Jump to content

Китайски к03-029 стават ли за нещо?


Recommended Posts

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз също пиша от личен опит, а не по системата "една жена каза" и си ценя парите и времето. Считам за добра инвестиция 500 лв. в кола струваща 3000 лв. Съживяването на мъртви турбини N-та ръка е загубена кауза. Оригиналните нови са цифра и едва ли са произведени в Калифорния.

 

п.п. Иначе и аз имам приятел, който кара сигурно над 10 години Е30-ка турбо /в момента около 500 коня/ с Китайски втулков гигант с постоянни подобрения, настройки, стартове и издевателства над техниката.

Редактирано от Williams
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли каква е основната разлика в китайският втулков гигант и китайската втулкова к03/04?

Осите са малко по-дебели, втулките същи и гиганта се върти на по-ниски обороти, в повечето случаи се кара на сравнително нормално налягане за размерът на турбината. Докато при к03/к04, за да се изкарат някакви коне, трябва да е надута на макс и да свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://stores.ebay.de/AutoPartsDepot/Turbolader-/_i.html?_fsub=4201617010&_sid=1120749820&_trksid=p4634.c0.m322

Моята купих от този, но има и други. Видях, че гаранцията е станала 1 година, но едва ли това е най-важното. Купих К04-023 защото от К04-015 няма особен смисъл /малка топла част/. Около 500 лв. ми излезе до вкъщи.

K04-023 "bolt on" ли е на стоково АЕБ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K04-023 се слага при напречно разположени двигатели(S3/TT/Leon) и следователно не би трябвало да е "bolt on". Mоже да трябва и колектор за да се сложи на АЕБ.

Редактирано от A.Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K04-023 се слага при напречно разположени двигатели(S3/TT/Leon) и следователно не би трябвало да е "bolt on". Mоже да трябва и колектор за да се сложи на АЕБ.

 

Колектор, дюзи, ремап за да стане нещо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувствайте се свободни да пускате линкове към всевъзможни интернет магазини и да има цени на богато за да може тия които четат темата да се ориентират от кое колко ще спестят и има ли смисъл.

 

Аз продължавам да чакам да роди някой малък агрегат с перкинсов мотор 1004G/1006G Lovol-ски (т.е. Китайци бесни) за да му взема турбината и да си я сложа при мен

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично доста се изкушавам да го изиграя опитна мишка с една к04-015ска китаец, но добре, че в момента нямам 5-600лв излишни! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично доста се изкушавам да го изиграя опитна мишка с една к04-015ска китаец, но добре, че в момента нямам 5-600лв излишни! :hilezh:

 

+1 

И аз бих пробвал какъв ще е резултата, а и като си знам стила на шофиране, който е от спокоен към умерен, не би трябвало да имам проблеми... Мисля, че надъхах един авер за такава да го видим колко ще е сериозен.

А какво може да се очаква само със смяната на стоковата к03-005 с К04-015 + ремап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, но ако има интерес към колата и съответно резонно заплащане бих се разделил с автомобила. 

 

Колата е с четири нови амортисьора, четири нови диска АТЕ + накладки, чисто нов, ребилднат мотор, сериозна електроника, SPA Turbo колектор и тн и тн. Все неща правени без компромиси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти пък и гориво искаш, сега като разбере, че и дюзи трябва да си купува.... то отиде на кино бюджетният тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

015 е за надлъжен мотор и се монтира на стоковият колектор, този сетъп е толкова як, че след 1000км даване на газ болтовете на турбото към колектора винаги са разхлабени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, много мразя форумните изЯви, но ше ти отговоря така: Аз лично съм наясно какво искам от колата, за 3 седмици си купих нови китайски ментета, монтирах ги и съм доволен. Колата ми стана около 50% по-бърза на гъзомер и дебитомер. Карам я здраво всеки ден на газ на 1 бар. Както забеляза също така, върви колкото твойта до 180. При първа възможност монтирам ментетата дюзи, чипвам на 1.5 бара и така...... А ти от много философстване и разбиране по форумите, имаш /както каза Росен/ един балкон "тунинг" части и никва реализация.

 

п.п. Изобщо нищо не се разхлабва с този менте сетъп, не заблуждавай читателите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти моята кола не я гледай, тя не е в центровка(просто допуснах грешка при смяната на ангренажа) и нагоре яко дърпа тайминга назад, точно затова и не исках да се пускаме в началото като ме пита. Ама като ме погледна тъпо и ме пита защо, просто не ми се обясняваше. Да не говорим, че карам с откачен N75 и бууста се управлява само на гейтовете, а к03-ките едва ли са в отлично здраве.

Тоя красавец Росен, не ми го давай за пример, щото се покри като мишка, за да не ми даде последните 170лв, които ми дължеше за частите, които му дадох. И нито си вдига телефона, нито ми отговаря във вайбър. Може да имам една торба части на балкона, но на никой не дължа пари и не се крия като мишка, а и не пестя смешни парички за глупости, а и не ме уволняват за злоупотреби, защото крада от фирмата в която работя или завличам колегите си с пари. Да не съм единственият, на който Росен дължи пари, срамота е, че е изпържил някакви негови колежки. Такъв човек е срамота да го цитираш някъде или да го даваш за пример, страшен софийски масон с S4 B5.

За развиването на гайкитете говоря за 015-ката на стоков колектор, ти с 015-ка на стоков колектор ли си?

Мапни я на 1.5 бара с хубавите дюзи менте на бош и направи една заварка от Варна наобратно на пълна газ, ако се прибереш със здрав мотор и турбината не се сцепи ще те призная, но говори за заварка, а не да ми караш със 120. Нещата са ги измислили и тествали хората, много преди ние тук в България да започнем да творим, това което съм писал не си го смуча от пръстите, а се опитвам да синтезирам немалкото инфо, което съм изчел и видял.

Надявам се, частите ти да излезнат читави и да останеш доволен, но това не значи, че трябва да ги рекламираш като перфектни и безпроблемни, посто защото рисковете при китайците са в десетки пъти по-високи, отколкото при марковите турбини, а се съмнявам и ти сам да не го осъзнаваш.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе?
Някои вярват и в дядо коледа още  :hilezh:  
Всеки е свободен да си вярва в каквото иска. 
После се реве по форумите - цикъла на живота. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е, че не се реве, а си трайкат. После пак ще обясняват колко са яки китайците и как за цената на една нормална турбина е строшил 3 китаеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, отношенията ви с Росен едва ли касаят целия форум нито пък са по темата. Тъпо не съм гледал в никакъв случай, защото съм на почти 40 години, а стартове с приятели и познати правя от 2000-та година и съм се наслушал на всякакви оправдания и коментари. В твоя случай не твърдя, че колата ти е била в топ кондиция, но мое мнение е че просто не ти се губеше пред хора от форума от няква опикана А4-ка с китайска К04-ка. Аз съм открит и честен човек и понеже те глождеше колко коня е станала колата ми ти казах 100% всичко както е. Едва тогава, виждайки, че най-вероятно със сигурност ще ме биеш, веднага се наостри за сверка. Както и да е, да не задълбаваме повече тази тема. От Варна до София няма кола на света, която да се движи на заварка, но на Витоша примерно оная вечер съм карал към 2 часа 2-ра 3-та с цялата газ и не съм видял щети по колектора или китайката. Ако си вандал и най-модерната турбина ще взривиш. Както и преди писах: За мен, на курник за 3000 лв. не си заслужава да се кичат железа за 10-15-20.....бона при положение, че ми е градска а не състезателна кола. Поздрави и с най-добри чувства и пожелания скоро да си реализираш проекта!

 

smg: Искаш ли старт с въпросната Е30-ка с китайския дядо Коледа???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за каква китайска е30 говориш въобще, но предпоалгам ще е нещо покъртително. Така, че сподели инфо какво що - може да ги замерим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...