HEPBAKA Публикувано 31 Май 2016 Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 330 коня си вървят особено с ръчката. Просто с всичко се свиква. Аз с автомата откровено казано само на изпреварвания извънградско хващам разлика между има хора/няма хора. Като гледам приятели, дето са правили силни коли (500+кс), за да ти е интересно, колата трябва да е по-силна от колкото можеш да удържиш и ползваш някъде. Демек за нашите коли много много пари наляти. Може би с по 700 коня щеше да е по-друго. Единствения човек когото познавам аз, на когото винаги му е интересно е един моторист с 200кс на гумата мотор, който пък без водача е 180кг. Долу-горе вика на 200 като му врътнеш ръчката и опитва да занася. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OliverQueen Публикувано 31 Май 2016 Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 Колеги имам следният проблем: колата след 3000 оборота започва да предърпва, та въпроса ми е дали проблема идва от турбините. Другата седмица я оставям в сервиза, но да се приготвя психически за разходите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 31 Май 2016 Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 много неща могат да са. Комутатори, свещи, бобини са първите неща да се погледнат. После дебитомер, налягане на турбините и данни като искано налягане и реално, данни на дебитомера, ламбдата. Може да имаш от някъде неидентифицан въздух - някой вакуум умрял. На А4ката на един приятел се случи компютъра да е преебан. След смяна го нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 31 Май 2016 Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 На мен ми се появи абсолютно същият проблем след смяна на свещи.На тихи и ниски обороти работи идеално,над 3000об предърпва при ускорение.Причината беше неподходящо топлинно число на свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 А какви свещи ползвате и какви трябва да са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 NGK iridium мисля че бяха, но сега съм с тела и не ми се търси точния модел. По 20-25лв за брой са. Има и по-евтини варианти, но от тея свещи съм много доволен и не мисля да ги сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 В момента съм с F5DPOR на Bosch, до сега само с такива съм карал. Келеша препоръча да ги сменя с NGK BCP7ES, за да може да се коригира луфта при нужда. Не знам колко са подходящи за стокови коли или такива с чип! За коли на газ какви свещи се препоръчват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Понеже съм с агресивен ремап и газ,сложих по препоръка на "видни" тунери едно число по-студени свещи,след което се появи прекъсването над 3000об.Заради това смених всичките бобини,после си върнах старите свещи,чисто нови оригинални НЖК/ауди/вф и проблема се оправи.Не знам ако сложа по-топли свещи,каква ще бъде разликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Просто са били некачествени студените свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Не мисля, Дензо ikh20 са иридиеви и досега не са ме дънили.Оригиналните са платинени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OliverQueen Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Днес ми предложиха два вида свещи Bosch Iridium и Bosch Double Platinum кои да избера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Да пиша пак... Днес ми замина комутатор... Колата е 2002г старите бобини... дебитомер хитачи... Та някой сменял ли е такъв комутатор и какви пари е. Някъв hiuko ми предложиха засега(утре ще видят и другите марки) за 125лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Кое ***** е за главата пред пасажера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 On 6/1/2016 at 4:48 PM, МИТАКА1654 said: Не мисля, Дензо ikh20 ... Правилните свещи на Денсо са vk20y. И те не са по-студени. "Оригиналните" топлинни числа на денсо са 20, на НКГ 6. По-студените сътоветно са 22 и 7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Преди 9 часа, TiL написа: Да пиша пак... Днес ми замина комутатор... Колата е 2002г старите бобини... дебитомер хитачи... Та някой сменял ли е такъв комутатор и какви пари е. Някъв hiuko ми предложиха засега(утре ще видят и другите марки) за 125лв. Виж потърси инфо тук във форума, това нещо се ремонтира, или търси втора употреба, тея хюко нещо.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Втора злоупотреба не е удачен вариант. Едно, че ще мине повече време за търсене(а мен колата ми трябва) другото е че не се знае колко ще изкара. Гледам цените ТУК и не са нещо кой знае какво, ще изчакам моя човек да даде цена. Та чудя се дали да не сменя бобините с новите, кое е по-малкото зло. По-добре ми се вижда да возя 1-2 бобини в багажника отколкото да возя 1бобина и комутатор. Пък и ако заменя бобините ще е по-лесна за диагностика/ремонт, липсват тия паразити на филтърната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 (Редактирано) Ако щеминаваш към новите бобини, ми се подмятат от тези пластмасовите адаптори за новите бобини, които няма да ми трябват. Ето такива. Ако не се лъжа съм ги плащал по 5 лв едната, нещо от сорта. Такаче една бърза 25-чка и са твои. Редактирано 8 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 (Редактирано) Вече имам оферта за адаптори+бобини Само трябва да се поинтересувам какво трябва да се преправи. Имам приятел който е правил интервенцията и до колкото си спомням ми беше казвал, че и празния ход бил по-гладък. Та чакам колегата Tipsy с неговото 1.8Т да се включи по темата за стари/нови бобини и да нахвърля някой ред за процедурата по смяната и резултатите. Иначе намерих нов комутатор в Пловдив на Huco за 120лв който между другото е единствената бройка в Пловдив и определено не ми харесва да няма наличности и да трябва да чакам за доставка ако ми изпляска някъде по път. Редактирано 8 Юни 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Като казахте минаване към FSI бобини, какъв е плюса от цялото упражнение? Освен, че отпадат комутаторите и може да се ползват "по-топли свещи" (but running the 2.0T Coils allow you to run a hotter spark.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Преди 6 часа, robobug написа: Правилните свещи на Денсо са vk20y. И те не са по-студени. "Оригиналните" топлинни числа на денсо са 20, на НКГ 6. По-студените сътоветно са 22 и 7. Точно така,моя грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 В раздела на А4 има подробна тема за инервенцията и новото окабеляване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Преди 6 часа, ghostdog написа: Ако щеминаваш към новите бобини, ми се подмятат от тези пластмасовите адаптори за новите бобини, които няма да ми трябват. Ето такива. Ако не се лъжа съм ги плащал по 5 лв едната, нещо от сорта. Такаче една бърза 25-чка и са твои. Какъв е плюса от преминаване към новите ? С по- голям волтаж ли работят ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Прочетох темата в Б5, ама тая търсачка на форума е отвратителна просто... Да живее добрия стар google. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Комутатора с черните букси е за bank 1 /цилиндрите пред пасажера/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 най сетне маслен кулър ! Сложих и термостата на 71 градуса ....ще върна инфо при натоварване как е жегата на маслото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване