Jump to content

Избор на летни гуми 225/45/17


Recommended Posts

Именно де! Гумите са консуматив и употребявани такива е все едно да слагаш ползвани накладки, дискове, масла, ремъци и т. н. Новите гуми, макар и бюджетни от нисък клас са с гаранция и за предпочитане! Както отбелязахме евтини и хубави от висок клас са рядкост и си е риск!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Най важното от колата е гумата. Единствено тя контактува с пътя. Просто се двоумя дали да взема такива. Преди седмица пребоядисах цялостно смених ремъци ролки и вече финансите са зле. За това гледам такива иначе единствено Мишелин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инвестирал си във визия и сега няма пара за гуми? Посъбери и вземи сигурна гума. На доверие взех бюджетна гума и няма да го повторя повече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. защото със сигурност тези цени са сигурно за стар ДОТ гуми..

Обаждах се. .останали са от миналия сезон...дот началото на 2014 -та са Кормоманите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сега се спрях на тези. Говорих с един гумаджия и ми каза, че са читави, поне старата шарка от миналата година. Някой да знае нещо повече.

http://shop.medina-med.com/Tyre/4032344611853/General%20Tire%20ALTIMAXSP%20225/45%20YR17%20TL%2091Y%20GE%20ALTIMAX%20SPORT/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ми остана варианта да дам 400-500 лв. за втора употреба премиум марка и да си карам. И вие ме разубедихте. Днес по случайност един вулканизатор ме разубеди също. Гума Корморан нова идва с 6мм грайфер по средата и 5 отстрани. Какво да говорим повече. Освен Michelin, GoodYear, Dunlop, Continental, Bridgestone и Pirelli всичко друго си остава компромисен вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като чета мненията в темата се замислям сериозно, дали да не купя едно ремаркенце да докарам малко гуми...май ще изкарам некви къси кинти :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ми остана варианта да дам 400-500 лв. за втора употреба премиум марка и да си карам. И вие ме разубедихте. Днес по случайност един вулканизатор ме разубеди също. Гума Корморан нова идва с 6мм грайфер по средата и 5 отстрани. Какво да говорим повече. Освен Michelin, GoodYear, Dunlop, Continental, Bridgestone и Pirelli всичко друго си остава компромисен вариант.

 

Естествено, че за тия пари правиш компромис. Като искаш качество - плащаш, въпроса е че ти казахме кои стават от нискобюджетните. Ако можеш да вземеш Нексена, той е на първо място сред тях ;)

 

Това за 6мм грайфер и 5 отстрани, ако го е казал гумаджия, начи съвсем от скоро работи тая работа и по всяка вероятност преди това е бил фурнаджия в баничарница.  :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На премиум марките колко мм.е по средата и по края?

Все си мисля, че за да се внася и продава в ЕС някаква гума трябва да покрива определени стандарти. ...особено по отношение на безопастноста. И най ефтиния модел да вземеш , няма да си под някакъф допълнителен риск в сравнение с премиуми, ако се движиш нормално по пътищата.Личният ми опит показва , че има доста голяма вероятност да изхвърлиш ефтинджосите малко след като им изтече гаранцията щот като се изкриват , за нищо не стават.Така преди години взех две Toyo и две Дебици, парвите ги търкалях 8 год.а вторите ги изхвърлих на втората год.с 6 мм.грайфер, но яко криви...като прибързано смених на халос предни дискове преди това...

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Ако можеш да вземеш Нексена, той е на първо място сред тях ;)

 

 

 

Карал ли е някой Нексен?Чета добри отзиви за тях.Аз се бях спрял на на Кумхо, Гиславед или Фулда,но Нексен ми привлече вниманието,ако наистина са толкова добри на дъжд.Иначе и трите други съм ги карал и не са лоши,но нищо особено.Когато купих колата беше с чисто нов зимен Корморан и ги карам втора зима.Мога да кажа,че зимния е супер,но летния ми се струва прекалено евтин и не бих го взел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също чета добри отзиви за Нексен-а.

По спомен един приятел си беше взел джанти 17-ки за Пасат от Италия внесени и гумите на тях бяха Нексен 235/45/17 на 5мм. грайфер с ДОТ 2 години по-стар от тогавашната дата,малко преди да ги свали ми сподели че тези гуми в това състояние се държели учудващо добре и стабилно на Пасат-а.

 

Сега чета из сайтовете доста положителни и сравнително по-малко отрицателни мнения за въпросните гуми.

Едните били внос от Корея а другите от Китай.

Едните били по-евтини а другите по-скъпи.

 

Някой има ли данни кой ги внася в България (Nexen N8000 - N9000) и на каква цена за размери 225/45/17 или 235/45/17

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най ефтиния модел да вземеш , няма да си под някакъф допълнителен риск в сравнение с премиуми, ако се движиш нормално по пътищата...

 

Това щеше да е вярно, в случай че си сам на пътя. Само че ти обикновено не си и колкото и "нормално" да се движиш, пак не можеш да предвидиш всяка ситуация, всеки келеш или заспал пенсионер, който в някъв момент ще реши да те засече на околовръстното или на магистралата. И в такъв момент разликата от 5-10м спирачен път между нормалната и китайската гума за 90лв. може да се окаже разликата между пълно спиране и удар с 20-30км/ч. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега на китайски Нексен не съм попадал, точно и поради тази причина ми харесват гумите, защото подобно на корейските автомобили предлагат добро качество на достъпна цена.

 

Има си тема за въпросната марка - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=166068&page=2

 

Лошото е че се изказват неподготвени хора които не са карали с въпросните гуми. Общо взето са на светлинни години пред, Дебица, Тигър, Корморан.

 

По-скоро са в класа Клебер, Бф Гудрич

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някой има ли данни кой ги внася в България (Nexen N8000 - N9000) и на каква цена за размери 225/45/17 или 235/45/17

Диана ги внася . От "оризарските" евтини гуми са най-читави, но е смешно да се сравняват със среден и висок клас гуми. Въпреки, че в последно време отзивите за Клебер и Гудрич са все повече отрицателни и май от доста време насам не са в средния клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На жена ми съм взел Фулда Еко контрол,но са малък размер,на малка кола и не съм имал някакви по-различни ситуации от градско шофиране.За това и нямам впечетления.Като цяло са ок,но все пак са нови гуми.Карал съм немска фулда и беше като залепена на магистралата,дори и в големи дъждове.Но тези в Диана са Словенски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за Фулда някой впечатление да има? С малко са по скъпи от Нексена....

карал съм фулда 3г.,дори ги бях взел втота ръка(почти нови,но с 1г.по стар дот) и бях много доволен.Така и продадох колата,и новия собственик ги кара яко още 1г.и каза цитирам - бах пак такива ще търся! И сега и аз ще търся фулда,а са и на добри цени!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги спрях се на Pirelli P7. 2014 година са и са карани едно лято. 7 мм грайфер. Някакви мнения? Мисля, че ще е много по-добре от Нексен, Дайтон или Корморан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих ви препоръчал да прегледате този тест ------> http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_225_45_R17.aspx

. Немците са си го направили и аз лично се водя според него в избора ми на гуми. Имах същата дилема като вас, дали да не дам 600 лева за чисто нови гуми от среден клас, или да си намеря читави гуми втора ръка. В крайна сметка след 4-5 месеца в OLX изпадна комплект Continental Contact5 ДОТ 2013 с близко 7 мм профил за 360 лева. Е, нямаше как да не го взема. За Континентала мога да твърдя, че е невероятна лятна гума, преди 3 години си купих чисто нови 16-ки и ги продадох на един човек, който съм сигурен, че и до момента им се радва. Дай Боже всеки да си купи нови хубави гуми, но няма нищо странно и лошо в това да дадеш двойно по-малко пари за гуми до 2-3 години, с над 6 мм профил и никакви забележки. 

Редактирано от Alex_Heat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...