Jump to content

Гуми и джанти за A3 8P


Moonland

Recommended Posts

 

За това какво ще кажете:

 

attachicon.gif audiA3_rims.jpg

 

набързо го сътворих, но е важна идеята не толкова изработката  ;).

 

 

 

 

Отврат.

Редактирано от piaggio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 832
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бе и гол на мотор не е по-хубаво :D. Шегувам се разбира се ;).

Точно за това я постнах да си кажете мнението. Не съм нито тръгнал да ги правя така джантите нито нищо. Дойде ми просто ей така идеята гледайки роторките червените. Тук искам да кажа, че и аз съм против всякакви лепенки, ремуси и тем подобни, но не мисля, че тези джанти спадат в тази категория. При други обстоятелства можеше и да си ги сложа на колата (за червените роторки говоря).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшен си! Напълни ми душата. Евала. Все още има хора, които смятат! Това ме обнадеждава, че не всички са станали мързеливци като мен и все ползват готовите решения. 

А сега по същество. Да прав си. Можеш (въпреки, 2-та сантиметра разлика м/у теб и калкулатора :hilezh: ).

 

Screen_Shot416.png

 

 

 

Мисля Логично, При тестове с този калкулатор разбирам, че Х/Х/17 значение за диаметъра имат и двата параметъра отпред. Но по-горе  смятам че само единия коефициент Х е от занчение а не е така.

Ако Калкулаторът е верен което би трябвало да е така имаме 3 мм ралика.

Аз мислех, че 225/45/17 са коефициенти за ширина/височина/цолаж и че ако промениш височината се променя височината, а не е точно така, защото зависи и от коефициента за ширина самата височина.

И Примерно 225/45/17 е с по=голям диаметър от 235/45/17 по калкулатор с 9 мм.

Иначе казано позлвайте калкулатора :)

Защото примерно 205/50/17 и 225/45/17 разликата е 2мм с гуми на един сезон 0мм :)

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

TMnr1aF.jpg

 

 

Ако имаш впредвит тази таблица. Доста добре съм я прочел и разледал и пресметнал всичките размери, като два еднакви диаметъра няма, гледам че в долния край таблицата е отрязана и се чудя да няма още размери. И кой от размерите да вземем за еталон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, диаметърът е (с минимално закръгляне) все един и същ :) Можеш да вземеш всеки един от тях за еталон.

Трябва да разбереш значението на всяко едно число за да ти стане ясно. Както ти бях писал второто число е съотношение в размерите височина/ширина. Съответно ширината също влияе на това число или с други думи - две гуми с втори размер 45 не са непременно с еднаква височина!

Ето един полезен калкулатор:

http://tire-size-conversion.com/tire-size-calculator/

Като въведеш даден размер ти изчислява всичко и ти показва възможните заместители и тяхното отклонение в диаметър.

 

А таблицата съдържа всички допустими размери гуми за A3 8P. Всяко едно отклонение от тях в най-дбрия случай води до отклонение на километража, а в по-лошия - до технически проблеми.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично няма по-добре изглеждащи джанти на 8P от тези...

Реплика или оригинал са тези според вас колеги,и колко струват и в двата вариянта тези красавици,мисля да скоча на пролет в едни такива 18-ки?

post-86374-0-61433300-1425076404_thumb.jpost-86374-0-81428400-1425076433_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде бе колеги,никой ли няма да изкаже компетентно мнение за тези джанти?

Реплика ли са,или оригинал и колко долу-горе им е цената в бг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По снимки е малко трудно да се прецени, но са реплика. Ето ти цена за нови оригинални. Сам можеш да видиш разликите.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези със сигурност са реплика при това доста несполучлива. От месец разглеждам редовно обявите в бг за джанти 18. На такива съм попадал 2 пъти и двата пъти бяха реплика средна цена около 700 лв за реплика втора ръка. Но никаде не съм виждал такава джанта с алуминий и черна боя - изглежда доста неоригинално. Оригиналните такива са светъл и тъмен графит едноцветни, но за месецразглеждане не съм виждал в бг обява нещо подобно. Иначе мисля че са РС -кови и лично мен много ме кефят на живо стоят уникално ако не са така грозно боядисани. Това е мое мнение не гарантирам за истинност.

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не виждам никаква разлика от оригинал и реплика,и мисля че освен в теглото и здравината не се различават.

Нямам никакъв проблем с репликите на джанти,карал съм реплики и дори имах един случай,в който се врязах с 120км в очастък от път,който беше нарязан.Само ще кажа,че и двата предни амортисьора бяха счупени,а джантите не мръднаха въпреки че бяха 19-ки с гуми на 35.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма по-отвратително нещо от репликите - както визуално, така и като качество. Все едно да си купиш реплика на айфон или ролекс :flop:  :flop:

Лично аз съм на мнение, че ако човек не може да си позволи оригинала, не бива да претендира и да опитва да заблуди, че може. 

Едновременно с това има толкова много производители и модели джанти.. някои от тях са евтин боклук, други обаче са не по-лошо качество и не по-лош дизайн от оригиналните... Не виждам защо непременно трябва да има 4 ринга на тях. Има и доста OEM модели, които ама никак не ми допадат!

 

Но... въпрос на вкус казало кучето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно ли не виждаш разлика във външния вид между например оригинални роторки и която и да е от безброй репликите им? Личи от километър!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не говоря за роторки.Честно да ти кажа аз тия роторки няма да ги сложа никога на колата си,дори подарък да ми ги дават.Аз питам специялно за тия джанти от снимката,сигурен съм че ако не е така боядисана в черно отвътре няма абсолютно на никой да му направи впечатление,че не е оригинал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За тези не мога да кажа нищо, защото не са ми познати нито като оригинал, нито като реплика за да посоча разликите. 

Според мен ОЕМ няма такива, най-малкото не за A3 8P. Но нека бъда поправен ако греша. 

Но ако съм прав - пак питам - като ще са фейк, що поне да не са от някой утвърден и сигурен производител, вместо тайвански с фалшива емблема на Ауди?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма по-отвратително нещо от репликите - както визуално, така и като качество. Все едно да си купиш реплика на айфон или ролекс :flop::flop:

Лично аз съм на мнение, че ако човек не може да си позволи оригинала, не бива да претендира и да опитва да заблуди, че може.

Едновременно с това има толкова много производители и модели джанти.. някои от тях са евтин боклук, други обаче са не по-лошо качество и не по-лош дизайн от оригиналните... Не виждам защо непременно трябва да има 4 ринга на тях. Има и доста OEM модели, които ама никак не ми допадат!

Но... въпрос на вкус казало кучето...

Малко бъркаш.. Ма тва си е твое мнение..

Единствено репликите предлагат перфектно ет. :-)

А за здравината и кг. също може много да се спори щот стойностни реплики могат да вадят завидни качества ;)

Реплики не означава във всички случай китаец...

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой себеуважаващ се производител не би произвел очевидна имитация, камо ли реплика. Най-малкото са подсъдими. 

 

ЕТ - има фланци за тая работа... Ти току що зачеркна всичко оригинално :shock:   :stumm:

Иначе и репликата на айфон има радио-функция, която оригинала няма - велико!

 

Но спорът е излишен - свежда се до вкус и личен избор. Просто изказах моето мнение. Нека всеки сам си реши. :top:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,прав си Moonland всеки си има вкус и различен поглед на нещата.

Аз също съм много против не оригиналните неща по колите,но също така мисля че да се изръсиш 3-4 хил.за джанти,които ще сложиш на кола струваща 10-12 хил.е меко казано разхищение,особенно при наличие на 100% добра реплика за половин цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

:hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Мойте ги махнах преди седмица и половина и така викнах снега. А да не говорим какво конско отнесох от жената, че съм искал да я утрепя  :unsure: . Та, аз вече съм с летните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак някой би ли ми обяснил идеята на това, когато ти заминат зимните гуми да се превърнат в летни? 

Колата няма да стане по-стабилна - напротив!

Няма да се намали спирачният път - напротив!

Единствената разумна причина за която мога да се сетя е, ако летните гуми са тотален леш и няма с какво да обуеш колата. Та да закърпиш временно дупката, докато си стъпиш финансово на краката.

 

:hilezh:  :hilezh:  :hilezh: Но пък си има и готина страна. Лятото поне всички ще се обръщат след тебе на всеки твой завой. Определено няма да се придвижваш незабелязан.  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...