Moonland Posted November 24, 2014 Author Report Share Posted November 24, 2014 (edited) 2 варианта: 1K0 601 011: 3,5JX18H2 ET25 5/112 или1K0 601 011 B / 8P0 601 011 P: 3,5JX16H2 ET25 5/112 Можеш да използваш която и да е от 2-те на 1.9 TDI.Защо обаче не преминеш просто на ремонтен комплект с течност за запушване? Много по-леко, компактно и смислено според мен. Edited November 24, 2014 by Moonland Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdnikolov Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 При мен е сложена 1K0 601 011: 3,5JX18H2 ET25 5/112, Колата е 2006г. с фабрични 16-ки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfgar Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 (edited) Ремонтния комплект не му ли изтича годността след някакво време? Ако трябва да се сменя всяка година, каква е цената и заслужава ли си? Edited November 24, 2014 by Wolfgar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted November 24, 2014 Author Report Share Posted November 24, 2014 (edited) Само течността има годност - около 4 години!След това се сменя само тя (върви с разни дреболии) и струва 80лв. Разбира се човек сам трябва да реши дали да я смени и кога - не е речено, че на момента на изтичане на годността вече е развалена... вероятно реалният и живот е минимум 5-6 години (в ибей се продават такива с току що изтекъл срок на годност на много по-ниска цена). Много по-практичен вариант, а резервна гума се слага от завода само ако първия собственик е пожелал изрично.Не мъкнеш 5-та гума (колкото и да е тънка/лека), имаш компресор в колата и място за други неща отзад. Резервните гуми са в миналото. Но разбира се въпрос на личен избор, аз не бих сложил гума патерица в колата. Edited November 24, 2014 by Moonland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfgar Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 (edited) Аз нямам почти нищо в ремонтния комплект, освен ключа за болтовете на джантите, крика и отверка.... Имам гума патерица.... Колко струва абсолютно пълен комплект (кукичка за капачките на болтовете на джантите, кука за теглене, компресор за гуми и т.н)? От Порше разбирасе. Edited November 24, 2014 by Wolfgar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted November 24, 2014 Author Report Share Posted November 24, 2014 Не мисля, че се продава като пълен комплект...Компресорът също до колкото знам се слага от завода само ако си с ремонтен комплект за спукана гума, а не с гума-патерица, тъй като се предполага, че тя трябва да се поддържа на нужното налягане. Нека някой ме коригира ако има компресор към резервната гума от завода. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdnikolov Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Няма компресор. В легенчето, което стои в резервната гума, няма предвидено място за компресорче. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piaggio Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Резервните гуми са в миналото. И как точно стигна до тоя извод , искам да ти видя физиономията като сцепиш гума и се чудиш как компресорчето и течността ще ти помогнат Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted November 24, 2014 Author Report Share Posted November 24, 2014 По подразбиране за всяка по-нова кола се слага ремонтен комплект. Резервната гума е алтернатива по желание на клиента (обикновено без надценка).Аз виждам само предимства в нещо което е като общ обем 3 пъти по-компактно и 10 пъти по-леко, може би щото нямам навика да пукам гума всяка година, за вас не знам... За това има избор - ако пукате гума редовно - резервната гума се изплаща А аз ако/като спукам гума + реша да лепя гумата щото нямам валиден асистънс + не успея да я залепя - ще ти звънна да ми гледаш физиономията (статистически погледнато - веднъж на ~10-15 години през които ти си добре дошъл да мъкнеш гума отзад...) П.с. Спорът е излишен, не убеждавам никого в нещо, просто попитах дали колегата е помислил за това вместо да купува гума. Всеки сам си преценява и решава. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Това пак е по темата. Не е излишно да го коментираме и него, на мен лично ми е интересно. Колегата си получи желания отговор така или иначе вече . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfgar Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 (edited) Ами реално погледнато ремонтния комплект е много по-удобен. Не заема никакво място и е много по-лесен за използване. Докато смениш гумата ще минат поне 15 минути. На всичко отгоре се цапаш, мъкнеш някаква тежина (колкото и лека да е) и е кофти ако имаш проблем с гърба и други подобми. Определено ще си взема един и ще прибера патерицата в мазата. Edited November 24, 2014 by Wolfgar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted November 24, 2014 Author Report Share Posted November 24, 2014 На пазара има и "неоригинални" запушващи течности за гуми, но от краткото ми проучване цената не беше особено по-ниска за това поднових оригиналната пак с оригинална и приключих въпроса за следващите 4 години. Ще ти е нужно и компресорче (има малки на пазара, не е нужно да е задължително ОЕМ... Нямам представа как вървят) и най-добре да си вземеш оригиналната кора за целта, която ляга на мястото на резервната гума за да имаш място за тези неща (плюс допълнителни хралупи за други неща). Не вярвам да е скъпа и нова, тя е от стиропор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdnikolov Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Аз пък предпочитам резервната гума. Може да ме наречете мърляч, но за 16 години зад волана съм пукал гума поне 5-6 пъти. И си е удобство, да сложиш резервната, да минеш покрай гумаджийница, да оставиш спуканата и да минеш след часове, без да висиш. Пък гумаджията ги завърта и гумите после. А гума се сменя за 5 мин., пък ако си държиш и един комплект ръкавици за такива случаи, не се и цапаш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Всеки си има предпочитания, но и аз лично в този случай предпочитам резервната гума. Това "мъкнене", което се изтъква тук . Оплака ми се колата вчера, че и е тежко та ще помисля и аз по въпроса . Щегата на страна. Наистина ако минеш по някоя кофти релса да кажем, стъкло, някой доброжелател ти нареже гумата и тн. тн. доста варианти има е добре да има резервна гума под ръка. Имам и аз право на безплатен репатрак от каското ако не се лъжа, но за една гума да стоя и да го чакам 1 час + ... Разбирам ако имаш газова уредба примерно на мястото на гумата тогава е доста добър вариант, но при условие, че това пространство се запълва от кора със някви джаджи на нея не виждам особен смисъл. Moonland е прав, че тези обстоятелства може да възникнат 1 път на 10 години, но все пак аз лично не съм забелязал никакъв дискомфорт от това, че "мъкна" резервна гума с мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Никога не знаеш как ще се спука гумата, така че ремонтния комплект за мене не е вариант. Има си определено място за резервната гума и за 5- 10 минути си готов със смяната ако се наложи. Пробвал съм напомпващи и залепващи спрейове на атв гуми и не бих казал, че съм доволен от резултата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 За мен всичко идва от статистическата вероятност (базирана на личен опит и обща информация). Има вероятност да паднеш и от скала, но човек не се разхожда с парашут заради това, нали? Комбинацията от вероятностите: 1. Човек да спука гума2. Да не иска или да не може да ползва някаква форма на асистънс (щото нито резервна гума, нито лепена гума са генерално решение на проблема, което ще ви закара до крайната дестинация ако сте тръгнали на 2000км път, те са колкото да те придвижат с ограничена скорост до по-удобно място където да смениш гумите с нови!)3. Проблемът да е такъв, че да не може да се реши с ремонтна течност (напр. голямо сцепване)е толкова малка, че не оправдава допълнителното тегло и обем. Освен това тука всички сме големи майстори на думи и сменяме гуми за прозявка време и дори без да клякаме, само че когато пътувам по работа облечен по съответния начин, последното нещо, което ще направя е да тръгна да сменям гума дори и да я имам! (Или може би към гумата трябва да добавя и резервни дрехи в багажника, хах). А когато жената е с колата - ей сега веднага е клекнала да сменя гума. Течността се прилага с лекота и дори и дете миже да го направи.Очевидно най-добре човек да има и двете под ръка, всяко има предимства и недостатъци, но пак питам - колко често пукате гуми!?? Всеки сам да си отговори! Аз за последно спуках гума през 2008-ма. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iv_men Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Благодаря Ви колеги за изчерпателните отговори!Все пак бих сложил една резервна гума в колата на дълъг път.До сега съм сменял 2-3 пъти спукани гуми и когато имам в багажника се чувствам сербез.Единия път беше преди Нюрнберг и ако не беше резервната гума,та била и тя обикновена ,бяхме останали на аутобана поне до сутринта. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sc00by Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 (edited) Колеги в момента съм с тези джанти , някой знае ли какви са и характеристиките ""j" и т.н за сега само знам , че са 5х112 и че са 17 Edited December 3, 2014 by Sc00by Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sc00by Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 7,5Jx17" ET45 инфото за джантите от горния пост Link to comment Share on other sites More sharing options...
joro09 Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=167502Тези джанти подходящи ли са за A3 8P модела? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted December 5, 2014 Author Report Share Posted December 5, 2014 Бая зор са видяли, но иначе като параметри да. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joro09 Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 (edited) Зор в какъв смисъл-че са мръсни или понадрани? Цитиране на предходен пост! Edited December 5, 2014 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted December 5, 2014 Author Report Share Posted December 5, 2014 Не надрани, ами направо наядени! Бая бордюри са видели... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joro09 Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 На 18 цолови джанти като тези колко им е ЕТ-то? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 ET-то на тея 18-ки джанти е 43. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now