prikumov Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 Случва се вече 3-ти пореден път в рамките на 1 седмица. Появи се проблема след като започнаха големите студове след Коледа. Сценария е един и същ: пали нормално, работи около 2 мин и след това започва да прекъсва и гасне давейки се... след доста въртене на стартера дори да запали работи малко и пак се дави. Много ми напомня случаите когато съм я давил. Ауди 80, карам го само на газ, защото бензиновата помпа не работи, но по принцип нямам проблеми със запалването и като цяло зимата не съм имал ядове. Моля за помощ, защото утре се налага да пътувам? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berkut74 Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 Ако напишеш какъв е двигателя ще е добре!По това което пишеш единствено ми хрумва да ти замръзва изпарителя,щом работи само на газ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
prikumov Posted January 9, 2015 Author Report Share Posted January 9, 2015 (edited) Ауди 80 1.8 е мотора. Иначе и на мен ми изглежда като да замръзва изпарителя. Ама при -10 градуса на вън той не трябва ли да си е замръзнал и без това? Ако го залея с топла вода, мога ли да прецакам нещо? Edited January 9, 2015 by prikumov Link to comment Share on other sites More sharing options...
quattro88 Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 1.8, добре но дай кода на двигателя или кажи каква е горивната система, карбуратор, моноинжекция,пълен инжекцион (механичен)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
prikumov Posted January 9, 2015 Author Report Share Posted January 9, 2015 Карбуратор е, 91г е произведена... друго не ме питай - не знам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
strakov_m Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 Имам абсолютно същия проблем вече се побърках сутрин нема палене ,след като запали на бензин после топла поседи ли малко няма палене .На метан е и при него замръзване няма . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigarat Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 полей изпарителя с вряла вода и ще запали Link to comment Share on other sites More sharing options...
prikumov Posted January 12, 2015 Author Report Share Posted January 12, 2015 Затопли се времето и колата си запали без проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobcho Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Преди палене в студено време се подготвяш с кофа гореща вода и поливаш малко изпарителя с нея да го загрееш.После палиш и ходиш пак да поливаш докато мотора не се позгрее малко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ram_pz Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Привет, А като запалиш тръгваш ли да караш веднага?Ако да, когато е по-студено на време, пробвай да поседиш на място 3-4-5 минути и тогава тръгни Поздрави! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanuco Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Така ще прецакаш и изпарителя. Оправи го тоя карб....поне не е скъпа инжекция. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolu Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 С какъв изпарител си?Аз също паля и карам само на газ,но в мразовито време е по-особенно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
strakov_m Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Сложи повечко антифриз ако ти замръзва изпарителя . Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko60 Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 (edited) Какво имаш в предвид, по-концентриран? Цитиране на предходен пост! Edited January 15, 2015 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
strakov_m Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Да, нивото на течността не го коментирам ,говоря за по-концентрирано . Казвам го защото баща ми преди с б3 карб. Вечно му беше по-рядка течността и замръзваше като сложи повече антифриз и се оправи колата също работеше само на газ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko60 Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Ако изпарителя не се отоплява добре, и само концентрат да сложиш, за -100 градуса, резултата ще е същия. Изпарителя замръзва, защото изпарението на газта е свързано с понижаване на температурата. Тогава дюзата, от която излиза течната газ и се изпарява - замръзва! Ако не се стопли изпарителя, притока на газ спира!Не замръзва антифриза в изпарителя, замръзва дюзата. Това е единствената причина, изпарителя да се отоплява, няма друга. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolu Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Ако имаш въздушен мехур в изпарителя нищо няма да ти помогне.След като изгасне колата изпарителя отвън обледява ли се?Дай повече информация,не ни карай да гадаем и да предполагаме какво може да е.Преди време ми се беше запушила сондата в газовата бутилка и имаше подобни симптоми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prikumov Posted February 12, 2015 Author Report Share Posted February 12, 2015 (edited) Ето пак хванаха -10 градусовите температури и пак ми се случи тази сутрин... зарязах я в една уличка и хванах градски транспорт. Относно антифриза - сравнително разреден е, но предишна зима пак съм карал с толкова разреден и не е имало проблем. И аз смятам да направя после да загрея изпарителя с хладка вода и тогава да запаля и докато работи двигателя да поливам леко с хладката вода... зора е след 2-рата минута да поработи няколко минути - после няма проблем. Интересно ми е защо първоначално изпарителя се заледява а на по-късен етап като го пипнеш - пари. И как другите автомобили избягват този момент с замръзването на дюзата? Edited February 12, 2015 by prikumov Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 (edited) Защото палиш директно на газ - основно от това е проблема, трябва да сложиш някакво ел. отопление на изпарителя. Другото е нисък дебит на антифриза през изпарителя, но не ми се вярва. Edited February 12, 2015 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
prikumov Posted February 12, 2015 Author Report Share Posted February 12, 2015 @VBI 10 години карам коли само на газ и до сега не съм имал проблеми дори през най-студените месеци. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobcho Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Четох някъде че навивали подгревни свещи от дизел в изпарителя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Да, това е начина за ел. подгряване, даже някъде имаше и тема по въпроса. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prikumov Posted February 12, 2015 Author Report Share Posted February 12, 2015 Това със подгряването е яко, но в момента ме интересува ако залея испарителя с топла вода да не се спука нещо или пък да го наводня? Някой правил ли го е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 (edited) Няма да има проблем ако сипеш топла вода мисля (аз лично не съм го правил), много хора го практикуват.Другото е да оставиш двигателя да работи на място 10-на минути преди да тръгнеш за да загрее антифриза поне малко. Така би трябвало да не замръзва изпарителя, но не трябва да форсираш двигателя. Edited February 12, 2015 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
prikumov Posted February 12, 2015 Author Report Share Posted February 12, 2015 @VBI аз така правя по принцип, но днес не очаквах, че ще замръзне... няма ефект от работа на двигатела в спряло положение. Просто работи 3 минути, испарителя замръзва и колата изгасва... и дотам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now