Moonland Публикувано 24 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) 2 варианта: 1K0 601 011: 3,5JX18H2 ET25 5/112 или1K0 601 011 B / 8P0 601 011 P: 3,5JX16H2 ET25 5/112 Можеш да използваш която и да е от 2-те на 1.9 TDI.Защо обаче не преминеш просто на ремонтен комплект с течност за запушване? Много по-леко, компактно и смислено според мен. Редактирано 24 Ноември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 При мен е сложена 1K0 601 011: 3,5JX18H2 ET25 5/112, Колата е 2006г. с фабрични 16-ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) Ремонтния комплект не му ли изтича годността след някакво време? Ако трябва да се сменя всяка година, каква е цената и заслужава ли си? Редактирано 24 Ноември 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) Само течността има годност - около 4 години!След това се сменя само тя (върви с разни дреболии) и струва 80лв. Разбира се човек сам трябва да реши дали да я смени и кога - не е речено, че на момента на изтичане на годността вече е развалена... вероятно реалният и живот е минимум 5-6 години (в ибей се продават такива с току що изтекъл срок на годност на много по-ниска цена). Много по-практичен вариант, а резервна гума се слага от завода само ако първия собственик е пожелал изрично.Не мъкнеш 5-та гума (колкото и да е тънка/лека), имаш компресор в колата и място за други неща отзад. Резервните гуми са в миналото. Но разбира се въпрос на личен избор, аз не бих сложил гума патерица в колата. Редактирано 24 Ноември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) Аз нямам почти нищо в ремонтния комплект, освен ключа за болтовете на джантите, крика и отверка.... Имам гума патерица.... Колко струва абсолютно пълен комплект (кукичка за капачките на болтовете на джантите, кука за теглене, компресор за гуми и т.н)? От Порше разбирасе. Редактирано 24 Ноември 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Не мисля, че се продава като пълен комплект...Компресорът също до колкото знам се слага от завода само ако си с ремонтен комплект за спукана гума, а не с гума-патерица, тъй като се предполага, че тя трябва да се поддържа на нужното налягане. Нека някой ме коригира ако има компресор към резервната гума от завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Няма компресор. В легенчето, което стои в резервната гума, няма предвидено място за компресорче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Резервните гуми са в миналото. И как точно стигна до тоя извод , искам да ти видя физиономията като сцепиш гума и се чудиш как компресорчето и течността ще ти помогнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 По подразбиране за всяка по-нова кола се слага ремонтен комплект. Резервната гума е алтернатива по желание на клиента (обикновено без надценка).Аз виждам само предимства в нещо което е като общ обем 3 пъти по-компактно и 10 пъти по-леко, може би щото нямам навика да пукам гума всяка година, за вас не знам... За това има избор - ако пукате гума редовно - резервната гума се изплаща А аз ако/като спукам гума + реша да лепя гумата щото нямам валиден асистънс + не успея да я залепя - ще ти звънна да ми гледаш физиономията (статистически погледнато - веднъж на ~10-15 години през които ти си добре дошъл да мъкнеш гума отзад...) П.с. Спорът е излишен, не убеждавам никого в нещо, просто попитах дали колегата е помислил за това вместо да купува гума. Всеки сам си преценява и решава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Това пак е по темата. Не е излишно да го коментираме и него, на мен лично ми е интересно. Колегата си получи желания отговор така или иначе вече . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) Ами реално погледнато ремонтния комплект е много по-удобен. Не заема никакво място и е много по-лесен за използване. Докато смениш гумата ще минат поне 15 минути. На всичко отгоре се цапаш, мъкнеш някаква тежина (колкото и лека да е) и е кофти ако имаш проблем с гърба и други подобми. Определено ще си взема един и ще прибера патерицата в мазата. Редактирано 24 Ноември 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 На пазара има и "неоригинални" запушващи течности за гуми, но от краткото ми проучване цената не беше особено по-ниска за това поднових оригиналната пак с оригинална и приключих въпроса за следващите 4 години. Ще ти е нужно и компресорче (има малки на пазара, не е нужно да е задължително ОЕМ... Нямам представа как вървят) и най-добре да си вземеш оригиналната кора за целта, която ляга на мястото на резервната гума за да имаш място за тези неща (плюс допълнителни хралупи за други неща). Не вярвам да е скъпа и нова, тя е от стиропор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Аз пък предпочитам резервната гума. Може да ме наречете мърляч, но за 16 години зад волана съм пукал гума поне 5-6 пъти. И си е удобство, да сложиш резервната, да минеш покрай гумаджийница, да оставиш спуканата и да минеш след часове, без да висиш. Пък гумаджията ги завърта и гумите после. А гума се сменя за 5 мин., пък ако си държиш и един комплект ръкавици за такива случаи, не се и цапаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Всеки си има предпочитания, но и аз лично в този случай предпочитам резервната гума. Това "мъкнене", което се изтъква тук . Оплака ми се колата вчера, че и е тежко та ще помисля и аз по въпроса . Щегата на страна. Наистина ако минеш по някоя кофти релса да кажем, стъкло, някой доброжелател ти нареже гумата и тн. тн. доста варианти има е добре да има резервна гума под ръка. Имам и аз право на безплатен репатрак от каското ако не се лъжа, но за една гума да стоя и да го чакам 1 час + ... Разбирам ако имаш газова уредба примерно на мястото на гумата тогава е доста добър вариант, но при условие, че това пространство се запълва от кора със някви джаджи на нея не виждам особен смисъл. Moonland е прав, че тези обстоятелства може да възникнат 1 път на 10 години, но все пак аз лично не съм забелязал никакъв дискомфорт от това, че "мъкна" резервна гума с мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Никога не знаеш как ще се спука гумата, така че ремонтния комплект за мене не е вариант. Има си определено място за резервната гума и за 5- 10 минути си готов със смяната ако се наложи. Пробвал съм напомпващи и залепващи спрейове на атв гуми и не бих казал, че съм доволен от резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 За мен всичко идва от статистическата вероятност (базирана на личен опит и обща информация). Има вероятност да паднеш и от скала, но човек не се разхожда с парашут заради това, нали? Комбинацията от вероятностите: 1. Човек да спука гума2. Да не иска или да не може да ползва някаква форма на асистънс (щото нито резервна гума, нито лепена гума са генерално решение на проблема, което ще ви закара до крайната дестинация ако сте тръгнали на 2000км път, те са колкото да те придвижат с ограничена скорост до по-удобно място където да смениш гумите с нови!)3. Проблемът да е такъв, че да не може да се реши с ремонтна течност (напр. голямо сцепване)е толкова малка, че не оправдава допълнителното тегло и обем. Освен това тука всички сме големи майстори на думи и сменяме гуми за прозявка време и дори без да клякаме, само че когато пътувам по работа облечен по съответния начин, последното нещо, което ще направя е да тръгна да сменям гума дори и да я имам! (Или може би към гумата трябва да добавя и резервни дрехи в багажника, хах). А когато жената е с колата - ей сега веднага е клекнала да сменя гума. Течността се прилага с лекота и дори и дете миже да го направи.Очевидно най-добре човек да има и двете под ръка, всяко има предимства и недостатъци, но пак питам - колко често пукате гуми!?? Всеки сам да си отговори! Аз за последно спуках гума през 2008-ма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv_men Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Благодаря Ви колеги за изчерпателните отговори!Все пак бих сложил една резервна гума в колата на дълъг път.До сега съм сменял 2-3 пъти спукани гуми и когато имам в багажника се чувствам сербез.Единия път беше преди Нюрнберг и ако не беше резервната гума,та била и тя обикновена ,бяхме останали на аутобана поне до сутринта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) Колеги в момента съм с тези джанти , някой знае ли какви са и характеристиките ""j" и т.н за сега само знам , че са 5х112 и че са 17 Редактирано 3 Декември 2014 от Sc00by Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 7,5Jx17" ET45 инфото за джантите от горния пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=167502Тези джанти подходящи ли са за A3 8P модела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Бая зор са видяли, но иначе като параметри да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 (Редактирано) Зор в какъв смисъл-че са мръсни или понадрани? Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Не надрани, ами направо наядени! Бая бордюри са видели... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 На 18 цолови джанти като тези колко им е ЕТ-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 ET-то на тея 18-ки джанти е 43. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване