ghostdog Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Да не е американка? Знам от robobug, че неговата имаше нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Швейцарска е, чакам софт с премахната САИ система и ще видим след него дали ще се държи по същия начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 На 28.9.2016 г. at 20:23, TiL написа: Днеска ми звъннаха от DHL и ми казаха, че силиконовите маркучи са пристигнали в България, но трябва да минат през митница От тия дето ти казах ли ги купи? Щото аз не съм ходил на митница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 От същите. Имало някакви промени в закона и всичо над 15лв трябвало да се обмити. Тоите с dhl ли ги доставиха? Преди 3 часа, prokopoff написа: Швейцарска е, чакам софт с премахната САИ система и ще видим след него дали ще се държи по същия начин Моята беше ограничена на 240. Ако си с 230коня нищо чудно да е ограничена на 220 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 ARE е, 250 е. Не се усеща загуба на мощност, просто спира. Не че е някаква болка, колата основно я кара жена ми, интересно ми е дали има ограничител по скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 (Редактирано) 14 hours ago, ghostdog said: Или не ти е настроена системата правилно или имаш проблем с колата. Явно не е настроен газовата правилно. Като гледам Short Fuel Trim-а на газ изобщо не трепти около 0%. Скача до над 20% корекция дори... при такива стойности не трябва ли да се забива вече грешка за lean/reach смес? Long Fuel Trim-а на газ също е с добра корекция от 5-6%. На бензин след изчистване на паметта LTF пада на доволните 0.0-0.8% Кажете къде в София да ми настроят правилно газовия инжекцион? ROMANO е системата Редактирано 4 Октомври 2016 от gogo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 При мен тримовете седяха в порядъка от -3 до +3, никога не са преминавали тези граници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Преди 16 часа, TiL написа: Тоите с dhl ли ги доставиха? Честно да ти кажа не помня, но ми ги донесоха до адрес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Преди 17 часа, TiL написа: От същите. Имало някакви промени в закона и всичо над 15лв трябвало да се обмити. Тоите с dhl ли ги доставиха? Моята беше ограничена на 240. Ако си с 230коня нищо чудно да е ограничена на 220 Моята е 230к.с. оригинално,на бензин си подминава 260,освен ако има ограничител който е махнат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 (Редактирано) И аз да отметна.. Градско не съм засичал,но по бордови е около 13,8-14,5 и слагам един от мен и излиза сметката. Извънградско е много различно най-ниския ми е около 8,6-8,8л до 15-16л най-висок. Иначе за максимална не съм пробвал веднъж до 235-240 обаче на 5 предавка можеше още ,но намалих,а когато съм на 200 на 6та с около 4000-4100обр и подам газ до 220-230 ми се струва мудна и почти спрялазатова ако има битка само на 5та 230коня сток,предно,ръчка п.п само на бензин Редактирано 6 Октомври 2016 от lorda Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 (Редактирано) Това на газ или бенз е?Иначе да,нормален разход,куатрото качва поне 1л Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Здравейте колеги днес правих диагностика на колата на 91,92 канал ми дава банк 1 и банк 2 че са на -1 но на 93 канал ми дава bank1 -6 bank2 -1 нормално ли е това и да попитам коя глава е банк 1 и коя банк 2 благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Не е нормално. Банк 1 е главата пред пасажера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) Благодаря колега знам че не е нормално центровката е направена с шина с застопоряване на кол вал и не знам защо се получава така пред пасажера е тази на която обтегача и веригата са навътре към копето.проблема е или при обтегача на веригата и самата верига или грешно зацепване на ангренажа тоест ако някой може да каже от къде идва тази разлика Редактирано 8 Октомври 2016 от иван василев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Най-вероятное от оптегача щом си зацепвал с шина. Ако ще го сменяш го купи оригинален, а не някой автърмаркет. Най-евтин е в шкода, а не при прехвлените колеги с "отстъпки" на части от ауди, при тях както и в ауди е към 1000лв а в шкода идваше към 700лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Мерси за съвета колега но ще изчакам мненията и на други колеги че не е евтина тая пущина наречена обтегач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Така като гледам това е на изгасен двигател. Я го направи пак на работещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Същото дава и в движение колега не знам къде да търся проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Добро утро колеги рових по всякакви сайтове и гледах доста клипове и сега един въпрос коя е точната схема за монтаж на веригите аз съм монтирал моите вериги по снимка 1 но вижте на какво попаднах снимка номер 2 на банк1 дават едно зацепване а на банк 2 друго а кажете кое точното зацепване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 На снимка едно не се вижда нищо или поне при мен, защото е много малка. Снимка две изглежда ок, довечера много да проверя по каква схема съм ги правил аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) Благодаря колега ето тази е същата по нея съм правил моите и двете глави но на снимка две зацепването е различно Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Това е само за банк 2, за банк 1 е като на горната снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Мерси колега значи снимка 3 е за зацепване само на банк 2 а снимка 2 е за зцепване на банк 1 така ли да го разбирам колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 На пръв поглед втората снимка е правилната, тя показва и двете глави как трябва да се зацепят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OliverQueen Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Здравейте колеги, днес ми се появи следният проблем: Колата при над 2100 оборота започва да претриса при ускорение без значение на коя скорост съм. Когато я пусна на свободна проблема изчезва, същото е и при форсиране на място. Това ме навежда на мисълта, че маховика си заминава. Та въпроса ми е дали се сменя само маховика или целия комплект съединител? Другият ми въпрос е дали този комплект (https://chastite.com/комплект-съединител-LuK-624-3066-00-p131216.html) ще ми свърши работа? Благодаря предварително за отговора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване