walkman95 Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Здравейте колеги,може ли някой за предпочитане с личен опит да ми разкаже с няколко думи за този мотор 2.0 16V ACE . Пряко ме интересуват следните неща:1.Здравина;2.Обслужване;3.Вървеж/Разход;4.Ремонтни дейности(дали е сложен за ремонт);И някои други ваши впечатления или недостатъци? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 (Редактирано) Мотора е добър, в моргите има части бол.Обслужва се лесно, върви ако е в кондиция.Разход според зависи, кротко шофиране 8-9/100 извънградско, градско може да стигне и 14/100 (4х4) бензин.Като здравина е ок, развърта се спокойно в 7000+ оборота.Газифицира се лесно, стига да се спазват някои правила.Събира неприлично малко масло, само три литра.Което води до честа смяна без да вреди на джоба. Недостатък е ако предишния собственик не я е поддържал както трябва.Шумен е в диапазона 3000-4500 оборота.(Смяна на веригата м/у валовете "оправя" до някъде шума) - сменя се лесно и не е скъпа.Шайбата на коляновия вал по някое време се налага да се прегледа защото почва да шава.Завишени цени на някои специфични консумативи - кабели за свещи, потенциометърПод 3000 оборота е муден, след 4000 е ок. Редактирано 3 Септември 2014 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Това се казва изчерпателен отговор ! Браво ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
walkman95 Публикувано 3 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Мотора е добър, в моргите има части бол.Обслужва се лесно, върви ако е в кондиция.Разход според зависи, кротко шофиране 8-9/100 извънградско, градско може да стигне и 14/100 (4х4) бензин.Като здравина е ок, развърта се спокойно в 7000+ оборота.Газифицира се лесно, стига да се спазват някои правила.Събира неприлично малко масло, само три литра.Което води до честа смяна без да вреди на джоба. Недостатък е ако предишния собственик не я е поддържал както трябва.Шумен е в диапазона 3000-4500 оборота.(Смяна на веригата м/у валовете "оправя" до някъде шума) - сменя се лесно и не е скъпа.Шайбата на коляновия вал по някое време се налага да се прегледа защото почва да шава.Завишени цени на някои специфични консумативи - кабели за свещи, потенциометърПод 3000 оборота е муден, след 4000 е ок.Благодаря за изчерпателния отговор колега Това с разхода е за кола с quattro система предполагам ,че ако тя липсва разхода спада с около литър надолу!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Да, около литър е разликата.Изпратено от моят X7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 ...има един недостатък....колите с тези мотори , в добро (да не говорим отлично) състояние са екзотика. Вземеш ли някой пачник ще си пишман. Малко майстори се наемат да ги лекуват по сервизите, а още по-малко са разбиращите..... Иначе двигателя както каза колегата си е хубав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Това важи за всички мотори,не само за АЦЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 (Редактирано) Истината е,че някой ^майстори^развалят а не оправят,двигателите.И после главоболий,и наливаш само пари.И се питаш защо ли си взех,пък аз най-редкия,най-проблемния двигател.Въпреки ,че са много надеждни и здрави Редактирано 3 Септември 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Това важи за всички мотори,не само за АЦЕ.Така е, но в особена сила за механичните инжекциони.....аз преди да взема костенурката 1.6 се бях насочил към 100-ца АСЕ или ААД....обиколих 2-3 майстори в наше село, дето са си читави принципно и им викам.....така и така искам такава кола, при нужда правите ли им диагностика и ремонти ...... Единия ме отхвърли моментално , другите....ми то ако има нещо, докарваш я, все ще измислим нещо и разни такива.....Лошо е да си закараш колата в сервиз и да гледаш как някой незнаещ или мързелив монтьор започва да ти "инвалидизира" колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Така е, но в особена сила за механичните инжекциони.....Кое му е страшното?Има два-три датчика на кръст.Нужен е мултицет,да знаеш да работиш с него,да знаеш какво и къде да измериш и какво трябва да показва.И съответно къде да се пипне,ако е нужно нещо да се коригира.Има достатъчно литература стига човек да иска да научи нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 нужни са и железни нерви за да настроиш всичките протрити от времето и употребата - кантари, топузи, теглилки, грамажи, конуси, лопати, пУтенцьометри и прочие "механична" електроника изобретена в далечната 1944-та година, същата в която Американската армия дебаркира на Нормандския бряг. Същите технологии са използвани и в космическото ракетостроене. Ходили са до Луната, до Марс и дори до Плутон.С една дума - всеки дипл.инж. или семестриално завършил такъв само с мултицет и клечане зад ауспуха да мирише дали работи на бедно/богато може да ти я настроЙ и да е като пушка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 кантари, топузи, теглилки, грамажи, конуси, лопати, пУтенцьометри и прочие "механична" електроникаМу-хахахахахаха,очаквах да се включиш.Ще добавя и дроселите с ЦК ключета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Знаех си че ще тръгне лаф моабета наздраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 (Редактирано) Забрави да споменеш към теглилките и изправяне на тигани и тави до относителна равнина след близки срещи от третия вид с огромния колектор пълен с бедничка газо-въздушна смес...... Редактирано 4 Септември 2014 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 колектор пълен с бедничка газо-въздушна смес......Така става,защото са тънкачи и искат да им гори малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 (Редактирано) Бягай далече от тоя мотор, друго освен нерви, невървеж и космически разход не съм видял от скапаното ACE. Редактирано 5 Септември 2014 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Стига плюхте по 'арния двигател бе!Това е технология доказала се с хилядолетията!Също както боя с пръчки по магарешки задник увеличава рЕзко киловатите Така става,защото са тънкачи и искат да им гори малко масло.Извинявай ама се наложи да те поправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 9 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 Аз съм с такъв двигател.Като цяло колегата SunShine е казал всичко. Мога да добавя,че трябва да си намериш наистина читав майстор,защото в противен случай двигателя малко по малко ще се скапе и ще останеш недоволен като колегата okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 9 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 То пааа щото едно моно не го бориха трима ...Идиоти бол ...Истината е всички кранове wide open, и отзад да му мислят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 Разхода и вървенето при моя беше ОК. Това са неща, които са в пряка зависимост от състоянието на съответния агрегат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyb Публикувано 9 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 Карам ауди купе с АЦЕ от 6 години. Коства ми известни неприятности докато намеря кой да го обслужва. Мотора се развърта над 4000 об. и тогава е приятен за употреба. В ниските не е от най-пъргавите, наистина. При скорости около 140-180 обаче се представя много приятно. Ако търсиш комфорт обаче не е твоя мотор, доста е шумен. Откакто смених цялата генерация с 60мм неръждавейка, започна да дава надежда и в по-ниските обороти Досега съм намерил един едиствен майстор който не се мръщи като го види и го регулира изключително добре. За да не излезе като реклама, мога да му дам координатите на лично съобщение на който пожелае. Разбира се част от проблемите си ги създадох сам, заради употребата на газова уредба. Не е най-подходящия мотор за газификация, определено в момента съм с монтиран газов инжекцион и всички драми приключиха - няма гърмежи, няма менящи се обороти, не се разбутва настройката на бензин и т.н. Разхода извън града може да падне и до 8/100, но при спокойно каране. В София -15/100. Мисля че ако сега трябваше на избирам, по-скоро не бих го взел Технологията може да е стара и стабилна, но все пак живеем в 21в. Потърси нещо което има поне малко мозък, управлява се от компютър и т.н. Ако не, бих предпочел карбуратор пред механична инжекция, честно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Диянов Публикувано 9 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 Двигателя, не е лош, за времето си е бил добър и сега си е, просто си иска подръжка и обслужване. 2.3 136то коня по - ми харесва, по - е "мазен" за каране и има по - добри ниски. 2.0 20 клапановия мисля е за предпочитане, но са редки. Като цяло съм останал с добри впечатления за 2.0 16в АСЕ, като за времето, когато е мислен и произвеждан... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 9 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 Единият от проблемите с АЦЕ-тата и майсторите е точно наличието на компютър - въртят и настройват механичната част, а компютърът постоянно им пречи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване