Jump to content

Помощ при избор на ГИ за 2.8 193кс.


Recommended Posts

От скоро съм собственик на А6 2.8Q и съм пред поставяне на алтернативно гориво . Много се двоумих между метан или газ и клонях към метан тъй като до сега съм карал на метан . Днес говорих с един приятел занимаващ се с Ауди и ми каза че щяла да изгори леглата и клапаните за има няма 40 000 км. даже ми показа една изгоряла глава от 1.8Т на която наистина леглата бяха мноого нежни просто едно ръбче . Аз си мисля че на моя атмосфер няма да се отрази толкоз пагубно ,но пък ми попари мераците и сега се завъртях към газта . Четох че даже с газ на някой хора колите им вървели повече а разхода същия в литри . Много се чудих на ГИ без делко как се дава аванс ,но на едно място прочетох че компа на газта като е вързан вече с този на колата и може да го променя ?! За сега търся само Кит-ове без поставяне тъй като имам приятел който е газаджия и  ще помогне с поставянето . Намерих  един ГИ на много атрактивна цена за 6 цил. на марката Tomasetto но пък нямам идея бива ли ги или не стават .

http://www.shop.stargasvedrare.com/index.php?route=checkout/cart

Фобос с монтаж 1120 лв.  гледах тука г/д на сипно колко ще излезе но смятах към 550 лв. +/- 100 лв. още за дреболии . Между рейките Gazscontrol и Romano има разлика в цената 220 лв. предполагам Романото ще нещо по-необходимо за турбо двигател , аз бих ли усетил някаква разлика между двете ? За изпарители също гледах има до 200 и 250 кс. много хора казват взимай по-голям , но пък този до 200 е точно предвид каталожните 193кс на двигателя ми и незнам дали има смисъл да слагам части за повече коне :nixweiss:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Значи,за да не сгрешиш и да не се набуташ,ще ти кажа точно какво да вземеш,пък ти си решаваш след това.

Рейките и изпарителите на Gascontrol са турски и ненадеждни,следователно отпадат.Ако се спрем на нещо с висок клас електроника и масовите за рейка и редуктор,ти предлагам следната конфигурация:

Електроника:Easy gas green by Фобос

Инжектори:Rail Black Body

Редуктор:Romano RIS new max 300кс

Тръба:Фаро 8мм-задължително

Вече типа на евросондата зависи от избора ти на бутилка...

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

И я кажи с каква цел не искаш да ти монтират ГИ-то в сервиза? Отпадане на гаранция евентуално? Фобос са добре. А за спестяването и слагането на изпарител уж хранещ 200 коня... Като вземеш впредвид, че най-веротяно данните са завишени и реално може би би изхранил 180 коня, като вземеш в предвид, че зимата кпд-то му ще падне и какво правим? Парно ли ще му прекарваме, ще го дупчим ли? Ходи да ти монтират ГИ в сервиз и кажи, че искаш малко по-мощен изпарител. Иначе частите за ГИ-то са 50% от цялостната цена.

Link to comment
Share on other sites

За изпарителя просто питам защо казват да се слага по-мощен ,иначе търся без монтаж защото както казах имам приятел газаджия и ще помогне ,а от години не съм оставял колата на каквито и да е било майстори да правят нещо защото просто ми е ясно как я карат през просото като не си там да надничаш а никой не обича да го гледаш като работи . Преди 3 години бях закарал Б4 моно да и слагат метан занесен от мене и ми взеха 250 лв. за поставяне на обикновен метан ,след което миналата година правих същата работа не беше никаква философия камо ли за 250 лв. работа . Намерих ГИ от ударена А6 2.4 на 5000 км. още в гаранция на Еммгаз http://olx.bg/gazov-inzhektsion-za-6-tsilindra-na-5000km-i60488744 човека и иска 600 лв. утре отивам да зяпам то не че може нещо да се разбере с гледане ,но ако мога да му бутна още от цената и с уговорка че ако нещо не е в ред ще му я върна . Не ме разбирайте погрешно ,не търся изобщо перфектността с най-скъпи части искам просто ГИ да си пали и върви нормално колата без ровене и настройки постоянно .

Link to comment
Share on other sites

И къде ти е келепира? даваш 600лв за ГИ втора ръка, а съм сигурен, че нов е толкова. Свържи се с някоя фирма и питай колко пари ще ти искат за кит-а. Фобос ги произвежда фирма векатех в Пловдив. Намират се в сградата на БАН (до пансиона на техническия). Иди питай там колко пари ще ти искат за кит-а.

Link to comment
Share on other sites

Мерси колега ще отида , аз ако мога да взема за тези пари нов па дори и 100 лв. повече няма изобщо да гледам втора ръка аз и не бях тръгнал но просто реших да прелистя.

Link to comment
Share on other sites

Днес пообиколих да разпитам , този с уж новата за 600 лв. направо отпадна предвид това че намерих уж на 1 година за 300 лв. от снощи блъсната коли още не се е обадил човека да каже каква марка е . А относно новите уредби също съм в дилема ,защото за сега най-добра оферта имам от моя приятел - Комп-Фобос, Дюзи Рейл, изпарител Томасето (за него незнам дали да остане или да видя някой друг ) + бутилка за гумата и монтаж 900 лв. Само за поставяне питах 250 лв. ще струва и нещо взех да се дърпам от това да я слагам сам че ГИ ще ми е за сефте . Ходих до тези в Бан изпратиха ме при едно момче което е в сервиза им но малко го ядосах явно защото исках да ми раздроби всичко и да решавам ,но щеше да се обади за цена ама май няма ,пък и много не го харесах . Колега от форума също чакам да ми даде цена на утедбата но без бутилка с изпарител Романо. Кажете какво ви е мнението за Томасето и в какво точно е по-добро Романото .

Link to comment
Share on other sites

Порови малко из OLX-a.За 330лв взех романо пълен кит с бутилката.Е верно за четири цилиндара, ама ново си е доста повече.Гледай рейката да е по скъпа да няма калибровка на всеки 20,30 хил. километра,че с нашата хубава газ.

Link to comment
Share on other sites

Колата ще се кара в Пловдив . За сега съм се спрял на варианта 900-920 лв. с монтаж само искам да сменя изпарителя да не е Томасето ми нещо друго още не знам кой точно и да я почваме . Рейките не знам какви са тези Рейл ,но всички ми предложиха такива .

Link to comment
Share on other sites

Новото си е ново. Момчето при което са те пратили от фобос да не работи на изхода на града(някаква бензиностанция имаше)? Той си разбираше от работата. Аз бих предпочел български кит, защото всичко е съобразено с наща мизерия. За изпарителя... бях с томасето арктик уж подсилен - няма такова дърво. Аварийно в неделен ден го изхвърлих и от нямане на избор взех някакъв подсилен "шарк" за 100лв и останах изненадан. За турбо мотори много хвалят меджик 3...Слагай 8мм тръба и забравяй за ядовете. От цялата работа е най-важно добрия подбор, монтаж и настройка и не те съветвам да се хващаш само ако нямаш парички за проба-грешка.

Link to comment
Share on other sites

Нищо сложно няма в монтажа на ГИ.Особено с термопластичните тръби е песен.Настройката се прави в движение(единия кара другия коригира таблицата.

Link to comment
Share on other sites

Мда, за съжаление все още има системи, които се настройват с таблица - тегава работа. Трудно става от един човек (да не кажа невъзможно) и за добра настройка иска повечко опит и повечко каране.

Link to comment
Share on other sites

Що да е невъзможно да настройваш сам бе колега karekovski, аз само с това се занимавам, карам със 100 км в час, в лявата ръка държа скенер за бензиновия компютър, и постоянно следя горивните тримове, а с дясната работя на компютъра на седалката до мен, и внасям корекции по таблицата, това ми е професията, и страшно ме забавлява. :zustimm:

Edited by eurogas
Link to comment
Share on other sites

След голямо мъдрене и нерви се разбрахме в събота да почваме , рейките рейл 3 ома ,компа Фобос 5 ,изпарителя за който много пазарене падна се разбрахме че слага голямото Томасето до 250 кс. според него никакъв проблем нямало да има а ако има нещо щял да го свали , зареждачка при бензина , кръгла бутилка. Давах му зор да я слагаме че другата седмица ще попътувам малко та да не бухам на бензин ,тамън ще мога да тествам разход и вървене ако има нещо да ходя да оправя .

Link to comment
Share on other sites

Да четох темата в форума и точно това породи големите ми притеснения ,но газаджията каза никакви проблеми нямало да има с това умрело Алди :hilezh:  ако не можел да я храни щял да го сваля да го дупчи или сменя :unsure:  ама това е положението за сега ще видим какво ще стане аз колата си я натискам постоянно не я карам като за предвижване само та ако не е в час ще стане ясно бързо . На брат му колата е Бертоне турбо 190 кс. и го е хранил с този изпарител безпроблемно така че се доверих ,но съм почти сигурен че ще го свалям за отпушване.Ще споделя задължително и може би ще искам помощ за доизскусуряването на настройките .

Edited by strakov_m
Link to comment
Share on other sites

Колега заложи за инжектори поне на Apis solo... Баракуда е по-удачния вариант, само като чуя рейл или валтек и лошо ми става. Баракудата е по-тиха от бензиновия инжектор на тръц

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Днес монтирахме ГИ . Пуснахме автоматична настройка за да заработи и направих едно кръгче да видя как се държи и първото ми впечатление е че колата си върви доста по гъзовера разлика с бензин не усетих за по-добре няма да се изхвърлям за сега има време ,НО водата към изпарителя я вързахме за маркучите които останаха свободни след като смъкнах печката и още преди да я завъртим на Газ видяхме че нещо не може да стопли добре изпарителя по комп достига към 65 градуса на място което е малко . Отваряхме да обезвъздушим уж текна но пак явно въздуха отива там и утре трябва да видим на студен двигател въздух ли ще е проблема или да търсим от друго място вода . Иначе като тръгнах и още водата беше що годе топла и 1-2-3 си ги пълни и то както казах с прилично вървене ,но после явно изстива и почва да прекъсва . Утре ако има време ще я видим ако ли не в понеделник . :bia:

Link to comment
Share on other sites

Тази сутрин отворих да погледна казанчето да видя как е нивото на студена кола , беше паднало и долях 1 литър антифриз и подкарах след няма 5 минути мина на газ и цял ден съм карал няма никакви ядове за сега върви си нормално и изпарителя вече е топъл . Утре ще отида да погледне пак на компа какви градуси държи и дали всичко е ок .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...