Jump to content

Запалва нормално и след 2 мин се дави, гасне и вече не може да запали


Recommended Posts

Случва се вече 3-ти пореден път в рамките на 1 седмица.

 

Появи се проблема след като започнаха големите студове след Коледа.

 

Сценария е един и същ: пали нормално, работи около 2 мин и след това започва да прекъсва и гасне давейки се... след доста въртене на стартера дори да запали работи малко и пак се дави. Много ми напомня случаите когато съм я давил.

 

Ауди 80, карам го само на газ, защото бензиновата помпа не работи, но по принцип нямам проблеми със запалването и като цяло зимата не съм имал ядове.

 

Моля за помощ, защото утре се налага да пътувам?

Link to comment
Share on other sites

Ако напишеш какъв е двигателя ще е добре!

По това което пишеш единствено ми хрумва да ти замръзва изпарителя,щом работи само на газ!

Link to comment
Share on other sites

Ауди 80 1.8 е мотора.

 

Иначе и на мен ми изглежда като да замръзва изпарителя. Ама при -10 градуса на вън той не трябва ли да си е замръзнал и без това?

 

Ако го залея с топла вода, мога ли да прецакам нещо?  :huh:

Edited by prikumov
Link to comment
Share on other sites

Имам абсолютно същия проблем вече се побърках сутрин нема палене ,след като запали на бензин после топла поседи ли малко няма палене .На метан е и при него замръзване няма .

Link to comment
Share on other sites

Преди палене в студено време се подготвяш с кофа гореща вода и поливаш малко изпарителя с нея да го загрееш.После палиш и ходиш пак да поливаш докато мотора не се позгрее малко.

Link to comment
Share on other sites

Привет,

 

А като запалиш тръгваш ли да караш веднага?

Ако да, когато е по-студено на време, пробвай да поседиш на място 3-4-5 минути и тогава тръгни

 

Поздрави!

Link to comment
Share on other sites

Така ще прецакаш и изпарителя. Оправи го тоя карб....поне не е скъпа инжекция.

Link to comment
Share on other sites

Да, нивото на течността не го коментирам ,говоря за по-концентрирано . Казвам го защото баща ми преди с б3 карб. Вечно му беше по-рядка течността и замръзваше като сложи повече антифриз и се оправи колата също работеше само на газ .

Link to comment
Share on other sites

Ако изпарителя не се отоплява добре, и само концентрат да сложиш, за -100 градуса, резултата ще е същия. Изпарителя замръзва, защото изпарението на газта е свързано с понижаване на температурата. Тогава дюзата, от която излиза течната газ и се изпарява - замръзва! Ако не се стопли изпарителя, притока на газ спира!

Не замръзва антифриза в изпарителя, замръзва дюзата. Това е единствената причина, изпарителя да се отоплява, няма друга.

Link to comment
Share on other sites

Ако имаш въздушен мехур в изпарителя нищо няма да ти помогне.

След като изгасне колата изпарителя отвън обледява ли се?Дай повече информация,не ни карай да гадаем и да предполагаме какво може да е.

Преди време ми се беше запушила сондата в газовата бутилка и имаше подобни симптоми.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ето пак хванаха -10 градусовите температури и пак ми се случи тази сутрин... зарязах я в една уличка и хванах градски транспорт.

 

Относно антифриза - сравнително разреден е, но предишна зима пак съм карал с толкова разреден и не е имало проблем.

 

И аз смятам да направя после да загрея изпарителя с хладка вода и тогава да запаля и докато работи двигателя да поливам леко с хладката вода... зора е след 2-рата минута да поработи няколко минути - после няма проблем.

 

Интересно ми е защо първоначално изпарителя се заледява а на по-късен етап като го пипнеш - пари. И как другите автомобили избягват този момент с замръзването на дюзата?

Edited by prikumov
Link to comment
Share on other sites

Защото палиш директно на газ - основно от това е проблема, трябва да сложиш някакво ел. отопление на изпарителя. Другото е нисък дебит на антифриза през изпарителя, но не ми се вярва.

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Да, това е начина за ел. подгряване, даже някъде имаше и тема по въпроса.

Link to comment
Share on other sites

Това със подгряването е яко, но в момента ме интересува ако залея испарителя с топла вода да не се спука нещо или пък да го наводня?

 

Някой правил ли го е?

Link to comment
Share on other sites

Няма да има проблем ако сипеш топла вода мисля (аз лично не съм го правил), много хора го практикуват.

Другото е да оставиш двигателя да работи на място 10-на минути преди да тръгнеш за да загрее антифриза поне малко. Така би трябвало да не замръзва изпарителя, но не трябва да форсираш двигателя.

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

@VBI аз така правя по принцип, но днес не очаквах, че ще замръзне... няма ефект от работа на двигатела в спряло положение. Просто работи 3 минути, испарителя замръзва и колата изгасва... и дотам.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...