Jump to content

Климатроник А6 Ц4


Lup40

Recommended Posts

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Чипа не го барай с поялника само тези на куплунга!!!

 

033343393-thumb.jpg?r=0 033343394-thumb.jpg?r=0

 

 

Трябва да се презапои само "буксата" на лентовия кабел, от страната на панела(не тази на тялото и основната платка). Тя се намира зад дисплея, и трябва той да се демонтира да се стигне до проблемното място. Това на снимките е проблемното място под дисплея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ясно колега, Благодаря ти! Днес ще занеса модула и ще им кажа да презапоят буксата на лентовия кабел, надявам се тоя път всичко да тръгне. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз тази букса презапоявах и там беше проблема с копчетата.

Силното натискане не знам дали помага, но ако помага е, защото всичко се гъне и сигурно прави контакт спуканото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, вчера добре, че баща ми имаше един стар 50W поялник и си запоих буксата сам, защото никой не се захващаше да го запоява, било много сложно имало да се кодира. Викам си тия майтап ли си правят, хем им казах кое трябва да запоят, накрая реших да си го запоя сам, разглобих го запоих го колкото можах, изчистих стъклото на двата дисплея и гумичките на копчетата които правят контакта с платката и всичко си тръгна перфектно. Сега чакам да има налични smd led крушки да си сложа на таблото и на модула на климатроника, че изгоряха крушките и сега в тъмното не виждам дали усилвам или намалям климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СМД е съвсем различно нещо!!! Не се бъркай, "трябват ти крушки за табло". Може да ги замениш с диодни със същия цокъл, мисля че в темата стана въпрос по-рано. По интернет магазините е пълно! Ровни малко и си намери и поръчай  :hilezh: Мога да ти кажа точния технически "код" на крушката да ги намериш по-лесно...В гаража някъде имам кутийка от такива крушки на нея пише.  

 

Иначе да си я ползваш със здраве!

 

При мен след тия галимации от предната страница резултата е:

-Цял ден на слънце, паля, и на 10-тата минута вътре почвам да намалям вентилатора на купето че е студено  :zustimm: Явно до сега никога не ми е работило всичко като хората.  :steinigung:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е същата работа, днес като се връщах от море усилих климатроника до край и наистина вече си работи перфектно, иначе под smd led крушки имам предвид такива. Би трябвало да станат и за таблото и за модула на климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха да тия ще станат защото са с "правилния цокъл" за таблото и климатроника :) А СМД е стандарта на монтаж на диода :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна. Гризли да ме поправи, но не е невъзможно от старост да спре да свети- все пак всяка 'чертичка' си е самостоятелна, получава си напрежение и светва. Поне като сменях сегментите на дисплея на паркторника в С4- ката да светят червено, а не зелено, останах с това впечатление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия проблем на моторчетата е от рядка употреба. Хващат окиси на колекторчето и четките!!! После не протича тока който трябва и от там ел.модула пищи грешки разни разнообразни :) Затова и оставянето на поработят ги оправя. Отделно загряването на четките може би помага малко на процеса по наместване. 

Климатроника на Ауди хич не е лош, и старомоден. За такъв го смятах заради безкрайните проблеми който съм имал с него.

     За гореописаното си изключително прав. Проблемите идват от неизползване на пълната функционалност на климатроника, в цялата му съвкупност. Аз никога не съм свалял клапите и задвижващите ги електромотори, но когато започнах да ползвам този автомобил, на първи канал в климатроника изписваше много грешки, с ВАГ-КОМ изброяваше почти всички клапи, но явно системата работеше в някакви средни положения. С времето и по-честата употреба на клапите (насочване на въздуха в различни посоки, разхождане из целия температурен режим и включване на рециркулацията в купето) постепено грешките взеха да намаляват. След време направих пълна профилактика на климатика със смяна на компресора, дълго време се радвах на студ в купето, докато любимия маркуч на Б5 не реши да прекрати радостта ми. Смених го, поработи два сезона безпроблемно, докато в един слънчев ден отново не прекрати радостта ми, в комплект с отказала вентилаторна перка... Сега възстанових системата, като остана само да монтирам перката. Междувременно се получи запушване на отоплителния радиатор в купето, бях се примирил със смяната му, докато не реших да рискувам да направя частична промивка с доста химия и механично почистване, на лесно демонтируемите детайли от системата. След цялата тази работа системата заработи перфектно, както за отопление, така и за охлаждане. През зимния сезон се возя при 24 градуса и в купето е комфортно топло, дори предизвиква дрямка, а през лятото на 20 градуса и не всички издържат да се возят на тази температура.

    Честотата, с която правя раздвижване е относително един път месечно минимум.

    Самата система на климатроника работи изключително интелигентно, като през зимата до достигане на зададената температура започва обдухването на краката и постепено достига това на централните въздуховоди и постепенно намаля дебита на вентилатора, с което пада и силата на въздушния поток, а през лятото започва от обдухване на централната конзола, като постепено го разделя между всички позиции. Лошото е, че масовия потребител е свикнал като на жигулито той да му казва къде и колко да "духа", а копчетата за температурата ги ползва като "ръчката" на соц. возилото. Правилната употреба се свежда до подбиране на правилна температура и режим АУТО. Единствено може да се променя посоката на въздушния поток при необходимост (запотяване на стъклата например).

Защо исписах всичко това ли? - Във всеки случай не е за да се похваля, колко добре работи системата, а това, че има основни компоненти от нея, които трябва да се раздвижват и такива, които трябва да се поддържат в изправно състояние, за да работи така както е проектирана - перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да каже има ли решение проблема с неработещи сектори от дисплея?

 

На счупения дисплей числата се оправиха в голяма степен(все пак беше счупен). От това дето написах е ясно че не можеш да го развалиш повече...Ако се оправи иначе само печелиш...Ти пробва ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

извинявам се ако въпроса ми ви стори глупав,но как работи шайбата на компресора на климатика.

Мотора е АВС 2,6

https://cloud.mail.ru/public/c0dfd375d165/front.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има електромагнитен съединител, който зацепва компресора като го включиш. Т.е. шайбата с ремъка се върти непрекъснато и като се включи компресора почва да се върти и челната част на шайбата, към която е зацепена оста на компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Днес минах на профилактика, пълнене и диагностика на климатика при един пич в Редута. Засега съм доволен от всичко, въпреки, че се бях настройл за голям ремонт и изваждане на финансови средства. :D Само на диагностиката излезе следната грешка - Motor For Temperature Flap G92. Въпроса ми е къде е седи това чудо, какво точно представлява и дали е нещо сериозно? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че става въпрос за клапата за регулиране на температурата. Ето една много полезна тема по въпроса.

Все пак виж какви грешки излизат в диагностичния режим на климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Да използвам темата да попитам нещо ... А6 C4 ... 

 

Има моменти в които почти всички копчета на панела на климатроника не работят. Някой път работят при силен натиск или като ги натиста някъде встрани. Забелязвал съм и моменти, в които като натисна копчето за вътрешна циркулация се включва и климатика. Или пък като натисна копчето за активиране на клапите в краката ... се включва също климатика.

 

Забелязвам обаче, че когато загася колата и след 15/20 минути .. при първото включване на климатроника всички копчета си работят нормално. След като покарам малко, пак всичко или почти всичко блокира и се започва битката.

 

На какво може да се дължи това блокиране? Замърсена платка, спойки, някой датчик ... или от всичко по малко ... :(

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-често са те. На трите ни Ц4ки презапоявахме тези крачета на платката и проблема се реши. Сега бутоните работят без никакви драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен това беше проблема. Презапоих ги и вече доста време си работят безотказно. Колкото за копчето за вътрешна циркулация - ами когато го включа се включва и компресора, ама това май не е дефект. Същото се случва и когато включа копчето за обдухване на предното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....като натисна копчето за вътрешна циркулация се включва и климатика......

.... Същото се случва и когато включа копчето за обдухване на предното стъкло.

Точно!  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Колкото за копчето за вътрешна циркулация - ами когато го включа се включва и компресора, ама това май не е дефект. Същото се случва и когато включа копчето за обдухване на предното стъкло.

Прав си, не е дефект. Това е с цел да се изсуши възхуха в купето, за да не се запотяват прозорците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да се включа и аз. Преди месец смених целия управляващ блок на климатроника, защото едно същество го ръчна с пръстенче и ме дразнеше повреденото лцд. Сега ми прави впечатление че наистина като преди за обдухване на предното стъкло и затворена циркулация включва компресора, но като си карам на "ауто" и 21 градуса не излиза снежинката. Знам че не се пуска компресора при ниски температури, ама вече не са толкова ниски. Същевременно си охлажда следобед, а сутрин си топли. Случвало ли Ви се е нещо подобно и може ли да си пуска компресора без индикация на дисплея? Или счита че не е достатъчно топло? След смяната беше нахвърляло 4-5 грешки, но ги изчистих с ваг кома.

Редактирано от blacky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...