daredevil Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 (Редактирано) Горещо се надявам на отзиви от собственици на въпросния автомобил. Имам Ауди Б4 АДА 1.6 мотор, понеже много ми допада въпросната кола но имам някои забележки към нея и мисля да пробвам смяна с друго ауди ме интересува конкретно Ауди купе(2.6 което гледам в момента) има 2 модификации които гледам Ауди 80 и Ауди 90 купе и няколко типа мотор. Понеже въпросните коли са с не малък двигател(2.6 конкретно който питам), какъв е разходът и поддръжката кой мотор е по лесен за поддръжка, че вече "аман от майстори" просто човек да не стига до там нищо конкретно към никой но просто съм много разочарован, колкото по малко се посещават толкова по-добре. Парите да ти вземат добре, но проблема става по голям после. Както намерих един автомобил 2.6 предно предаване не е куатро. разхода какъв е на газ, има ли проблеми с газова бутилка ако се постави(понеже в момента няма) , данъка колко струва на въпросната кола. Понеже и няколко пъти вече започвам да се затруднявам с намирането на части за моя автомобил Б4 намират ли се части за Ауди Купе, вече или става почти невъзможно поддръжката понеже вече и от производителя изглежда , че спират някои части от производство, а по моргите много май няма такива коли ? Видях , че има няколко типа двигател кой е по лесен за поддръжка според вас 2.0 , 2.3 , 2.6 или 2.6 куатро? Та всякаква информация ще ми е от полза за да взема решение. Много Благодарности от сега Редактирано 24 Август 2014 от daredevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Какви части не можеш да намериш за Б4 о_О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morgens Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Здрасти имам врътнати 240 000 на PS 2,0 половината от които на газ без да пипна абсолютно нищо по мотора. Колата я купих девет годишна на стандартните сто тридесет и нещо хиляди които със сигурност не бяха реални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 27 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 В момента не мога да намеря един пластмасов маркуч от инджекцията към картерните газове който е спукан и залепен в момента така я карам, имаше една пластмаса която едвам я намерих тройник за картерни газове. За напреде все по -трудно ли ще става намирането на часто за тези коли има ли смисъл ако няма да мога да поддържам Ауди Купе макар , че мн ми харесват.Возията на Купе то как е защото на Б4 катае страхотна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 не си взимай V образен ауди нямат сполучлив такъв мотор повечето похапват масълце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Audi имат сполучливи V6, но точно тези не са много за купуване вече. Возията на купето не знам с какво е сравнявате, но за мен е много зле, моето е с нормалното окачване и в вози много по-зле от А6-цата със спортното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Щом за 1.6 викаш аман от твоите майстори, представи си какво те чака , ако им закараш 2.6 Според мен най-лесен за обслужване е 2.0 АВК 115 коня....части има всякакви, по форумните морги също (more и emsi_audi) примерно...Ама вече са стари коли и читав екземпляр, дето ще мине с по-леки ремонти за привеждане в прилично състояние са кът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 27 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Изглежда че се впускам в разни приключения с това Купе. Не знам просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 не си взимай V образен ауди нямат сполучлив такъв мотор повечето похапват масълце ВЕРНОО ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 S4/B5/ и RS4/B5/ с какви мотори са-нали са с V6 мотори/турбинирани/ и са най-най отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 и в крайна сметка кой е най здравия мотор, има Ауди Купе 80, 90 каква е разликата между тях ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Всички са здрави, избягваш само механичната инжекция, иначе АБК се поддържа в пъти по-евтино от шестаците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 (Редактирано) а някакви конкретни отзиви за 2.6, V6 като здравина поддръжка конкретно разбрах , че няма добри отзиви като цяло ли е това или само някои екземпляри ? нещо не мога да хвана на къде да се насоча ? Редактирано 30 Август 2014 от daredevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Мотор 2.6 си е много добър, но не съм сигурен, че подхожда за ауди купе. 2.6 е "мазен", плавен и тих мотор, който най-добре се усеща на магистрала и според мен подхожда на характера на лимузина. Мощен е, но не се чувства добре при светофарни гонки. За 2.6 се монтира задължително газов инжекцион т.е. над 1000 лв., а ако искаш да е читав - над 1300 лв. Разходът на газ при моята кола на купе ауди 100 (ръчни скорости, предно ппредаване) е 10.5-11.5 л/100 км извън градско. На магистрала с постоянна скорост 140 - 150 и климатик качва до 13/100. Градско е трудно да се каже, но е от порядъка на 16/100 в София без набиване в задръствания и леко каране.Според мен - един газов инжекцион и разхода на колата в пари е приемлив. На бензин не виждам смисъл да се кара толкова стар и лаком мотор. Инвестицията от ГИ се избива след около 15 000 км. по много груби сметки. Не бих казал, че мотора гори масло. Склонен е обаче към течове на масло, като някои течове са скъпи за отстраняване. При мен се наложи да сменя гарнитури на разпределителни валове. Обикновено течовете са по-елементарни - гарнитури на капаци на клапаните. За поддръжката - в пари излиза около 2 пъти повече от мотор 1.6 АДА, какъвто кара баща ми. Поне при нас е такова положението, но 2.6 е много по-приятен за каране. Майстори за 2.6 се намират добри, особено тук във форума. Части има на старо, но може да се наложи някои да се купуват оригинални. Има особеност при смяната на ангренажа, използва се специална скоба за застопоряване на разпределителните валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 (Редактирано) Колега мнението ти много ми помогна за да разбера някои неща, напоследък все повече ми харесва тази кола и скоро време може би ще се постарая да се сдобия с таква макар , че като гледам са доста редки читавите. А доколкото за шума то на мен точно това ми трябва да не бръмчи да не се чува по магистралата с климатик да си поддържа 150 без да се тормози двигателя и да е удобна возията само за това в момента се чудя дали ще има голямо влошаване понеже моята АДА има страхотна возия по магистралата по Пазарджик неравностите ги минавам като лодка само се клатушкам без да усешам резки чукания по бъбреците. п.с. само не разбрах твоята 80 купе или 100 купе е ? а доколкото за майстори някой ден ако упра с 2.6 до майстори ще разчитам на тукашните след като ми ги хвалите така , мерси много за съветите ако някой има да казва нещо с удоволствие ще изслушам всяко мнение Редактирано 30 Август 2014 от daredevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Колата ми е ауди 100, седан. Не съм се возил в Ауди Купе (80 или 90), но все си мисля, че возията на купето не може да е по-добра от седана. Може и да се лъжа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Не знам откъде го измислихте това Ауди 90 купе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Това 90 го пише в обявите, а то само 1 ли е просто Купе , защото някои са 80 купе а други пише 90 купе.и аз си мисля , че на дали купето може да има по добра возия от седан, именно се надявам това да не се окаже голям проблем при дълги разстояния (при птуване бонус да ти счупи всички камъни в бъбреците както се вика) .... Редактирано 1 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 (Редактирано) Фабрично под двигателя 2.6 няма ли кора , има ли нещо важно което седи в долната част евентуално ако се уцели някоя дупка по нашите гладки пътища ? Редактирано 30 Август 2014 от daredevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Колегата VAZ 21013 добре е написал, ще добавя още някои неща - техническите данни на Купе 2.6http://auto.ru/cars/audi/coupe/ii/group-coupe/mod-1494/ Справка за отзиви от двигателя във форума през гугъла: http://auto.ru/cars/audi/coupe/ii/group-coupe/mod-1494/ Личните ми впечатления от 7-годишна експлоатация на двигател 2.6 в автомобил Ауди 100 С4 са:Добро, равномерно ускорение още от ниски обороти, поема добре още от 1500, около 3500-4000 вече се изстрелва - благодарение на 225 НМ въртящ момент. почти няма обороти на която и да е предавка, при които да липсва мощност.1-а предавка е малко къса, от втора нагоре е много еластичен и необходимостта от смяна на предавките е минимална на извънградско. Еластичността си личи най-добре при изкачвания по планински пътища.На доускорение е много добър - при скорост над 100 км/ч на 5-та предавка за няколко секунди качва 180-200 км/ч. За разхода - двигателя е чувствителен и то доста към качеството на горивото, както бензин, така и газ, а също и към коректната работа на всички датчици - за температурата на въздуха и антифриза и ламбда-сондите, от които най-много зависи разхода и "вървенето". Моя разход на бензин в София е бил 15-18 л в зависимост от разстоянията, задръстванията и сезона. Най-нисък разход съм постигал със 100-октанов бензин от ЕКО или ОМВ. Извънградско на бензин средния ми разход е 8.5-9.5 със скорост до около 140 км/ч. Най-високия ми беше 12/100 но с една неработеща ламбда сонда и скорост до 170 км/ч. Най-ниския - около 7.5 в отсечката София-Севлиево със скорост до 140 на магистралата и до 100-110 след това и 100-октанов бензин. На газ, с газов инжекцион "Фобос-1" най-ниския разход ми е 17-18, но се е качвал и доста повече. Наизвънградско разхода на газ ми е около 10.5-11.5, най-много е стигал до 13-14. Разхода на газ е по-чувствителен към качеството на газта, сезона, запалителната система, филтрите и т.н. Иначе вярно е, че на газ може да се настрои да върви поне като на бензин, със съответния разход разбира се. Последно като я пробвах на газ със 180 км/ч беше на 5000 оборота и имаше мегдан за още.Двигателя не е е особено сложен за поддръжка, много неща човек може и сам да си прави, като примерно смяна на ремък. Фиксирането на валовете наистина по-добре е да се направи със скоба, но може и без нея ако си на зор, после в сервиза ми взеха 30 лв да ми ги фиксират с прословутат скоба, която беше някаква саморъчна изработка.Основни минуси - гражднската и данъка са високи - 180-200 лв и съответно около 150-160 лв е данъка. Маслото трябва да е качествено, 5.3 л побира. Друго не се сещам засега, ако имаш някакви въпроси - питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 (Редактирано) Мерси за мнението колега, като цяло си е приключение с такъв двигател явно, което не е лошо да се опита. Гражданската е малко над моята което е добре данъка е добър въпреки, че бяха ми казали , че в някои общини стига и до 280 лв. нещо което наистина ме замисли дали си заслужава за тази стара кола да се правят такива жертви. При закупуването на подобна кола какво може да се гледа най-важно се чудя дали мотора и е читав освен визията на колата. Защото при подобен избор и невнимание при покупката изглежда , че последиците може да са неприятни... Тези дни чета доста из форума и други теми за въпросната кола проблеми и т.н. Много ми допада идеята за въпросната кола с този двигател и започвам да се насочвам към това как ще стигна до нея ... Чудя се и все още никой нищо не е казал за другите двигатели като поддръжка и мощност между 2.0 , 2.3 и каква е разликата в поддръжката (като цени има ли голяма ралзика с 2.6) и здравината на двигателите(понеже чета освновно, че 2.6 е много стабилен двигател и хората които го карат са доволни) като здравина изобщо от значение ли това куатро на мен досега не ми е било толкова нужно куатро кола ? Може би малко тъп въпрос, но този двигател 2.6, 150 к.с. на Ауди 100,Б4, Купе, А4 .... абсолютно еднакъв ли е ? Редактирано 30 Август 2014 от daredevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaxx Публикувано 31 Август 2014 Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Дори по талон... Марката е : АУДИ , модел: КУПЕ , модификация Б4 80,90 е за седанитеАз карам от 8 години моето , 6А двигател е , не е скъп за поддръжка. Болежка според мен е бензиновата помпа , 2 съм сменил досега , иначе по двигателя не съм пипал нищо , не съм го отварял , само на капака на клапаните съм сменявал гарнитура понеже омасляваше. Разход ми дава от 8/100 извънградско , до 14/100 в града и задръствания , нормално каране около 10Относно куатрото , това е нещото което най-много ми липсва на мойта Практически вечна е системата. Брат ми имаше 90-ка 2,3 куатро. Проблемни обаче бяха маншоните на каретата , дефицитни бяха задните амортесьори и смени лагер на кардана за над 200лв. Но пък удоволствието да караш куатро е незаменимо. В завойте все едно караш трамвай, толкова е стабилна по курса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 31 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Мерси колега само, не разбрах какво караш ти, Купе ли и с какъв двигател 6А нещо аз ли съм бос и не те разбрах или си го сгрешил нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 31 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Колко масло ви харчи , тези които карат този двигател ако не ви притеснява да споделите за 10 000 км. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 31 Август 2014 Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 При гледане на колата погледни маркуча на хидравликата да не тече. При гледане на двигателя - трябва да работи абсолятно равномерно на празен ход, около 800 оборота, най-добре погледни на ваг-ком дали правилно работят ламбда сондите и датчика за входящия въздух, че са по 100 лв поне тия трите неща. Трябва да ускорява абсолятно равномерно над 1500 оборота. Купето е с поне 200 кг по-леко и трябвада ускорява по-добре и разхода да е по-нисък от това, което съм написал за моята.За това колко масло харчи - не съм засичал абсолютно точно, но зависи от това колко извънградско карам, там е по-осезаемо, примерно доливам поне 1 л, но не повече от 2 между смените. Кой двигател е от трите, за които питаш е най-евтин за поддръжка - ясно че е 115 коня, 2.0. За купето на С4 обаче е малко маломощен. 2.3 е добър, балансиран двигател, приятен за каране. 5 цилиндров, малко по-скъп за поддръжка. За 2.6 вече стана дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване