Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Швейцарска е, чакам софт с премахната САИ система и ще видим след него дали ще се държи по същия начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎28‎.‎9‎.‎2016‎ г. at 20:23, TiL написа:

Днеска ми звъннаха от DHL и ми казаха, че силиконовите маркучи са пристигнали в България, но трябва да минат през митница :321:

От тия дето ти казах ли ги купи? Щото аз не съм ходил на митница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От същите. Имало някакви промени в закона и всичо над 15лв трябвало да се обмити. Тоите с dhl ли ги доставиха?

Преди 3 часа, prokopoff написа:

Швейцарска е, чакам софт с премахната САИ система и ще видим след него дали ще се държи по същия начин

 Моята беше ограничена на 240. Ако си с 230коня нищо чудно да е ограничена на 220

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ARE е, 250 е. Не се усеща загуба на мощност, просто спира. Не че е някаква болка, колата основно я кара жена ми, интересно ми е дали има ограничител по скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, ghostdog said:

Или не ти е настроена системата правилно или имаш проблем с колата.

 

Явно не е настроен газовата правилно. Като гледам Short Fuel Trim-а на газ изобщо не трепти около 0%. Скача до над 20% корекция дори... при такива стойности не трябва ли да се забива вече грешка за lean/reach смес?
Long Fuel Trim-а на газ също е с добра корекция от 5-6%. На бензин след изчистване на паметта LTF пада на доволните 0.0-0.8%

 

Кажете къде в София да ми настроят правилно газовия инжекцион? 
ROMANO е системата

 

07_Gaz_v1.png

08_Gaz_v2.png

03_Gaz_v1.png

Редактирано от gogo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, TiL написа:

От същите. Имало някакви промени в закона и всичо над 15лв трябвало да се обмити. Тоите с dhl ли ги доставиха?

 Моята беше ограничена на 240. Ако си с 230коня нищо чудно да е ограничена на 220

Моята е 230к.с. оригинално,на бензин си подминава 260,освен ако има ограничител който е махнат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да отметна..

Градско не съм засичал,но по бордови е около 13,8-14,5 и слагам един от мен и излиза сметката.

Извънградско е много различно най-ниския ми е около 8,6-8,8л до 15-16л най-висок.

Иначе за максимална не съм пробвал веднъж до 235-240 обаче на 5 предавка можеше още ,но намалих,а когато съм на 200 на 6та с около 4000-4100обр и подам газ до 220-230 ми се струва мудна и почти спряла:nixweiss:затова ако има битка само на 5та:hilezh:

230коня сток,предно,ръчка

п.п само на бензин

Редактирано от lorda
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на газ или бенз е?Иначе да,нормален разход,куатрото качва поне 1л

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги днес правих диагностика на колата на 91,92 канал ми дава банк 1 и банк 2  че са на -1 но на 93 канал ми дава bank1 -6 bank2 -1 нормално ли е това и да попитам коя глава е банк 1 и коя банк 2 благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега знам че не е нормално центровката е направена с шина с застопоряване на кол вал и не знам защо се получава така пред пасажера е тази на която обтегача и веригата са навътре към копето.проблема е или при обтегача на веригата и самата  верига или грешно зацепване на ангренажа тоест ако някой може да каже от къде идва тази разлика

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Редактирано от иван василев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятное от оптегача щом си зацепвал с шина. Ако ще го сменяш го купи оригинален, а не някой автърмаркет. Най-евтин е в шкода, а не при прехвлените колеги с "отстъпки" на части от ауди, при тях както и в ауди е към 1000лв а в шкода идваше към 700лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро колеги рових по всякакви сайтове и гледах доста клипове и сега един въпрос коя е точната схема за монтаж на веригите  аз съм монтирал моите вериги по снимка 1 но вижте на какво попаднах снимка номер 2 на банк1 дават едно зацепване а на банк 2 друго а кажете кое точното зацепване 

image.png

image.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимка едно не се вижда нищо или поне при мен, защото е много малка. Снимка две изглежда ок, довечера много да проверя по каква схема съм ги правил аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ето тази е същата по нея съм правил моите и двете глави но на снимка две зацепването е различноimage.jpeg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мерси колега значи снимка 3 е за зацепване само на банк 2 а снимка 2 е за зцепване на банк 1 така ли да го разбирам колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед втората снимка е правилната, тя показва и двете глави как трябва да се зацепят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес ми се появи следният проблем: Колата при над 2100 оборота започва да претриса при ускорение без значение на коя скорост съм. Когато я пусна на свободна проблема изчезва, същото е и при форсиране на място. Това ме навежда на мисълта, че маховика си заминава. Та въпроса ми е дали се сменя само маховика или целия комплект съединител? Другият ми въпрос е дали този комплект (https://chastite.com/комплект-съединител-LuK-624-3066-00-p131216.html) ще ми свърши работа?

 

Благодаря предварително за отговора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...