Криис Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 Колеги здравейте,колата ми е AUDI 100 2.3 механичната инжекция.. понеже ми прави много проблеми и не искам да я продавам търся решение по въпроса и ми влезна една "муха" в главата. Някой правил ли е тази транзакция от механична на ел. инжекция може ли да ми обясни за какво става въпрос и евентуално да съдейства Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) На теб кое не ти е ясно? Специално да станеш 7А ще трябва да остане само блока от твоя мотор Редактирано 2 Октомври 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 3 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 А друг вариант има ли :? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Да, да не остане и той, а да бухнеш цел моторНяма особен смисъл в това дето мислиш да правишSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Варианти има, стига да искаш да си оправиш колата. Един който можеш да ползваш според мен е инжекцион от "ПБ" Голф 2. Нещата там са по-прости от твоя компютър сега. Значи слагаш 5 дюзи при теб, те са 4 но работят заедно. Ти си 5-так затова пет. Датчика за обороти е пак като твоя. Ключовете на дросела са пак като твоите. Мотора е с една бобина значи просто сменяш твоята сега с такава като за голф. Дистрибутора ти остава. Единия дебитомер може да е малко игра докато го настроиш, но после колата ще си стане като всяка друга "нормална". Рейла за 5-те дюзи ще трябва да направиш сам, това ще е най-трудното при такава интервенция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) Или слагаш един истински изпарител, правиш я само на гас и не са занимаваш с бензин и без това е скъп Аз бих мислил за направата на смукател и монташ на вебер от Лада, задължително пак с газов смесител , карба ще ти даде простота и лесна ремонтопригодност.Играта е някой да ти изработи колектор, после да се преправи жилото за гаста.С правилните дросели, жигльори и настройки тва Алди няма да можеш да го познаеш Най-правилното е да се отървеш от тази кола и другия път мех. инжекцион да си не вземаш, защото вече са на години и се трошат яко!Новите части са много скъпи и майсторите не и разбират особено. И не на последно място не са първи приятели с газовото. Редактирано 4 Октомври 2014 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) Още един който е само чувал за механичния инжекцион и явно не знае,че си има и майстори и се погаждат с газта(разбира се ако не е съвсем грохнал самият двигател и инжекция),не пишете такива глупости,вече всичко е измислено ,но трябва малко да се прочете и тогава си търкайте копчетата на клавиатурата.Аз лично имам две такива Аудита и се карат постоянно , никакви драми нямам.Колега потърси Пепи-buzzi да ти пипне колата и след това си карай без да се занимаваш със смяна на кавото и да е било. Редактирано 4 Октомври 2014 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) Или пък съм бивш собственик на стотица с механичен инжекцион, който сам съм го поддържал.Ако беше толкова хубава тази система щеше да продължи да се вгражда, а нямаше да бъде подменена от електрическа.Това е една върховна отживелица, която за да я поддържаш в перфектно състояние трябва да си милионер с тези цени на нови части.От към настройки не е толкова сложна, друг е въпроса че повечето "майстори" не и разбират, всичко се настройва с мултицет в домашни условия.Може да се направи да работи нормално на гас и бензин ама да ми казваш, че е приятел с гаста можем да поспорим.Представяме си следната драма, някой високо-волтов кабел пробива, колата гърми докато работи на пропан, цепи гофрето от дросела до дебитомера и криви клапата на дебитомера, защото няма как да се монтира свястна кихалка, па то и да има гаранция пак няма в най-добрия случай ако си оставил скобата хлабава просто го плюе, без да го сцепи или изкриви клапата на дебитомера.2-ръка маркуч здрав трудно се намира нов е към 300лв. клапата я изправяш с чука.Колата те оставя на пътя!!!При карбуратор или моно инжекция в най-лошия случай да разцепи филтърната кутия, ако няма кихалка. Без въздушен филтър мога да продължа да карам на бензин, ще хълца ще киха ще пърди ама ще стигна на ход до сервиза, а ти ще звъниш на Пешо да идва с въжето, освен ако не си сръчен в ръцете и не носиш в багажника инструмент и резервни части Да не споменавам ТПС– колко пари е нов и други части от тази върховна отживелица.Аз като бивш собственик на механичен инжекцион работещ на гас и бензин не бих си купил повече никога кола с такава система. Редактирано 4 Октомври 2014 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) И аз да кажа като бивш собственик (8 години) на 100-ца с мех.инжекцион - тази кола никога не ме оставяла насред пътя и винаги ме е закарвала до крайната точка. И да гърмяла е особено веднага след като и сложих газ, но дори и да се случи на пътя това, които си описал по-горе просто поизправяш клапата, увиваш с тиксо криво-ляво гофрирания маркуч, палиш директно на газ и продължаваш. Ако АГУ-то е регулирано правилно НЕ гърми. Ако откаже свещ или кабел двигателя заработва на 3 цилиндъра - няма как да не го усетиш и да спреш. Все пак ако решиш да даваш газ и да продължиш без да отстраниш проблема - вероятно ще гръмне и ще покриви дебитомера, но същото, абсолютно същото ще се случи и при ел.инжекцион - щетите няма да са по-малко или по-различни.Така, че всички проблеми идват от неправилните монтаж или настройки на АГУ или проблеми в запалителната уредба, а НЕ от „архаичния” механичен инжекцион. Некадърни майстори могат да те накарат да намразиш всяка кола, но това вече е друга тема. Редактирано 4 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) VBI моите уважения към тебе доста съм научил за този механичен инжекцион от твой теми, но няма как да се съглася карбуратор и моно няма дебитомер и няма щетите как да са по-големи в никакъв случай и ако се преебе работата на пропан по време на движение просто ще обърна на бензин и ще продължа, а с механичния след кривнала клапа и разцепен маркуч, трудно би се движила на бензин ако изобщо успее да дигне клапата с разцепен маркуч и да запали.Ще изправяш клапи и лепиш маркучи на пътя, ако си правиш сам колата и знаеш какво и къде да пипнеш, и пак трябва да нося куфар с инструмент в багажника.Де отвертка де ключе де тиксо.Електрическия инжекцион му слагаш Газов инжекцион имаш и разход нисък и мощност и на гас и на бензин, защото не свиваш дросела с допълнителна плочка.П.П.Гърменето при карбуратор и моно е по-малко като сила, заради формата на самия колектор, събира по-малко гориво-въздушна смес. Редактирано 4 Октомври 2014 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 ГИ може да се сложи и на мех.инжекцион, има колеги от форума, които са го правили и са доволни, включително и на АСЕ двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) Мех. инжекцион работи добре на газ когато мотора е добре на бензин.Ако всичко е направено в норми проблеми няма!И аз в началото брах ядове с аче-то, но след малко четене и пипане нещата се наредиха.Преди не вървеше и паткаше, сега на трета си прави 150 и пита за още. и това с къса ск. кутия на 4х4 Редактирано 4 Октомври 2014 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 ........., защото не свиваш дросела с допълнителна плочка. Колега, не е лошо да прочетеш тая тема и да спреш да сееш глупости във форума. Това, че на теб не са ти ясно много неща, не значи че колите са калпави! http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=161708 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 (Редактирано) SunShine Що лъжеш бе?!?! Твоята ск.кутия е средно дълга 5-тачка за 4х4! Не си с къса! Късата не вдига 150 на трета, а на 4-та. Ти си с 4,1 диф, късата с 4,5. Колеги темата не е за това колко са здрави мех.инж. Темата е какво може да се присади. Като човек правил вече подобно нещо горе предложих най-простото. Разбира се може и друга инжекция, но според мен винаги ще е по-сложно. Някой ще каже тая от ПБ не е точна за мотора, разбира се! Точна освен механичната няма С тази от ПБ ще работи колата и ще се движи съвсем културно. Най-големия проблем на мех.инж. който все пак пали и върви са:-възвратен клапан в помпата в резервоара-ключе за празен ход Редактирано 5 Октомври 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 На мен къса ми идва, след като слязох от по дълга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 koko60Поздравления за труда, че си посъбрал информация в една тема и я сподели с нас.На мен много неща може да не са ми ясни и съм сигурен в това де ама поне знам че се казва газов смесител, а не плочка Съвсем случайно пък имам поглед над конвенционални(обикновени където и викаш ти ) на коли с пълен инжекцион слагани в Италия и качествени части от сериозни производители с все възможни емулатори и процесори+ламбда контрол.Та даже съвсем случайно две такива са били моя собственост едната даже беше метанка.И въпреки два километровите жици пуснати под капака пак си устава пикоч.Няма да се аргументирам защо, топлата вода отдавна е открита и тези отживелици са изместени от по-съвременни.Май ще спирам да пиша по темата, тук се събра само сектант дето се опитва да ме обеди колко е добра технология от преди 50 години, то и съществото на темата отдавна се разводни от същите такива! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Сигурно и аз знам, че се казва газов смесител, щом така съм кръстил темата. В темата съм го наричал "плочка", хем за по-кратко, а и това наименование е по-разпространено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 -ключе за празен ходЕй тука пък няма никаква драма.За колосалната сума от 0.80лв. нещата си идват на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Само навреме да те огрее, че филма е жесток! Иначе си абсолютно прав! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Колко да е жесток филма, като с мултицет или пробна лампа се проверява въпросното ключе за 5 мин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Варианти има, стига да искаш да си оправиш колата. Един който можеш да ползваш според мен е инжекцион от "ПБ" Голф 2. Нещата там са по-прости от твоя компютър сега. Значи слагаш 5 дюзи при теб, те са 4 но работят заедно. Ти си 5-так затова пет. Датчика за обороти е пак като твоя. Ключовете на дросела са пак като твоите. Мотора е с една бобина значи просто сменяш твоята сега с такава като за голф. Дистрибутора ти остава. Единия дебитомер може да е малко игра докато го настроиш, но после колата ще си стане като всяка друга "нормална". Рейла за 5-те дюзи ще трябва да направиш сам, това ще е най-трудното при такава интервенция. Това искам да го видя, 5 цилиндров мотор запален с "електроника" от 4 цилиндров Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 7 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Момчета стига сте се карали :д колата ще я карам докато не спре и след това минавам на 2.6 6така мисля че ще е по добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Това искам да го видя, 5 цилиндров мотор запален с "електроника" от 4 цилиндров Кажи що няма да стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 да ви дам лек жокер за петака.Намирате 5-цилиндров бус Транспортер на части и глей ти 5 цилиндъра с ел.инжекция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Да ви дам още един жокер...Всеки инжекцион който бачка с датчик за обороти 1:1 със всеки цилиндър, и фул груп пръскане на горивото пак ще стане. Точно това е и причината да кажа за ПБ който от схемата като го гледам няма причина да не стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване