ChillToucH Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Преди два дена влезнах под колата да мисля какво ще правя с генерацията. Останах много учуден, че не намерих ламбди на вторите катове. Нито кабели, нито нищо. До колкото съм запознат, те се намират точно преди катализатора, нали така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 (Редактирано) Мииии....някой е тунинговал май,намирисва че нямаш и задни катове,а само корубите Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Значи сваля генерацията минава предкатовете с ъглофлайфа , налага генерацията , реже долните тумбаци и слага прави тръби на техно място и работата е 6 , при един приятел с S4 B6 го правихме и след това V8-ка се чуваше през 3 преки На 10/18/2016 at 23:11, gogo_1 написа: Нямам друг дросел. Мой познат има същия проблем с дросел от 1.8Т B6, поръчал си е нов дросел - ще следя дали при него нещата ще заспят. Ще се опитам да проверя всичко от педала до ECU-то и от ECU-то до дросела. Със сигурност не е мърсотия - четох и такива работи - дросела свети отвътре. Имало проблем при пистите на потенциометрите вътре в дросела - почистват се и се мажат фино с графитена (контактна) паста. Металните крачета, които се движат по тях се огъвали леко, за да притиснат по-силно към пистите. Четох го в западните форуми. Дали може да се разглоби безпроблемно дросела за да се стигне до тия писти и дали те не са капсуловани нещо - един Бог знае. Ще продължавам да инвестигирам проблема и ще пиша feedback. Дросела ако не ме лъже паметта отстрани е с 2-3 метални щипчици и може да се отвори и да се чистят пистите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 (Редактирано) Здравейте,дали имам отечка или акумулатора е пътник. Ако не я паля повече от 7-8дена акумулатора е добре изтощен,на таблото показва около 8 волта,естествено зареждах го,след това месец два я покарвах често и нямах проблеми. И пробвах това ,не я карах може би 15 дни с откачен минус сложих и запали и си показваше около 12в на таблото,пробвах с мултицет да замеря ама нещо не успях според мен. Акумулатора незнам наколко години е, оригинален на Ауди, И друго осветлението на таблото свети постоянно без фарове,дали е нормално? И когато не е пуснато навито или радиото се чува звук все едно някое ЦД започва да прочита диск? За мен не е акумулатора,но все пак очаквам мнения А6 1999г 230к.с. Редактирано 20 Октомври 2016 от lorda Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Утечка е след като с откачен минус не се изтощава. Имаше тема в този форум за утечка която се дължи на навигация която постоянно търси диск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 17 hours ago, Style said: V8-ка се чуваше през 3 преки Точно това не искaм. Търся хем малко по-силен и плътен звук, хем не искам да се чувам из целия квартал. 18 hours ago, МИТАКА1654 said: Мииии....някой е тунинговал май,намирисва че нямаш и задни катове,а само корубите Странното е, че катализаторите в downpipe-овете си седят. Не съм свалял вторите, но предполагам и те са там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 (Редактирано) преди 24 минути, ChillToucH написа: Точно това не искaм. Търся хем малко по-силен и плътен звук, хем не искам да се чувам из целия квартал. Странното е, че катализаторите в downpipe-овете си седят. Не съм свалял вторите, но предполагам и те са там... Свали си пре-катовете,че правят страшна жега на турбините и им ебават мамата,отделно ако си с газ,прецакват и егт-тата.Аз съм само с два резонатора по цялата генерация и не е много шумна.Турбо моторите по принцип са разредени и като й спестиш от шумозаглушаване,не викат като атмосферките Редактирано 21 Октомври 2016 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 Преди 7 часа, ChillToucH написа: Точно това не искaм. Търся хем малко по-силен и плътен звук, хем не искам да се чувам из целия квартал. Странното е, че катализаторите в downpipe-овете си седят. Не съм свалял вторите, но предполагам и те са там... Споко дори да изхвърлиш всички катализатори и да сложиш прави тръби не става много по-шумна заради турбините, това го написах специално за атмосверния V8-ак на S-ката , там звукът става убийствен след такава интервенция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 (Редактирано) Аз ако не съм нещо на работа също мога да дойда , ако не възразявате мога да доведа и едно S4 B6 на свиждане . Редактирано 21 Октомври 2016 от Style Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 Всеки с 2.7Т е добре дошъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 След малко ще я кача пак на канала с майсторчето и ще помислим. За момента съм се навил за тръби вместо задните тръби. Ако стане много шумна, ще търся резонатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Поръчах спортни Билщайни за бившето си 2.7. Като ги качим ще разбера дали съм се преебал, като съм я продал:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 22 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Преди 1 час, ChillToucH написа: След малко ще я кача пак на канала с майсторчето и ще помислим. За момента съм се навил за тръби вместо задните тръби. Ако стане много шумна, ще търся резонатори. cutouts? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Преди 4 часа, robobug написа: Поръчах спортни Билщайни за бившето си 2.7. Като ги качим ще разбера дали съм се преебал, като съм я продал:) Ако някакви по-твърди пружини или амортисори решават тоя дерт с "гмуркането" при спиране съм наострил уши за решение :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Пружините са стандартните от спортното окачване. Задните амортисьори ще дойдат след две седмици и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 (Редактирано) То да беше само гмуркане,наскоро се пусках с една S-класа и снимаха оттам,ми нема ти приказвам като гледам после клиповете,като дам газ за какво изправяне на предницата става на въпрос,направо имам чувството,че ще се изправи само на задни колелета.За себе си съм решил едно регулируемо да бодна напролет. Редактирано 22 Октомври 2016 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 (Редактирано) При мен беше същото, до някъде го излекувах с прогресивни пружини Айбах. Бях подготвил Билщайн Б12 Про кит, който включва Билщайн Б8 амортисьори и Ейбах Про кит прижини, но ........ Момчето, което го купи ще го слага скоро и ще върне инфо. Карал съм ес4ка с жълто Кони спорт и стокови пружини, поведението на колата е на светлинни години напред сравнено с оригиналното окачване и много по-добро сравнено с моето - оригинални амортисьори и Айбах пружини. Предполагам, че комбинацията добри спортни (жълто Кони или Билщайн Б8) амортисьори и оригресувни пружини ще е супер, затова и бях подготвил Б12-ката. Редактирано 22 Октомври 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 С eibach pro kit колата продължава да се "гмурка", не само при спирания, ами и при неравности по пътя. Няма да споменавам, какво се случва на последователни неравности и снижена кола... Но пък има повече стабилност на пътя с тях. Карах S4 със стоковите пружини и беше много по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 (Редактирано) Кви са тия гмуркания? С какво окачване сте? Аз съм с високото окачване и не е толкова стабилна колкото ми се иска, но не искам и да вози твърдо, не искам да е ниска... Аз ще гледам за другото лято да се кача на две колела... прекалено скъпо и нерентабилно ще ми е да поддържам кола която да ускорява след 200... Кажете какви скоби да си взема за силиконовите маркучи на турбо пътищата или да ползвам тези в комплекта. Редактирано 23 Октомври 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Какви маркучи си взел и от къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 http://m.ebay.com/itm/Silicone-Boost-Piping-Hose-Kit-For-Audi-S4-RS4-A6-B5-C5-2-7L-Bi-Turbo-97-01-BL-/351769445448?txnId=831888849022 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 (Редактирано) 5 hours ago, ChillToucH said: С eibach pro kit колата продължава да се "гмурка", не само при спирания, ами и при неравности по пътя. Няма да споменавам, какво се случва на последователни неравности и снижена кола... Но пък има повече стабилност на пътя с тях. Карах S4 със стоковите пружини и беше много по-зле. Нямам такива наблюдения. За чисто нови пружини ли говорим или втора употреба? Амортисьорите в какво състояние са били? Редактирано 23 Октомври 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Заради едни пружини да се откажа от S4 B5 ......никога ? Ще изровянета за решение и ще си плате да го получа, но атмосферки с задно които ги карат мургави баничари и военни няма да подкарам !!!! Имах 4 баварии и не знам защо съм ги купувал ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 ох и на мен S4 ми е лепнала на сърцето ... предимно заради чип+ролка с които Димо пусна дино шийт с 490 и няколко коня ... 3000лв баси тънкия тунек за почти 200кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 (Редактирано) И аз ги гледах много S4 B8, даже се бях залетял да си докарвам една преди няколко седмици, но в последния момент се отказах да изсипвам 40к+ лева и намалих сумата на инвестицията с много и се кротнах у атмосферка. Иначе са много яки коли, спор няма. При мен има и друго, аз карам само Ауди-та от над 10 години вече и ми беше писнало от квадро, от доста време исках и явно имах нужда от разнообразие. Новата щайга ме забавлява много, но 2.7Т-то си ми остава на сърце. S4 B5 е първата кола, която съм карал повече от 4 години, другите ги сменях на година-две максимум. Редактирано 24 Октомври 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване