Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

След 2-3 години, чак сега забелязах че нямам плафон във багажника.

Взех плафона който е под таблото и над педалите и го сложих във багажника.

Може ли някой колега със седан да каже дали съм сложил правилния плафон на правилното място, че нещо хич не свети.

f56390e505bd75276b0998fa8097d92a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На cls 350 cdi си се усеща яко обдухването, на макс дори ме е страх да не ме среже.

Успех колега с намирането на проблема, дано е нещо дребно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За А8 става въпрос, извинявам се, че не го уточних. На дълъг път скоро не съм ходил, до другата седмица се прибирам в България и ще видим, как е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже отложих подмяната на ръчката с автоматика за следващия месец, реших да използвам времето да видя дали мога да се разубедя или да го отложа за след като ми мине мерака :)

Имам няколко въпроса:

1. Нов маховик колко държи попринцип, най-вече при мапната кола (говорим 280+) и ако този на ЛЮК не държи, има ли по-подходящи и как са като цени

2. Съединителя е ясно че няма да го бъде, така че има ли нещо по-добро за под 300кс, не керамика?

3. Синхронизатора подлежи ли на ъпгрейд с някъв друг по-подходящ за ръчкане

4. И изобщо какво друго може да й се пипа на тази кутия? И естествено има ли смисъл :)

При всички случаи ще си пазя автоматика, турбото, дюзите и някои други работи, че като я понаръчкам, или по-точно като си взема нещо по предназначение, да си ги сложа и да "успокоя" колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, онзи ден се слизах от цигов чарк към пещера. Пуснах колата на N и тръгнах по инерция. След минута взе да мирише много силно на недобре изгоряла нафта в купето. Миришеше, докато бях на N. След като включих на D, миризмата изчезна. Това проблем ли е или правило?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова е, на мен също не ми допада тази конструктивна особеност на автомата,

но за късмет ми хрумна да проверя/прочета може ли или не може

да се кара автомат по инерция на N преди да счупя първия личен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това карането по инерция е някаква простотия от времето на москвичите, когато колите са харчили бензин и при спускане без газ.

Към днешна дата освен да си прегрееш спирачките с тоя два тона камион друго няма какво да се напечелиш. И да счупиш кутията де :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това карането по инерция е някаква простотия от времето на москвичите, когато колите са харчили бензин и при спускане без газ.

Към днешна дата освен да си прегрееш спирачките с тоя два тона камион друго няма какво да се напечелиш. И да счупиш кутията де :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Не е точно така, да ти кажа. Тук, например си имаме един 3-4 км. наклон надолу (магистрала) и (ако нямаше проблем за кутията) си я пускаш яко по склона и не ползваш никакви спирачки ;) Влизаш със 100 горе и излизаш долу със 110-120 км./ч. Иначе (Ако си на D) влизаш със 100 и постоянно трябва да помпиш газта, щото колата направо спира (макар големия наклон)  :zustimm:

Дано да не съм прецакал нещо кутията или да е започнала да се прецаква скришом. :wall:  :wall:  :wall:

Отиди я вържи, тя ще си каже. Провери си и маслото, щом е замирисала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, да ти кажа. Тук, например си имаме един 3-4 км. наклон надолу (магистрала) и (ако нямаше проблем за кутията) си я пускаш яко по склона и не ползваш никакви спирачки ;) Влизаш със 100 горе и излизаш долу със 110-120 км./ч. Иначе (Ако си на D) влизаш със 100 и постоянно трябва да помпиш газта, щото колата направо спира (макар големия наклон)  :zustimm:

 

 

Точно това имах предвид и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, да ти кажа. Тук, например си имаме един 3-4 км. наклон надолу (магистрала) и (ако нямаше проблем за кутията) си я пускаш яко по склона и не ползваш никакви спирачки ;) Влизаш със 100 горе и излизаш долу със 110-120 км./ч. Иначе (Ако си на D) влизаш със 100 и постоянно трябва да помпиш газта, щото колата направо спира (макар големия наклон)  :zustimm:

Отиди я вържи, тя ще си каже. Провери си и маслото, щом е замирисала.

Колега, при мен на D при лек наклон колата си ускорява леко без газ, примерно ако вляза със 70-80 и излизам от наклона със 90-100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, как така, странна работа, при мен при наклон винаги действа D като лека моторна спирачка. Нещо не ми се връзва...или при мен и колегата нещо не е наред, или при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това зависи от маслото в кутията и от състоянието на двигателя, понякога при спускане кутията разкача и оборотите падат като за свободен ход на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...