 от renx_02 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване