Jump to content

валове 2.5 тди


gospoboi

Recommended Posts

Здравейте колеги,можеби е писано по темата доста но искам да попитам нещо.Днес реших да погледна през отвора за наливане на маслото в двигателя и забелязах че на първата гърбица точно на средата има ръб като от удар с секач.като запаля двигателя се обливат с масло добре гърбиците колата работи добре няма нищо което да буди съмнение за проблеми.Въпроса ми е дали ще кара още така или ще трябва да се прави спешно.само преди два дни сменявах ремъци семеринг на вала и гарнитура на капака на мас.помпа понеже течеше масло и сега ако трябва да свалям отново всичко нямам нерви!Колата ми е а4 2.5 тди АFN150к.с

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не ти се дават пари в момента карай си - то ще покаже. В смисъл че от износения вал няма да ти "гръмне" мотора. В най-лошия случей ще изпопада някоя друго кобилица. Готви се все пак да изскочиш в билзко време с някоя хилядарка за валове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега си карам така но стигне ли се до такъв финален край продавам на части и до тук с ауди wv и тем подобни.Карал съм какви ли не марки автомобили но лично за мен BMW е марката която си заслужава.Притежавал съм четири бавареца и съм се обедил лично че това е колата която си заслужава.Съжалявам че ще засегна някого с това мое мнение но това е истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе.....взел си прословуто най-проблемния двигател на VAG (вероятно евтино) и си правиш генерални заключения.....щото може би БМВ нямат и те такива издънки......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега си карам така но стигне ли се до такъв финален край продавам на части и до тук с ауди wv и тем подобни.Карал съм какви ли не марки автомобили но лично за мен BMW е марката която си заслужава.Притежавал съм четири бавареца и съм се обедил лично че това е колата която си заслужава.Съжалявам че ще засегна някого с това мое мнение но това е истината.

 

Така е като си купиш труп и се пробваш да го реанимираш.Може ли да "обедиш" и мен кое точно БМВ си заслужава парите - покупна цена и поддръжка.Питам,понеже и аз съм имал някое друго _БеМтиВе и ми стана интересно.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина, не съди по един от "лошите" мотори на VAG за всички други :) Разбира се, конкуретния от тези години 25d или 30d при БМВ е доста по-добър като здравина (най-малкото е common rail).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги знаех че ще се засегнат много хора за предпочитанието ми към бмв но това е зашото през периода от 1997 до 2003 г.съм карал две тройки 318и320бензин и после съм имал две петици 525 TDs и всичките ми коли са били на по 5и7годишни.Тогава имах бизнес свързан с много пътуване и имах много изминати км.с всяка от тях.Мога да кажа че с нито едно БМВ не съм имал проблем с двигател абсолютно никакъв особено с петиците.Карал съм и много други модели та чак ми е омръзнало но като здравина и издръжливост от опита който имам сколите смятам че БМВ си заслужава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...имал две петици 525 TDs и всичките ми коли са били на по 5и7годишни....

 

То и V6 TDI на 5 години ще е ОК.....я сега купи/намери някой ТДС да видиш дали ще е читав....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се прави V6 TDI, TDS-а вече се спира и на негово място идва 25/30d, който както и да го погледнем е в пъти по-здрав и добър от душегуба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям на колегата защо си взех ауди-защото така се случи а никога не съм се съмнявал че ауди имат проблеми с някои мотори имайки в предвид че по времето когато съм карал бмв-та всички приятели които караха ауди бяха а6 2.5 както ги наричате душегуби но не съм чувал лоши неща зя тях.Поради тези причини купих 2.5 защото знам че са икономични,мощни и бързи не съм чел форуми и т.н.т.И на истина въпреки че е вече стар модел не е лоша колата а и такива са ми в момента възможностите като се счупи ще я мисля карам я като служебна подържам я както трябва за една година минах 37000 км има добър вид но е скъпа за подръжка и сеха ако трябва да сменям и валове и тем подобни догуша ми дойде.Затова казах че бмв е по здраво защото едната петица я продадодох на380 000 .Когато я взех от Австрия беше на 220000.през цялото време когато я карах съм сменил само амортисьори и разни щанги по предницата в Дару кар и никакви проблеми с двигатели.За другите също не си спомням да съм правел нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам 2.5 тди 150 к.с. вече 5 години.Колата е взех от мой приятел тучин от Истамбул с бизнес в България беше скъсал от каране за две години повече от 140 000км. Миналата година сменях ремъци викам да проверя валовете нали са ни  трън в очите но валовете бяха като нови. Сега има една друга работа един майстор който осблужва колата от както е дошла в България ни предопреди че това с валовете го прави от проблем с филтъра на картерните газове(този в средата) зад  ГНП-то. Първите до 2003г. мисля се правен от плат после са  направили пласмасов и не прави проблеми.Не зная колко е прав майстота но все повтаря че филтъра трябва да се сменя ако е от старите на време иначе идва проблема с валовете.   ако колата ти си има мощноста не пуши и не е много шумен двигателя карай си .На мен ми са падали кобилици на Опел прибирал съм се на дава цилиндъра  колта губи мощност пуши но вървеше :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата върви добре пъргава е и е икономична.като дам газ и е на голяма предавка пуши черно но мисля пе е нормално като се товари двигателя да пуши.На въпросната гърбица на вала за която виждам като ударено с длето или секач незнам как го бях описал в началото,като работи двигателя се облива добре с масло и незнам от какво се е получило

Този филтър го смених преди време и ми се струва че се промени звука на мотора.говоря за филтера на картерната вентилация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...