Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, не се вживявай толкова много. Все пак стари коли караме. Относно маслото - преди 5-6 години правих промивка на двигателя с някаква добавка на Приста (ако не се лъжа). Преди самата смяна поработи 6-7-8 мин. на място с добавката и след това източихме маслото. Оттогава карам само с масло на колегата АСЕ и не съм имал никакъв разход на масло. С неговото масло кара баща ми и още 1 куп мои познати. Ако ще сменяш маслото той е твоя човек!

 

п.п. не му правя реклама, просто човека си държи на качеството и не продава какво да е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето масло е за смяна след около 3000 км.Може ли да се вярва на този потребител тъй като малко ме е страх да пазаря онлайн масла.Не,че като отидеш в сервиза или магазина има гаранция за нещо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето масло е за смяна след около 3000 км.Може ли да се вярва на този потребител тъй като малко ме е страх да пазаря онлайн масла.Не,че като отидеш в сервиза или магазина има гаранция за нещо :)

На 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата АСЕ - коректност и качество! Пазарувай смело и бъди спокоен. Аз лично съм при него  не само за масло, а и за филтри, свещи ,акумулатор и други чаркалъци. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е като се дава отговор на конкретен въпрос да се обосновавате.....Конкретно към jim1.....Защо нямаш доверие т.е казваш ,че маслата не са оригинални ли???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не казвам че не са оригинални. просто не вярвам толкова на магазинен продавач в който се съмнявам как си доставя толкова масла. предпочитам да си купя от голяма верига или официален дистрибутор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и там няма никаква гаранция колега :) Вероятността да попаднеш на менте и там я има,макар и малка.А според мен човека няма да тръгне да продава на целия форум боклуци,все пак като се замислиш ние не сме малко потребители тука,и това си е една доста добра търговия макар и с по-ниска надценка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятността масло да залежи няколко години в големите вериги е много по-голяма отколкото в по-малък магазин. Маслото му е 6+.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

м, има дати на производство. да колега и от големите вериги не е никаква гаранция. макар че волф маслото от ауто1 примерно най вероятно ще е оригиналдъ. аз лично досега съм купувал само от германия или официален дистрибутор тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко часа с engine flush, можееее и да доведе до сериозни проблеми. Препоръчва се 15-20. минути.

 

Ако се ползва флъш, базиран на детергенти може и няколко дни да е с него и нищо (лошо) няма да се случи на мотора. Опасни са флъшовете базирани на солвенти (разтворители). С тях и 15-20 мин може да са критични. Вече сме го обяснявали това в други теми.

 

В случая на Росен няма как с 15-20 мин флъш в системата да постигне нещо кой знае какво поради простата причина, че с години е натрупвал депозити тоя мотор. При всяко загряване и изстиване полимерите се втърдяват още повече и от един момент нататък стават много трудни за премахване. Именно затова е хубаво моторът да се пази много от маслени депозити (oil sludge).

Наскоро лекувахме Кайен турбо 2011-та, каран от дама, и обслужван с "каквото сложат в сервиза". Харчеше 2л масло на 1000км пробег. Под капаците на клапаните имаше 2 пръста депозити и желязо не се виждаше. Маслени сегменти там не работеха заради депозити по тях. 3 дни по-късно вече всичко светеше и машината няма грам разход на масло в момента. Това е пример за последствия от кофти масло + ненавременна смяна + безхаберен собственик. Изобщо, с все повече случаи на безумие се сблъсквам всеки ден. Преди няколко дни видях ML63AMG да се кара с Prista 10W-40. Хората са крайно безотговорни към нещо толкова важно - използваните флуиди в моторите... 

 

15-20 мин се оставя с флъш, ако се прави редовно, на всяка смана, от нов мотор.

 

Темата се е изместила много от проблема на автора към какво масло и от кой да си го взема... 

 

Интересно четиво по темата за флуидите от Andy Archer - http://www.oilem.com/oil-manufacturing-conspiracy-no-its-basic-economics/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега аз още в първото си мнение казах - хубав флуш ( поне 200 километра или 2-3 дена да се кара с хубав флъш ) и тогава смяна с оригинално масло ( 5W-40 )...."Red line" Като цяло са хубава марка...но идва скъпичко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се ползва флъш, базиран на детергенти може и няколко дни да е с него и нищо (лошо) няма да се случи на мотора. Опасни са флъшовете базирани на солвенти (разтворители). С тях и 15-20 мин може да са критични. Вече сме го обяснявали това в други теми.

 

В случая на Росен няма как с 15-20 мин флъш в системата да постигне нещо кой знае какво поради простата причина, че с години е натрупвал депозити тоя мотор. При всяко загряване и изстиване полимерите се втърдяват още повече и от един момент нататък стават много трудни за премахване. Именно затова е хубаво моторът да се пази много от маслени депозити (oil sludge).

Наскоро лекувахме Кайен турбо 2011-та, каран от дама, и обслужван с "каквото сложат в сервиза". Харчеше 2л масло на 1000км пробег. Под капаците на клапаните имаше 2 пръста депозити и желязо не се виждаше. Маслени сегменти там не работеха заради депозити по тях. 3 дни по-късно вече всичко светеше и машината няма грам разход на масло в момента. Това е пример за последствия от кофти масло + ненавременна смяна + безхаберен собственик. Изобщо, с все повече случаи на безумие се сблъсквам всеки ден. Преди няколко дни видях ML63AMG да се кара с Prista 10W-40. Хората са крайно безотговорни към нещо толкова важно - използваните флуиди в моторите... 

 

15-20 мин се оставя с флъш, ако се прави редовно, на всяка смана, от нов мотор.

 

Темата се е изместила много от проблема на автора към какво масло и от кой да си го взема... 

 

Интересно четиво по темата за флуидите от Andy Archer - http://www.oilem.com/oil-manufacturing-conspiracy-no-its-basic-economics/

Колега =Alex= ,писах ти на лично!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Преди няколко дни видях ML63AMG да се кара с Prista 10W-40. Хората са крайно безотговорни към нещо толкова важно - използваните флуиди в моторите... 

 

Prista съвсем не са лоши масла. Друг е въпроса за конкретния автомобил.

Аз също се чудя, как си наливат по колите масло Hilber. По некачествено масло не съм виждал. При смяна на подобно масло, същото е рядко като водица. Двигателят издава много нетипични шумове. Не ми се мисли какво става ако си на магистралата. Но явно цената определя всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не беше определяща цената-изобщо!!! В сервиза,в който ходих тогава ми го хвалеха,като булка за женитба :hilezh: Грешката е определено моя и ще я поправя!!! Урока е важен-да не се предоверявам!!!!!!!!!!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Prista съвсем не са лоши масла. 

 

Не е лошо масло за някоя жигулка или кола от тоя сорт. За съвременен автомобил си е смърт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега аз още в първото си мнение казах - хубав флуш ( поне 200 километра или 2-3 дена да се кара с хубав флъш ) и тогава смяна с оригинално масло ( 5W-40 )...."Red line" Като цяло са хубава марка...но идва скъпичко...

Доколкото си спомням, май не трябваше маслото с флъша да се оставя да изстива, а трябва да се точи веднага. В този смисъл няма как да го караш няколко дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така.Ако е качестен флуш т.е. без растворители се кара първо едно 300 километра или около 2-3 дена градско,после преди да се смени самото масло се оставя колата първо да загрее на място поне половин час и тогава веднага се източва и се сменя заедно с филтъра....Това при силно замърсени двигатели....Иначе може и само да се остави да загрее половин-един час,че някои я оставят и по повечко ( 3-6 часа ) и тогава веднага се сменя заедно с филтъра....А ако искате нещата да са близки до перфектното,след тази промивка се слага половината "доза" от маслото,което искаме да сложим ( новото ) караме едно 400-500 километра  и чак тогава източваме и слагаме цялата "доза" от новото масло заедно с новият филтър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам xenum...Protec не съм ги ползвал.Но днес си поръчах друг продукт на Protec....fuel Line...та ще добия представа и за тях като марка,но xenuma никак не са лоши...а маслата им са вече в друга графа.....разбира се и като цена де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,кое от тези  масла е по-удачния избор за вече станалото прословуто   :blush:  А4, B6, V6, 170bhp. - http://bparts-bg.com/product/14/5w-40-x-cess-8100-5-litra.html ,  http://bparts-bg.com/product/176/total-5w-40-quarz-9000-5litra.html , http://bparts-bg.com/product/16/5w-40-x-clean-c3-8100-5-litra.html , http://bparts-bg.com/product/5/5w-40-magnatec-c3-5-litra.html

 или  http://bparts-bg.com/product/383/motul-specific-cng-lpg-5w40-5l.html  ??? Като се има в предвид , че колата има газов инжекцион!!! Виждам , че много колеги от форума ползват този сайт за да си пазарят масла и др. консумативи и за това се спрях на него!

Редактирано от Rosen Denchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...