Jump to content

Какви гуми за 18'' джанти?


dexter1

Recommended Posts

Да за нормални пътища 18-ката си е супер,вярно е,че като се прибера в Бг се усеща малко дискомфорт.Моята не е с възд.възглавници,но съм карал такава и за мен разликата е огромна,друга кола си е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 387
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега hitsiderov - да колега с оригинално спортно окачване съм. Окачването е безупречно.
Може би и аз още не съм свикнал, защото предната кола ми беше по-висока на високи гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си свикнал явно, но и зависи както очакваш. Вози си стегнато но това си е така и за нормалното окачване. С високи гуми на мен вече ми е дисконфортно.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С чисто нова гума 18 лятна вози доста добре колата.Даже по малките неравности и цепчици,имам чувство,че с по-широката гума по-добре минава,защото ги надкрачва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си представи с чисто нова 16ка как е.. стига излюзии, ако караш с нормално напомпени гуми, тая кола си друса с 18ките, дори с нормално окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С6 вози 2 пъти по-твърдо от С5. При С5 има разлика във возията между 16 и 17 цола и то не малка. При С6 почти няма разлика между 17 и 19 цола. И тракторни гуми да сложите все тая, колата вози твърдо. Тя е направена да я пориш на магистралата с 200.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,няма спор,че не е твърда цялата кола.Но на мен ми допада,защото пътувам 3 4 пъти на седмица терен пълен със завои(Пловдив-Смолян) и магистрала.

Редактирано от DonTodi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 4F разликата между спортно и нормално качване от една страна и въздушно от друга е огромна- карал съм и трите варианта и наистина е като различна кола.

При Мерцедес примерно тази разлика не е толкова фрапантна..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам колега, дето кара с 18ки лятото. Возил съм се доста с неговата кола от офиса до моя квартал, возил съм се и с мойта старата с 16ките по същите пътища. Разлика няма по ремонтираните улици, по лошите пътища е огромна..  :steinigung:

 

Въздушното прави разлика, но при кофти улиците пак друса повече от очакваното лично от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 18-ки и въздушно окачване.С децата и жената карам на Комфорт.Има някаква разлика,която се усеща главно като караш бавно из града,ако не нацелиш някоя улица с кратери.Като съм сам само на Дайнамик,друса,но пък е много стабилна,не се накланя много в завоите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Колеги, някой от вас с 347мм-ови апарати дали случайно се е интересувал какъв offset (ET) поддържат (минимум/максимум). В момента въпроса е дали 18-ки ЕТ47 ще станат. На 321мм апарати нямат проблем. Попринцип на А6-цата дават основно ЕТ43 и ако не се лъжа по-голямото ЕТ всъщност изнася джантата навън или беше обратното?

 

Edit: Дам повече ЕТ значи че джантата е по-навътре (спиците) и сега въпроса е тези 5мм дали ще са проблем :)

 

Никъде не успях да намеря размерите на самите апарати да видя дали имат разлика в дълбочина.

 

Забравих да спомена, че става дума за s-line версията, но ако не се лъжа са си същите 347мм апарати но дъс щампа, а при S6 са други (май с повече бутала)

 

3960636C-DF0D-4EB5-A691-C6F1A9070539_zps

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на S6 не им излизат 18-ки, а направо 19-ки на ЕТ48. Но тяхните апарати са с повече бутала и мисля че се различават от тези. Иначе на А6 4.2FSI дават пак ЕТ43... то не мисля че има начин да е с 321мм.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ET43 си им го дават попринцип на всички А6-ци. Джантите за които го мъдря обаче са от А4 и уж се слагат на S-line-а, но при А4 мисля че апаратите са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами утре ще направя суха тренировка и ще ги мисля джантите, че имам още 1 сет 18-ки и ако не стане с тях, ще видим дали ще търся други 18 с още по-малък офсет или ще минавам на 19-ки, въпреки че много ме сърбят ръцете за 20-ки, но не знам дали се събират на въздушното окачване или ще трябва да го дигна с няколко сантиметра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен драмата не ми е с диаметъра на джантата. Ясно е че 18-ки стават и че са минимума. Въпроса е в офсета, който в моя случай е ЕТ47 при ЕТ43 по каталог. Но ЕТ43 по каталог и на 321мм апарати, на които в момента джантата си пасва. На око като ги гледам разлика нямат, но 5мм няма как да ги хвана на око :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фейса може апаратите да са различни, не знам. Но пак, въпросът не е в диаметъра, а в дълбочината. Засега положението изглежда обнадеждаващо, като погледнах джантата. Горе има към 2 сантиметра, но долу е около 1см:

 

5990C0E0-27F1-4AA8-9771-6C29D49D1B8C_zps 6D18BE4D-C625-4684-A164-14D523003E48_zps

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това нещо ще стане ли на нормална А6 ще има ли проблеми с нещо?

 

 

Wheel size - 9 x 18

Stud pattern - 5 x 112

Offset - ET52

CB - 57.1

Audi Part No - 8J0 601 025 M

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е широка за 18ка - ще ти стърчат ръбовете и ще обираш бордюрите. 19ките за А6 са 8.5J и се карат с 255 гуми - не знам на тези 9J какви 18ки ще сложиш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...