Raino Публикувано 7 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Не се филмирай, напълно невъзможно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Почти един литър ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
windy Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 (Редактирано) Като разбрах какви са ги свършили, направо ми стана лошо. Зарових се в нета какви биха били последствията и единственото, което забелязах беше промяната в разхода. А не е почти един литър а 1,6 литра ако трябва да сме точни. В момента MMI показва едно деление под макса, което мисля че е добре. Редактирано 7 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Не виждам връзка между едно и другото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Психираш се. Не гледай разхода! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Musho71 Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Здравейте, имам следният въпрос. Карам А6 3.0 ТДИ 2012 с S-tronic. От известно време започна да ми дава "gearbox malfunction you continue driving". По рано при рестатарт изчезваше. От няколко дена си стои и след известно време изчезва по време на шофиране. След като наново я запаля пак се появава и изчезва след няколко километра. Няма промяна в колата, като усещане при каране. На компютър не дава грешки в скоростнота кутия. Има допълнително сложен имобилайзер преди това. Възможно ли да е от там или има някоя друга причина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Здравей, в движение ли изписва грешката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Musho71 Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Не в движение изчезва. Само при стартиране на двигателя. Известо време стои и след това изчезва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Прилича на имобилайзер. Имах го същото на предишната. В Лев Инс ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Musho71 Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Не в Unica Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 (Редактирано) Да питам нещо,може ли да се регулира силата на духане и градусите на печката?Настройвам я за 10 мин. сутрин,но не е достатъчно топло?Да я пускам на 20 мин.?Регулира ли се от някъде нещо?А как се пуска автоматично под определени градуси примерно,абе изобщо всичко за тия печки,ще ми е от полза..Аааа и друго,само в купето ли духа,в смисъл затопля ли и двигателя,или пак трябва настройка и за него да топли? Редактирано 14 Ноември 2016 от plamen sf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Има два вида печки "сухи" които топлят само купето и "мокри" които загряват антифриза.По другите въпроси някой по запознат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi003 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Здравейте,как мога да си инсталирам ъпдейт на карта на навигацията на България,както карти на Гърция и Турция , колата е A6 4G 2011 3.0 TDI 245 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Ако си от София, колегата congo е човека който ще ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Като изгася колата ми излиза надпис да проверя в книжката нещо за Safelock... Какво е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Възможно ли е да имам софтуерен бъг в ММИто,от време на време ми забива блутута и няма оправия рестарт на телефона рестарт на системата....нищо,на другия ден сядам в кола и всичко фаботи,всичко останало си работи нормално USB, SD,CD....всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 HN+R_EU_AU_P0358 ако е това де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Айде и аз съм в кюпа с 3.0TFSI, 6 години не съм карал бензини и ми е малко странно още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Чудиш ли се по светофарите, къде е избягала болтомелачката отпред и по завоите да не тежи и да спира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Да, добре е колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 4 hours ago, DStealth said: Чудиш ли се по светофарите, къде е избягала болтомелачката отпред и по завоите да не тежи и да спира Мислех си, че бензиновият мотор е много по-лек от дизеловият, но в случая май не е така. Съдя по-това, че сменях пружините и амортисьорите на моята за да я правя от спортно окачване на S line. За 3.0TFSI и 3.0TDI пружините отпред ги дават с едни и същи товарителни индекси. Тези индекси са с разлика до 30-40кг., тоест разликата в килограмите е под тези стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Индексите са едно, кое колко има запас друго, а реалността 3-то. Доста често ми се налага да шофирам еднакви автомобили също и като обем бензин и дизел...Като се заблея и подкарам дизела като бензиновия и тук-там почва борба с гравитацията и спирачките...40-50 кг пред предната ос са страшно много за спиране и инерционнни сили на един автомобил при завиване. Иначе всеки има право на мнение. Но едва ли има някой, който да каже, че дизел-а освен разхода му допада повече, ако има база за сравнение разбира се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 190кг тежи 3.0тфси, а с-троника 145кг. Колата е пъргавела, когато я натискаш. Флашнах кутията и стана доста бърза. Тия дни мисля да флашна таблото и да се опитам да изкарам boost-а. Не си крива душата ама на 2.0тди свикнах да сипвам 8/100 нафта. Тука цял ден 15.5/100 показва, верно са задръствания и студено, сигурно лятото ще е малко по-икономично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Димо, не защитавам дизела, споделям впечатление. Много си се кефя на 3.0ТФСИ-то. Стефане това с бууста и температурата на маслото е много готино, но май даже и с флашване не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 За боост-а зависи от версията на FIS-a има такива, които не го могат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts