Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Аз , но надувам на сток налягания. Виж си намери качествени скоби , че от разглобяване през годините оригиналните се предават... Мойте са Samco (маркучите), поръчвани преди години от щатите и са една чанта пари , разлика не видях , единствения + е смяна на оригиналния тройник който беше скъсан отдолу и точно затова ги поръчах. С тях вървяха и скоби Zebra. А забравих и небезизвестния F маркуч на картерните газове , оригиналния се къса супер лесно предвид мястото му!

Редактирано от Style
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При вас турбините на колко бара пикват? Вече започвам да си мисля, че нещо чипа не е наред...

Ей го на оригиналния тройник...

261z050.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия де са се нахлацкали с 3 и 4 хилди кубикови коли, де са им сваляли главата от кръста в сервизите и уж са им оправяли колите(имало е нещо оправено в сервиза, но май е бил собственика) нека си мълчат! Не виждам защо изобщо се обаждаш в темата...

 

Нешев ти какво направи с алуминиевото от рс?

Ще и слагам силикон на мойта :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих алуминиево и се родих. Мога да давам жокери за поне 10 улеснения как дажсе монтира по-лесно, срязах си /на място без да разкачам !!! / пласмасовите тръби и си ги хванах за алуминиевото tbb със сини силиконови маркучи и широки т-скоби. Не мога да си позная колата ? Благодаря на Дог още веднъж !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бууста, при мен беше 1.4 пик и 1 бар холд, но не ми хареса как се държеше колата, много нервна нещо. Чукнеш ли газта в завой и веднага 1.4, не е ок това. С бууст контролера я направих без пик, без спад на 0.95 да седи и колата стана супер за каране, без изненади и непредвидими случки.

Много се радвам, че си доволен, Неш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алуминиевия boot се хваща към дросела с 20мм по-дълги болтове , колкото е дебел фланеца на boot-a. За уплътнение между тях се слага гумен пръстен, но канала е широк и аз сложих два. За мап-сензора също се ползва гумен пръстен. Входа на колектора е около 2мм по-голям от дросела затова си портнах дросела до еднакъв диаметър с колектора. Накрая всичко полирах до водна 1200. Пласмасовите тръби ги отбелязах докъде трябва да се срежат , затапих ги с паржал да не падат боклуци и ги срязах малко над границата с зеги. После леко ги нагрях с пистолет за горещ въздух и с макетен нож ги оформих до пълно съвпадение на повърхнините. Накрая силиконови маркучи с Т-скоби. И сега е една друга кола :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта холдва на 1.1 и досега не съм имал проблеми. Тройника ми е Samco, така купих колата. Отлдено колата е с bosch 710N.  Скоро не съм пускал логове, но почна да ми се струва по-лагава от преди. Може и да си въобразявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви трябва да са пиковите (максималните) разлики между Specified Boost и Actual Boost при стоков мотор в изрядно състояние?

1 - Получи се грешка 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded и разхода скочи с 3-4-5 литра
2 - ТОВА е лога. Има  пикове от 2000-2500 mbar, което прави разлика с изискания boost от 500-750 mbar
3 - Проверих всички маркучи - наред са. Сложих N75 от 1.8T със същото съпротивление като този от 2.7T, за който съм сигурен, че работи изрядно за да тествам.
4 - ТОВА е лога. Пиковете кажи речи изчезнаха. Разликите между изискания и реалния boost са до 250 mbar

Ясно ми е, че ще има разлики между изискания и реалния буст, въпроса ми е в какъв интервал трябва да са при здрав стоков мотор?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Nesh said:

Алуминиевия boot се хваща към дросела с 20мм по-дълги болтове , колкото е дебел фланеца на boot-a. За уплътнение между тях се слага гумен пръстен, но канала е широк и аз сложих два. За мап-сензора също се ползва гумен пръстен. Входа на колектора е около 2мм по-голям от дросела затова си портнах дросела до еднакъв диаметър с колектора. Накрая всичко полирах до водна 1200. Пласмасовите тръби ги отбелязах докъде трябва да се срежат , затапих ги с паржал да не падат боклуци и ги срязах малко над границата с зеги. После леко ги нагрях с пистолет за горещ въздух и с макетен нож ги оформих до пълно съвпадение на повърхнините. Накрая силиконови маркучи с Т-скоби. И сега е една друга кола :-)

Снимков мат'риал имаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка с предния ми пост за разликите между specified и actual boost

Още една графика отпреди малко с по-кратък лог, който дава по-ясна представа за разликите.

Някой може ли да даде акъл тоя overboost от 250mbar дали е в нормите? В целия интернет не намирам инфо как трябва да се отнася актуалния бууст към зададения. Повечето инфо е за underboost проблеми,  а в редките случаи на overboost - нивата на хората са далеч над моите :( 
 

g2.png

Редактирано от gogo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормален според мен. Би могъл да се дължи на пробив(малък) в маркучите от и до Н75. Поради това, че изпуска по-малко налягане Н75-цата не успява бързо и точно да отрегулира. Друга причина може да бъде самата Н75-ца, също така и не добре регулиран актуатор(и).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа или има някаква драма с монтажа или със съединителя, няма начин да държи К04-ки и да припада с К03-ки. 

Плочки Миба или там каквито са от Проспийд и си готов.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май беше писал, че не са успели да приберат притискатела преди да го монтират

Редактирано от prokopoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Касапина не можа да освободи SAC механизма. Ще го мисля по-натам, а засега ще спра да "дрифтя" :D Мислех да поръчвам комплект на Luk. Днеска ми звъннаха от DHL и ми казаха, че силиконовите маркучи са пристигнали в България, но трябва да минат през митница :321:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос за разхода и по-точно каква разлика има между показанията по борд и реалния разход.
Ясно е, че тоя мотор харчи много, питам ви колко е разликата между показанията на борда за средния разход и реалния разход на колата, както на газ така и на бензин.

При мен в момента със сток мотор в перфектно състояние + автоматик положението на газ е следното:
Градско по борд: 15.5-16.0
Градско реално: 23.0-25.0

Извънградско по борд: 10.0-11.0
Извънградско реално: 16.5-17.5

Разликата гони 10 литра на сто, което за мен не е нормално. Газаджията ме уверява, че "те тия коли толкова си харчат, ти кво очакваш!"

При вас има ли сериозни отклонения и в какви граници?

PS: средния разход по борд се отчита от последното ресетване на показанията или от последните Х колометра изминати или последните Х минути каране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ти нещо на колата.

Моята на ГАЗ по обрд е на среден 17. Реалния на ГАЗ е 20.

Засичаното ми празно-пълно-празно е най-ниско извънградско 100-110км/ч по километраж извънградското и до Ботевград магистралата 140, + 2-3 изпреварвания с малко повече газ (но не цялата) София-Велико Търново-София 13,5-13,8 за три поредни пъти.

София-Бургас-София с темпомат на 160 - 15,5-16 в зависимост дали изобщо не съм намалявал/ускорявал заради дебили.

София-Бургас с темпомат на 160, едно ускорение до 270 по километраж (бая време и отнема на бангията) и няколко до 200-220 отива на 18.

Италия, с тяхната газ и 120км/ч с климатик и 4 човека 12,2-12,5, като там няма ускорения над 120 и падане също. Демек средната е била 118, щото зареждам на газостанция на магистралата, карам 300км и спирам пак да заредя.

 

Моя кошер е с чип (неизвестен) и ГИ Ланди.

Разходи подобни на 25 съм виждал веднъж, когато правих настройките на ГИ и бяха почти постоянни ускорения 0-240-50-200 и тн.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът по борд и реалният на газ при мен не са се различавали никога с повече от 0.5 литра. На газ зимата, с моето каране 18-18.5, лятото 16.5-18, зависи как карам. Извънградско е около 11-12 на газ.

Или не ти е настроена системата правилно или имаш проблем с колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен разликата между борда и реалния разход е  в рамките на 0,5-1л.Средния ми разход в момента е 15,1 по борд.На ден въртя по около 70-80км средно,та доста често пълня на една и съща колонка газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой със стокова а6 фейс автомат да сподели каква максимална скорост постига. Многократно съм пробвал на 220 колата буквално спира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със сток + автомат -> спокойно подминавам 220. До колко стига - не съм пробвал.
На колко оборота си на 220?
Ако си в червеното явно си с кутия от друг модел, която е с по-къса 5-та.
Ако не си в червеното има мегдан да се пълнят оборотите - имаш проблем в мотора.


PS: Благодаря на колегите за отзива за разхода!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем с мотора, кутията си е оригиналната на 220 е около 4к оборота. До 220 върви равномерно и там спира, все едно има ограничител

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...