Stuttgy Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Да за нормални пътища 18-ката си е супер,вярно е,че като се прибера в Бг се усеща малко дискомфорт.Моята не е с възд.възглавници,но съм карал такава и за мен разликата е огромна,друга кола си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Колега hitsiderov - да колега с оригинално спортно окачване съм. Окачването е безупречно.Може би и аз още не съм свикнал, защото предната кола ми беше по-висока на високи гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 (Редактирано) Не си свикнал явно, но и зависи както очакваш. Вози си стегнато но това си е така и за нормалното окачване. С високи гуми на мен вече ми е дисконфортно. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 С чисто нова гума 18 лятна вози доста добре колата.Даже по малките неравности и цепчици,имам чувство,че с по-широката гума по-добре минава,защото ги надкрачва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Сега си представи с чисто нова 16ка как е.. стига излюзии, ако караш с нормално напомпени гуми, тая кола си друса с 18ките, дори с нормално окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Естествено,че няма място за сравнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 С6 вози 2 пъти по-твърдо от С5. При С5 има разлика във возията между 16 и 17 цола и то не малка. При С6 почти няма разлика между 17 и 19 цола. И тракторни гуми да сложите все тая, колата вози твърдо. Тя е направена да я пориш на магистралата с 200. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 (Редактирано) Да,няма спор,че не е твърда цялата кола.Но на мен ми допада,защото пътувам 3 4 пъти на седмица терен пълен със завои(Пловдив-Смолян) и магистрала. Редактирано 14 Декември 2015 от DonTodi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 При 4F разликата между спортно и нормално качване от една страна и въздушно от друга е огромна- карал съм и трите варианта и наистина е като различна кола.При Мерцедес примерно тази разлика не е толкова фрапантна.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Аз имам колега, дето кара с 18ки лятото. Возил съм се доста с неговата кола от офиса до моя квартал, возил съм се и с мойта старата с 16ките по същите пътища. Разлика няма по ремонтираните улици, по лошите пътища е огромна.. Въздушното прави разлика, но при кофти улиците пак друса повече от очакваното лично от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Аз съм с 18-ки и въздушно окачване.С децата и жената карам на Комфорт.Има някаква разлика,която се усеща главно като караш бавно из града,ако не нацелиш някоя улица с кратери.Като съм сам само на Дайнамик,друса,но пък е много стабилна,не се накланя много в завоите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 (Редактирано) Колеги, някой от вас с 347мм-ови апарати дали случайно се е интересувал какъв offset (ET) поддържат (минимум/максимум). В момента въпроса е дали 18-ки ЕТ47 ще станат. На 321мм апарати нямат проблем. Попринцип на А6-цата дават основно ЕТ43 и ако не се лъжа по-голямото ЕТ всъщност изнася джантата навън или беше обратното? Edit: Дам повече ЕТ значи че джантата е по-навътре (спиците) и сега въпроса е тези 5мм дали ще са проблем Никъде не успях да намеря размерите на самите апарати да видя дали имат разлика в дълбочина. Забравих да спомена, че става дума за s-line версията, но ако не се лъжа са си същите 347мм апарати но дъс щампа, а при S6 са други (май с повече бутала) Редактирано 29 Август 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Виж на S6 джаните с какво ЕТ са и ще знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 (Редактирано) Ми на S6 не им излизат 18-ки, а направо 19-ки на ЕТ48. Но тяхните апарати са с повече бутала и мисля че се различават от тези. Иначе на А6 4.2FSI дават пак ЕТ43... то не мисля че има начин да е с 321мм. Редактирано 30 Август 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Имам познам с ес лайн спирачки и е с 18ки ЕТ43. Влизат и 17ки ЕТ 45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 ET43 си им го дават попринцип на всички А6-ци. Джантите за които го мъдря обаче са от А4 и уж се слагат на S-line-а, но при А4 мисля че апаратите са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Може да ти се наложи да минеш само на 19-ки заради дискове с апарати. На S-line е друго. Там си от 17-ки нагоре. Провери преди да почваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Ами утре ще направя суха тренировка и ще ги мисля джантите, че имам още 1 сет 18-ки и ако не стане с тях, ще видим дали ще търся други 18 с още по-малък офсет или ще минавам на 19-ки, въпреки че много ме сърбят ръцете за 20-ки, но не знам дали се събират на въздушното окачване или ще трябва да го дигна с няколко сантиметра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 A6 4.2 е с 347мм фабрично, 385мм е S6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 На мен драмата не ми е с диаметъра на джантата. Ясно е че 18-ки стават и че са минимума. Въпроса е в офсета, който в моя случай е ЕТ47 при ЕТ43 по каталог. Но ЕТ43 по каталог и на 321мм апарати, на които в момента джантата си пасва. На око като ги гледам разлика нямат, но 5мм няма как да ги хвана на око Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Мойте оригиналните бяха ЕТ48. Може и да стане с ЕТ47 ако не си търси по-изнесени джанти. Иначе до ЕТ38 стои прилично добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 347 става и със 17-КИ, на Стефан фейса беше с големите дискове и 'малки' джанти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 При фейса може апаратите да са различни, не знам. Но пак, въпросът не е в диаметъра, а в дълбочината. Засега положението изглежда обнадеждаващо, като погледнах джантата. Горе има към 2 сантиметра, но долу е около 1см: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 3 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2016 Колеги това нещо ще стане ли на нормална А6 ще има ли проблеми с нещо? Wheel size - 9 x 18 Stud pattern - 5 x 112 Offset - ET52 CB - 57.1 Audi Part No - 8J0 601 025 M Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Много е широка за 18ка - ще ти стърчат ръбовете и ще обираш бордюрите. 19ките за А6 са 8.5J и се карат с 255 гуми - не знам на тези 9J какви 18ки ще сложиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване