Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Изрових тази таблица / в либри / за натоварванията на пружините предни/ задни .

По нея Eibach Pro Kit са на нивото на стоковите. Говорих в вносител на авточасти и ме посъветва само по твърдостта на пружините да работя против "гмуркане". Чакам да ми върне отговор кои от по-твърдите  варианти може да достави /не че не се намират и от други канали/, но поне за цена.

rs246_norm_image001.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В Казанлък имало някакви които правили пружини. Та дали няма да могат да направят по-твърди от оригиналните? Само не знам какво е качеството, Нешев да каже дали е чвал за тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам колегите с окачване "1БЕ",имате ли наблюдение,че предницата е по-висока от задницата?Че сега в гаража са ми 2бр 2,7т,като и на двете задниците са клекнали,на предното ми ц5 2,8 също с 1бе,пак му беше легнала задницата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната Б5-ца бях с 1BE, няма толкова малоумно нещо като това. Вози отвратително, лашка се като кораба майка и в същото време височината на колата е почти същата. Реално няма визия, няма возия и няма устойчивост.

ПС: Предницата не е била по-виска, на равно беше колата.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, TiL написа:

В Казанлък имало някакви които правили пружини. Та дали няма да могат да направят по-твърди от оригиналните? Само не знам какво е качеството, Нешев да каже дали е чвал за тях...

Не само съм чувал, но и всеки ден им правя защитните покрития за тях :razz: / оксидация, поцинковане и др. / Фирмите работят по договори и за автомобилната промишленост , а там се покриват зверски изисквания за всеки параметър. По-добрата новина е че разполагат със собствени пещи /за калене и отпускане/ и мисля че може да пробваме термообработка на стокови пружини /ако някой има свалени/ . Фирмите разполагат с тестови лаборатории за изпитване на опън, натиск, твърдост и вибрации....така че стоковите може да ги замеря преди термообработка и след. Това е добра опция , която ако метала на пружините е читав може да получим добро решение на сносна цена.

Редактирано от Nesh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са предни пускай ми ги да ги накарам и те да свършат нещо за мен :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едни предни стокови 1BE за А6С5, в Стара Загора съм и мога да ги дам на някой колега от Казанлък да ти ги донесе, само трябва да им видя цветния код за какво натоварване ги дават.

Подарък за опитите. 

Ако имаш интетес пиши на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С огромен интерес ще следя развоя на "битката".

Преди 1 час, ChillToucH написа:

Вози отвратително, лашка се като кораба майка и в същото време височината на колата е почти същата. Реално няма визия, няма возия и няма устойчивост.

Абсолютно същото и при мен.Но понеже задницата ми седи малко по-ниско,поне в арките е така,затова искам отпред да я сваля малко и да я втвърдя(предницата:hilezh:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е напълно равна - идея нямам с кое окачване е. 2.8цата на един приятел обаче страда от тоя проблем - вирната предница. Взе си НОВИ пружини и амортесьори по код от Порше, афтърмаркет разбира се - пак е така.

Моето А4 В5 по същия начин беше преди, със 1 ВЕ. Сложих пружини от 1ВА някакви от 2.5тди, щръкна бая но е равна.

Оригиналното 1ВЕ на А4ката беше бая ниско но и стегнато и не се лашкаше кой знае колко, сега е мега лашкаща се :D.

Като цяло май само някви готини койлове ще спасят нещата, ама ... не ми се дават пари за окачване на така и така сгрешен от завода лейаут недозавиващ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това за завиването е вярно,наскоро качвах Беклемето по "шампионски",в завой си трябва ниска скорост и в средата на кривата подаваш моШно да разбереш поне,закво ти е аджеба тва куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1BE не разбирам как така ще лашка повече,като колата с него е по-ниска от 1ВА.

Даже е по-стабилна,говоря за А4 Б7,но не вярвам при А4 Б5 да е по различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

2.0T Coil Pack Conversion Kit

https://www.ecstuning.com/Audi-C5_A6-Quattro-2.7T/Search/SiteSearch/Coil_Pack_Conversion/

 

Въпрос 1:
Някой слагал ли е бобини от FSI/TSI? Отзвук?


Въпрос 2:

Защо се налага смяна на кабелите? По дебели ли са или?

 

Въпрос 3:
Според ръководството за монтаж, "ICM Delete Harness" (причина на най-обикновен кабел) трябва да замести  "original ignition modules". Някаква идея защо се налага тая операция?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще минавам по този път скоро. Купил съм си готова исталация и бобини и работата трябва да е плъг енд плей. Утре ако бе забравя ще я снимам, каня се от сума време и все забравям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви пари е чипосването на ARE и какви резултати мога очаквам само с ремап ? стува ли си ако се прави на Allroad с типтроник. Евентуални проблеми . идеята ми е и да се елиминират ЕГТ датчиците с тоя процес ,че единия май е думнал и предишния собственик го е вързал към здравия . Колата не ми прави проблеми вече 10к км , но малко мудна ми се струва вече .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтирай си ЕГТ-тата задължително. Махни катализатори и предкатализатори! С чип аз извадих 335 коня и 500нютона, но замених аавтомата с ръчка.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...