Jump to content

Audi A4 2.0T 4x4 2005 г.


Recommended Posts

Здравеите,

 

Някои, които да даде мнение за двигателя. Как ще е на газ? Какви пари е обслужването на такъв тип автомобил? Колко според вас ще харчи, все пак е 200хп 4х4 и е АВТОМАТИК. Как ще е разхода съпоставен с 2.0ТДИ, кое ще харчи повече? В обявата пише че е внос от Америка, това какво ви говори? И бих благодарен на всеки които допълни нещо към моите въпроси, не разбирам много за това приемам всякаква помощ обяснение и т.н.

 

Благодаръа предварително, извинявам се за грешките ползвам кирилизатор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е и бял и на тънка цена и не е лошо да се провери за удар, защото по непотвърдени данни е имало сериозен такъв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, коментирахме го този двигател наскоро. Потърси, дори не с търсачката а просто скорошните теми. Аз също щях да купувам таъв автомобил, но просто високата цена ме отказа. Накратко - екземпляра който аз гледах беше на реални 100 000км и разхода му беше около 7.5 извънградско и около 11-12 в града. Но пък състоянието му беше равно на ново. Двигателя има проблеми специфични за него. Напиши в youtube "camshaft 2.0tfsi" и ще ги видиш ;) Също вариантите с автоматик(типтроник) и куатро имат едни вибрации на D и натисната спирачка на място. Те са поради непресметнато правилно въртящ момент на двигателя и турбината на кутията. Чисто конструктивен дефект, наличен дори при нови автомобили. Получава се по-бързо износване на тампоните на двигателя и кутията. Има още така нареченото "carbon build up" по всмукателните колектори. Пиша ти ги на английски за да ги потърсиш в чуждите форуми, защото в нашите няма нищо по този въпрос. В целия форум има 2-3 човека с такива автомобили, някои дори не са в Бг.... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ, трудно и скъпо. Разхода спрямо 2.0ТДИ е към 4 литра отгоре (8 към 12). Извънградско 7.5-10. Масла и филтри са 180лв (само консумативи, без труда). Пълно обслужване около 1К.

Ако разхода не те притеснява е по-добър избор от 2.0ТДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го кажем така, не че разхода не ме притеснява но ако е 13-14 градско на газ се ядва... ако не може да се сложи газ абсурд да я взема... по скоро това което ме притеснява са бъдещите ремонти щото маи по това което аз разбирам дали ще я карам на дизел или на газ ще излезе г/д един и същи разход в парите ... Приемам още мнения и опити за разобеждаване също благодаря :)) труден съм в решенията :) А и според вас колко може да е скъпо това поставяне на газ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен" carbon build up",но то е по- силно изразено в Щатите,  нищо друго не е вярно. Карам колата от 2г. и след първоначалното обслужване нямам никакви проблеми.Няма никакви вибраций,за да не се  поврежда   разпределителния вал трябва на около 50к.км да се проверява елемента който взима движението от гърбицата на разпр. вал и задвижва бенз.помпа -просто е консуматив, проверява се като се развиват 3 винта.Всичко е плод на незнание и лоша поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такъв мотор.Градско11-14 в зависимост от трафика,извънградско 7.5 до 9.Първоначално пълно обслужване 1000 лева само частите без труда.Говорим за оригинални.Като цяло е от "добрите" мотори по отношение на проблеми.За 2,5 години и 22-23 хил.км съм сменил обтегач на веригата по мотор и няколко крушки.Има разход на масло от около 1 литър на 10 хил.Това при мен.Моята е с ръчна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен търси б7 с последните 1.8т които носят на газ и са 163 коня. Скоро имаше едно в мобиле, 6ск ръчка, куатро на 13к и докато отида да го видя го отнесоха...ааа и носи на газ с обикновен инжекцион най-важното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 хил. Км с 2 т. Абсолютно никви проблеми...а километража ми показва 200 000

За газ на тоя мотор е рисков вариант, щото не е масов като 1,8т а и е по специфичен

Има доста писано вече

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ, трудно и скъпо. Разхода спрямо 2.0ТДИ е към 4 литра отгоре (8 към 12). Извънградско 7.5-10. Масла и филтри са 180лв (само консумативи, без труда). Пълно обслужване около 1К.

Ако разхода не те притеснява е по-добър избор от 2.0ТДИ

Нито е трудно, нито е скъпо да се сложи газ, освен ако не си купувате за 500лв втора ръка системи от придавалника и да си ги монтирате сами.

Обслужването е 500лв, ако не си купиш ролките по отделно, а като комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше 640 лв ти е само комплекта (ролки и ремъци), маслото и филтрите съм написал колко са, като те даже не са от Порше. Водната помпа е 160 лв ако върнеш старата.

 

Къде е това обслужване за 500 лв?

 

За гаЗта си прав, гледам че цените са приемливи, моя грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си е количката - има си комфорт, стабилност на пътя, добре е обезшумена, 200 коня добре се набират, дори с 3 или 4 човека в колата, аз имам такава вече 2 години почти, никакви драми нямам, само зад двигателя един тройник ми пускаше антифриз и смяната му е тегава - между двигателя и купето, а там няма място да се бръкне. Разхода си е ок за 200 коня, куатро и автомат - 9 - 10 извън и 12 - 13 градско, тоест колкото 1.8т си гори, ама върви повече. Дизела е по - оферта като разход, ама зимата бензинката след 300 метра духа топло. Има добър звук - малко гърлен, докато 1.8т си е миксер от всякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеля няма как да почне да духа топло преди бензина, колегата това е визирал. Метрите са относителни.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петкане,това,че си бос по отношение на т.нар.екстри е ясно,просто факт.А като не си наясно с даден въпрос вместо да коментираш,е по-добре да отвориш и да прочетеш - има цял раздел за Б6/Б7 и там би могъл да намериш това,което незнаеш за модела.Там също има физика и много други интересни неща.Или имаш инфо за дизелите,парното и т.н. от 80-те години.

 

P.S.Ето погледни и тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115326&page=2#entry1989778

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше 640 лв ти е само комплекта (ролки и ремъци), маслото и филтрите съм написал колко са, като те даже не са от Порше. Водната помпа е 160 лв ако върнеш старата.

Къде е това обслужване за 500 лв?

.

Не знаех, че става въпрос за " Порше", за там подобна цена е ОК.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеля няма как да почне да духа топло преди бензина, колегата това е визирал. Метрите са относителни.

Цитиране на предходно мнение!

 

Затова повечето модерни дизели от доста време имат монтиран допълнителен електрически отоплител и в купето ти духа топло почти веднага.

Новите малолитражни бензинови мотори с директно впръскване имат проблем като старите дизели и зимата ставаш на кокал докато почне да духа топло.  :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно като проверявах за а3-ката ГИ за тфси двигател лягаше към 3 бона и то с леки съмнения че ще стане както трябва, като добавим и впръскванията бензин няк’си аз не намерих смисъл от слагането на газ изобщо, отделно от това тоя мотор гори сравнително малко за това което предлага, тааа ако ше се слага ГИ според мен това не е подходящ мотор.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...