Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Разходът е толкова разтегливо понятие, че няма смисъл да се коментира. 

На мен сега за последните 200км. ми даде среден 19/100км. ама това включва яки задръствания, бая ръчкане, работа на място, включване на печката за по половин час 5-6 пъти, къси отсечки. 

За мен е нормално, но масово хората четат как на други им харчи наполовина от това, което съм написал и в един момент се шашкат и търсят проблем по колата си. Казвам го от опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райно, както и последния път като си говорихме по телефона ти казах, щом е под 20 в София си свиркай, ако вземе перманентно да ги прескача, тогава може да се притесняваш за нещо нередно. 3тфси може и да доближи 11-12 близо до каталожното, но може и да ги удвои в по-тежки ситуации. Смесеното градско за последните 2 години ми е 14.08 според статистиката, която водя.  3.2FSI в Б8 беше над литър отгоре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

Както вероятно знаете за 4G, 2.0 TDI е един от моторите засегнати от дизеловия скандал. Привикаха ме миналия месец за ъпдейт на дизеловия фърмуеър, както се изразиха представителите на Ауди, сега било ред на A6-тиците да се ъпдейтват.

Взех си колата вчера след един ден в Ауди. Лично аз бидейки англоговорящ в Германия, не можах да получа точна информация, какво точно променя въпросния ъпдейт. 

Един мой колега немец, също собственик на Ауди преминал през това, твърди че ъпдейта само премахвал "скопената" конфигурация на свободен ход, и можело колата да започне да показва по-реален (висок) разход на гориво. Въпросният почти си заложи мъжкото достойнство, че скопяване на колата няма как да се случи по законен начин, и че няма такава опастност. 

Плюс това, колата дори и с по високи показатели, все още влизала в Евро5 стандарта. 

 

Вас привикват ли ви вече за тази процедура и имате ли идея какво точно променят с въпросния ъпдейт? 

 

Моето наблюдение (за сега само на градско), е че колата стана много по чувствителна в комфорт мод. Именно проблемите за нужда от силно натискане на газта и сравнително твърдата спирачка изченаха. Не мисля, че си въобразявам, колата се държи много по-като за женско каране. Супер софт ми е в момента. Засега ме кефи, но да видим на дълго как ще е. 

 

Ако някой знае, да каже нещо по въпроса... 

 

Поздрави от Франкфурт,

Митко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/29/2016 at 10:15 PM, kpematop said:

190кг тежи 3.0тфси, а с-троника 145кг. Колата е пъргавела, когато я натискаш. Флашнах кутията и стана доста бърза. Тия дни мисля да флашна таблото и да се опитам да изкарам boost-а.

Не си крива душата ама на 2.0тди свикнах да сипвам 8/100 нафта. Тука цял ден 15.5/100 показва, верно са задръствания и студено, сигурно лятото ще е малко по-икономично.

Ти и за 3.0 TDI говореше така, като мина от 2.0 ТДИ над 3.0 ТДИ навремето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото ми е 416 версия, на дизела бях с 519. Тази кола е 02/2012-та. Райно ти си я карал дори, тъмно синята с бежавия салон седановата. Мисля и 20-ките от нея да продавам. Имам грижи с fuel trim-а, седи понякога на +20%, смуче въздух и ще ходя някъде да надувам системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа това е на Преслав на колегата му.

Добре е колата, от към есктри е постна и е на бая километри. Важното е, че е с хубав мотор.

Ние сме сменяли меките връзки заедно с гърнетата, адаптирахме дистриници и аз лично съм я прал вътре.

Това беше средата на октомври миналата година.

 

Този проблем който имаш в какво се изразява ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно така :) Да постна е откъм екстри, на 192 хилки я взех. Салона го поизцапах с 20-ките, щото си ги прибрах. Дистрониците са откраднати за втори път. За гърнетата ми каза човека, че в твоя сервиз са сменяни. Смуче въздух отнякъде и мисля да ходя на димна машина да се види откъде смуче. Изразява се в по-висок разход, нестабилна работа на празен ход, няма бенефит откъм вървене. Демек не работи на правилните смеси колата. А и като паля студена се форсира на 2000 оборота и пада 1300 след 3-4 секунди. Това не е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според диагностиката колата не е добре. Помпата я гледах дава 5 бара и activation 29%, което май е в норма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази кола й тракаха сериозно веригите още миналата година. Да не би заради разтегната верига, поизбягал авансатор да ти дава странни стойности?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, чувам ги веригите за по 1 секунда на 2 топли паления от 5. Обтегачите са 300лв горните ама не ми се занимава да ги сменям. Колата ми е за продажба, ще я пребоядисам и я пускам в мобиле под 40к.

Едно маркуче се беше измъкнало на вакуума леко, напъхах го и сега няма проблем с тримовете. Оказа се, че доста бавно загрява и извиках термостат от ибей. За 4-5км с парно на 20градуса на първа степен ми вдига 90 градуса и то днес, след като седи в гараж само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам въпрос относно отключването на Ауди А6 2012г. от дръжката на вратата, защото нещо не мога да го направя... Ще съм много благодарен ако ми разясните дали трябва да настройвам нещо от вътре или просто не го правя правилно.. ?

image.jpg

Редактирано от Radoslav Yonchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейтнах таблото на 6цата, но бууста и температурата на маслото не работят, разочарован съм :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се разочаровай доста малко от колите имат HW версия, с която става...

Направо продавай...то и без това обявата е още активна, само сменяй номера и махай 20ките :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има keyless start, също така има датчик от вътрешната страна на дръжката, което ме навежда на мисълта, че има и keyless entry, но пък не може да се отключи с докосване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има keyless start, също така има датчик от вътрешната страна на дръжката, което ме навежда на мисълта, че има и keyless entry, но пък не може да се отключи с докосване. 

Всички А7 имат такива прорези в дръжките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Надявам се, че не бъркам темата.

Имам един въпрос към по-запознатите.

 

Възнамерявам да закупя от Германия Audi А7 2014-15, 3.0 TDI 320к.с. , виждам, че има S tronik и Tiptronik, коя кутия е по удачния вариант според вас от към надеждност и динамика, колата ще е на около 20 000км Audi Plus от представителство с гаранция.

 

Също не отричам и бензиновия вариант 3.0 TFSI 333к.с. но четох някъде, че били проблемни, горяли масло и т.н., ако не греша разбира се, там кутиите сигурно са пак същите. Гледам и, че на бензина му дават много близък разход до дизела което малко обезсмисля дизела, възможно е и да е истина, на жена ми чисто нов пасат 1.8 тфси харчи много прилично градско чак не е за вярване.

 

Благодаря на отзовалите се, поздрави и безаварийна.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BiTDI който гледаш го няма с S-tronic, само Tiptronic e ZF8hp кутия. 3тфси е с Stronic проблеми с разход на масло няма и определено е за предпочитане пред дизеловия аналог.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причините не са малко и всеки карал двата и можещ да си плати 2л гориво от горе ще ти каже същото.

В общи линии - доста по-прост агрегат с компресор на цена 1/3 от едното турбо на дизела, няма проблеми с хубави БГ горива, не трака, не тежи 50-60кг предницата повече, че да носи 50%нм в обороти без никакъв смисъл, по-бърз чуствително сериино - http://www.zeperfs.com/duel5853-5772.htm

А ако се търси повече динамика само със софт отива там където дизели няма, а с още малко инвестиция съвсем в друг клас коли...моята е 492кс например...и т.н. и  т.н. управление звук, вибрации, не на последно място Stronic-a е най-бързата кутия сменя за 10-12мс предавки моментално, почти няма загуби сравнено с конвенционалния автомати и още доста причини писани и дъвкани доста...

@martin54 За две години съмсменил само консумативи по колата и като цяло нямам забележки. За N1 всяка фирма правеща промяна по конструкцията/типово одобрение/, може да ти издаде м/у 250 и 400лв варират цените за това, ако държиш. 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...