Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

330 коня си вървят особено с ръчката. Просто с всичко се свиква. Аз с автомата откровено казано само на изпреварвания извънградско хващам разлика между има хора/няма хора.
 

Като гледам приятели, дето са правили силни коли (500+кс), за да ти е интересно, колата трябва да е по-силна от колкото можеш да удържиш и ползваш някъде. Демек за нашите коли много много пари наляти. Може би с по 700 коня щеше да е по-друго.

Единствения човек когото познавам аз, на когото винаги му е интересно е един моторист с 200кс на гумата мотор, който пък без водача е 180кг. Долу-горе вика на 200 като му врътнеш ръчката и опитва да занася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги имам следният проблем: колата след 3000 оборота започва да предърпва, та въпроса ми е дали проблема идва от турбините. Другата седмица я оставям в сервиза, но да се приготвя психически за разходите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много неща могат да са. Комутатори, свещи, бобини са първите неща да се погледнат. После дебитомер, налягане на турбините и данни като искано налягане и реално, данни на дебитомера, ламбдата. Може да имаш от някъде неидентифицан въздух - някой вакуум умрял.
На А4ката на един приятел се случи компютъра да е преебан. След смяна го нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се появи абсолютно същият проблем след смяна на свещи.На тихи и ниски обороти работи идеално,над 3000об предърпва при ускорение.Причината беше неподходящо топлинно число на свещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK iridium мисля че бяха, но сега съм с тела и не ми се търси точния модел. По 20-25лв за брой са. Има и по-евтини варианти, но от тея свещи съм много доволен и не мисля да ги сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм с F5DPOR на Bosch, до сега само с такива съм карал. Келеша препоръча да ги сменя с NGK BCP7ES, за да може да се коригира луфта при нужда.

Не знам колко са подходящи за стокови коли или такива с чип!

За коли на газ какви свещи се препоръчват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм с агресивен ремап и газ,сложих по препоръка на "видни" тунери едно число по-студени свещи,след което се появи прекъсването над 3000об.Заради това смених всичките бобини,после си върнах старите свещи,чисто нови оригинални НЖК/ауди/вф и проблема се оправи.Не знам ако сложа по-топли свещи,каква ще бъде разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, Дензо ikh20 са иридиеви и досега не са ме дънили.Оригиналните са платинени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пиша пак... Днес ми замина комутатор... Колата е 2002г старите бобини... дебитомер хитачи...

 

Та някой сменял ли е такъв комутатор и какви пари е. Някъв hiuko ми предложиха засега(утре ще видят и другите марки) за 125лв.

 

2zi6a0g.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/1/2016 at 4:48 PM, МИТАКА1654 said:

Не мисля, Дензо ikh20 ...

Правилните свещи на Денсо са vk20y. И те не са по-студени.

"Оригиналните" топлинни числа на денсо са 20, на НКГ 6. По-студените сътоветно са 22 и 7.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, TiL написа:

Да пиша пак... Днес ми замина комутатор... Колата е 2002г старите бобини... дебитомер хитачи...

 

Та някой сменял ли е такъв комутатор и какви пари е. Някъв hiuko ми предложиха засега(утре ще видят и другите марки) за 125лв.

 

2zi6a0g.jpg

 

Виж потърси инфо тук във форума, това нещо се ремонтира, или търси втора употреба, тея хюко нещо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора злоупотреба не е удачен вариант. Едно, че ще мине повече време за търсене(а мен колата ми трябва) другото е че не се знае колко ще изкара. Гледам цените ТУК и не са нещо кой знае какво, ще изчакам моя човек да даде цена.

 

Та чудя се дали да не сменя бобините с новите, кое е по-малкото зло. По-добре ми се вижда да возя 1-2 бобини в багажника отколкото да возя 1бобина и комутатор. Пък и ако заменя бобините ще е по-лесна за диагностика/ремонт, липсват тия паразити на филтърната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако щеминаваш към новите бобини, ми се подмятат от тези пластмасовите адаптори за новите бобини, които няма да ми трябват.

Ето такива.

 

367735_x600.jpg

 

Ако не се лъжа съм ги плащал по 5 лв едната, нещо от сорта. Такаче една бърза 25-чка и са твои.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Вече имам оферта за адаптори+бобини :) Само трябва да се поинтересувам какво трябва да се преправи. Имам приятел който е правил интервенцията и до колкото си спомням ми беше казвал, че и празния ход бил по-гладък. Та чакам колегата Tipsy с неговото 1.8Т да се включи по темата за стари/нови бобини и да нахвърля някой ред за процедурата по смяната и резултатите. Иначе намерих нов комутатор в Пловдив на Huco за 120лв който между другото е единствената бройка в Пловдив и определено не ми харесва да няма наличности и да трябва да чакам за доставка ако ми изпляска някъде по път.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казахте минаване към FSI бобини, какъв е плюса от цялото упражнение? Освен, че отпадат комутаторите и може да се ползват "по-топли свещи" (but running the 2.0T Coils allow you to run a hotter spark.).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, robobug написа:

Правилните свещи на Денсо са vk20y. И те не са по-студени.

"Оригиналните" топлинни числа на денсо са 20, на НКГ 6. По-студените сътоветно са 22 и 7.

 

Точно така,моя грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, ghostdog написа:

Ако щеминаваш към новите бобини, ми се подмятат от тези пластмасовите адаптори за новите бобини, които няма да ми трябват.

Ето такива.

 

367735_x600.jpg

 

Ако не се лъжа съм ги плащал по 5 лв едната, нещо от сорта. Такаче една бърза 25-чка и са твои.

Какъв е плюса от преминаване към новите ? С по- голям волтаж ли работят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...