ILI@N Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Колеги от скоро го карам тоя танк и до сега сам наливал само нафта и масалце, време е да налея и някои лев!Миналата седмица беше малко жега и се бях натоварил а се наложи и климатика да пусна и започна някакво яко чаткане отпред. Като спре компресора и чаткането спира. На следващия ден отидох в сервиза на един приятел да погледне и той. Като натоваря хидравликата в крайно ляво или крайно дясно и се чува същото с вкл. клима е още по лошо. Та според него е въпросната шайба. Кажете каква да сложа и от къде да я намеря? Видях разни цифри из нета...Ако мислите че е от нещо друго дайте идеи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 може и да е обтегача. Шайбата погледна ли я,дали измята настрани по време на работа-като загледаш трябва да е абсолютно равномерно движението и ,без да криви настрани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 (Редактирано) Моята беше здрава и не замяташе, но гумата беше силно напукана и я смених превантивано. Новата, която взех беше Gates и за сега нямам ядове; Друг е въпроса, че това чаткане наистина може да е от обтегача и дори от съединителя на компресора. Ако имаш 300лв излишни и при теб е напукана гумата я смени иначе е по-добре да се локализира проблема. Редактирано 31 Май 2014 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ILI@N Публикувано 31 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Ше колализирам проблема, само да спре тоя дъжд. И оптегач да е и шайба, мин. 300лв. ше отидат.Ради, видях една тема в VW форума с преобладаващи твои коментари за черната перла, така че очаквай скоро питанки на лични: ) Ако мога ще направя клипче на тракането.Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Да не е вакум помпата? Тя чатка един път на тоя мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 От шайбата ще да е.Имай предвид, че като щрака се изнася, защото има едни стърчащи части и може да ти направи други бели. Загледай я и като видиш какво прави ще спреш да караш докато не я оправиш. Щом щрака са се разделили 2-те части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 махай я 4е ще се разпадне и тогава става интересно, Феби шайба не взимай ,боклуци са, на 25000 се разпадна гумата..За жалост хубавите са все над 300 и то с отстъпките .Пгледни и гумено металните втулки на обтягащото амортисиорче и от там по някога се получава едно чукане или от самия амортисиор ако е изтекъл вътре се разтраква .Виж като е пуснат климатроника пистовия ренък дали играе много при обтягащата ролка.Ако играе постоянно с амплитуда 1 см пишиго бегал тоз успокоителния амортисиор. За демпферната шайба има една особенност когато е тръгнала да се скапва , при гасене на мотора се чува едно метално пречукване особенно ако гасиш със светнати фарове т.е натоварен генератор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ILI@N Публикувано 13 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Колеги проблема се оказа в шайбата, смених я и всичко заспа. Благодаря ви за споделеното мнение и съвети, и на Жоро (gsb) за резервната шайба и бързата реакция. П.С. Ради ако мислиш че твоята е била зле виж тая https://www.dropbox.com/s/368qvzxw3sym7fn/2014-06-13%2020.02.11.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Моята се беше разделила на 2 части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 (Редактирано) Какво ще стане ако бъде заменена тази шайба с едномасова алуминиева (недемпферна)? Дали ще поразя нещо?Моята в момента си е перфектна, но съм решил да сменя всички шайби с леки алуминиеви и да сложа едномасов олекотен маховик за да олекнат всички въртящи се детайли и двигателя да се развърта по-бързо. На старото ми Ауди само смених маховика с олекотен едномасов и ефекта беше осезаем. Скоро бях попаднал в И-бей на комплект алуминиеви шайби и доста се зачудих, но не съм ги поръчал още. Редактирано 14 Юни 2014 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Ще има повече вибрации в ремъка УЖ. На 2.3 ААР не знам виждали ли сте шайбата. Една обикновена монолитна метална шайба + отделна гумено метална шайба подобна на маховик изцяло НЕ докосваща ремъка по никакъв начин. Според мен слагай леки и плътни и си свиркай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 И аз съм го мислил за 100-цата - да сменям демпферната шайба с „нормална”, няма да е проблем и според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 (Редактирано) На бензинов мотор мисля, че проблема да се сложи монолитна е никакъв. ILI@N, на твоята гумата изглежда много по пресна, но въпреки това е много по-брутално сцепена. Това е интересно... Редактирано 15 Юни 2014 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 На някой ако му трябва такава шайба и не го притеснява факта, че е турска мога да му помогна. Цена към -125лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 На скоро смених шайбата и на новото Ц4, На него беше още оригиналната която е с много по-тънка гумена вложка и е с отвори на външното колело. Поради липстата на налична Gates взех Febi, която е 260лв, но на вид е абсолютно същата. Понеже фейсбик е пеебал линковете към старите снимки ги качвам на нормален хост: На старата кола старата шайба неоригинална (сменяна е веднъж). И нова Gates, която отиде при новия стопанин на старата кола. Febi е 1:1 като конструкция, а ако не съм я изхвърли ще ви снимам оригиналната. Няма нищо общо като изпълнение, гумената вложка е 3-4mm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolov Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 (Редактирано) Мойта беше се разчаткала направо и като погледнахме демпфера ииии Редактирано 9 Юни 2015 от Emo Nikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Какво ще стане ако бъде заменена тази шайба с едномасова алуминиева (недемпферна)? Дали ще поразя нещо?Моята в момента си е перфектна, но съм решил да сменя всички шайби с леки алуминиеви и да сложа едномасов олекотен маховик за да олекнат всички въртящи се детайли и двигателя да се развърта по-бързо. На старото ми Ауди само смених маховика с олекотен едномасов и ефекта беше осезаем. Скоро бях попаднал в И-бей на комплект алуминиеви шайби и доста се зачудих, но не съм ги поръчал още.Някой до сега сменял ли е демпферната шайба с едномасова и ако е какъв е ефекта?Олекотен едномасов маховик от къде може да се купи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Вземаш от 100 и го олекотяваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 (Редактирано) Как го олекотявам? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Чрез отнемане на материал от там където позволява. Най-добре чрез фрезоване на CNC фреза за да няма големи драми с баланса след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 За координатна машина ли става въпрос или нещо друго,че с нови технологии не съм запознатПреди двайсе и няколко години координатната беше върха на сладоледа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 Днес си сменях маслото при майстора и го попитах за олекотяването на маховика и неговото мнение е,че наистина има по-добър старт колата,но при висока скорост(150-60)било по-добре да си е тежък маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 (Редактирано) На дизел можеш да размишляваш над по-големи разпръсквачи, челен кулер, читав ремап, по-голямо турбо. Неща все от който ще имаш съществена разлика във вървежа. В един момент демпферния маховик, ще се предаде и тогава му мисли какво ще слагаш на неговото място. П.П. Едномасов маховик от 100 олекотяване на някаква машина, баланс, нов комплект съединител-твоя дори и да е читав няма да можеш да го използваш. Сваляне и качване на скорости. Ако за всичко плащаш ще подминеш 500лв. Редактирано 14 Юни 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 Предната ми такава кола тръгваше многа леко и с малко газ.От както съм взел тая,все се чудех защо не е така пъргава като първата при положения,че и двете са в едиентично техническо състояние и с чипове слагани при един и същи човек(Тони келеша).После се сетих,че първото ми ауди ,като го купувах и ми изреждаха "екстрите"които бяха вложили ми споменаха за олекотен маховик,но тогава си мислех че такъв се купува нов от тунинг фирма например.Тъй като моя е двумасов и така или иначе ще му дойде реда за смяна с едномасов от стотица,за това се интересувам да чуя мнения на хора които са го правили това с олекотяването.Въпреки че първото ми ауди беше с такъв маховик,нямам кой знае какъв спомен защото беше отдавна,а и го карах само две години.Дали е надеждно и дали няма да повлияе отрицателно на техническото състояние на другите компоненти на колата?За парите ми е ясно,пък и толкова много съм набил до сега в стремежа си да възстановя далечния ми спомен от тогава седем годишното ми С4 куатро,че 500+лева ще са като капка в морето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 С лек маховик би трябвало потеглянето да става с повечко гас. Щом не те притесняват средствата за такава инвестиция (според мен безсмислена ако сегашния ти маховик-съединител са здрави) действай смело. Няма да потрошиш останалата карантия ако след олекотяването е минал през баланс. Но съм на 100% сигурен, че предната ти кола не е вървяла повече заради маховика Прегледай си добре колата центровка на газоразпределение и ГНП, дюзи, задънен катализатор и кулер, дебитомер. Вероятно е нещо дребно или ако наистина колата е в топ състояние си внушаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване