Jump to content

Покупка на А4 2003г.


Recommended Posts

Здравейте,

искам да Ви попитам...мисля да купя това бижу: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415116445133257&slink=8ot0tl

 

Въпросът ми е за какво да гледам като цяло. Двигателя дали е сполучлив, колко харчи, поддръжка горе-долу какво се чупи, какво трябва да се следи...ами..общо взето това е :) Ще съм благодарен на всякакви мнения и въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече от Поло,ГИ за този мотор(след като питаш за разход значи има значение)малко е проблемен, останалото е като за всяка една Б6-ца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече от Поло,ГИ за този мотор(след като питаш за разход значи има значение)малко е проблемен, останалото е като за всяка една Б6-ца.

ГИ - предполагам е Газов Инжекцион, това 'малко е проблемен' за двигателя ли се отнася или за ГИ? А колкото до 'останалото' не съм имал такава кола за да знам и моля да ми се обясни :) Аз ако знаех нямаше да питам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами прочети тук за този модел:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showforum=93

 

Тук можеш да потърсиш за газови уредби,даже имаше тема за този мотор,но в купе на А6:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showforum=37

 

А и в този раздел има доста коментари за Ауди А4 Б6/Б7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел който не спря да налива масло 4 години ;) иначе изглежда свежа но ... Бягай от 2.0

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного масло пие 2.0 20в 130 коня.

Този от обявата е ФСИ - с директно впръскване и 150 коня. Той не гори чааак толкова много масло, но пак си похапва, както всички фси-та. :hilezh:

 

Иначе разхода му е много поносим - 10-11 градско, 5-6 извън. Газовата е скъпа за моторите с директно впръскване и използва винаги процент бензин.

 

Колата изглежда ОК, изглежда доста запазена, а модела б6 като цяло няма особени дефекти.

Имаш само едно окачване с десетина носача по 80/100 лева парчето и ако се разхлопа някой трябва да го смениш. Други страшни разходи няма.

 

Ако ти докажат че собственика е единствен и километрите са реални - взимай без да се замисляш. Ауди на 150х км си е ново!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

А дали е възможно да ми кажете горе-долу колко ще струва един ГИ да се купи и монтира? Пак казвам...ориентировъчно :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю......има си сайтове за монтаж на ГИ колкото искаш...... ама за да получиш краткия отговор, който търсиш......2200-2600 лева ориентировъчно ГИ за директно впръскване на мотор с 4 цилиндъра. Вероятно има малко по-скъпи и малко по-евтини варианти.....но като цяло това е цената на популярните модели..... Автомобила гори и някакъв процент бензин за да може да охлажда разни компоненти дето са вътре в горивната камера и т.н........ не съм сигурен ....около 20% мисля гори бензин.

Тая кола гори доста прилично като за бензин......впредвид високата цена на ГИ за нея и 20 процентния разход на бензин в последствие добре прецени има ли смисъл. Ако караш 10-15 хил. км. на година надали си заслужава:)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олеле тоя волан...350 000км по-скоро. Колата е на адски много километри и изглежда много изморена.

 

Двигателят е не е най-добрия избор.

 

Салонът е много рядък и евентуално ако трябва да се купува нещо за него няма намиране с този син цвят.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове не е маслояда 130 коня

пак е маслояд ама е 150 коня

та все е едно - по-грозно от синьо ауди вътре не знам дали има



Другото което е, ГИ на тоя мотор ще е доста нерантабилно и на 1/4 до 1/3 от цената на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо плюене по тоя мотор :)    Много си е добър....   А че не е рентабилно да се газифицира е почти сигурно..... гори достатъчно малко за да се кара на бензин!

А цвета на салона е въпрос на вкус! И не прави колата по-добра или по-лоша :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско 5-6 ? ? ?  Аве колеги вие да не сте от ГОЛФ форума ?  айде прегледайте си постовете преди да ги пускате тука че в 3 часа сутринта ми правите много смях :)  :stupid:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично нищо не твърдя:)))

Ето нещо за спорта: http://www.auto-types.com/audi-a4-avant-20-fsi-5-doors-stationwagon-5-speed-manual-7182.html

Никой не е казал че задължително гори толкова......     с пенсионерско каране колко искаш да гори?

Аз лично успявам да достигна до заводските данни за разход, поне в добри условия и много умерена скорост. Тоя тук защо да не гори 6 ????   Да не е танк?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олеле тоя волан...350 000км по-скоро.

Подкрепям

Последния ми донор е с такъв салон и волан но в Б5!

Донора беше на 300 000 и волана беше износен нормално.

Тази трябва да е пребивана от граЦко каране,макар да се съмнявам някой да кара Авант 2.0 бензин За ИЗ града.

Салона не е лош,важно е да се поддържа ,синьо като синьо.....

Отделно не много устойчив този цвят,заради боята или оцветяването незнам

Ето реална снимка при 300к и после

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводските параметри са 0.5л./1000км.

Значи чист Вартбург, на всяко зареждане на резервоара до горе се налива и масло :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как да не е маслояд?1л/2000ка или ако вземем 10000км сметката е 5 л,т.е. при смяна на масло си взимаш 2 туби от по 5л,едната я сипваш почти цялата в мотора,а с другата си доливаш до следващата смяна.Добре е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така!

В случая сменяш само масления филтър и взимаш тубата от 5л за доливане .

Маслото се освежава така или иначе с доливането !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Талянците особено на маслоядите ми се струва че хич не държат да сменят маслото. Според мен си мислят, че с доливането освежават достатъчно.

Едно време не знам и аз защо си бях купил Фиеста 1,25 зетек.

Те го дзверо:

660513d84598d662.JPG

Нещо тази кола не вървеше ама съвсем, миризми едни се носеха като позагрее - ужас.

Отворихме капака на клапаните и вътре по стените имаше дебел слой изгоряло, направо овъглено масло, полуизпечено.

Изчисти го моя майстор, но тая кола бая майни пое тогава.

Та такъв е моя опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.....не бях виждал до сега такъв, само 1-2 пъти съм мяркал из мобилето като гледах за Б6-цата но мислех че продавачите не са разбрали и са го написали "новият" фси двигател...... 

 

 

Колега що не боцнеш едно 1.8Т хем върви повече, хем на ГИ носи и не гори масло.....в повечето случаи... :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор е толко прехапан на един еос го тествах преди 2-3 години :nixweiss:  бахти смеха не ще да отмести по-зле е от вездесъщия 2 литров 6естак на лошите :hilezh:  Ни  звук ни вървеж ни нищо само сложности

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно определение "бижу" :huh:  Кое точно че на 12 години само до Бг ще ти стъпи 16х без регистрация каско обслужване гуми ит.н

Кола с предно мотор без Т а те уверявам ,че разликата е от земята до небето ..а да е невероятно запазена или оборудвана едно средностатистическо ауди а4 нищо особено единствен +че е ръчка и има хубави джанти неподходящи обаче за нашите пътища

Лично аз никога няма да дам толкова  пари за тази кола :gruebel:

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...