Jump to content

Ауди а6 4ф масло за двигателя?


syscom

Recommended Posts

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кажете кои са одобрените от съфорумниците масла [emoji4] за 3.0 ТДИ става въпрос, че и аз скоро ще сменям. Досега видях за Castrol 5W30 Long Life и Bardahl 5w30 пак предполагам? Също така от къде вземате, нещо от нета или във Варна ако може да каже някой, че в сме в бг все пак и пеедполагам на всичките марки има ментета.

Sent from my D6603 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо трябва първо да е сменено маслото, пречи ли ако е на 3-5 хиляди километра и пак се налее?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пречи. Просто когато сменяме маслото го правим тогава така и така се занимаваме с това. А добавката няма значение кога ще я сипеш.Но колкото повече километра я въртиш толкова повече почиства. Май и даваха 14 000 километра.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не пищи но е ниско нивото.

Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk

И може ли да се отвие от долу пробката или трябва да се изтегли през капака с допълнително устройство.

Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е малко доливаш. И да може от пропката. Само внимавай вдигни си съдът горе високо ако сменяш на подемник щото е голям отвора и ще лисне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моята кола я карам с "Castrol edge 5w-40" и го сменям на около 12,5-13 хил. км. Последните 3-4 пъти наливам по 7,7л. и на щеката показва точно на максимума. За този пробег ми сваля на щеката с около 1-2мм. (не съм следял на какво количвство отговаря). Смених го преди седмица и му слжих добавка за турбото, но пак общото количество ми е 7,7л. На повечето видове на Castrol пише, че са съвместими с DPF, на моята кола вече го премахнах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А добавка, за да не се износва сегменто-цилиндровата група има ли?

Наще повдигачи са на ролкови кобилици и шанса да пляска е малък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А добавка, за да не се износва сегменто-цилиндровата група има ли?

 

Като се върна ще ги питам "моите" бардал-ци дали имат нещо специално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това сгъстява прекалено много маслото. До колкото знам е за силно износени мотори. Аз ползван Турбо протект пак на Бардал-две опаковки за осем литра масло. Вече три смени на маслото по 10х.км. превантивно го слагам и няма проблеми!Старата А4-1,8т само с такова съм я подхранвал, една опаковка за четири литра масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз днеска смених маслото и сложих добавката за хидравлични повдигачи.Ще я наблюдавам на топъл и студен старт няколко дена и ще пиша как е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се как смело пляскате всякакви лайна в моторите. Помагат за едно , но вредят на друго. Отлаганията са на петролна основа(смоли, кокс,сажди) гарнитурите,маркучи,О-пръстени също по мотора също... Бях свидетел на разрлобяване на цял мотор на камион от добавка за вдигане на компресия. Всичките гумени уплатнения се теглеха като локум. Резултата разход на 5л. вода/ден. Коското ви предупреди за добавките за нафтата: силно агресивни. Ама вие си мислите,че с този пенкелер ремонт ще направите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам го от приятел-дилър.

Който ме познава знае, че неговоря алабализми а само проверени-достоверни за мен неща! С моя човек се знаеме от 20год. и не ме е подвел за нищо. Даже му трябваше една год.да ме убеди да започна с добавките в маслото. Но след една негова презентация със стенда и от тогава старото 12 смени на маслото и сега на печката за трети път-превантивно и маслото на 10х.км. и да е мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за първи път слагам, имам повече от 400 хиляди километра стаж, тази която Кайни написа, и се усети разликата веднага на студен старт. Сложих понеже брат ми сложи на неговото А4 asb с тракащи обтегачи. Еми при него спряха да тракат след 50 км градско, повече от това не мога да кажа по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички добавки на Бардал са на 100% естерна основа! И вредят толкова колкото и естерното масло примерно или иначе казано глупости...съвсем спокойно може да се слагат по-всяко време и ефекта винаги ще е видим. Аз лично ви препоръчвам full metal или sumolub тествани многократно и гарантирано безопасни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Full Metal си слагах в RS4-ката(Б5) в комбинация с Mobil 5W50 и двигателя работеше отлично, не съм го усещал муден, както когато реших веднъж да пробвам с Mobil 10W60 без други добавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имате ли представа след какъв пробег ще е подействала напълно тази за повдигачите която реално е слагаме за обтегачите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След около 5-600 км е оптималното и действие до към 15 000 ако няма резултат пробвай с full metal

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тъкмо съм я сложил.Като мина 500 600 км ще видим има ли разлика.Чувах веригата за 1,2 секунди на топъл старт.Затова съм я сложил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...