gospoboi Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Здравейте колеги,можеби е писано по темата доста но искам да попитам нещо.Днес реших да погледна през отвора за наливане на маслото в двигателя и забелязах че на първата гърбица точно на средата има ръб като от удар с секач.като запаля двигателя се обливат с масло добре гърбиците колата работи добре няма нищо което да буди съмнение за проблеми.Въпроса ми е дали ще кара още така или ще трябва да се прави спешно.само преди два дни сменявах ремъци семеринг на вала и гарнитура на капака на мас.помпа понеже течеше масло и сега ако трябва да свалям отново всичко нямам нерви!Колата ми е а4 2.5 тди АFN150к.с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 AFN е 1.9 ТДИ 110 кс... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 АFB грешка!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Ми карай си, то ще си покаже... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Какво може да стане р.е какво да очаквам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Неприятен шум от двигателя, спад на мощността. Все пак става въпрос за газоразпределителния механизъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Щом не ти се дават пари в момента карай си - то ще покаже. В смисъл че от износения вал няма да ти "гръмне" мотора. В най-лошия случей ще изпопада някоя друго кобилица. Готви се все пак да изскочиш в билзко време с някоя хилядарка за валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 2k е ремонта със всичко.Валове,кобилички,хидравлични повдигачи и тарелки + труда Поне на мен толкова ми излезна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 То май по добре друга кола да си взема но край с прословутата марка ауди!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Комплекта го гледах миналата седмица за към 400-500 евро в ebay. За 2к ще си запаля ритуално колата пред блока Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Засега си карам така но стигне ли се до такъв финален край продавам на части и до тук с ауди wv и тем подобни.Карал съм какви ли не марки автомобили но лично за мен BMW е марката която си заслужава.Притежавал съм четири бавареца и съм се обедил лично че това е колата която си заслужава.Съжалявам че ще засегна някого с това мое мнение но това е истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Да бе.....взел си прословуто най-проблемния двигател на VAG (вероятно евтино) и си правиш генерални заключения.....щото може би БМВ нямат и те такива издънки...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) Засега си карам така но стигне ли се до такъв финален край продавам на части и до тук с ауди wv и тем подобни.Карал съм какви ли не марки автомобили но лично за мен BMW е марката която си заслужава.Притежавал съм четири бавареца и съм се обедил лично че това е колата която си заслужава.Съжалявам че ще засегна някого с това мое мнение но това е истината. Така е като си купиш труп и се пробваш да го реанимираш.Може ли да "обедиш" и мен кое точно БМВ си заслужава парите - покупна цена и поддръжка.Питам,понеже и аз съм имал някое друго _БеМтиВе и ми стана интересно. Редактирано 21 Март 2015 от Reroll Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Наистина, не съди по един от "лошите" мотори на VAG за всички други Разбира се, конкуретния от тези години 25d или 30d при БМВ е доста по-добър като здравина (най-малкото е common rail). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Колеги знаех че ще се засегнат много хора за предпочитанието ми към бмв но това е зашото през периода от 1997 до 2003 г.съм карал две тройки 318и320бензин и после съм имал две петици 525 TDs и всичките ми коли са били на по 5и7годишни.Тогава имах бизнес свързан с много пътуване и имах много изминати км.с всяка от тях.Мога да кажа че с нито едно БМВ не съм имал проблем с двигател абсолютно никакъв особено с петиците.Карал съм и много други модели та чак ми е омръзнало но като здравина и издръжливост от опита който имам сколите смятам че БМВ си заслужава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 И защо не си купи БМВ,а си взе Ауди с душегубче?!п.п.Трябваше великиО ТДС да си купиш,за да нямаш ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 ...имал две петици 525 TDs и всичките ми коли са били на по 5и7годишни.... То и V6 TDI на 5 години ще е ОК.....я сега купи/намери някой ТДС да видиш дали ще е читав.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Когато се прави V6 TDI, TDS-а вече се спира и на негово място идва 25/30d, който както и да го погледнем е в пъти по-здрав и добър от душегуба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 22 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Отговарям на колегата защо си взех ауди-защото така се случи а никога не съм се съмнявал че ауди имат проблеми с някои мотори имайки в предвид че по времето когато съм карал бмв-та всички приятели които караха ауди бяха а6 2.5 както ги наричате душегуби но не съм чувал лоши неща зя тях.Поради тези причини купих 2.5 защото знам че са икономични,мощни и бързи не съм чел форуми и т.н.т.И на истина въпреки че е вече стар модел не е лоша колата а и такива са ми в момента възможностите като се счупи ще я мисля карам я като служебна подържам я както трябва за една година минах 37000 км има добър вид но е скъпа за подръжка и сеха ако трябва да сменям и валове и тем подобни догуша ми дойде.Затова казах че бмв е по здраво защото едната петица я продадодох на380 000 .Когато я взех от Австрия беше на 220000.през цялото време когато я карах съм сменил само амортисьори и разни щанги по предницата в Дару кар и никакви проблеми с двигатели.За другите също не си спомням да съм правел нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Ми то Audi то ти може и да е на 500000+ Караш и не се плаши. Повечето дето изказват мнения по въпросите за 2.5, никога не са го имали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Да,повече са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedo kolio Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 карам 2.5 тди 150 к.с. вече 5 години.Колата е взех от мой приятел тучин от Истамбул с бизнес в България беше скъсал от каране за две години повече от 140 000км. Миналата година сменях ремъци викам да проверя валовете нали са ни трън в очите но валовете бяха като нови. Сега има една друга работа един майстор който осблужва колата от както е дошла в България ни предопреди че това с валовете го прави от проблем с филтъра на картерните газове(този в средата) зад ГНП-то. Първите до 2003г. мисля се правен от плат после са направили пласмасов и не прави проблеми.Не зная колко е прав майстота но все повтаря че филтъра трябва да се сменя ако е от старите на време иначе идва проблема с валовете. ако колата ти си има мощноста не пуши и не е много шумен двигателя карай си .На мен ми са падали кобилици на Опел прибирал съм се на дава цилиндъра колта губи мощност пуши но вървеше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Колата върви добре пъргава е и е икономична.като дам газ и е на голяма предавка пуши черно но мисля пе е нормално като се товари двигателя да пуши.На въпросната гърбица на вала за която виждам като ударено с длето или секач незнам как го бях описал в началото,като работи двигателя се облива добре с масло и незнам от какво се е получило Този филтър го смених преди време и ми се струва че се промени звука на мотора.говоря за филтера на картерната вентилация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Как се промени звуканна мотора стана по тих или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Някъкси по меко работи ми се струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване