kpematop Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 (Редактирано) Oilgroup7 Сервиз в гр. София - Ремонт на окачване, основен ремонт на двигатели, електро услуги, пътна помощ в страната и чужбина. Премахване на DPF, EGR, вихрови клапи и чип тунинг на VAG/Porsche/Mercedes/BMW/PSA/FIAT. Подновяване на софтуер на скоростни кутии, табла, двигатели на Audi/Seat/VW/Skoda.тел: 0888 846849 и 0887 299235 за DPF/EGR/вихрови клапи/чип тунингтел: 0887 060 772 за окачване, двигатели, ел. услуги и пътна помощ Редактирано 13 Октомври 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Успех и само доволни клиенти Ви желая!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
С.Стефанов Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Премахнат DPF, спрени EGR и вихрови клапи - осезаемо увеличение на динамиката на двигателя и най-вече в ниските обороти. 10х to kpematop vs zhelyazA6(за Варна) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 И не на последно място е разхода който пада с поне литър,да не казвам и повече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Здравейте, Да се разпиша и аз в темата! Първо, изключително съм доволен от коректността и компетентността на колегите Стефан и Ники. Последните 2 години колата ходи само при тях и нямам забележки към нито една услуга - обслужване на мотор, скоростна кутия, дребни ремонти по мотора и окачването + всички софтуерни подобрения по колата. Сега да премина към съществената част - малко сухи данни след преминаване на процедура по премахване на ДПФ, катализатор, ЕГР и вихрови клапи, както и ремап. Колата е А6 Авант, 3.0 ТДИ (БМК). За справка преди ремапа даваше 8.7 секунди до 100. Поздравления за добре свършената работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanivaleriev Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 (Редактирано) колко ще струва премахването на EGR и вихрови клапи а4 б7 2007 2.0тди 140кс трябва ли предварителна уговорка, приблизително колко време отнема процедурата?Поздрави Редактирано 17 Ноември 2015 от ivanivaleriev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Кой е кода на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanivaleriev Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 (Редактирано) Кой е кода на мотора? Това е кода WAUZZZ8EX8A071100 Редактирано 17 Ноември 2015 от ivanivaleriev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 BPW ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanivaleriev Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 BPW ли е?Да BPW , 8 клапана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jajabenksss Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Премахнат DPF/EGR/Вихрови клапи... Благодарности на Стефан,Момчил и Ники за добре свършената работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dankatar83 Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Премахнат EGR и Вихрови клапи. Усеща се веднага по- голяма динамика в ниските обороти. Кутията спря да рита и изрежда предавките като шевна машина . Имах и проблем с подскачане на оборотите, по- точно клатене, особено осезаемо при спускане. След манипулацията не го усещам почти изобщо. След смяна на хидравлична течност волана олекна много и се върти перфектно. Същото е и след смяната на спирачна течност...перфектно спиране.Много добра работа !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Едно приятелче има б7 2.0тди от последните, пазено е много, взе го от първия собственик и е на 120к км. Доволен е доста, ама му вкарах идеята за чип и сега ме ръчка за повече информация, а не ги разбирам дизелите Какво ще препоръчате да му се прави на този тракалник? Клапи, ДПФи , катазлизатори нещо маха ли се или само се чипва? Или щом всичко и е наред да не я пипа изобщо?BPW мисля че е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 С чип повече ще върви, без ЕГР и ДПФ по-малко ще харчи. Това е като цяло с дизелите. Вихрови клапи този двигател няма. Това е AVF с ДПФ кажи речи и ел. клапи на дросела и ЕГР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 (Редактирано) Каква е цената на тези процедури и с колко предполагаме да падне разхода?Мерси. П.С. ако има значение е седан, на 17ки, с ръчни скорости. Редактирано 4 Декември 2015 от dhtj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 250лв чип за 2.0тди BPW с всички екстри, с ъпдейт на мотора, 80лв махане на DPF хардуерно. Без ЕГР 0.5-1 литра, за DPF-а е много относително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Здравейте,Интересува ме може ли да се премахне катализатора - физически и софтуерно на А4 1.8T, 163hp, 09.2002, BFB двигател? Предпочитам запазването на оригиналното тяло на ката.Ако предлагате чип за този автомобил се интересувам и от пакетна цена, както и от цена само за извършването на горенаписаната операция.Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 26 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2015 Да се похваля и аз днес минах през ъпдейт на табло, скоростна кутия и мотор при Стефан. Направи ми и чип тунинг на основата на Евро 3 софтуер, спряхме ЕГР, ДПФ и вихрови клапи и въпреки, че катализатора и ДПФ-а не са още махнати физически на фиса вече започнах да виждам градски разход между 12 и 13. Преди намесата на Стефан и Момчил, най-често се въртеше между 14 и 15. За вървежа мога да кажа, че сега на D опъва повече отколкото преди на S, въпреки, че помолих Стефчо за по-умерен софтуер. Поздрави момчета за перфектно свършената работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Днес и аз ъпдейтнах софтуера на скоростната кутия при Стефан, всичко мина по мед и масло . Сега превключва направо неусетно, не съм очаквал че може да има такава разлика след ъпдейта . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Адски коректно отношение! Освен ъпдейт софтуера на таблото (4F), което бе основната причина да ги посетя, бяха направени и купища други подобрения по колата, всичките от които много ценни. Беше удоволствие и ще бъде сигурен съм и за напред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 (Редактирано) И аз да се разпиша, че съм много доволен от коректността на колегите, от бързата работа и не на последно място от цената, която ми дадоха за части + труд на моята кола.Определено ме спечелиха като клиент за вбъдеще независимо дали ще са ремонти или само обслужване ! Редактирано 19 Януари 2016 от noX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Още един глас за Стефан и Ники - след премахване на DPF / EGR на няколко автомобила от марките Audi и BMW за последната година, колите ни продължават да се движат много по-добре от преди, без светещи лампи, чекове, съобщения, аварийни режими и прочее. Едно голямо браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 С 2 ръце - "ЗА"! Многократно ползвани услуги, без забележки - момчетата имат лична заинтересованост към ангажиментите + професионална и компетентна намеса абсолютно винаги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Още едно голямо благодаря на Стефан за намесите по софтуера на моята кола - 3,0 тди ASB мотор. След като първоначално налятия софтуера взе да ми малее нещо, Стефчо ми добави още няколко милиграма гориво и сега колата направо излита, а като се кара нормално 100-120 извън града дава 5,8-6 литра на сто. Силно препоръчвам, не на последно място и защото винаги можете да поискате нови настройки по софтуера на колата, ако искате нещо повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 Днес Стефан ми спря вихровите клапи и ЕГР-а на allroad-a. Колата живна веднага и вървежа в ниските е осезаемо по-добър, дори при 35 градуса навън! Поздрави на екипа! Както винаги всичко беше изпълнено бързо и точно в предварително уговореното време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване