Jump to content

След S4 B5 накъде? S4 B6-B7 или A6 4F?


Recommended Posts

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439032187585092&slink=almii5

Възможен е бартер с доплащане ... иначе има 2 тукашни Авант-са и се карат - засичам ги отвреме на време но и те са там някъде около 20К ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да  знае,че вземе ли RS4/RS6,всяка година почва от 3К за каско+ГО,което за 5 г.ползване  са си 15 бона такси,само затова,че я имаш. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли вече начини как да се кара с чужди номера или да се регистрира като по-малък мотор...?

Ебем ти държавата, не щем да храним половин циганска махала, само щото карам малко по-мощна кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли вече начини как да се кара с чужди номера или да се регистрира като по-малък мотор...?

Ебем ти държавата, не щем да храним половин циганска махала, само щото карам малко по-мощна кола...

много на място!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да знае,че вземе ли RS4/RS6,всяка година почва от 3К за каско+ГО,което за 5 г.ползване са си 15 бона такси,само затова,че я имаш. :steinigung:

Каското и данъка ще ти е най малкия разход:-) едно обслужване и бензина малко ли разход ще е:-)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли вече начини как да се кара с чужди номера или да се регистрира като по-малък мотор...?

Ебем ти държавата, не щем да храним половин циганска махала, само щото карам малко по-мощна кола...

Затова нали знаиш

1.8т=>600коня в RS4 Body и всичко е за 1.8 - данъци,ала бала

Навремето ,а и не само много смятах,мислих туй онуй и както Сашо казА покупката иди дойди,ама после става сеч на негри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли вече начини как да се кара с чужди номера или да се регистрира като по-малък мотор...?

Ебем ти държавата, не щем да храним половин циганска махала, само щото карам малко по-мощна кола...

Купи си фиеста 1.1 дизел и нема да плащаш, като искаш мощна кола ще плащаш. Навсякъде е така.

Затова нали знаиш

1.8т=>600коня в RS4 Body и всичко е за 1.8 - данъци,ала бала

Навремето ,а и не само много смятах,мислих туй онуй и както Сашо казА покупката иди дойди,ама после става сеч на негри.

Но пак си караш 1.8 в тялото на РС.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до преди няколко месеца можеше, от както свързаха КАТ и НАП - кОр.
Хубавото е, че вече регистрирани коли си остават, промяната хваща новите.

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си фиеста 1.1 дизел и нема да плащаш, като искаш мощна кола ще плащаш. Навсякъде е така.

Но пак си караш 1.8 в тялото на РС.

Мислиш ли ,че ми дреме:)

Иначе по темата евентуална покупка на РС 6 в диапзона около 20к вещае много много голямо изваждане след това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че щеше да е по добре да ти е с голям обем, можеше да се ползва и градско и нямаше да има нужда да ти го разпилват над 2 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сигурно може да се вземе най-евтинката подвижна а6-ца на пазара, по възможност в същия цвят и да се продаде на части, а номерата да отидат на рс6-цата. :hilezh:

само трябва да се измисли с номера на шасито кво ще се прави и дали ще е проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че щеше да е по добре да ти е с голям обем, можеше да се ползва и градско и нямаше да има нужда да ти го разпилват над 2 литра.

"Петко"

С тия коне хич нямаше да е рентабилно човек за граЦко.

25/100 мерси

Знаеш и предимството на две коли.:)

Е колко трябва да струва в България като са по 9-10 000 евро в Германия

Колко ще стъпи с докарване,данъци,обслужване,застраховки,еко такси?

Отиваме на 25к.

Отделно това са най-евтините на пазара навън

Оттук не бих си купил такава кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само трябва да се измисли с номера на шасито кво ще се прави и дали ще е проблем?

 

Проблема е на друго място, че ако тотализираш някой с тази кола застрахователите по ГО ще те хванат и ще ти откажат плащане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си фиеста 1.1 дизел и нема да плащаш, като искаш мощна кола ще плащаш. Навсякъде е така.

Брееей...къде извън България данъка е обвързан с мощността, а не с еко нормата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брееей...къде извън България данъка е обвързан с мощността, а не с еко нормата?

Явно наш "Петко"има вътрешна информация :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

У нас и Евро 10 да влезне,пак ще ни дерат.

Направо да се откажеш да купуваш ново или почти ново МПС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брееей...къде извън България данъка е обвързан с мощността, а не с еко нормата?

Oще по-смешно е как се формира стойността на гражданската...

 

А по темата, нещата са крайно прости, за тоя бюджет освен 4,2 в Ц6 или в Д2 с ръчка няма какво друго да се купи, че да има някаква разлика. Купуваш таква кола с идеята, че кефа ще е на друго място, а не само абсолютния вървеш в права линия. За да има значима разлика след турбо шестака трябва да си вземеш РС4 Б5 примерно или РС6 Ц5, за които няма как да нямаш една 30-ка заделена.

Може някакво бмв печка също, но под 300коня пак не е нещо впечатляващо...абе просто за бърза кола си иска да изваждаш много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...