bsdnikolov Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Ние нямаме такъв проблем. Той е характерен за надлъжните 2.0 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Много от моделите на пасат 6 го имат,те са с напречни мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 При 8Р все още не съм чул за този проблем. А Passat не беше ли с надлъжен мотор, като А4 и на горе. По спомени, passat-ите бяха на платформата на A4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 До В5.5 са с надлъжен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Това което аз знам за прословутия шестостен е, че е проблемен при PD 2.0 TDI надлъжен (каквито се поставят на А4 и т.н.). При 8Р, не съм прочел за нито един, изревал от маслена помпа (не че не е възможно, но не е било от вродена детска болежка). Предлагам ти да не се филмираш. А и ти по спомен си с CR. Там вродената болест бе с клапите в колектора. Ако опреш до грешка Р2004, чукни едно лично. Проблемът се оправя и без смяна на колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Някой има ли представа какви свещи е добре да се сложат на 3.2 мотор с газ? За момента съм се спрял на NGK IZKR7B - иридиеви. Чувал съм че има свещи предназначени специално за коли с газови уредби. Някой знае ли с какво са по различни от обикновените? Предишната ми кола беше дизел и не съм много наясно с момента със свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 От страницата на NGK: Цитат LPG LaserLine spark plugs are dual precious metal spark plugs when were specifically developed for gas-fuelled engines. The combustion of gas is very different from the combustion of petrol and, therefore, requires spark plugs which are specially adapted to these conditions. The gas-air mixtures are more difficult to ignite. More ignition voltage is required and the risk of failure of the ignition coils increases. A narrow, laser-welded middle electrode with iridium chip which gets by on less ignition voltage counteracts this. In addition, the electrode distance is pre-set to only 0.8 mm. The combustion of gas results in higher temperatures. Conventional electrode and housing materials wear out more quickly. That is not the case with iridium, which is used on the middle electrode of LPG LaserLine spark plugs. For the same purpose the earth electrode has a platinum chip На практика - някои двигатели имат проблеми с паленето с нормални свещи и газ. Други нямат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Благодаря, аз попрочетох доста из интернет, но се надявах и на мнения от колеги с личен опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Здравейте колеги. Как се обезвъздушава системата след смяна на горивен филтър? 8П 1.9 ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Цъкаш няколко пъти контакт да напълни филтъра и палиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Така и направих, но не се получи нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 А какво се получава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Отвори и виж има ли нафта и докъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Благодаря, аз попрочетох доста из интернет, но се надявах и на мнения от колеги с личен опит. От личен опит ти казвам сложи си оригиналните за модела по каталог. Ако не ти върви добре и газаджията предложи да намали разтоянието в мм му предложи да се гръмне и отивай на друг майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Благодаря за съвета, колега. Сложих тези NGK, които споменах по-горе. Те са едни от свещите, които излизат по каталог за моята кола(проверено по VIN). С тях колата върви много добре и на бензин, и на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Преди 16 часа, audibluesky написа: А какво се получава? Колата не запали лесно. Наложи се по-продължително въртене на стартер докато "захапе", но знам че това изобщо не е добре за помпата (да върти на сухо) и искам да знам следващият път как да процедирам при смяната на горивния филтър. Мисля да пробвам предварително да го напълня с нафта преди да затворя капачето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Че той по принцип се пълни този филтър преди да се монтира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 (Редактирано) Аз не съм го пълнил след като сложих новия елемент. Няколко пъти контакт и палене. Не помна и притресане/ мисфайър в първите секунди след паленето. Но за случаи като при AudiFan7, по- добре да се напълни след смяната. Редактирано 26 Септември 2016 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelinnn Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Колеги какво масло да сложа номер на дв. ВКD номер на рама 8P1 Мисля да сложа BIZOL GREEN OIL SYNTHESIS 5W-40 - 4 литра или BIZOL ULTRA LONGLIFE SAE 5W-40 - 4 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 BIZOL Allround 5W-30 е единтсвеното правилно масло от тази марка, покриващо спецификация 505.01 при BKD. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Поредно обслужване с Castrol Edge Titanium FST 5w-40 + 4те филтъра = 125 лв. (BKD мотор) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 На Monday, October 31, 2016 at 0:10, baha написа: BIZOL Allround 5W-30 е единтсвеното правилно масло от тази марка, покриващо спецификация 505.01 при BKD. Я пък ти?!? Ауди препоръчва Castrol като заместител. Утре ще ти постна оригинален калъф за масло. Написането на него само "говори". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Какво общо има Castrol с Bizol и за какъв "заместител" и на какво "заместител" става дума...? На 10/30/2016 at 23:10, baha написа: BIZOL Allround 5W-30 е единтсвеното правилно масло от тази марка, покриващо спецификация 505.01 при BKD. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване