Passi Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Ако перката не работи не е добре климатика да се включва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Да така е,но мисля че малката перка се управлява от голямата....така че реално трябва да се види целият охлаждащ механизъм.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 За пълнота и по повод на дискусиите погледнах в каталога - цената на нов климакомпресор е между 1000 и 1500 лева в зависимост от модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Това в Порше ли? Даже ми се вижда евтино за там... Иначе 2-ра ръка с гаранция около 100 тина лв. Нов афтърмаркет отново с гаранция 200-300. Спете спокойно моля ви се . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 (Редактирано) Чухте човека - раздаде гаранции, вместо да се трудите да си пускате климатика превантивно от време на време както съветват вещите - ако имате проблеми с компресорите обръщате се към fifipaldi и ще ви намери правилния от 5-те модела втора ръка в работещо състояние за около 10% от новата му цена. Спете спокойно. Монтажът също е безплатен. (не се заяждам fifipaldi, в рамките на шегата Всеки сам си решава разбира се как да се грижи за колата си и до каква степен.) Редактирано 24 Април 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 (Редактирано) Между другото да. Обръшайте се към мен ще ви намирам . Скоро мисля даже да стане официално всичко това. ЕДИТ: Знам, че не се заяждаш и не се засягам няма и от какво. И ти си прав до някъде и за себе си определено. Твоя вариант може да се приеме за по-рационалния. Просто както каза и един колега по-горе нито колите ни нито компресорите за тях са като едно време кът и извънземни цифри вече. Аз и никъде не съм казал да не се спазва това "правило" за пускането на климатика. Който желае нека го прави. Дори си мисля, че наистина може да е полезно в някакъв супер дългосрочен план. Изразих само моето мнение по въпроса и другото, което се опитах да направя е да успокоя Wolfgar и останалите, че не са си разбили колите безвъзвратно с деянията си до момента . Редактирано 24 Април 2015 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Преди година съм вземал компресор за Ку7 за 700лв нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Последно на А6/4F/ 3.0TDI,авер сменя компресора на климатика.Oколо 800 лева му излезе с отстъпки само компресора/алтернативна марка-Денсо/,отделно и радиатор т.н.Нов оригинален в Ауди е на много по-висока.Причина за смяната-блокирал компресор,изтекло масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Аз си мисля, че оригиналния е Денсо, брандиран от Ауди. Те се слагат в много марки автомобили. Имах нагласата да водя климатика на профилактика тоя сезон ма днес пуснах малко да ме изстуди и като ме духна струята, имах чуството, че съм на Витоша, нощна на -20С! Та ще видя дали ще ходи... Като цяло цените вярно резко паднаха. Помня преди под 2к за компресор, трудно беше да се сдобиеш с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Да,но има и Валео. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Точно така. Оригиналните са Denso, Valeo или Sanden. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Преди година съм вземал компресор за Ку7 за 700лв нов.Беше Denso с една година гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 25 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 От всичко което се изписа си направих изводи. Имах един период в който не развърташе голямата перка на климатика, докато не ги смених и двете(през това време съм подлагал компресора на мъчения). Плюс факта че колата е 2004 година мисля че просто си му е дошло времето. Ще го сменям. Та кой предлагаше компресори за 200-300 лв да си вземя и аз? [emoji1] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 (Редактирано) Мисля, че номера, който ти трябва е този: 1K0820803L. Мога да погледна за компресор 2-ра ръка с някаква гаранция въпреки, че не знам колко е удачно да се слага такъв. Нов предполагам и тук ще можеш да си намериш за 300-400 по-скоро с някаква отстъпка по фирмите. Има Denso за около 500 без отстъпка. Редактирано 26 Април 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Този, който споеманаваш е на ZEXEL и е слаган в ограничен брой от най-първите A3 8P. Има още 2 варианта, с които може да е.Трябва да си погледне номера на компресора и да търси такъв или директния заместител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Има ли някаква разлика в качеството в зависимост от марката/модела компресор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Има. Или по-точно някои са по-проблемни от други, има дори официално TPI от Ауди за подмяна, но не съм сигурен за коя от марките, не искам да подведа. Но това не значи, че всички за взаимозаменяеми! При смяна трябва да се придържате към същия модел или неговия заместител, а не просто "някакъв" от "някакво" А3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 26 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Пеедпочитам афтърмаркет пред рециклиран. За да си поръчам нов, явно ще се наложи да сваля стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Не. Номерът можеш да видиш и в монтирано състояние. Подсказка: огледалце и фенерче! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 26 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Или телефонче с камера. Един оффтопик понеже само ядове с колата последно време. Някой знае ли номера на ключалката понеже и нея трябва да я сменям.(имам завит винт вътре, предполагам ще се сетите защо). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Знаем го, но нека се придържаме към темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Уффф...взе да ми става дерт сега това с проблемните компресори...Но предполагам щом моят досега се държи значи си е ок.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Чакайте все пак да не преувеличаваме - има само един модел/производител компресори в A3 8P, за които е признато, че имат слабост. Останалите просто не са вечни и се знае, че дълготрайната им неупотреба им скъсява живота. Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Batstoman Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Здравейте,препоръчайте ми къде да закарам моят автомобил А3 / 8Р 2.0 TDI / 2004 - не включва перки и духа топло, а фреон има и няма пропуски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 (Редактирано) Перките при BKD са на един бушон с дросела. При проблеми с него, може да загубиш перките.В зависимост от типа табло в моторния отсек, бушона е: F8 ИЛИ F24 Редактирано 12 Май 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване