Jump to content

Избор между Conti TS850 и Nokian WR D4 в размер 195/65R15


Recommended Posts

6 години бях с Дебица Фриго 2 и съм супер доволен от тях, дори и в момента са почти толкова меки колкото и Нокиан-а, който е с дот от тази година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Меката гума няма предимства - само недостатъци.

Най-трудно е да се направи твърда и държаща на сняг гума. Това е разликата между премиум марките и другите.

 

Фриго две мисля, че е с шарката на Ултрагрип 5. За смеските не съм сигурен. Едно време се говореше, че Сава е най-добрата (от към смес) евтина гума.

 

ПП Няма предвид, гумата да е мека първия сезон и после да стане на кокал:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, robobug написа:


 

Точно така,старата шарка на дебица фриго 2 е ултрагрип 5.Много добри гуми като за цена/качество но на третата година рязко им се влошават качествата.Това се отнася и за сава ескимо с3.Но 3 години мисля че е ОК за нисък клас гуми.Точно в този размер 195/65/15 карах 3 години дебица фриго.Мисля че от около 1-2 години смениха шарката дебицата с тази на савата.

Иначе втора година залагам на WR D4 и съм много доволен.Миналата  нова година на една хижа в Мусала ,сутринта -18 и 20 сАнта сняг,Б4-та (на предно) с нокиана беше като със квадро.Сега ще видим тази зима със WR D4 на квадро как ще се държи,то за мой късмет може и снЕг да няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, някой карал ли е и двата модела гуми (май вече трябва да говорим за Конти 860)? Нека изкаже мнение. По това, което чета, Нокиан се износва доста по-бързо, по-зле е на мокро и е по-добра на сняг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б4-та съм с въпросния Нокиан, тази зима ще му е трета. Изключително доволен съм от гумата, страхотно пътно поведение. Най-добрата гума на мокро според класациите, клас А на мокро, именно това беше и главното при избора ми. Гумата стои леко корава, а не мека, като за зимна гума.Произведена е в Съюза :)

Ако са оправили проблема с меките бордове на Конти-то (ако има как да се разбере) и ако ти се дават горница пари заложи на конти, аз мисля на аеропланя да взимам конти или Ултрагрип 9, но повече май клоня към TS860 (ако има начин обаче как да разбера дали борда е оправен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм страшно недоволен от тези Нокиан произведени в Турция които се продават във Vianor. И от зимните и от летните. Визирам поведението им на сухо, което за мен е 90% от цялото каране. Страшно бързо остаряват. Като нови са страхотни – на моето А4 (което е 200 коня с предно) когато са нови можех да тръгна с пълна газ без да превърти гуми. Но на следващия сезон стават толкова хлъзгави че ми се струват направо опасни за каране. Колата и гумите които не са за сезона държа в подземния си гараж, където температурата през зимата не пада под 10 градуса, а лятото не се вдига над 26.

 

Купих ги защото съседа ми върти един Вианор и ми даде отстъпка. Другия проблем е че когато бяха нови пък ми вмирисаха целия гараж на свинка кочина за около месец, но това не е чак толкова голям проблем.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, SpeedyMan написа:

Здравейте, някой карал ли е и двата модела гуми (май вече трябва да говорим за Конти 860)? 

Миналата зима сложих два броя 860. Единствената ми забележка е, че при потегляне на отъпкан сняг/лед превъртат една идея повече сравнено с Ултрагрип 8. Размерът е 195/65/15. Пише, че са произведени във Франция. Колата е А6 Ц4 на предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, NITRO1 said:

На Б4-та съм с въпросния Нокиан, тази зима ще му е трета. Изключително доволен съм от гумата, страхотно пътно поведение. Най-добрата гума на мокро според класациите, клас А на мокро, именно това беше и главното при избора ми. Гумата стои леко корава, а не мека, като за зимна гума.Произведена е в Съюза :)

Ако са оправили проблема с меките бордове на Конти-то (ако има как да се разбере) и ако ти се дават горница пари заложи на конти, аз мисля на аеропланя да взимам конти или Ултрагрип 9, но повече май клоня към TS860 (ако има начин обаче как да разбера дали борда е оправен).

Това за меките бордове е супер, пази окачване и вози по-добре, което е важно заради ботруните зимата.. Всички марки гуми под шапката на континентал май са така. 

Иначе имах намерение да взема NOKIAN WR D4, но след това, което прочетох май ще си остана на Конти или Гудяр/Дънлоп. Евентуално Клебер като компромис, защото останах с добри впечатления от предишния модел Krisalp HP2. За 3 сезона имаха 8 мм грайфер, а в същото време си бяха меки, единствено на влажно бяха с по-слабо сцепление от колкото Континентал или Гудяр. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/4/2018 at 7:50, NITRO1 написа:

...май клоня към TS860 (ако има начин обаче как да разбера дали борда е оправен).

 

Аз карах миналата зима с ТS860 усилената версия XL и нямам забележки към борда. Тази зима пак ще ги търкалям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nokian-a само ако е произведен в Швеция. Руски и турски разни производства са незадоволителни. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, AALEXANDROV said:

 

Аз карах миналата зима с ТS860 усилената версия XL и нямам забележки към борда. Тази зима пак ще ги търкалям.

Супер.

4 hours ago, JusttRelaxx said:

Nokian-a само ако е произведен в Швеция. Руски и турски разни производства са незадоволителни. 

 

Нокиан доколкото знам аз се прави само във Финландия и Русия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

С континентал возията наистина става доста по-приятна и са много тихи, това са гумите които ме карат да се усмихвам при всяко по-внезапно спиране.

Goodyear/Dunlop по конкретно goodyear са ужасно твърди не се износват и шумят все едно лагерите са за смяна ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналият уикенд метнах Nokian-ите, на които това ще им е 4-та зима (и последна)... С около 6мм са и 4-те гуми, все още не са станали пластмасови (не са и като нови де, но това е напълно нормално), нямат липсващи парчета, балони, изкривявания и т.н. 

 

Емиии доволен съм и следващите зимни гуми пак ще бъдат Nokian :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На една от колите съм с Контито, а на друга с Дънлоп
И двете са с по две зими и нямам забележки- освен цената в размер 17, 4 гуми са 1000 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...