MAPTO7007 Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Да поотупам темата от прахта. Тази конверсия възможна ли е да се направи на 1.8 без турбо с код (APT) с Е-газ и прочие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Интересно ми е на v6 какви шлаухки могат да се сложат? Нужни ли са адаптери? Знам как се прави конверсията на 2.8, интересува ме каква би била на 2.6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 17 Април 2021 Доклад Share Публикувано 17 Април 2021 Здравейте и аз да повдигна темата. Може ли някой да каже дали трябва да се смени капака на клапаните на 1.8 АДР при преминаване на fsi бобини, защото трябва да се смени ако се слагат от АЕB. И случайно някой ако има схема на връзване на бобините ще бъде супер най-вероятно ще трябват и адаптори за тях. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 17 Април 2021 Доклад Share Публикувано 17 Април 2021 Ако искаш да стане добре ще трябва да смениш капака. Иначе някои ги чупят при трети и четвърти цилиндър, за да влязат бобините с вграден комутатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 17 Април 2021 Доклад Share Публикувано 17 Април 2021 Благодаря. Да това ме интересуваше, не са ли 1 и 2 цилиндър имат обрачи за щекерите, поради тази причина питам, защото от AEB влизат на вътре в гнездото и пречат, докато тези не знам дали ще минат през тях. Някой може да го е правил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 8 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2021 Здравейте искам последно да попитам, който е слагал fsi бобини на 1.8 ADR с жило на дросела дали все пак става. Защото чета в руските форуми че компютъра не може да пуска захранващия импулс (5в) на цилиндрите и трябвало да е през комутатор. Вярно ли е? Надявам се някой да помогне, благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 30 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2021 Не е вярно, поне 3 такива коли са направени така, връзваш си бобините по 2 на всеки канал и всичко работи. Едната е на мой съсед, вече 8-ма година се движи с такива бобини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 30 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2021 (Редактирано) Оки, благодаря. Ще ги слагам вече. Всичко съм набавил. Редактирано 4 Януари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 5 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2022 Здравейте, има развитие по темата и да кажа че на 1.8 ADR 95г. Компютър с 5 букси не стават FSI бобините. Всичко с монтажа нямаше проблем, но не заработиха измерих на колко волта са управляващите сигнали и при мен са 0.8v. А FSI бобините искат 5v. Аз ли нещо не съм направил като хората и съм сбъркал, ако може някой да помогне. Върнах си старата и работи. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 5 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2022 Как премери тия 0,8 в? Дай номера от двойната бобина да го сравня с тази, която заменихме с бобини от fsi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 5 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2022 (Редактирано) Здравей, ами с мултицета на пин 1 и 15a след това на буксата на бобината при палене (въртене). Иначе бобина е bosch мисля че това е номера 058905101A, утре ще сравня. Редактирано 6 Януари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 5 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2022 Няма шанс с мултицет да хванеш импулс. Мери се с осцилоскоп. Както и да е, като потвърдиш номера ще проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 5 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2022 (Редактирано) Оки надявам се да бъркам някъде. 😃 Редактирано 6 Януари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 6 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2022 @Онуфри Това е номера на бобината Bosch, иначе е 058905105A. Аз се чудя дали новите бобини не са проблем (чисто нови китайски отговарят на парт номер 06E905115E червените 17.8см) или пък кабелите който взех от А4Б8 дали не са дълги. Не знам къде да търся проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 6 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2022 Такава бобина имам, свалена от ADR и заместена с 4 бобини BERU. Коя схема ползваш? Масата от старата бобина къде я върза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 6 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2022 (Редактирано) @Онуфри Да ясно значи нещо съм объркал предполагам. Използвах готов сноп с букси от А4Б8, кафявия от мойта бобина го сложих с кафяв от снопа, за маса си имаше изведен с кабелна обувка. Но четох дори да са разменени масите просто няма да работи като хората, а при мен дори не се опитва да запали... Редактирано 6 Януари 2022 от lucky_kn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 Здравейте, има ли някой в София които може да направи тази смяна на ADR-а , разбира се срещу заплащане. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 Въпрос има относно FSI бобини. Синия варел, го купих преправен с бобини от FSI. Предвид тунинга (друго турбо и др.) се реших да сложа Megasqirt , но той е настроен за оригиналните бобини. Въпросът е, дали трябва да "кажа" на мегата, че е с други бобини за да запали. Няма да я карам с не настроена мега никъде, просто искам да запаля с нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Ще трябва, да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 25 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2022 На 23.02.2022 г. at 7:02, Онуфри написа: Ще трябва, да. Освен финната настройка(тя е ясна) друга си мисля, че не трябва да се прави, защото в оригиналния комп не се бърка след тази конверсия. А идеята е само да запаля, за да видя мегата дали бачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 26 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2022 В оригиналния комп таблицата за времето за зареждане на бобините няма как да се промени, докато ори Мега-та може. За да не ти гърмят бобините обърнете внимание и на милисекундите за зареждане. По принцип човека, който ще настройва би трябвало да знае какво прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 3 Април 2022 Доклад Share Публикувано 3 Април 2022 (Редактирано) За сега, варианта с мегата отпада, поради няколко причини. Благодаря все пак. Редактирано 4 Април 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 26 Март Доклад Share Публикувано 26 Март Здравейте. Повдигам малко стара тема и се надявам някой да ми отговори. Колата е a4 b6 1.8t 163 к.с. bfb двигател и съответно при мен бобините и буксите са си като на червените бобини които са за по-новите двигател но не мога да намеря информация при мен колко е времето което бобината дава ток на свещта (dwell time). При по-старите казват, че времето е някъде към 3,5-4 мили секунди а колите оборудвани с тези червените бобини при тях е към 2 милисекунди. Знам че времената са много малки и си мисля, че не би трябвало да има проблеми но все пак ако някой може да даде някаква информация ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване