Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Владо е античипист открай време, но не мога да разбера тая психология с бИнзИна, честно. Тия лапАчки (почти съм сигурен) че няма да видят газ (все пак не говорим за шпекоглАвия). Владко, какво те тормози нафтата, човеко? Все някога ще стане по-качествена, пък и сам си казвал, че проблем с дюзите си нямал...

 

А по темата:

 

2,8 ФСИ ще бъде тотален спрелЯк, според мен. Тежко купе - 20 на сто

2,0 Т изобщо не го коментирам.

3,0 Т ще е вървЯлка, но пък няма да може да се кара без бензинова колонка под ръка

И какво остана...4,2 ФСИ - Истерика вече го написа.

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

То и за 4.2 ФСИ ти трябва колонка, ама поне моторът е по-прост. Ако не се търси увеличаване на сток мощността, си е екстра.

 

Плюс това при осмаците, доколкото имам поглед върху немското мобиле, е доста по-лесно да се намери кола яко претоварена с екстри.

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо е античипист открай време, но не мога да разбера тая психология с бИнзИна, честно. Тия лапАчки (почти съм сигурен) че няма да видят газ (все пак не говорим за шпекоглАвия). Владко, какво те тормози нафтата, човеко? Все някога ще стане по-качествена, пък и сам си казвал, че проблем с дюзите си нямал...

 

А по темата:

 

2,8 ФСИ ще бъде тотален спрелЯк, според мен. Тежко купе - 20 на сто

2,0 Т изобщо не го коментирам.

3,0 Т ще е вървЯлка, но пък няма да може да се кара без бензинова колонка под ръка

И какво остана...4,2 ФСИ - Истерика вече го написа.

Най убаво си е 3.0тди, ем не върви, ем си арчи но пък за сметка на това е пълно с проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най убаво си е 3.0тди, ем не върви, ем си арчи но пък за сметка на това е пълно с проблеми.

 

Просто са невероятни такива убийствено смислени мнения.

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора

Решетката ,голямата от 4Ф 2007 ще стане ли на моя кошер 2010?

Мога ли да изкарам 200-300км с антифриз F12 Розов е на цвят,че нямам много опции към момента?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 tfsi не гори много градско, около 13-15, проблема е инвънградското по магистрала. До Бургас с 220 ми изгори 14 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо да не си се джастирАл?

Цецо да не си се джастирАл?

Голям си хейтър.

3.0 tfsi не гори много градско, около 13-15, проблема е инвънградското по магистрала. До Бургас с 220 ми изгори 14 :)

А колко очакваше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решетката няма да стане,можеш да изкараш толкова с F12 

А защо не става Ники?

В нета навсякъде ги дават- 04-10/11г

няма за преди и след фейс

 

http://www.ebay.com/itm/Audi-A6-C6-S6-4F-04-11-Front-Grill-Kuhlergrill-Tunning-Sportgrill-schwarz-PDC-/231621271667?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Year%3A2010|Model%3AA6&hash=item35edb42073

Халогенен фар преди фейса става ли на фейс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не става Ники?

В нета навсякъде ги дават- 04-10/11г

няма за преди и след фейс

 

http://www.ebay.com/itm/Audi-A6-C6-S6-4F-04-11-Front-Grill-Kuhlergrill-Tunning-Sportgrill-schwarz-PDC-/231621271667?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Year%3A2010|Model%3AA6&hash=item35edb42073

Халогенен фар преди фейса става ли на фейс

 

Всички решетки преди/след фейслифта са еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за халогенен фар,голям без лупа и ксенон.

не тези за мъгла

Според мен са различни, защото при мен няма опция за дълги като дневни. Но може само управлението да е различно.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с елза може ли да ми каже кабела от помпата за фаромиещото до къде отива и минава ли през бушон / реле и тн. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте идея на кои канали да диагностицирам климатроника дали има достатъчно фреон? на 11 има някакво налягане, колко е нормално да дава? днес не ми включва компресора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си четох грешките и видях моторче на вихрова клапа банк 2 неприемлив сигнал...явно не му понася жегите нещо...иначе с чисто нови лостчета са клапите, перфектни движещи се без да запичат...Цена на колектор с моторче - 1075лв в Юнитрейд, тия от Ауди са полудели.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам в каталозите, май не се продава отделно моторчето и решението май ще е disable :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като гледам май работи колата, щото кюнците не ги цапа, аз няма да наливам пари в тая кола излишно. Утре 1075лв за едните вихрови клапи, други ден още 1075лв за другата страна. Няма никакъв бенефит от тия клапи в сравнение с 3.2 и 4.2 бензините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...