petio_venkov Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 (Редактирано) Владо е античипист открай време, но не мога да разбера тая психология с бИнзИна, честно. Тия лапАчки (почти съм сигурен) че няма да видят газ (все пак не говорим за шпекоглАвия). Владко, какво те тормози нафтата, човеко? Все някога ще стане по-качествена, пък и сам си казвал, че проблем с дюзите си нямал... А по темата: 2,8 ФСИ ще бъде тотален спрелЯк, според мен. Тежко купе - 20 на сто2,0 Т изобщо не го коментирам.3,0 Т ще е вървЯлка, но пък няма да може да се кара без бензинова колонка под ръкаИ какво остана...4,2 ФСИ - Истерика вече го написа. Редактирано 18 Юли 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 (Редактирано) То и за 4.2 ФСИ ти трябва колонка, ама поне моторът е по-прост. Ако не се търси увеличаване на сток мощността, си е екстра. Плюс това при осмаците, доколкото имам поглед върху немското мобиле, е доста по-лесно да се намери кола яко претоварена с екстри. Редактирано 18 Юли 2015 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 4.2 също е вариант и то доста предпочитан пред 2.8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bloody Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Владо е античипист открай време, но не мога да разбера тая психология с бИнзИна, честно. Тия лапАчки (почти съм сигурен) че няма да видят газ (все пак не говорим за шпекоглАвия). Владко, какво те тормози нафтата, човеко? Все някога ще стане по-качествена, пък и сам си казвал, че проблем с дюзите си нямал... А по темата: 2,8 ФСИ ще бъде тотален спрелЯк, според мен. Тежко купе - 20 на сто2,0 Т изобщо не го коментирам.3,0 Т ще е вървЯлка, но пък няма да може да се кара без бензинова колонка под ръкаИ какво остана...4,2 ФСИ - Истерика вече го написа.Най убаво си е 3.0тди, ем не върви, ем си арчи но пък за сметка на това е пълно с проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 4.2 на метан !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 (Редактирано) Най убаво си е 3.0тди, ем не върви, ем си арчи но пък за сметка на това е пълно с проблеми. Просто са невероятни такива убийствено смислени мнения. Редактирано 18 Юли 2015 от Pagemakerboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 ХораРешетката ,голямата от 4Ф 2007 ще стане ли на моя кошер 2010?Мога ли да изкарам 200-300км с антифриз F12 Розов е на цвят,че нямам много опции към момента? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Решетката няма да стане,можеш да изкараш толкова с F12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Дейба...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Цецо да не си се джастирАл? Цецо да не си се джастирАл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 3.0 tfsi не гори много градско, около 13-15, проблема е инвънградското по магистрала. До Бургас с 220 ми изгори 14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bloody Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Цецо да не си се джастирАл?Цецо да не си се джастирАл?Голям си хейтър.3.0 tfsi не гори много градско, около 13-15, проблема е инвънградското по магистрала. До Бургас с 220 ми изгори 14 А колко очакваше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Решетката няма да стане,можеш да изкараш толкова с F12 А защо не става Ники?В нета навсякъде ги дават- 04-10/11гняма за преди и след фейс http://www.ebay.com/itm/Audi-A6-C6-S6-4F-04-11-Front-Grill-Kuhlergrill-Tunning-Sportgrill-schwarz-PDC-/231621271667?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Year%3A2010|Model%3AA6&hash=item35edb42073Халогенен фар преди фейса става ли на фейс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 19 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Халогените са различни. Както при стандартната броня, така и при s-line. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Става въпрос за халогенен фар,голям без лупа и ксенон.не тези за мъгла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 А защо не става Ники?В нета навсякъде ги дават- 04-10/11гняма за преди и след фейс http://www.ebay.com/itm/Audi-A6-C6-S6-4F-04-11-Front-Grill-Kuhlergrill-Tunning-Sportgrill-schwarz-PDC-/231621271667?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Year%3A2010|Model%3AA6&hash=item35edb42073Халогенен фар преди фейса става ли на фейс Всички решетки преди/след фейслифта са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Става въпрос за халогенен фар,голям без лупа и ксенон.не тези за мъглаСпоред мен са различни, защото при мен няма опция за дълги като дневни. Но може само управлението да е различно.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Някой с елза може ли да ми каже кабела от помпата за фаромиещото до къде отива и минава ли през бушон / реле и тн. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Дайте идея на кои канали да диагностицирам климатроника дали има достатъчно фреон? на 11 има някакво налягане, колко е нормално да дава? днес не ми включва компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 (Редактирано) Днес си четох грешките и видях моторче на вихрова клапа банк 2 неприемлив сигнал...явно не му понася жегите нещо...иначе с чисто нови лостчета са клапите, перфектни движещи се без да запичат...Цена на колектор с моторче - 1075лв в Юнитрейд, тия от Ауди са полудели. Редактирано 20 Юли 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Виж си и мАторчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Като гледам в каталозите, май не се продава отделно моторчето и решението май ще е disable Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bloody Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Остана ли нещо работещо в твоята кола, Креваторе? Всичко наред св маха с флекса или със софта. Май не е за тебе тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Ами като гледам май работи колата, щото кюнците не ги цапа, аз няма да наливам пари в тая кола излишно. Утре 1075лв за едните вихрови клапи, други ден още 1075лв за другата страна. Няма никакъв бенефит от тия клапи в сравнение с 3.2 и 4.2 бензините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Трябваше да си седиш на 2.0 тди да ти е мирна главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts