Jump to content

Масла, консумативи и планово обслужване на A3 8P


Moonland

Recommended Posts

Кажи номера на мотора (под номер, имам предвид модел номер) и ще ти кажеме.

Ако не го знаеш, погледни при резервната гума, там има лепенка на която го пише.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 548
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10806952_892465350787547_1238279262_n.jpg?oh=18acd98724e05d7911ad88caa09170e7&oe=546E9138&__gda__=1416610200_8cc16058c3a20392b05104a640207e38

Колата не е при мене имам сниман талона ама не знам дали го има номера на мотора...

Link to comment
Share on other sites

Има го, но не този който искат колегите. Онова се води код на двигателя по-скоро. Три или четири главни букви трябва да е. Някой от тези ако не се лъжа: BJB, BKC, BXE, BLS.

Edited by fifipaldi
Link to comment
Share on other sites

Да де, код а не номер, моя грешка в изказа. Мерси за корекцията @fifipaldi.

И най-добре си го снимай. На него има много информация, която може да ти е нужна в бъдеще.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте , колеги и от мен . И аз искам да питам същото , че и аз съм объркан... 2006 г. с дпф БМН ми е кода на мотора. Може и филтри да препоръчате.

 

Благодаря Ви!

Link to comment
Share on other sites

Ок колеги много благодаря и на двамата това ми трябваше като информация пък за марка аз ще си преценя на моя отговорност :) . А за дпф се радвам, че няма, защото е евентуално един спестен бъдещ проблем особенно с мойто 90% градско каране макар, че често си настъпвам ама в умерени граници ,обаче не си е същото като каране в обороти на извънградско.

Link to comment
Share on other sites

Днес купих чистачки Valeo First Pyramid http://www.slideshare.net/ValeoService/valeo-first-pyramid-flat-wiper-blade-hook-connector-2013-2014-catalogue-953191 от Метро на промо цена 16.79 за 60см шофьорската и 15.79 за 48см пасажерската. Общо 32лв. Няма смисъл да се дават над 60лв за "заводски" SWF, предвид, че е продукт на Valeo. Ще ги сложа тия дни и ще споделя впечатления.

 

 

Нямаше 34см за задна, но утре ще търся и такава.

 

Относно количеството за BMN от 4.3 литра за масло, знаем ли къде е разликата с BKD да речем, защото при BKD е до 3.9 литра.

Винаги взимам всички филти MAHLE и съм доста доволен. На кутиите пише, че се произвеждат в Австрия. Не виждам смисъл да се дават излишни пари за MANN. Иначе и те са много добри.

 

Link to comment
Share on other sites

По темата с чистачките бих дал алтернатива на тези, който са с оригиналните чистачки и не им се дават маса пари ,  да си вземат само пера (както и аз правя ) и да си ги подменят , процедурата е елементарна и ефекта е същия  :multi: 
Става въпрос за този вид рамо на чистачката
High-Quality-Rear-Wiper-Arm-With-Blade-S

Link to comment
Share on other sites

Този уиикенд смених оригиналните SWF чистачки с BOSCH-овската им алтернатива. Захващането е малко по-различно и естетично с някои бледи забележки, но дори и мен, който държа на всеки детайл, не ми смущава. За сега чистят чудесно с единствената забележка, че дясната не прилепя добре в края си в най-ниско и най-високо положение... Вижда се как отлепя малко (2-3 cm.) в крайните позиции. Може би ще се промени като слегне, ще видим. Най-важно е обаче издръжливостта им. На миналата кола останах крайно разочарован от последните Bosch, които купих. Ако опитът се повтори се връщам на оригиналните без зачение колко струват (двойно спрямо BOSCH-а).

Link to comment
Share on other sites

Този уиикенд смених оригиналните SWF чистачки с BOSCH-овската им алтернатива. Захващането е малко по-различно и естетично с някои бледи забележки, но дори и мен, който държа на всеки детайл, не ми смущава. За сега чистят чудесно с единствената забележка, че дясната не прилепя добре в края си в най-ниско и най-високо положение... Вижда се как отлепя малко (2-3 cm.) в крайните позиции. Може би ще се промени като слегне, ще видим. Най-важно е обаче издръжливостта им. На миналата кола останах крайно разочарован от последните Bosch, които купих. Ако опитът се повтори се връщам на оригиналните без зачение колко струват (двойно спрямо BOSCH-а).

Земи си само гумички SWF що се набутваш с цели чистачки

Link to comment
Share on other sites

Този уиикенд смених оригиналните SWF чистачки с BOSCH-овската им алтернатива. Захващането е малко по-различно и естетично с някои бледи забележки, но дори и мен, който държа на всеки детайл, не ми смущава. За сега чистят чудесно с единствената забележка, че дясната не прилепя добре в края си в най-ниско и най-високо положение... Вижда се как отлепя малко (2-3 cm.) в крайните позиции. Може би ще се промени като слегне, ще видим. Най-важно е обаче издръжливостта им. На миналата кола останах крайно разочарован от последните Bosch, които купих. Ако опитът се повтори се връщам на оригиналните без зачение колко струват (двойно спрямо BOSCH-а).

Пробвай да я огънеш леко, така че да прилепне към стъклото. Само да не прекалиш, че тогава ще легне хубаво, но ще остава една непочистина ивица на самата извивка.

Link to comment
Share on other sites

Е как ще не подлежи, точно тия аеро чистачките се огъват лесно за разлика от класическите. 

Аз имах такива Bosch, че даже и рамената бяха с новото захващане, бяха от някакъв по-нов Голф 4, което е като на 8P може би.

Та имах същия проблем, дясната не лягаше добре, колкото по-надолу слизаше чистачката, толкова по-непочистено оставаше. И след няколко пробни огъвания я направих да прилепва идеално.

Тема на друг разговор е, че Bosch Aerotwin се оказаха пълни боклуци. С кеф бих ги хвърлил по тестерите на АДАК, които се скъсваха да ги хвалят.  :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Този уиикенд смених оригиналните SWF чистачки с BOSCH-овската им алтернатива. Захващането е малко по-различно и естетично с някои бледи забележки, но дори и мен, който държа на всеки детайл, не ми смущава. За сега чистят чудесно с единствената забележка, че дясната не прилепя добре в края си в най-ниско и най-високо положение... Вижда се как отлепя малко (2-3 cm.) в крайните позиции. Може би ще се промени като слегне, ще видим. Най-важно е обаче издръжливостта им. На миналата кола останах крайно разочарован от последните Bosch, които купих. Ако опитът се повтори се връщам на оригиналните без зачение колко струват (двойно спрямо BOSCH-а).

Аз също сложих БОш преди няколко месеца, обаче не съм доволен. Когато чистачките се връщат на долу, лявата хвърля вода НАД дясната, и в дясно винаги има лента с вода, а над чистачката е мокро все едно няма чистачка.......

Edited by TeRRaNoiD
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...