Raino Публикувано 26 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 Решетката е от RS6, което е допълнителна доработка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 Това би ли означавало, че ако я купя ще имам в бъдеще проблеми с поддръжката. Намират ли се тези изменени части в предницата и затъмнените задни стопове? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 Намират се, въпросът е дали са сменени с оригинални, които са по-скъпи от RS грид меш-а или е китайска, която е 200-300$...но по-важният въпрос е, дали причината за смяна е челен удър или просто визия близка до по-големия събрат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asensi Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Някой знае ли в България колко струва монтирането на теглич за ауди a6 2012. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Незнам колко би струвало, но ще е сериозна цифрата, доста разлики има по задницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Понеже съм си свалил дистрониците,ми направиха нова кодировка с която вече не излиза никаква грешка и автопилота си работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 30 Август 2017 Доклад Share Публикувано 30 Август 2017 2.0 190hp има ли сериозни болежки? Бащата се е ориентирал в 2.0 190 ръчка на предно, но се чуди дали да не търси 3.0 204 пак ръчка. Какви са слабите страни на тоя модел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Август 2017 Доклад Share Публикувано 30 Август 2017 Ако ще кара с 120-140км/ч 2.0 190кс стигат, ако сте в Германия и жулите с 200 си земете 3.0 литра. По-тих е мотора на висока скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Фарове за мъгла, имат ли тия коли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 За моделите с въздушно окачване не ми стана ясно от описанието. Автомобилът като е паркиран за дълго сам се спуска в най-ниско положение или повдигнатото положение е само за ситуации на движение извън нормален асфалт и навярно с ограничена скорост? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Преди 13 часа, Bobu написа: Фарове за мъгла, имат ли тия коли? Имат. Преди 4 часа, Марин написа: За моделите с въздушно окачване не ми стана ясно от описанието. Автомобилът като е паркиран за дълго сам се спуска в най-ниско положение или повдигнатото положение е само за ситуации на движение извън нормален асфалт и навярно с ограничена скорост? Sent from my iPhone using Tapatalk Вдигната може да се кара до 80км/ч. ,след тази скорост си слиза автоматично.На кой режим караш? Доста рядка екстра е въздушното окачване при А6,не бих си купил такава кола без въздушно/и фул лед фаровете/ и възможно най много екстри.Хубава е колата ти колега!Честито! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 LED фаровете са много красиви изглеждат по-модерно, но като функционалност са много назад от ксеноновия вариант. При ксенона има завиване на фаровете и то под голям ъгъл, имат функцията да разпръскват светлинният сноп при наближаването на кръстовищв и когато е включен асистентът за дълги са много по-адекватни. Първото ми 4G беше с ксенон и точно тези неща много ми липсват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 LED-a в А8 са "matrix" докато при пре-фейс A6 4G не са такива. При фейслифта се предлагат вече. Някой да ме поправи ако греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 (Редактирано) На моята А8 D4 бях с ксенон,сега на 4G-то съм с фул лед и мога да кажа ,че светят в пъти по добре/фул леда/,за визия да не говорим колко са красиви.Това си е мое мнение,разбира се.И при завой си има секция която свети Незаменима екстра при този клас кола е въздушното окачване..както вакум на вратите,обдухване,подгряване,ТВ/в движение/,кейлес,комфортни седалки,блутут.дистроник/за съжаление съм го свалил/. Хубава кола е 4G,но следващата ми вече ще е нещо от S-серията/S6,S7,S8/,или Панамера 4S или Turbo. Редактирано 7 Септември 2017 от plamen sf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 Cayenne-че...много зависи от километража как светят фарките, понякога ги сменят след близка среща с багажник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 Може ли да ми обясните какво говорят тези криви. То явно е мощност при дадени обороти, но доколкото разбирам в резултат на сменен въздушен филтър и интеркулер. Тази разпечатка я намерих в документите а автомобила. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 (Редактирано) Кривите говорят, че колата ти е чипната от тези пичове (явно затова е сменен и кулер-а), които изглеждат сериозни :). Според тях е 496 коня (424 на колела) и 622 нютон-метра. Цъкни на Stage 4 тук за повече инфо, като цяло си доста напред, стига да обичаш високите скорости. По техни сметки тунинга + частите струват 6250 евро + още 499 за S tronic-a . Не си ли забелязал, че возилото върви повечко? ЕDIT: Nice cooler... Редактирано 7 Септември 2017 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 (Редактирано) Че върви, спор няма, но и нямам основа за сравнение. Аз до сега най-бързата кола която съм карал е моят (вече бивш ) пасат 1.8Т 2000 г. Мен не ми се искаше да взимам бърничкана кола, но очевидно така се получи. Редактирано 7 Септември 2017 от Марин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
antonpau Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Привет, колеги. Полека-лека се ориентирам към смяна на колата ми (E61 LCI 530xd) и съм се насочил към 4G комби 4х4. Основното ми чудене е има ли смисъл от олроуд? Доста материал изчетох, но като изключим по-големия клиренс в най-вдигнато състояние на въздушното и металните кори отдолу (и разни дребни офроуд глезотии, които не ме вълнуват), не можах да разбера дали има някаква сериозна разлика в окачването (при положение, че и комбито е на въздух)? Дали при олроуда е пригодено за по-големи натоварвания, т.е. по-здраво (и предполагаемо по-скъпо за поддръжка)? Някоя друга по-сериозна разлика, която изпускам (изключая външните разлики)? 'Щото разликата при коли с иначе еднакво оборудване достига, че и подминава 5000 евро, което за едни кори и 2-3 санта височина ми се струва лееко безсмислено . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Тази промяна износва ли допълнително двигателя и скъсява ли му живота? Може ли да се премахне? В режим икономичен в настройките на ММI дали се изключва? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Ако не пържиш по цял ден като ненормален няма да им стане нищо на двигателя и скоростите. Всичко може да се премахне принципно, но трябва да прецениш дали си струва. В иконмичен режим надали се изключва, но някои фирми като Revo примерно предлагат устройство с, което колата може да се върне на сток настройки. Колата ти беше на малко км. по спомен и ако е още в гаранция тя може да отпадне заради подобна модификация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 То гаранцията и е била 3 години, колата вече е на 5 години. В момента има само безплатно сервизно обслужване до 100 Хил.км, т.е. още 44 Хил.км. Продавачът ми предлага премахване ако реша. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Не знам защо го мислиш въобще, имаш направени подобрения по колата за над 13к лв. и се чудиш дали да не ги махнеш :). Ако няма някакви проблеми и не усещаш нещо нередно не виждам причина да го правиш. Така или иначе си имаш старите части и винаги можеш да налееш сток софт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Опасението ми е да не стане прекалено късно за двигателя и скоростите и в един момент да трябва да се сменят и двете, което ще е май равносилно на бракуване на целия автомобил. Аз бързо не карам, ама знам ли го в какви режими кара да работи двигателя този чип тунинг. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 3.0 tdi 204 quattro automat по снимки на скоростния лост мога ли да позная дали е DSG? Понеже казаха ако е автомат да е DSG Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts