Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Колега, не се вживявай толкова много. Все пак стари коли караме. Относно маслото - преди 5-6 години правих промивка на двигателя с някаква добавка на Приста (ако не се лъжа). Преди самата смяна поработи 6-7-8 мин. на място с добавката и след това източихме маслото. Оттогава карам само с масло на колегата АСЕ и не съм имал никакъв разход на масло. С неговото масло кара баща ми и още 1 куп мои познати. Ако ще сменяш маслото той е твоя човек!

 

п.п. не му правя реклама, просто човека си държи на качеството и не продава какво да е!

Link to comment
Share on other sites

Моето масло е за смяна след около 3000 км.Може ли да се вярва на този потребител тъй като малко ме е страх да пазаря онлайн масла.Не,че като отидеш в сервиза или магазина има гаранция за нещо :)

Link to comment
Share on other sites

Моето масло е за смяна след около 3000 км.Може ли да се вярва на този потребител тъй като малко ме е страх да пазаря онлайн масла.Не,че като отидеш в сервиза или магазина има гаранция за нещо :)

На 100%

Link to comment
Share on other sites

Колегата АСЕ - коректност и качество! Пазарувай смело и бъди спокоен. Аз лично съм при него  не само за масло, а и за филтри, свещи ,акумулатор и други чаркалъци. 

Link to comment
Share on other sites

Хубаво е като се дава отговор на конкретен въпрос да се обосновавате.....Конкретно към jim1.....Защо нямаш доверие т.е казваш ,че маслата не са оригинални ли???

Link to comment
Share on other sites

не казвам че не са оригинални. просто не вярвам толкова на магазинен продавач в който се съмнявам как си доставя толкова масла. предпочитам да си купя от голяма верига или официален дистрибутор

Link to comment
Share on other sites

Принципно и там няма никаква гаранция колега :) Вероятността да попаднеш на менте и там я има,макар и малка.А според мен човека няма да тръгне да продава на целия форум боклуци,все пак като се замислиш ние не сме малко потребители тука,и това си е една доста добра търговия макар и с по-ниска надценка :)

Link to comment
Share on other sites

Вероятността масло да залежи няколко години в големите вериги е много по-голяма отколкото в по-малък магазин. Маслото му е 6+.

Link to comment
Share on other sites

м, има дати на производство. да колега и от големите вериги не е никаква гаранция. макар че волф маслото от ауто1 примерно най вероятно ще е оригиналдъ. аз лично досега съм купувал само от германия или официален дистрибутор тук

Link to comment
Share on other sites

Няколко часа с engine flush, можееее и да доведе до сериозни проблеми. Препоръчва се 15-20. минути.

 

Ако се ползва флъш, базиран на детергенти може и няколко дни да е с него и нищо (лошо) няма да се случи на мотора. Опасни са флъшовете базирани на солвенти (разтворители). С тях и 15-20 мин може да са критични. Вече сме го обяснявали това в други теми.

 

В случая на Росен няма как с 15-20 мин флъш в системата да постигне нещо кой знае какво поради простата причина, че с години е натрупвал депозити тоя мотор. При всяко загряване и изстиване полимерите се втърдяват още повече и от един момент нататък стават много трудни за премахване. Именно затова е хубаво моторът да се пази много от маслени депозити (oil sludge).

Наскоро лекувахме Кайен турбо 2011-та, каран от дама, и обслужван с "каквото сложат в сервиза". Харчеше 2л масло на 1000км пробег. Под капаците на клапаните имаше 2 пръста депозити и желязо не се виждаше. Маслени сегменти там не работеха заради депозити по тях. 3 дни по-късно вече всичко светеше и машината няма грам разход на масло в момента. Това е пример за последствия от кофти масло + ненавременна смяна + безхаберен собственик. Изобщо, с все повече случаи на безумие се сблъсквам всеки ден. Преди няколко дни видях ML63AMG да се кара с Prista 10W-40. Хората са крайно безотговорни към нещо толкова важно - използваните флуиди в моторите... 

 

15-20 мин се оставя с флъш, ако се прави редовно, на всяка смана, от нов мотор.

 

Темата се е изместила много от проблема на автора към какво масло и от кой да си го взема... 

 

Интересно четиво по темата за флуидите от Andy Archer - http://www.oilem.com/oil-manufacturing-conspiracy-no-its-basic-economics/

Link to comment
Share on other sites

Сега аз още в първото си мнение казах - хубав флуш ( поне 200 километра или 2-3 дена да се кара с хубав флъш ) и тогава смяна с оригинално масло ( 5W-40 )...."Red line" Като цяло са хубава марка...но идва скъпичко...

Link to comment
Share on other sites

Ако се ползва флъш, базиран на детергенти може и няколко дни да е с него и нищо (лошо) няма да се случи на мотора. Опасни са флъшовете базирани на солвенти (разтворители). С тях и 15-20 мин може да са критични. Вече сме го обяснявали това в други теми.

 

В случая на Росен няма как с 15-20 мин флъш в системата да постигне нещо кой знае какво поради простата причина, че с години е натрупвал депозити тоя мотор. При всяко загряване и изстиване полимерите се втърдяват още повече и от един момент нататък стават много трудни за премахване. Именно затова е хубаво моторът да се пази много от маслени депозити (oil sludge).

Наскоро лекувахме Кайен турбо 2011-та, каран от дама, и обслужван с "каквото сложат в сервиза". Харчеше 2л масло на 1000км пробег. Под капаците на клапаните имаше 2 пръста депозити и желязо не се виждаше. Маслени сегменти там не работеха заради депозити по тях. 3 дни по-късно вече всичко светеше и машината няма грам разход на масло в момента. Това е пример за последствия от кофти масло + ненавременна смяна + безхаберен собственик. Изобщо, с все повече случаи на безумие се сблъсквам всеки ден. Преди няколко дни видях ML63AMG да се кара с Prista 10W-40. Хората са крайно безотговорни към нещо толкова важно - използваните флуиди в моторите... 

 

15-20 мин се оставя с флъш, ако се прави редовно, на всяка смана, от нов мотор.

 

Темата се е изместила много от проблема на автора към какво масло и от кой да си го взема... 

 

Интересно четиво по темата за флуидите от Andy Archer - http://www.oilem.com/oil-manufacturing-conspiracy-no-its-basic-economics/

Колега =Alex= ,писах ти на лично!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

..... Преди няколко дни видях ML63AMG да се кара с Prista 10W-40. Хората са крайно безотговорни към нещо толкова важно - използваните флуиди в моторите... 

 

Prista съвсем не са лоши масла. Друг е въпроса за конкретния автомобил.

Аз също се чудя, как си наливат по колите масло Hilber. По некачествено масло не съм виждал. При смяна на подобно масло, същото е рядко като водица. Двигателят издава много нетипични шумове. Не ми се мисли какво става ако си на магистралата. Но явно цената определя всичко.

Link to comment
Share on other sites

Колега,не беше определяща цената-изобщо!!! В сервиза,в който ходих тогава ми го хвалеха,като булка за женитба :hilezh: Грешката е определено моя и ще я поправя!!! Урока е важен-да не се предоверявам!!!!!!!!!!

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Prista съвсем не са лоши масла. 

 

Не е лошо масло за някоя жигулка или кола от тоя сорт. За съвременен автомобил си е смърт.

Link to comment
Share on other sites

Сега аз още в първото си мнение казах - хубав флуш ( поне 200 километра или 2-3 дена да се кара с хубав флъш ) и тогава смяна с оригинално масло ( 5W-40 )...."Red line" Като цяло са хубава марка...но идва скъпичко...

Доколкото си спомням, май не трябваше маслото с флъша да се оставя да изстива, а трябва да се точи веднага. В този смисъл няма как да го караш няколко дни.

Link to comment
Share on other sites

Не е точно така.Ако е качестен флуш т.е. без растворители се кара първо едно 300 километра или около 2-3 дена градско,после преди да се смени самото масло се оставя колата първо да загрее на място поне половин час и тогава веднага се източва и се сменя заедно с филтъра....Това при силно замърсени двигатели....Иначе може и само да се остави да загрее половин-един час,че някои я оставят и по повечко ( 3-6 часа ) и тогава веднага се сменя заедно с филтъра....А ако искате нещата да са близки до перфектното,след тази промивка се слага половината "доза" от маслото,което искаме да сложим ( новото ) караме едно 400-500 километра  и чак тогава източваме и слагаме цялата "доза" от новото масло заедно с новият филтър...

Link to comment
Share on other sites

Аз ползвам xenum...Protec не съм ги ползвал.Но днес си поръчах друг продукт на Protec....fuel Line...та ще добия представа и за тях като марка,но xenuma никак не са лоши...а маслата им са вече в друга графа.....разбира се и като цена де...

Link to comment
Share on other sites

Колеги,кое от тези  масла е по-удачния избор за вече станалото прословуто   :blush:  А4, B6, V6, 170bhp. - http://bparts-bg.com/product/14/5w-40-x-cess-8100-5-litra.html ,  http://bparts-bg.com/product/176/total-5w-40-quarz-9000-5litra.html , http://bparts-bg.com/product/16/5w-40-x-clean-c3-8100-5-litra.html , http://bparts-bg.com/product/5/5w-40-magnatec-c3-5-litra.html

 или  http://bparts-bg.com/product/383/motul-specific-cng-lpg-5w40-5l.html  ??? Като се има в предвид , че колата има газов инжекцион!!! Виждам , че много колеги от форума ползват този сайт за да си пазарят масла и др. консумативи и за това се спрях на него!

Edited by Rosen Denchev
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...