Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По 10 леа в OLX китайчетата нямат нищо общо с оригиналната само да кажа - тъпа лепенка. Оригиналните са 30 евро за а4/а3 дето не стават и 40 за А6. 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязва се обаче прогресивно затъпяване в тоя раздел. Щом за меренето на маслото вече има 10 поста и пак на никой не е ясно. :wall: :wall: :wall:

 

Различните производители пишат различни работи в ръководствата си. Най-често срещаните са: на студено и на равно или на загрян двигател до оперативна температура (демек 90), изключен и няколко минути по-късно. Второто на мен ми звучи най-резонно, защото се оставя маслото да слезе, но да си остане филм по двигателя. Попринцип, както се спомена по-горе, малко повече масло не е проблем, даже ако човек кара малко по-рязко си е хубаво да има до 0.5л отгоре (включва добавки).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова написах, че не съм сигурен, но и на мен вариант 2 ми препоръчват сума майстори и затова го прилагам. Спазвам "равното" от пример 1, обаче ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова написах, че не съм сигурен, но и на мен вариант 2 ми препоръчват сума майстори и затова го прилагам. Спазвам "равното" от пример 1, обаче ;)

 

Е равното си е по подразбиране :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бати ви "енчо" не ви ли е открехнал. Лоста от А3 8P става и за А6-ци и може да си имате S6 вид....Аз навремето го правих това, но трябваше да сменям и кожата под лоста и не ми се занимаваше. Та ето ви снимка. Дерзайте.

 

020736844-big.jpg

 

Ето оригинала от А3

 

020681736-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязва се обаче прогресивно затъпяване в тоя раздел. Щом за меренето на маслото вече има 10 поста и пак на никой не е ясно. :wall: :wall: :wall:

Както казах маслото не се мери на студен двигател.

Допълнително инфо може да намерите в книжката на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трика с меренето е много лесен. Аз една сутрин си играх 30 мин за да хвана цаката. Първо и на студен двигател става. Второ вземете си едно парцалче за щеката, че от първия път не става. Най-лесния начин е да не потапяте щеката докрай, а примерно няколко мм преди края да спрете и да я извадите. Да ще ви покаже по-ниско ниво, но голямото топче няма да е замацано с масло и ще си личи точно къде е маслото. Примерно ще е на 1/2 на скалата + добавяте няколко мм, които не сте потопили. След няколко такива проби следва следващия трик. А именно щеката, като я вкарвата се опитва да се усучи. Направете така, че да не се усуква. Дръжте я здраво за да не се усучи и така я вкарайте няколко пъти до края. Топчето може да се зацапа няколко пъти, но след няколко опита ще видите къде е нивото на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се повторя:

1. Вадите щеката;

2. Бършете я;

3. Чакате 15 мин. да се отече маслото в кожуха й;

4. Мерите спокойно, защото няма какво да ви цапа топчето.

1. и 2. може да се изпълнят вечерта, а 3. и 4. на сутринта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да чубанееш, няма и да разбереш че са различни. Комбито го взех с 2 хубави отпред и 2 смотани отзад и много рядко го усещам. Важното е хубавите да са отпред и да са един размер.

хубавите гуми винаги отзад..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че популярното мнение е такова, но схемата е много по-сложна попринцип и зависи много за какво състояние гуми говорим. Освен това навсякъде където се коментира отпред или отзад да седят хубавите гуми, както и какви ротации точно да се извършват (да някои хора се знимават и с това...), става въпрос за коли със задвижване само на едната ос. Тук ставаше въпрос за 4х4 кола и ако не ме лъже паметта, "лошите" гуми далеч се нямаше предвид че са заминали. Имайки на предвид всички други фактори (че предните гуми се износват по-бързо, че колата е 4х4, че има доста добър контрол на стабилността, достатъчно тежка е и т.н.), слагането на по-износените гуми отзад няма да доведе до сериозно повишаване на възможността за завъртане или аквапланинг. Обратното, да го видя момчето в колонката от 2-3-4 коли чукнали се на светофара (всъщност от Люлин до центъра попринцип има по 2-3 такива колонки :)), като е валнало малко и някой се е заблял леко, е доста по-голям. Съгласен съм че стабилността на задната ос е важна, но попринцип е важно и да не караш с износени гуми, но хората го правят. Даже и аз го правя в момента. В такъв случай трябва да се действа отговорно, както споменах по-рано, да се шофира според ситуацията и проблеми няма да има. А с правилно шофиране, ситуациите за under-steer и хлъзгане при спиране са далеч много повече от тези за over-steer.

 

Затова личното ми мнение е, че ако става дума за кифла, оператор на кораб, нарпаво и шипове да си сложи за най-сигурно :), но ако си що годе можещ шофьор, няма да имаш проблем с по-износените гуми отзад при 4х4. За справка, брат ми успя да заднесе в подлеза под НДК с чисто нови гуми, просто защото е отпуснал газта на вълните, без дори да е мокро. Така че има много други фактори освен гумите. Ако може да ги балансираш е най-добре :)

 

 

Но пак подчертавам, че това е лично мнение. Бърза проверка в нета ще ви извади всички тези "за" хубавите гуми отзад. Но пак смятам, че при новите коли, проблемите с under-steer-a са в пъти по-често срещани от тези с over-steer-a дори при коли със задно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kainy, имам интерес към вътрешния светлинен пакет (ако е останало нещо след baba) - светлинките зад лайсните на вратите и червените диоди в предния плафон. Ще пиша на лични като се върна в бг. Дано да са останали. Но май ще ми трябват и модулите във вратите, ама сега не мога да кажа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е раздел купува/продава, частите на ЛС или kainy да си пусне нова тема с това, което продава в подходящия раздел.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз проблеми с него нямах, но ми душеше колата. Отделно целия всмукателен колектор беше задръстен от сажди. И си реших кардинално проблема. Ако запекат колекторите от саждите, на Евро5 не се продават моторчетата отделно и ще влезна в един преразход...Просто спестявам си излишните ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А там, ако ти краднат катализаторите, ако са отдоле или се запушат може и да няма опция да спреш ламбда сондите и тогава е пак същата греда. Застрахователите не плащат откраднати филтри, а ги спират, твойта кола, ако няма такава опция ко праиш ? Betzalen както викат немците ще има в официалния дилър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си решил проблема с ДПФ/ЕГР и дюзите...Единственото скъпо нещо, дето може да ме изненада е автомата... Много рисково е да караш кола във високия клас около 5 годишна. Хем няма части, хем като намериш са скъпи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0Т не е толкова труден за намиране. Проблема е, че идва с малко екстри. На 4G автомата е още по кекав, освен на битурбо версията. Въобще 4G ще се окаже голям душегуб след 2-3 годинки. Майсторите ще се видят в чудо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...