Style Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 (Редактирано) Аз , но надувам на сток налягания. Виж си намери качествени скоби , че от разглобяване през годините оригиналните се предават... Мойте са Samco (маркучите), поръчвани преди години от щатите и са една чанта пари , разлика не видях , единствения + е смяна на оригиналния тройник който беше скъсан отдолу и точно затова ги поръчах. С тях вървяха и скоби Zebra. А забравих и небезизвестния F маркуч на картерните газове , оригиналния се къса супер лесно предвид мястото му! Редактирано 19 Септември 2016 от Style Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 При вас турбините на колко бара пикват? Вече започвам да си мисля, че нещо чипа не е наред... Ей го на оригиналния тройник... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Тия де са се нахлацкали с 3 и 4 хилди кубикови коли, де са им сваляли главата от кръста в сервизите и уж са им оправяли колите(имало е нещо оправено в сервиза, но май е бил собственика) нека си мълчат! Не виждам защо изобщо се обаждаш в темата... Нешев ти какво направи с алуминиевото от рс? Ще и слагам силикон на мойта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Аз си сложих алуминиево и се родих. Мога да давам жокери за поне 10 улеснения как дажсе монтира по-лесно, срязах си /на място без да разкачам !!! / пласмасовите тръби и си ги хванах за алуминиевото tbb със сини силиконови маркучи и широки т-скоби. Не мога да си позная колата ? Благодаря на Дог още веднъж ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Нешев направи някоя снимка. Как го закрепи за дросела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 За бууста, при мен беше 1.4 пик и 1 бар холд, но не ми хареса как се държеше колата, много нервна нещо. Чукнеш ли газта в завой и веднага 1.4, не е ок това. С бууст контролера я направих без пик, без спад на 0.95 да седи и колата стана супер за каране, без изненади и непредвидими случки. Много се радвам, че си доволен, Неш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Алуминиевия boot се хваща към дросела с 20мм по-дълги болтове , колкото е дебел фланеца на boot-a. За уплътнение между тях се слага гумен пръстен, но канала е широк и аз сложих два. За мап-сензора също се ползва гумен пръстен. Входа на колектора е около 2мм по-голям от дросела затова си портнах дросела до еднакъв диаметър с колектора. Накрая всичко полирах до водна 1200. Пласмасовите тръби ги отбелязах докъде трябва да се срежат , затапих ги с паржал да не падат боклуци и ги срязах малко над границата с зеги. После леко ги нагрях с пистолет за горещ въздух и с макетен нож ги оформих до пълно съвпадение на повърхнините. Накрая силиконови маркучи с Т-скоби. И сега е една друга кола :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Мойта холдва на 1.1 и досега не съм имал проблеми. Тройника ми е Samco, така купих колата. Отлдено колата е с bosch 710N. Скоро не съм пускал логове, но почна да ми се струва по-лагава от преди. Може и да си въобразявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Какви трябва да са пиковите (максималните) разлики между Specified Boost и Actual Boost при стоков мотор в изрядно състояние? 1 - Получи се грешка 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded и разхода скочи с 3-4-5 литра 2 - ТОВА е лога. Има пикове от 2000-2500 mbar, което прави разлика с изискания boost от 500-750 mbar 3 - Проверих всички маркучи - наред са. Сложих N75 от 1.8T със същото съпротивление като този от 2.7T, за който съм сигурен, че работи изрядно за да тествам. 4 - ТОВА е лога. Пиковете кажи речи изчезнаха. Разликите между изискания и реалния boost са до 250 mbar Ясно ми е, че ще има разлики между изискания и реалния буст, въпроса ми е в какъв интервал трябва да са при здрав стоков мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 5 hours ago, Nesh said: Алуминиевия boot се хваща към дросела с 20мм по-дълги болтове , колкото е дебел фланеца на boot-a. За уплътнение между тях се слага гумен пръстен, но канала е широк и аз сложих два. За мап-сензора също се ползва гумен пръстен. Входа на колектора е около 2мм по-голям от дросела затова си портнах дросела до еднакъв диаметър с колектора. Накрая всичко полирах до водна 1200. Пласмасовите тръби ги отбелязах докъде трябва да се срежат , затапих ги с паржал да не падат боклуци и ги срязах малко над границата с зеги. После леко ги нагрях с пистолет за горещ въздух и с макетен нож ги оформих до пълно съвпадение на повърхнините. Накрая силиконови маркучи с Т-скоби. И сега е една друга кола :-) Снимков мат'риал имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 От първото налагане до събрано ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 (Редактирано) Във връзка с предния ми пост за разликите между specified и actual boost Още една графика отпреди малко с по-кратък лог, който дава по-ясна представа за разликите.Някой може ли да даде акъл тоя overboost от 250mbar дали е в нормите? В целия интернет не намирам инфо как трябва да се отнася актуалния бууст към зададения. Повечето инфо е за underboost проблеми, а в редките случаи на overboost - нивата на хората са далеч над моите Редактирано 20 Септември 2016 от gogo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Не е нормален според мен. Би могъл да се дължи на пробив(малък) в маркучите от и до Н75. Поради това, че изпуска по-малко налягане Н75-цата не успява бързо и точно да отрегулира. Друга причина може да бъде самата Н75-ца, също така и не добре регулиран актуатор(и). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Съвдинителя от рс не издържа на по-як дрифт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 (Редактирано) Лоша работа или има някаква драма с монтажа или със съединителя, няма начин да държи К04-ки и да припада с К03-ки. Плочки Миба или там каквито са от Проспийд и си готов. Редактирано 28 Септември 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 (Редактирано) Май беше писал, че не са успели да приберат притискатела преди да го монтират Редактирано 28 Септември 2016 от prokopoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Касапина не можа да освободи SAC механизма. Ще го мисля по-натам, а засега ще спра да "дрифтя" Мислех да поръчвам комплект на Luk. Днеска ми звъннаха от DHL и ми казаха, че силиконовите маркучи са пристигнали в България, но трябва да минат през митница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Имам въпрос за разхода и по-точно каква разлика има между показанията по борд и реалния разход. Ясно е, че тоя мотор харчи много, питам ви колко е разликата между показанията на борда за средния разход и реалния разход на колата, както на газ така и на бензин. При мен в момента със сток мотор в перфектно състояние + автоматик положението на газ е следното: Градско по борд: 15.5-16.0 Градско реално: 23.0-25.0 Извънградско по борд: 10.0-11.0 Извънградско реално: 16.5-17.5 Разликата гони 10 литра на сто, което за мен не е нормално. Газаджията ме уверява, че "те тия коли толкова си харчат, ти кво очакваш!" При вас има ли сериозни отклонения и в какви граници?PS: средния разход по борд се отчита от последното ресетване на показанията или от последните Х колометра изминати или последните Х минути каране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 (Редактирано) Има ти нещо на колата. Моята на ГАЗ по обрд е на среден 17. Реалния на ГАЗ е 20. Засичаното ми празно-пълно-празно е най-ниско извънградско 100-110км/ч по километраж извънградското и до Ботевград магистралата 140, + 2-3 изпреварвания с малко повече газ (но не цялата) София-Велико Търново-София 13,5-13,8 за три поредни пъти. София-Бургас-София с темпомат на 160 - 15,5-16 в зависимост дали изобщо не съм намалявал/ускорявал заради дебили. София-Бургас с темпомат на 160, едно ускорение до 270 по километраж (бая време и отнема на бангията) и няколко до 200-220 отива на 18. Италия, с тяхната газ и 120км/ч с климатик и 4 човека 12,2-12,5, като там няма ускорения над 120 и падане също. Демек средната е била 118, щото зареждам на газостанция на магистралата, карам 300км и спирам пак да заредя. Моя кошер е с чип (неизвестен) и ГИ Ланди. Разходи подобни на 25 съм виждал веднъж, когато правих настройките на ГИ и бяха почти постоянни ускорения 0-240-50-200 и тн. Редактирано 3 Октомври 2016 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 20+ градско само като се кара на уволнение. Нормално ми дава към 17.5 в София. Това е разход на бензин, нямам газова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Разходът по борд и реалният на газ при мен не са се различавали никога с повече от 0.5 литра. На газ зимата, с моето каране 18-18.5, лятото 16.5-18, зависи как карам. Извънградско е около 11-12 на газ. Или не ти е настроена системата правилно или имаш проблем с колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 И при мен разликата между борда и реалния разход е в рамките на 0,5-1л.Средния ми разход в момента е 15,1 по борд.На ден въртя по около 70-80км средно,та доста често пълня на една и съща колонка газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Някой със стокова а6 фейс автомат да сподели каква максимална скорост постига. Многократно съм пробвал на 220 колата буквално спира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Аз съм със сток + автомат -> спокойно подминавам 220. До колко стига - не съм пробвал. На колко оборота си на 220? Ако си в червеното явно си с кутия от друг модел, която е с по-къса 5-та. Ако не си в червеното има мегдан да се пълнят оборотите - имаш проблем в мотора. PS: Благодаря на колегите за отзива за разхода! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Няма проблем с мотора, кутията си е оригиналната на 220 е около 4к оборота. До 220 върви равномерно и там спира, все едно има ограничител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване