Jump to content

Мнение за S8 D2 фейслифт


Recommended Posts

  • Отговори 233
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Точно пък S6/C4/ Plus лимузина има много малко произведени бройки.

Тая кола е уникат,сега,че в България не може да се оцени е друга работа.

Да, сигурно но в крайна сметка си е една стара 100-ца. За другото вече са казали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сигурно но в крайна сметка си е една стара 100-ца.

Стара,нова,била някога,ама ти изкара,че всеки готов за такъв автомобил е с жълт китап.

Има хора за всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже по-напред в темата беше споменавано за тази възможност, реших да попитам каква е процедурата по докарване на предварително набелязана кола от Германия? Вчера отворих немското Мобиле и открих поне 10 коли, които отговарят на критериите ми. А тук в България, не само че 90 % от предлаганото е "тотал щета", със замаскирани, предстоящи и скрити проблеми, ами и по моите критерии изпадат по 2 коли на 5 месеца, с оглед на което чакането може да продължи и години.

Прочетох в Гугъл, че доста български автокъщи предлагат "внос на автомобили по поръчка". Не знам обаче дали тази поръчка включва набелязване на кола от немското мобиле.де и докарването и в БГ по поръчка на клиента. Ако е така, каква е необходимата сума за пътни и транспортни разходи? Някой правил ли е подобно упражнение? Какви са рисковете и "подводните камъни"? 

Аз не бих могъл да се вдигна и да си я докарам сам, тъй като нито знам немски език, нито съм наясно с процедурите, които Германия изисква за покупка и износ на кола. Затова ми се иска да чуя мнение на човек, който е в час с тези неща.

С две думи, това което искам е - отварям немското мобиле, набелязвам конкретна кола и някой ми я докарва, срещу оформяне на договор за поръчка, необходимите разписки, суми, юридически документи и т.н

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всичко изписано по-горе мислиш да си вземеш кола по снимка?

 

bad idea...... ако ме питаш.

 

Защо си мислиш че там само нас чакат да ни предложат супер колата на ебаси цената? Не почвай с треморите на Moon-чо (а.к.а. повелителя на дойчландия и мастер на А3-ките).

 

Предполагам има оферти ама без гледане от теб лично ми се струва бош лаф история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я купих по снимки и три телефонни разговора :hilezh:

Мога да ти дам телефона на човека, който ми помогна в преговорите на немски и ми докара колата. Пича е добър преговарящ- пари не свалихме, но той швабата си каза, че я е купил нова за шапка пари, подържал си я е и не сваля нито цент, но пък успяхме да го убедим да ми я даде с немските номера до България и да му ги върнем след две седмици, за да я отпише от общината в немско. Също написа в договора, че гарантира, че колата няма ПТП- а и гарантира за това с размера на покупната цена :zustimm:

Не очаквай 15- 18 годишна кола да е безпроблемна, с малко желание и търпение, дразнещите те проблемчета се оправят и после се кефиш на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че след оправянето на проблемчетата на 15-18 годишна кола си даваме само лека почивка преди следващата и по-тежка серия от нови проблемчета, борбата с времето е обречена винаги...

 

А кола по снимки аз не бих купил, някак не е редно при положение, че всички стари коли се държат различно, предпочитам да дам повече пари, но да имам шанса да видя какво купувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си харесаш S8 по снимки и е най-много до Нюрнберг, ще ти я докарам без заплащане. Аз V8 не вярвам да си купя, та поне да се повозя. Само ще като дойдеш да си я вземеш ще е каквото - такова. Ще я закарам на автомивка преди да си я вземеш.

Моята кола в момента я взех от обява в Германия с помощта на приятелско семейство. Харесах я по снимки, качих се с тях, на 4-тия ден я купих и на 6-тия си лежах в нас пред телевизора с така желаното auto в гаража вече на бг номера на мое име. 2-3 дни търсихме там, обикаляхме, питахме, звъняхме и не намерихме каквото търсихме. Добре че имах записани обяви от компютъра. Отидохме при най-изгодната. Изглеждаше точно както очаквах. Имаше неща за оправяне, захраних я с ~2 хилядарки във времето и тя си "стъпи на гумите". Даже имаше ТЮВ и беше отрегистрирана преди 7 дни (преди да я купя). Немеца пък си взел радиото и буфера и скучах по пътя, ама какво да се прави... Поне ми намали от цената.

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, цяла година давах шанс, бях на път да се пречупя и да си купя грозна 4Ф- ка даже. Накрая ми писна и спрях да гледам. И след седмица ми попъпна реклама на обява от аутоскоут, отворих обявата и те така :hilezh:

ЕДИТ: Моята има ТЮВ до края на 2015.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой гледал ли го е това RS8? Тази кола принципно ми се струва, че е от Швеция. 

 

Ето една тема, където собственикът съвсем наскоро е писал за нея. Има и клип как е на писта. :) 

 

http://audisrs.com/ftopic33129-0-asc-0.php

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за тази черната a8 D2 W12-ka, която се продава за 10 800 лева? Пише че е с газов бойлер /което за мен е минус за такъв тип кола/ и че са произведени само 750 такива екземпляра в целия свят. Възможни ли са трудности с намирането на резервни части при нужда от ремонти на определени двигателни компоненти? Ясно е, че по моргите няма такива екземпляри, но поне в официалните представителства има ли необходимите консумативи? Защото едно е да си ги купиш оттам, а съвсем друго - да чакаш производствена матрица и тепърва да се произвежда дадена част, или пък да се чака от чужбина?

 

П.П - прилагам конкретен линк към обявата - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417960701578376

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много, много уморена.

Иначе по руските форуми братушките правят основен ремонт по села и паланки на този мотор- нищо космическо като технология няма и консумативи има.

Аз бих взел 4.2, ако трябваше да избирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако искаш да научих за хилядите приложения на авточастите за руски возила от типа на ВАЗ/ГАЗ/МАЗ и прочие ...АЗ отваряш руски форум. Имам приятелче дето търкаля Мазна 6 и си чете за ремонти по нея, както може да се очаква най-активни са братушките в споделянето на "ноу-хау"/ Та той казваше че при тях всичко се свежда до това да се опитат да пригодят някой чарк от собствения им авто-пром за да си оправят колите. Това е защото частите за чуждестранни коли при тях се намират трудно и са скъпи, говоря предимно за по-затънтените паланки.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава D2 W12 в България (те не че са много) е тази

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11420378235377830&slink=8k1e9r

Абсолютно всичко и е сток. Отрупана е с екстри и много свежа.

Имах удоволствието да я покарам и и се радвах като малко дете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На минимума  и е антифриза :hilezh:  Иначе е супер, има памет дори на предна дясна седалка :respekt:  и е с пакета кожа с външни шевове на всички детайли :zustimm:

Печката и с дистанционно ли се пуска или от менюто на борда? Имаш ли идея праговете дали са сток или са афтърмаркет- много радват с този надпис куатро :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е почти колкото на Д3 W12. От тях се намират читави за 20 000 лева, а е съвсем друго поколение кола. Мой познат наскоро продаде перфектна Д3 W12, обслужена, с фактури за всичко, с платени данъци и такси, със зимни и летни гуми, точно за 20 000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя, дали разликата между а8 и s8 d2 4.2 40v е толкова значителна в комфорта. Даже някои казват, че а8 вози по-комфортно и седалките са много по-удобни, а и разхода е значително по-малък, някъде към 4-5/100 надолу. Предполагам, че разликата от 50 к.с не е чак толкова голяма, че да си заслужава 3-4 хил лв отгоре. Вие как мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаше д3 с ръчка и 4.2, нямаше да се чудя. Просто друго поколение кола на цена близка до последните Д2.

Ако търсиш много комфорт, гледай Д3. Д2 е хубава, но ако даваш една камара пари за толквоа стара кола, трябва да е точно каквато ти искаш :zustimm:  Направиш ли компромис, по- добре Д3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...