bonevstiliyan Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Колега правлно ли да разбирам, че това са бобините, които ми трябат http://www.autopower.bg/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0-beru-zse032-is21873372.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) Сигурно стават Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Каква е разликата дали бобината ще е червена или черна? Все с метални лули. Едната, черната е беру, а червената нгк или? Е сайта autopower само цвета виждам като разлика, и че нгк е с 2лв по-скъпа. В алиекспрес има червени по 25$ бройката, не разбрах обаче каква марка, пише че са оригинални ОЕМ бобини?Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Ари ве, къде се загубихте та никой нищо не казва?Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Каква е разликата дали бобината ще е червена или черна? Все с метални лули. Имат различни номера и се слагат на различни двигатели.Това "все с метални лули" е като "на всичките на края има свещ":). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) Така написах, защото колегата по-назад е писал, че е взел с метални, защото пластмасовите се пукали и от там си направих извод, че има два варианта. За номерата разбрах, предполагам с различни букви накрая, а кои са по-читави ngk червени или beru черни? Поне тези намирам в powerbox.bg и са на почти еднаква цена.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Редактирано 23 Февруари 2016 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Според мен горят еднакво често. На две коли с двата вида бобини една по една се смениха и шесте.А кои са по-добри нямам представа - оригинално се слагат на различни коли за да може да се направи пряко сравнение.Но без информация не купувай нещо непроверено - да не се окаже, че стария компютър не може да управлява по-по-новите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Е колегата ги е купил от тоя сайт и ги е турил на АЕБ, що да не станат при мене Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 На 30/03/2015 at 15:03, ghostdog написа: При S4 B5 бобините са същите като 1.8Т (без AWT и ANB). Боби ти ще правиш ли конверсията при теб? И има ли други варианти, примерно от последните 2.7Т при А6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 (Редактирано) Да, всичко съм купил вече, включително и бобините, но се спрях на малко по-различен модел от масовия, който се ползва. Реших да преправям инсталацията, за други варианти не съм гледал. Редактирано 16 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Момчета моля ако някой е наясно да каже дали може да направя това нещо с бубините от FSI на а4 1.8 АДР щот ми писна от тая сдвоена бубина ! Ще съм много благодарен! Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Цялата тема е за това, просто хвани и я прочети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Днес се зарових в схемите и ми направи впечатление, че масите от 4-ти пин са направо на блока, а тези от 2-ри пин отиват на масата на компютъра, т.е. тази на комутатора. Аз бях вързал тези от 4-ти директно на акумулатора, а тези от 2-ри на капака на клапаните. За проба ги преправих и колата се промени коренно: изчезна едно прихълцване при много малко натисната газ и (колкото и да ви звучи смешно) смяната на скоростите става много по плавно. Не че ми се смениха синхроните, а просто поема много плавно. Даже не му "потупва" задния диференциал На ниски обороти е много мазна колата и може би върви повече Явно има значение иначе инж. Ханс няма да пусне още метър жица: те са много пестеливи. Ето схема на случаен ТФСИ мотор: hebergeur dimage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 24 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Не разбрах какво точно си преместил. Аз тази коверсия я правих на AEB и AJL. И на двата мотора, пин 2 вързах заедно и после към ЕКУ. Пин 4 заедно и после на главата. При теб по различно ли е било? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Просто не е ползвал масата идваща със стария сноп към старите бобини, а я е вързал към акумулатора. Сега го е направил както при теб. При мен същп е така, ползвам масата, която си идва в кабелния сноп. Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Преди 17 часа, HellFire написа: Днес се зарових в схемите и ми направи впечатление, че масите от 4-ти пин са направо на блока, а тези от 2-ри пин отиват на масата на компютъра, т.е. тази на комутатора. Аз бях вързал тези от 4-ти директно на акумулатора, а тези от 2-ри на капака на клапаните. За проба ги преправих и колата се промени коренно: изчезна едно прихълцване при много малко натисната газ и (колкото и да ви звучи смешно) смяната на скоростите става много по плавно. Не че ми се смениха синхроните, а просто поема много плавно. Даже не му "потупва" задния диференциал На ниски обороти е много мазна колата и може би върви повече Явно има значение иначе инж. Ханс няма да пусне още метър жица: те са много пестеливи. Ето схема на случаен ТФСИ мотор: hebergeur dimage Още със самата конверсия ги бях вързал , както ти в последната версия от конверсията ти и работеше добре. Имаше промяна от махането на картерната. Както се описваше в началото на темата ... "колата тръгва, като тролей" Интересен ми е въпроса с разликата на дебитомерите, които се използват при АЕБ и АЖЛ (имат различни кат номера - единия завършва на 112, а другия на 117, но не намирам техническите им характеристики) ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 И аз, като един майстор на неуловимата мисъл, съм написал много текст с мъгляв смисъл Идеята е, че 2-ри пин е важно да отиде на кафявия кабел на стария сноп към комутатора. В някой диаграми я пишат "Electronics earth" дебитомерите не знам да са различни: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Важно допълнение ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Помощ колеги поръчах бобини 06E 905 115 , но са дошли 077 905 115 . Да ги връщам ли или може да станат????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuri_3556 Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 От каква кола търся бобина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Колегии масите от втори пин на fsi бобините и от четирите бобини ли отиват на кафявата маса от комутатора на инсталацията на аеб-а ???? Че така ги вързах 4те кабела с този от комутатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Да поизтупаме малко праха от темата Имам 3 въпроса: 1. Искам да сложа такива бобини на моя 1.8 T АJL. Бобините, които искам да купя нови са за 1.8 Т BFB ( ето тази например http://www.autokelly.bg/Product/BO-0986221024/79089/39849642;39850140;150706;156839;158710;35135394;34972585;33011408 ) , в купето на В6. т.е бобините не са от ФСИ мотор, но пак са с вграден комутатор. Изостават ли по някакви характеристики от ФСИ бобините или вършат същата работа. Също така ако някой знае подобна или по-добра марка бобини към момента, нека сподели. Колебая се и между НГК и Феби, освен тези Бошове, но нямам нужните познания за да преценя. Всичките почти с отстъпките идват на 50-55 лв. 2. Вторият въпрос е окабеляване от морга ли да търся и от кои модели е най-лесно. Чувам нещо тук за голф 4, какви са ми другите варианти А4 Б6 предполагам, всичките, които са с 1.8 Т.. 3. И накрая към по-запознатите с чипнат тръц на газ, по-добре ли ще бъде да сложа 1 идея по-студени свещи ? Например в момента съм с NGK PFR6Q на 10 000км, а си мислех за после нещо от сорта на NGK BKR7E, които обаче знам ,че се сменят на всяка смяна на масло 9-10к. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Можеш да си вземеш бобини за BFB и ще ти вършат работа. Но така или иначе ще купуваш 4 нови, по-добре си вземи от FSI. Ужким било по-добре с тях. Аз иначе карам с такива bosh, дето си пуснал линк, повече от 100к километра и нямам никакви ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Така, реших, че ще си ползвам моята инсталация и затова търся само 4 букси . Въпросът е откъде мога да закупя буксите и евентуалните преходници между бобините и капака на главата ? Ако някой може да помогне с линк ил исъвет ще съм благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Един приятел скоро прави конверсията и от кварталното магазинче за авточасти си поръча буквите за бобините, бяха евтини. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване