Jump to content

Проблем Климатроник - Помагайте !!


liubkin

Recommended Posts

Капилярки и инструмент за вадене има във всеки читав сервиз. Точно там където е прехода топло към студено на тънката тръба се намира капилярката, но се източва газта.

По твоите думи за работата на обороти може и команден клапан на компресора да е , но това се тества с тестер за тези компресори, който също се намира в читавите сервизи.

Редактирано от дани---д
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Добре, дайте кординати на читави сервизи в Северна България около Плевен , Търново .. ?  Колега Дани-Д , накрая ще дойда до Видин ако се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 7 г. си водя колите до Видин при Дани,нито за момент не съм съжалил. На сегашната блокира компресорът,той го смени,заедно с филтъра и капилярката. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сменяй orifice tube-a т.нар. "капилярка" и то бързо че компресорите са скъпи. Също смени и сервиза за климатици. До тогава по- добре не пускай климатика.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Update :  вчера намерих майстор който ми смени капилярката, ( старата беше като нова на външен вид) , зареди със фреон по класическия метод със електронната везна, малко масло и сега всичко е перфектно. 9 градуса струя в купето, наляганията в компресора са добре. Явно капилярката е била  запушена отвътре в самата тръбичка въпреки че отвън беше като нова. За 30лв  цялта процедура и вече се отървах от мъките :) Благодаря на всички за мненията, без който нямаше да стигна до решението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Update :  вчера намерих майстор който ми смени капилярката, ( старата беше като нова на външен вид) , зареди със фреон по класическия метод със електронната везна, малко масло и сега всичко е перфектно. 9 градуса струя в купето, наляганията в компресора са добре. Явно капилярката е била  запушена отвътре в самата тръбичка въпреки че отвън беше като нова. За 30лв  цялта процедура и вече се отървах от мъките :) Благодаря на всички за мненията, без който нямаше да стигна до решението.

Радвам се, че си решил проблема колега, също се радвам когато във форума си помагаме технически, кой колкото може, че напоследък техническите решения отстъпват място на някакъв криворазбран сарказъм по темите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че си решил проблема колега, също се радвам когато във форума си помагаме технически, кой колкото може, че напоследък техническите решения отстъпват място на някакъв криворазбран сарказъм по темите.

:zustimm: :zustimm: :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

здравейте, някой има ли представа, защо климатика при палене мирише, ама едно към едно с урина(пикня) после се оправя, ама....?

филтрите са чисто нови и хубави с активен въглен и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип мирише когато издухва влагата от топла пита, преди да се е охладила. Но не е чак толкова натрапчива миризмата. По всяка вероятност имаш мухъл и/или други бактерии по питата. Ако е така, миризмата ти е най-малкия проблем. Не е ок да го дишаш това. Има спрей за почистване, който се пръска директно в/у питата(след сваляне на жабката и филтрите) или друг вариант сваляне и почистване или замяна с нова. Спрея би трябвало да свърши работа.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично ползвам веднъж годишно тези двете и нямам никакъв проблем с мирис на лошо или запарено. Първо ползвам шота паля колата пускам да цирколира въздухът в купето слагам шота отпред в краката натискам и затварям за 30 мин . После отварям всички врати и оставам за час време да се проветри. На другия ден с другия във всички вентилационни. процепи пръскам по малко. Свялям жапката и пръскам останалото на питата.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а от България могат ли да се закупят, продуктите и от къде...?

Виж това не се съобразих . Предполагам може и да ги има някъде погледни в интернет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, от няколко дни имам проблем с климатика на мойто 3,2 FSI, 2004.

Когато сутрин паля колата и е по студено перката на климатика се върти и няма проблеми, стане ли по топло обаче или я напече слънцето и перката спира да се върти. Вчера ужким я прочетоха за грешки и показа че някакъв датчик има грешка, обаче след изчистването на грешките нищо не се промени, попитах няма ли да е добре да се смени този датчик и ми отговориха че  едва ли е от него проблема. Ако някой има идея какво може да е ще се радвам на мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако ти бяха казали, кой е въпросния датчик или поне каква е грешката, някой щеше сигурно да може да ти помогне... Ако някой не е срещал точно този проблем, без грешката няма от къде да се захванем.

 

Виж намери някой друг сервиз за климатици, където да ти погледнат колата за второ мнение. На един колега така от БМВ му разправяха че перката на двигателя му е за смяна, щото е прецакана и не въртеше, а въпросната струваше 1000лв нова, 300лв втора ръка. Оказа се обаче някакъв транзистор под волана който сдал багажа и перката си проработи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са ти казали за датчика на климатика- той не е много скъп около 100лв нов.

 

Но наистина доста често проблема не е от него- просто там се набива грешката и затова компютъра това показа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Момчета вижте моя проблем. Вчера тръгнах за Холандия и Сърбия климатроника започна да духа топло отляво и отдясно, както и отзад. По средата духа студено, понякога не много но понякога лед. Сутрин като пусна само отляво и отдясно да духа топло на изключен климатроник не мога да контролирам градусите, духа си и това е. Понякога се оправяше ама накрая си остана така. Та дойдох до Холандия. Някой има ли идея от какво може да е,че тия тука лъжат много, просто да се насоча на някъде? И още нещо температурата стои на 70 градуса, преди си беше на 90!

Редактирано от renx_02
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...