Jump to content

Oilgroup7 Сервиз - окачване, двигатели, електро, премахване на DPF/EGR/вихрови клапи


Recommended Posts

Oilgroup7 Сервиз в гр. София - Ремонт на окачване, основен ремонт на двигатели, електро услуги, пътна помощ в страната и чужбина. Премахване на DPF, EGR, вихрови клапи и чип тунинг на VAG/Porsche/Mercedes/BMW/PSA/FIAT. Подновяване на софтуер на скоростни кутии, табла, двигатели на Audi/Seat/VW/Skoda.

тел: 0888 846849 и 0887 299235 за DPF/EGR/вихрови клапи/чип тунинг

тел: 0887 060 772 за окачване, двигатели, ел. услуги и пътна помощ

Edited by kpematop
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

Да се разпиша и аз в темата!

 

Първо, изключително съм доволен от коректността и компетентността на колегите Стефан и Ники. Последните 2 години колата ходи само при тях и нямам забележки към нито една услуга - обслужване на мотор, скоростна кутия, дребни ремонти по мотора и окачването + всички софтуерни подобрения по колата.

 

Сега да премина към съществената част - малко сухи данни след преминаване на процедура по премахване на ДПФ, катализатор, ЕГР и вихрови клапи, както и ремап.

 

6_8.png

 

Колата е А6 Авант, 3.0 ТДИ (БМК). За справка преди ремапа даваше 8.7 секунди до 100.

 

:dance:  :dance:  :dance:

 

Поздравления за добре свършената работа!

post-41062-0-63242700-1445694784_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

колко ще струва премахването на  EGR и вихрови клапи а4 б7 2007 2.0тди 140кс 
трябва ли предварителна уговорка, приблизително колко време отнема процедурата?
Поздрави :) 

Edited by ivanivaleriev
Link to comment
Share on other sites

Премахнат EGR и Вихрови клапи. Усеща се веднага по- голяма динамика в ниските обороти. Кутията спря да рита и изрежда предавките като шевна машина :) . Имах и проблем с подскачане на оборотите, по- точно клатене, особено осезаемо при спускане. След манипулацията не го усещам почти изобщо. След смяна на хидравлична течност волана олекна много и се върти перфектно. Същото е и след смяната на спирачна течност...перфектно спиране.

Много добра работа !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Едно приятелче има б7 2.0тди от последните, пазено е много,  взе го от първия собственик и е на 120к км. Доволен е доста, ама му вкарах идеята за чип и сега ме ръчка за повече информация, а не ги разбирам дизелите :hilezh:

Какво ще препоръчате да му се прави на този тракалник? Клапи, ДПФи , катазлизатори нещо маха ли се или само се чипва? 

Или щом всичко и е наред да не я пипа изобщо?

BPW мисля че е.

Link to comment
Share on other sites

С чип повече ще върви, без ЕГР и ДПФ по-малко ще харчи. Това е като цяло с дизелите. Вихрови клапи този двигател няма. Това е AVF с ДПФ кажи речи и ел. клапи на дросела и ЕГР.

Link to comment
Share on other sites

Каква е цената на тези процедури и с колко предполагаме да падне разхода?

Мерси.

 

П.С. ако има значение е седан, на 17ки, с ръчни скорости.

Edited by dhtj
Link to comment
Share on other sites

250лв чип за 2.0тди BPW с всички екстри, с ъпдейт на мотора, 80лв махане на DPF хардуерно.

Без ЕГР 0.5-1 литра, за DPF-а е много относително.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Интересува ме може ли да се премахне катализатора - физически и софтуерно на А4 1.8T, 163hp, 09.2002, BFB двигател? Предпочитам запазването на оригиналното тяло на ката.

Ако предлагате чип за този автомобил се интересувам и от пакетна цена, както и от цена само за извършването на горенаписаната операция.

Предварително благодаря!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Да се похваля и аз днес минах през ъпдейт на табло, скоростна кутия и мотор при Стефан. Направи ми и чип тунинг на основата на Евро 3 софтуер, спряхме ЕГР, ДПФ и вихрови клапи и въпреки, че катализатора и ДПФ-а не са още махнати физически на фиса вече започнах да виждам градски разход между 12 и 13. Преди намесата на Стефан и Момчил, най-често се въртеше между 14 и 15. За вървежа мога да кажа, че сега на D опъва повече отколкото преди на S, въпреки, че помолих Стефчо за по-умерен софтуер. Поздрави момчета за перфектно свършената работа.

Link to comment
Share on other sites

Днес и аз ъпдейтнах софтуера на скоростната кутия при Стефан, всичко мина по мед и масло :). Сега превключва направо неусетно, не съм очаквал че може да има такава разлика след ъпдейта :).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Адски коректно отношение! Освен ъпдейт софтуера на таблото (4F), което бе основната причина да ги посетя, бяха направени и купища други подобрения по колата, всичките от които много ценни. :gut:

 

Беше удоволствие и ще бъде сигурен съм и за напред! :bia:

Link to comment
Share on other sites

И аз да се разпиша, че съм много доволен от коректността на колегите, от бързата работа и не на последно място от цената, която ми дадоха за части + труд на моята кола.

Определено ме спечелиха като клиент за вбъдеще независимо дали ще са ремонти или само обслужване !

:respekt:  

Edited by noX
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Още един глас за Стефан и Ники - след премахване на DPF / EGR на няколко автомобила от марките Audi и BMW за последната година, колите ни продължават да се движат много по-добре от преди, без светещи лампи, чекове, съобщения, аварийни режими и прочее. 

 

Едно голямо браво!

Link to comment
Share on other sites

С 2 ръце - "ЗА"! Многократно ползвани услуги, без забележки - момчетата имат лична заинтересованост към ангажиментите + професионална и компетентна намеса абсолютно винаги!

:flehan::respekt:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Още едно голямо благодаря на Стефан за намесите по софтуера на моята кола - 3,0 тди ASB мотор. След като първоначално налятия софтуера взе да ми малее нещо, Стефчо ми добави още няколко милиграма гориво и сега колата направо излита, а като се кара нормално 100-120 извън града дава 5,8-6 литра на сто. Силно препоръчвам, не на последно място и защото винаги можете да поискате нови настройки по софтуера на колата, ако искате нещо повече.

Link to comment
Share on other sites

Днес Стефан ми спря вихровите клапи и ЕГР-а на allroad-a. Колата живна веднага и вървежа в ниските е осезаемо по-добър, дори при 35 градуса навън!

 

Поздрави на екипа! Както винаги всичко беше изпълнено бързо и точно в предварително уговореното време.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...